Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Жел,негізгі түрлері және себептері, ауа массалары
География 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жел,негізгі түрлері және себептері, ауа массалары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жел,ауа массасы деген ұғымды қалыптастыру,желдің пайда болу себебін анықтау, желдердің,ауа массалардің түрлері жөнінде мәлімет беру.
Дамушылық: оқушылардың өз бетінше іздене білу қабілетін дамытып, жан - жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымдық қарым-қатынас, ынтымақтастық, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың нәтижесі:
Білу: желдің,ауа массалардың түрлерін атайды
Түсіну: желдің пайда болу себебін түсіндіреді
Қолдану: бар білімдерін кластер құрастыруда пайдаланады
Талдау:ауа массаларын салыстырады,ажыратады
Бағалау: желдің пайда болу себебін анықтайды. Желдің маңызы,зияны туралы өз пікірін білдіреді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топпен, жұппен, жеке жұмыс, кластер құру. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Cыни тұрғыдан ойлау, диалог арқылы оқыту, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің физикалық картасы, слайдтар,электрондық оқулық, атлас.
Сабақтың барысы:
1 Ұйымдастыру кезеңі,оқушыларды 3топқа бөлу,сөздерді топтастыру арқылы: өзен,көл, мұздық, мұхит -гидросфера; температура, ауа қысымы, жауын-шашын,жел-атмосфера; мантия, ішкі ядро, сыртқы ядро, жер қыртысы-литосфера.(3мин)
Ой қозғау--жел туралы жұмбақ:
Қанаты жоқ - ұшады,
Аяғы жоқ - қашады. (Жел)
Аяқсыз жетіп барады,
Қолсыз есік қағады. (Жел)
Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылармен бірге қою.(2мин)
Электрондық оқулық бойынша жел дегеніміз не екенін тыңдайды
1Тапсырма:Джигсо әдісі(8мин)
1.Жел дегеніміз не? Ол қалай пайда болады?
2.Желдің жылдамдығы мен бағытын қалай аңықтайды?
3.Жергілікті желдер,олардың қысқаша сипаттамасы
4.Ауа массалары, оның типтері
Кластер(постер) құрастыру:
1топ-Жел дегеніміз не? Ол қалай пайда болады?
2топ-Жергілікті желдер,олардың қысқаша сипаттамасы
3топ-Ауа массалары, оның типтері
Бағалау: Екі жұлдыз,бір тілек(2мин)
2Тапсырма:әр топ желдің маңызы, зияны туралы өз ойларын ортаға салып, кластер(постер) салады
Бағалау: карусель стратегиясы - <<Мақтаныш бутерброд>>
Топтық жұмыс:
Иа,жоқ:
1.
Желбағар - желдің бағытын анықтайтын құрал
иа
жоқ
2.
Судың горизонталь бағытында қозғалуын-жел дейміз
иа
жоқ
3.
Бриз бағытын жыл ішінде ауыстырады
иа
жоқ
4.
Арктикалық ауа массалары ыстық болып келеді
иа
жоқ
5.
Муссон құрлық пен теңіздің арасында соғады
иа
жоқ
3тапсырма:
Венн диаграмасын сызу:Бриз мен муссонның қандай айырмашылықтары мен ұқсастығы бар?
Географиялық диктант(жеке жұмыс):
1.Бриз сөзі......................................................деген мағына береді
2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не ....... .........................деп аталады?
3........................................бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.
4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел........................................
5.Желдің жылдамдығы мен бағытын .................................... ............ құралмен өлшейді
6.Ауа массалары негізгі неше.............................топқа бөлінеді?
7.Ауа массалардың түрлері........................................................................
8.Желдің пайда болу себебі..............................................
9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек................................?
10.Желдің жылдамдығын немен есептейді..................................?
Дұрыс жауабы беріліп, өз-өзін бағалау парағы бойынша өз жұмысын бағалайды:
Географиялық диктант(жеке жұмыс):
1.Бриз сөзі.............Жеңіл жел.......деген мағына береді
2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не .....Жел.. ... деп аталады?
3.....Бриз.......бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.
4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел...Муссон.....................................
5.Желдің жылдамдығы мен бағытын ....Желбағар................. құралмен өлшейді
6.Ауа массалары негізгі неше.......4....... топқа бөлінеді?
7.Ауа массалардың түрлері....Экваторлық,тропиктік,қоныржай,арктикалық
8.Желдің пайда болу себебі..ауа қысымының жер бетіңде әркелкі таралуы.........................................
9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек....10-12метр............................?
10.Желдің жылдамдығын немен есептейді...М/СЕК...............................?
1-2дұрыс жауап- <<1>>
3-4 дұрыс жауап- <<2>>
5-6 дұрыс жауап- <<3>>
7-8 дұрыс жауап- <<4>>
9-10 дұрыс жауап- <<5>>
Кері байланыс:
Бүгінгі сабақтан нені біле алдыңыз?
Бүгінгі сабақта не қызықтырды?
Бүгінгі сабақта не қиын болды?
Қандай ұсынысыңыз бар?
Қорытындылау, рефлексия - жұдырықтан бес саусақтарға дейін
- Үйге тапсырма : §33,34, Желдің күшін пайдалану жобасын жасаңдар
Бағалау : Оқушылар сабаққа қатысуына қарай бағаланады.
Сабақтың тақырыбы: Жел,негізгі түрлері және себептері, ауа массалары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жел,ауа массасы деген ұғымды қалыптастыру,желдің пайда болу себебін анықтау, желдердің,ауа массалардің түрлері жөнінде мәлімет беру.
Дамушылық: оқушылардың өз бетінше іздене білу қабілетін дамытып, жан - жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымдық қарым-қатынас, ынтымақтастық, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың нәтижесі:
Білу: желдің,ауа массалардың түрлерін атайды
Түсіну: желдің пайда болу себебін түсіндіреді
Қолдану: бар білімдерін кластер құрастыруда пайдаланады
Талдау:ауа массаларын салыстырады,ажыратады
Бағалау: желдің пайда болу себебін анықтайды. Желдің маңызы,зияны туралы өз пікірін білдіреді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топпен, жұппен, жеке жұмыс, кластер құру. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Cыни тұрғыдан ойлау, диалог арқылы оқыту, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің физикалық картасы, слайдтар,электрондық оқулық, атлас.
Сабақтың барысы:
1 Ұйымдастыру кезеңі,оқушыларды 3топқа бөлу,сөздерді топтастыру арқылы: өзен,көл, мұздық, мұхит -гидросфера; температура, ауа қысымы, жауын-шашын,жел-атмосфера; мантия, ішкі ядро, сыртқы ядро, жер қыртысы-литосфера.(3мин)
Ой қозғау--жел туралы жұмбақ:
Қанаты жоқ - ұшады,
Аяғы жоқ - қашады. (Жел)
Аяқсыз жетіп барады,
Қолсыз есік қағады. (Жел)
Сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылармен бірге қою.(2мин)
Электрондық оқулық бойынша жел дегеніміз не екенін тыңдайды
1Тапсырма:Джигсо әдісі(8мин)
1.Жел дегеніміз не? Ол қалай пайда болады?
2.Желдің жылдамдығы мен бағытын қалай аңықтайды?
3.Жергілікті желдер,олардың қысқаша сипаттамасы
4.Ауа массалары, оның типтері
Кластер(постер) құрастыру:
1топ-Жел дегеніміз не? Ол қалай пайда болады?
2топ-Жергілікті желдер,олардың қысқаша сипаттамасы
3топ-Ауа массалары, оның типтері
Бағалау: Екі жұлдыз,бір тілек(2мин)
2Тапсырма:әр топ желдің маңызы, зияны туралы өз ойларын ортаға салып, кластер(постер) салады
Бағалау: карусель стратегиясы - <<Мақтаныш бутерброд>>
Топтық жұмыс:
Иа,жоқ:
1.
Желбағар - желдің бағытын анықтайтын құрал
иа
жоқ
2.
Судың горизонталь бағытында қозғалуын-жел дейміз
иа
жоқ
3.
Бриз бағытын жыл ішінде ауыстырады
иа
жоқ
4.
Арктикалық ауа массалары ыстық болып келеді
иа
жоқ
5.
Муссон құрлық пен теңіздің арасында соғады
иа
жоқ
3тапсырма:
Венн диаграмасын сызу:Бриз мен муссонның қандай айырмашылықтары мен ұқсастығы бар?
Географиялық диктант(жеке жұмыс):
1.Бриз сөзі......................................................деген мағына береді
2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не ....... .........................деп аталады?
3........................................бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.
4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел........................................
5.Желдің жылдамдығы мен бағытын .................................... ............ құралмен өлшейді
6.Ауа массалары негізгі неше.............................топқа бөлінеді?
7.Ауа массалардың түрлері........................................................................
8.Желдің пайда болу себебі..............................................
9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек................................?
10.Желдің жылдамдығын немен есептейді..................................?
Дұрыс жауабы беріліп, өз-өзін бағалау парағы бойынша өз жұмысын бағалайды:
Географиялық диктант(жеке жұмыс):
1.Бриз сөзі.............Жеңіл жел.......деген мағына береді
2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не .....Жел.. ... деп аталады?
3.....Бриз.......бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.
4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел...Муссон.....................................
5.Желдің жылдамдығы мен бағытын ....Желбағар................. құралмен өлшейді
6.Ауа массалары негізгі неше.......4....... топқа бөлінеді?
7.Ауа массалардың түрлері....Экваторлық,тропиктік,қоныржай,арктикалық
8.Желдің пайда болу себебі..ауа қысымының жер бетіңде әркелкі таралуы.........................................
9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек....10-12метр............................?
10.Желдің жылдамдығын немен есептейді...М/СЕК...............................?
1-2дұрыс жауап- <<1>>
3-4 дұрыс жауап- <<2>>
5-6 дұрыс жауап- <<3>>
7-8 дұрыс жауап- <<4>>
9-10 дұрыс жауап- <<5>>
Кері байланыс:
Бүгінгі сабақтан нені біле алдыңыз?
Бүгінгі сабақта не қызықтырды?
Бүгінгі сабақта не қиын болды?
Қандай ұсынысыңыз бар?
Қорытындылау, рефлексия - жұдырықтан бес саусақтарға дейін
- Үйге тапсырма : §33,34, Желдің күшін пайдалану жобасын жасаңдар
Бағалау : Оқушылар сабаққа қатысуына қарай бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz