Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Қазақстанның өсімдік шаруашылығы
Исмайлова Жанара Кудайбергеновна
Шығыс Қазақстан облысы
Үржар ауданы
Келдімұрат ауылы
<<Благодарное орта мектебі>> КММ- нің география пәнінің мұғалімі
Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы.
Сынып - 9
Сабақтың тақырыбы:
<<Қазақстанның өсімдік шаруашылығы>>
Сабақтың мақсаты:
oo Қазақстанда қалыптасқан өсімдік шаруашылығының құрамы және құрылымы туралы көзқарастары қалыптасады. Өсімдік шаруашылығының ерекшеліктерін анықтайды
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер, диаграмма қорғату, ақпараттық оқыту, <<болжау>> , <<Фишбоун>>, диалог.
Күтілетін нәтиже:
* Қазақстанда қалыптасқан өсімдік шаруашылығының құрамы және құрылымы туралы көзқарастары қалыптасады.Өсімдік шаруашылығының ерекшеліктерін анықтайды, тақырыптық карталар мен суреттер бойынша сипаттау арқылы және оны кескін картаға түсіру арқылы картамен жұмыс істеу икемділіктері жетіледі.
* Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
* Оқушылар өсімдік шаруашылығы туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға салады.
Сабақ жоспары:
Үйге тапсырма:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу.
2. Сергіту сәті.
3. Топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы: 1.Қызығушылықты ояту.
2.Мағынаны тану
3. Ой-толғаныс:
III.Үйге тапсырма беру.
:: §29,153-156 беттер
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті: <<Сәлемдеме хат>> жаттығуы. Топқа бөлу. Түрлі түсті стикерлер арқылы 3 топқа бөлу.
Мен сіздерден өз сәлемдемелеріңізді параққа жазып, мына тақташаның үстіне қоюларыңызды сұраймын. Ал енді бұларды араластырамын.Сіздер оны қайтадан алып, өзіңізге келген сәлемдемені оқисыздар. Қаласаңыз осы естелігі ретінде өзіңізде қалдырасыз.
1. Қызығушылығын ояту:
:: Үй тапсырмасын сұрау.Топтық жұмыс. Кластер және диаграмма қорғау.
Сұрақ-жауап. <<Жуан және жіңішке сұрақтар>>
1. 1-топ. АӨК-тің кластерін құрастыру, қорғау.
2. 2-топ.Ауыл шаруашылығына жарамды жер құрылымы диаграммасын қорғау.
3. 3. 3-топ. <<Жуан және жіңішке сұрақтар>> арқылы диалог құру.
2. Мағынаны тану:
oo Ой қозғау.
oo <<Болжау>> жасау. Мәдени өсімдіктердің суреті арқылы.
oo <<Балықтың сүйегі>>
Оқушылар берілген жаңа тақырыпты оқып шығады.
№1.Дәнді дақылдар шаруашылығы.
№2 Техникалық дақылдар.
№3.Бау-бақша шаруашылығы.
Топтар өз тақырыптарын <<балықтың сүйегіне салып,талдайды,қорғайды.
Өсімдік шаруашылығы. Өсімдік шаруашылығы егін шаруашылығы, бақша шаруашылығы, жүзім өсіруден тұрады. Егін шаруашылығына табиғи факторлар - жылу, жарық, ылғал қатты әсер етеді. Елімізде егіншіліктің басты саласы - дәнді дақылдар . Дәнді дақылдар - бидай, арпа, жүгері, күріш, сұлы, қарақұмық, тары, қарабидай. Техникалық дақылдар - мақта, қант, күнбағыс, картоп.
3. Оқушылардың білімін бекіту:
<<Қос жазба күнделік>>.
Кесте толтыру.
Жекелей және жұптық жұмыс
Оқушылар дәптерге <<Қос жазба күнделік >> арқылы тақырыпты бекітеді.
Не?
Қайда?
Жаздық бидай
Солт.Қаз.,Қостанай, Ақмола, Бат., Шығ.Қаз.,Ақтөбе
Тары
Ақтөбе,Ақмола, Павлодар т.с.с.
4.Ой толғаныс:
Рефлексия
Бағалау:
:: <<Бес саусақ>> әдісі арқылы .
:: Критерий арқылы және <<Блоб ағашы>> арқылы бағалайды.
Шығыс Қазақстан облысы
Үржар ауданы
Келдімұрат ауылы
<<Благодарное орта мектебі>> КММ- нің география пәнінің мұғалімі
Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы.
Сынып - 9
Сабақтың тақырыбы:
<<Қазақстанның өсімдік шаруашылығы>>
Сабақтың мақсаты:
oo Қазақстанда қалыптасқан өсімдік шаруашылығының құрамы және құрылымы туралы көзқарастары қалыптасады. Өсімдік шаруашылығының ерекшеліктерін анықтайды
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер, диаграмма қорғату, ақпараттық оқыту, <<болжау>> , <<Фишбоун>>, диалог.
Күтілетін нәтиже:
* Қазақстанда қалыптасқан өсімдік шаруашылығының құрамы және құрылымы туралы көзқарастары қалыптасады.Өсімдік шаруашылығының ерекшеліктерін анықтайды, тақырыптық карталар мен суреттер бойынша сипаттау арқылы және оны кескін картаға түсіру арқылы картамен жұмыс істеу икемділіктері жетіледі.
* Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
* Оқушылар өсімдік шаруашылығы туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға салады.
Сабақ жоспары:
Үйге тапсырма:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу.
2. Сергіту сәті.
3. Топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы: 1.Қызығушылықты ояту.
2.Мағынаны тану
3. Ой-толғаныс:
III.Үйге тапсырма беру.
:: §29,153-156 беттер
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті: <<Сәлемдеме хат>> жаттығуы. Топқа бөлу. Түрлі түсті стикерлер арқылы 3 топқа бөлу.
Мен сіздерден өз сәлемдемелеріңізді параққа жазып, мына тақташаның үстіне қоюларыңызды сұраймын. Ал енді бұларды араластырамын.Сіздер оны қайтадан алып, өзіңізге келген сәлемдемені оқисыздар. Қаласаңыз осы естелігі ретінде өзіңізде қалдырасыз.
1. Қызығушылығын ояту:
:: Үй тапсырмасын сұрау.Топтық жұмыс. Кластер және диаграмма қорғау.
Сұрақ-жауап. <<Жуан және жіңішке сұрақтар>>
1. 1-топ. АӨК-тің кластерін құрастыру, қорғау.
2. 2-топ.Ауыл шаруашылығына жарамды жер құрылымы диаграммасын қорғау.
3. 3. 3-топ. <<Жуан және жіңішке сұрақтар>> арқылы диалог құру.
2. Мағынаны тану:
oo Ой қозғау.
oo <<Болжау>> жасау. Мәдени өсімдіктердің суреті арқылы.
oo <<Балықтың сүйегі>>
Оқушылар берілген жаңа тақырыпты оқып шығады.
№1.Дәнді дақылдар шаруашылығы.
№2 Техникалық дақылдар.
№3.Бау-бақша шаруашылығы.
Топтар өз тақырыптарын <<балықтың сүйегіне салып,талдайды,қорғайды.
Өсімдік шаруашылығы. Өсімдік шаруашылығы егін шаруашылығы, бақша шаруашылығы, жүзім өсіруден тұрады. Егін шаруашылығына табиғи факторлар - жылу, жарық, ылғал қатты әсер етеді. Елімізде егіншіліктің басты саласы - дәнді дақылдар . Дәнді дақылдар - бидай, арпа, жүгері, күріш, сұлы, қарақұмық, тары, қарабидай. Техникалық дақылдар - мақта, қант, күнбағыс, картоп.
3. Оқушылардың білімін бекіту:
<<Қос жазба күнделік>>.
Кесте толтыру.
Жекелей және жұптық жұмыс
Оқушылар дәптерге <<Қос жазба күнделік >> арқылы тақырыпты бекітеді.
Не?
Қайда?
Жаздық бидай
Солт.Қаз.,Қостанай, Ақмола, Бат., Шығ.Қаз.,Ақтөбе
Тары
Ақтөбе,Ақмола, Павлодар т.с.с.
4.Ой толғаныс:
Рефлексия
Бағалау:
:: <<Бес саусақ>> әдісі арқылы .
:: Критерий арқылы және <<Блоб ағашы>> арқылы бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz