Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ер Тарғын жыры. жыр мазмұыны ашу,композициялық құрылысын
<<Ер Тарғын>> жыры
9 сынып
Сабақтың мақсаты:жыр мазмұыны ашу,композициялық құрылысын,көркемдік ерекшелігін талдау,кейіпкерлер бейнесін ашу,алған білімдерін жинақтау,ой-өрісін кеңейтіп,пікіралмсуда өз ойын ашық айтуға тәрбиелеу.
Түрі:бекіту сабақ.Әдісі:зерттеу,талдау,ой қозғау,тестілеу,тыңдау,мәнерлеп оқу,салыстыру,сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс:тарих,геграфия.Көрнекілігі:иетербелсенді тақта(слайд),тест,кітап бұрышы
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру. <<Не білем?>> тренингі.Оқушылар шаттық шеңберіне шақырылады. <<Тарғын>>, <<Ақжүніс>>, <<Қартқожақ>> болып үш топқа бөлінеді.Оқушылар өз орындарында отырғаннан кейін әр топ өздеріне берілген кейпкер аттарынының мағынасын ашады.
Негізгі бөлім.1.Зертте,талда.
1-топ: <<Ер Тарғын жырының тарихи маңызы>>.2-топ: <<Ер Тарғын жырының зерттелуі>>,3-топ:Жырдың композициялық құрылысы.
2.Жырдан үзінділермен дәлелдей отырып кейіпкерлер бейнесін ашу.
Жағымды кейіпкерлер
Жағымсыз кейіпкерлер
Жырдан үзінді айт
3.Жырдың көркемдік ерекшелігі. <<Семантикалық карта>> кестесін толтыру.
Мәтіннен үзінді
теңеу
портрет
Риторикалқ сұрау
эпитет
Сүйегімді ұстар теңім жоқ.
Үстіме киер кебін жоқ
Еңіреп жүрген ер едім,
Қаптаған қара борандай,
Өткені ме дүние боқ...-
Байлауда қалған ақ сұңқар,
Бұрынғыдай бола алмас.
Көлден үйрек ала алмас...
Кетпек болсаң алғаным,
Неғылғаным сенен қалғаным?!
Бет ажарын қарасаң,
Жазғы түскен сағымдай.
Ет ажарын қарасаң,
Терісінен айырған,
Арпа-бидай ақ ұндай,
Кірпігі оқтай тізілген...-
Астына мінген Тарланның,
Тұрпатына қараса,
От орнындай тұяқтан,
Оймақтайы қалыпты.
Етектейін еріннің,
Екі елісі қалыпты.
4.Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру.(Ұжымдық жұмыс)Ақжүніс пен Ер Тарғынның кескін-келбетін шығармадан тауып оқу.
р/с
Кейіпкер
Іс-әрекеті,қасиеттері
1.
Ер Тарғын
2.
Ақжүніс
3.
Қартқожақ
5.Ой қорыту.
Ер Тарғын жырының басты тақырыбы не?
Ақын Сыпыра жырауды жыр арқауына енгізгенде қандай мақсат көздеген?
Қартқожақпен кездесу оқиғасын жыршы не үшін алған?
6.Үй тапсырмасын беру.Тарғын монологын жаттап келу.
7.Бағалау.Оқушылардың еңбегін бағалау.
9 сынып
Сабақтың мақсаты:жыр мазмұыны ашу,композициялық құрылысын,көркемдік ерекшелігін талдау,кейіпкерлер бейнесін ашу,алған білімдерін жинақтау,ой-өрісін кеңейтіп,пікіралмсуда өз ойын ашық айтуға тәрбиелеу.
Түрі:бекіту сабақ.Әдісі:зерттеу,талдау,ой қозғау,тестілеу,тыңдау,мәнерлеп оқу,салыстыру,сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс:тарих,геграфия.Көрнекілігі:иетербелсенді тақта(слайд),тест,кітап бұрышы
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру. <<Не білем?>> тренингі.Оқушылар шаттық шеңберіне шақырылады. <<Тарғын>>, <<Ақжүніс>>, <<Қартқожақ>> болып үш топқа бөлінеді.Оқушылар өз орындарында отырғаннан кейін әр топ өздеріне берілген кейпкер аттарынының мағынасын ашады.
Негізгі бөлім.1.Зертте,талда.
1-топ: <<Ер Тарғын жырының тарихи маңызы>>.2-топ: <<Ер Тарғын жырының зерттелуі>>,3-топ:Жырдың композициялық құрылысы.
2.Жырдан үзінділермен дәлелдей отырып кейіпкерлер бейнесін ашу.
Жағымды кейіпкерлер
Жағымсыз кейіпкерлер
Жырдан үзінді айт
3.Жырдың көркемдік ерекшелігі. <<Семантикалық карта>> кестесін толтыру.
Мәтіннен үзінді
теңеу
портрет
Риторикалқ сұрау
эпитет
Сүйегімді ұстар теңім жоқ.
Үстіме киер кебін жоқ
Еңіреп жүрген ер едім,
Қаптаған қара борандай,
Өткені ме дүние боқ...-
Байлауда қалған ақ сұңқар,
Бұрынғыдай бола алмас.
Көлден үйрек ала алмас...
Кетпек болсаң алғаным,
Неғылғаным сенен қалғаным?!
Бет ажарын қарасаң,
Жазғы түскен сағымдай.
Ет ажарын қарасаң,
Терісінен айырған,
Арпа-бидай ақ ұндай,
Кірпігі оқтай тізілген...-
Астына мінген Тарланның,
Тұрпатына қараса,
От орнындай тұяқтан,
Оймақтайы қалыпты.
Етектейін еріннің,
Екі елісі қалыпты.
4.Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру.(Ұжымдық жұмыс)Ақжүніс пен Ер Тарғынның кескін-келбетін шығармадан тауып оқу.
р/с
Кейіпкер
Іс-әрекеті,қасиеттері
1.
Ер Тарғын
2.
Ақжүніс
3.
Қартқожақ
5.Ой қорыту.
Ер Тарғын жырының басты тақырыбы не?
Ақын Сыпыра жырауды жыр арқауына енгізгенде қандай мақсат көздеген?
Қартқожақпен кездесу оқиғасын жыршы не үшін алған?
6.Үй тапсырмасын беру.Тарғын монологын жаттап келу.
7.Бағалау.Оқушылардың еңбегін бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz