Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кім қайда болды

Тақырыбы : Кім қайда болды?

Мақсаты: Оқушылар етістіктерді үш жаққа қойып, тақырып бойынша әңгімелей алады

* сөздерді септеу, сөйлемдер құрайды;
* сөздерге морфологиялық талдау жасайды ;
* сынып ішіндегі өзара қарым- қатынас жағдайын, ынтымақтастығын қалыптастыру;

Сабаққа кіріктірілген модульдер: АКТ , оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары,диалогтік оқыту.

Дереккөздер: интербелсенді тақта, тақырыпқа қатысты суреттер, сөздер жазылған парақ қағаздар, флипчарт, фломастер,маркер.

Күтілетін нәтиже : етістіктің шақтарын меңгере отырып, диалогқа түседі,тақырып төңірегінде әңгімелей алады.

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру

Оқытудың әдістері- тәсілдері : жұппен жұмыс,жеке ,топтық жұмыстар,диалог, әңгіме, ойын.
Сабақтың барысы:

Кезеңдері, уақыты
Жұмыс түрлерінің мазмұны
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
1.кіріспе бөлімі

Ұйымдастыру кезеңі
2мин

2 мин

Психологиялық көңіл-күйлерін реттеу. Ынтымақтастық орта құру. Сәттілік тілейміз.
Диалог. Мұғалім- оқушы. <<Допты қағып ал >> ойыны Грамматика сұрақтары.
Біз бүгін топта жұмыс істейміз,сондықтан топ ережесін құрайық.
Сәлемдеседі
Жағымды ахуал қалыптастырады
Сұрақ қояды
Сұрақтарға жауап береді.Белгі арқылы көрсетеді, бір- біріне сәттілік тілейді
5 мин
Үй тапсырмасын тексеру. Мақсаты: <<Жазғы демалыс>> тақырыбы туралы досымен өзара әрекеттесе алады(диалогқа түсу),
етістіктің шақтарын ажырата алады.
Топтау.Бағалау парағы. Критерийлер бойынша өзара тексеру.
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі, бағалайды, бақылайды
Оқушылар төрт топқа бөлініп, өз орындарына отырады.
Бірін- бірі тыңдайды, тексереді, бағалайды
Белсенді оқыту, білімді бекіту, қайталау
3 мин

2.Негізгі бөлім

2 мин

2 мин

2 мин

5 мин

2 мин

1 мин

2 мин

10 мин

5 мин

Өткен сабақтарға қайталау жүргізу.
<<Кубизм>> стратегиясы бойынша
сұрақтарға жауап беру.

1.Анықтау.Қазір қай жыл мезгілі?

2. Сәйкестендіру. Көктем,жаз айларын белгіле..

3.Толықтыру.Жазда оқушыларда не басталады?

4.Сипаттау.Маусым жаздың ең ..айы.Тамыз - жаздың ең....айы.

5.Салыстыру.Көктем мен күзді салыстыр.

6.Қорытындылау..
Жазда (каникул,өзен,балық)

Өткен тақырыптың жаңа сабақпен байланысы.
<<Миға шабуыл>> әдісі
Балалар, сонымен біз өткен сабақта қандай демалыс туралы айттық? Иә, балалар лагерьге,
Көлге, өзенге барады.Ал,мен жазғы демалыста Қарағандыда болдым.Өйткені Қарағандыда менің әкем,шешем тұрады.Қалай ойлайсыңдар? Бүгін біз не туралы айтамыз?

Сабақтың тақырыбын ашу.Сабақтың мақсаты, барысымен танысу. (Оқушылардың ойы,қала, ауыл бейнеленген суреттер арқылы) Олай болса, дәптерге бүгінгі күнді және тақырыпты жазып қоямыз..
(бару,болу,ұнау,ұнамау,өйткені) сөздерінің аудармасын еске түсіру.

Тақтадағы жаңа сөздерді пысықтау.
Ресей - Россия
Қытай - Китай
Түркия- Турция

<<Қар домалату >> ойыны арқылы сөз тіркестерін, сөйлем құрау.

Жазба жұмысы.
Дәптерге жаңа сөздермен сөйлем құрастырып жазу, етістікке морфологиялық талдау жасау.

Сергіту сәті. Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасау.

Диалог.Жұпта 202 бет, 3-тапсырма бойынша
сөйлесу.

Топта мәтінмен жұмыс. . топқа аудару, оқу, сұраулы сөйлем құрау. Үш топқа тапсырма: флипчарт толтыру, оны қорғау. <<Жазда кім қайда болды?>>
(бару,болу,ұнау,ұнамау,өйткені) сөздерін еске түсіру.Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар: неге? Неліктен?
<<Екі жұлдыз және бір тілек>> стратегиясы.. әр топ кезекпен үш топтың жұмысын бағалайды. Жұмыстары толық болса бір жұлдыз, қатесіз болса, екі жұлдыз іліп қояды да, бір тілек жазады.

Бақылайды
Сұрақ қояды

Сұрақ қояды, тыңдайды, келесі топ мүшесін шығарады.

Топта жұмыс жасау ережелерін естеріне түсіреді

Формативті бағалау 2 жұлдыз, 1 тілек іреді
Сұрақтарға жауап береді

анықтайды

сәйкестендіреді

толықтырады

сипаттайды

салыстырады

қорытындылайды

Сұраққа жауап іздейді, ойланады

Сөзжұмбақты бірлесіп шешеді

Допты қағып алып, сөздің аудармасын айтады

Бір- бірінің сөзіне сөз қосу арқылы сөйлем құрайды

Дәптерге жазады, етістіктерді талдайды

Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасайды

Топ ережесін айтады

Іс әрекеттерінің нәтижесін бағалау

Бірлесіп бағалау
Оқушылар мен бірге бағалауға қатысу, толықтыру, жиынтық бағалау
Топта талқылау, бір бірін бағалау
Кері байланыс
1 мин
<<Даналық ағашы>> стратегиясы
Желінген алма-әңгімелей аламын, жартылай желінген-әңгімелей аламын, дегенмен сұрақтарым бар, бүтін-мен әңгімелей алмаймын, маған көмек керек дегенді білдіреді.

<<Даналық ағашы>>- на өдерінің кері байланыс жасаған парақша (алманың суреті бейнеленген) іледі.
1 мин
Үйге тапсырма. Дарынды балалармен жұмыс- <<Менің жазғы демалысым>> тақырыбы бойынша әңгіме құрастырып келу. 203 бет , 6 тапсырма бойынша сөйлемдер жазу.
Түсіндіреді, тақтаға жазады
Күнделікке жазып алады

Ұқсас жұмыстар
Ділдә қай шығарманың кейіпкері
Көмекші етістік. 3-класс
«Құмдағы құпия» Б. Баймаханов.
Біздің балалар қайда екен
Қазақ-қалмақ қатынастары. 8-сынып
Кім Қайда Қашан
Екінші дүниежүзілік соғыс жайлы ақпарат
Xviii ғасырдағы Қазақстан мәдениеті
Қытайдың сонау ежелгі замандардағы
Адамның өміріне не қажет?
Пәндер