Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Бердекенова Куляш Насипкалиевна
Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Сыныбы: 9
Тақырыбы: Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер.
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушыларды шетел білім беру жүйесімен таныстыру. Өз еліміздің білім беру жүйесімен таныстыра отырып, салыстыру. Сын тұрғысынан ойлауға дағдылау. Екі елдің білім жүйесіндегі ұқсастық пен ерекшелікке мән беру. Не білеміз? Не білгіміз келді? <<Не үйрендік?>> сұрақтарына жауап бере білуге үйрету.
2) Оқушылардың сөздік қорын, ауыз екі сөйлеу шеберлігін қалыптастыру. Дүниетанымын кеңейту.
3) Жас өспірімдерді жақсы оқуға, білімді болуға тәрбиелеу. Сабақтың тәрбиелік мәнін ашуға алынған. <> нақыл сөзінің мәнін ашу. Білімге, өнерге құштарлыққа баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы.
Әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, жұппен жұмыс,ойын, жазба жұмыс, сұрақ-жауап, жекелеген жұмыстар өткізіледі.
Көрнекілігі: үлестірмелі карточкалар,диаграмма, нақыл сөз жазылған плакат, жұмбақты тақтаға жазып ілу.
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың білімге қызығушылығын, тіл үйренудегі өз белсенділіктері мен жекелеген қабілеттерін көрсете білулері. Сын тұрғысынан ойлауға дағдылау.
Сабақтың барысы: Procedure of the lesson.
1. Organization moment. Ұйымдастыру бөлімі.
Good morning students!
How are you?
Who is on duty today?
What date is it today?
II. Phonetic drill. Сергіту сәті.
I can see a new day by Peter sugar.
I can see a new day, Мен жаңа күнді көрдім,
A new day soon to be. Армысың жаңа күн!
When the storm clouds are all passed, Қара бұлттан құтылған,
And the sun shines on a world that is free. Шашқан бізге шапағын!
I can see a new man,
A new man standing tall,
With his head high, and his heart proud,
And afraid of nothing at all.
O`k let`s begin our lesson, today we have guests in our lesson. Now, review our last.
III. What was our home task for today?
Үйге қандай тапсырма беріліп еді?
Our home task for today was repeat all school subjects.
Оқушылар пән атауларын ағылшын атауларымен айтып шығады.
Оқушының жаңа сөздерді есте сақтауына мән бөлемін. Сөздік қорды бағалау.
IV. Қызығушылықты ояту. (Сын тұрғысынан ойлаудың І-кезеңі)
Германиядан келген қонақ қызымыз Шарлотта мен К. Насипкалиевнаның арасындағы сұхбаттың бейне баяны көрсетіледі.
I`m explaining to the students that each word belongs to one. Of three distinct categories. Their task is to work out what the tree categories are, and to orang the words into three groups of six.
Who is the finish is the winner.
Chart number I.
Occupations: architect
Маман иелері:
Nature words: jungle
Табиғи сөздер:
Food
Тағам:
architect, coffee, ocean, cotton, farmer, forest, journalist, jungle, lake, lawyer, mountain, nurse, rice, tea, tabacco, valley
Chart number II.
Travel: passport, airport
Саяхат:
Occupations:
Маман иелері:
Food:
Тағам:
passport, pilot, airport, train, salad,
apple, porter, accounter, ship, air, ticket, artist, plane, student, station, teacher, taxi-driver, pizza, secretary, tomato, sugar.
Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы <<топтау>>, <<болжау>> әдістерін қолдана алады.
V.Мағынаны таңдау. (Сын тұрғысынан ойлаудың ІІ кезеңі)
Оқушылар жаңа тақырыппен танысады. Unit 4. Step 1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ орындары туралы оқып, талданады, аударылады, <>-әдісі қолданылады. Сын тұрғыдан ойлауға дағдылайтын әдіс.
Ex 3. at p105
VI. New words / Жаңа сөздер
1) primary schools-бастауыш мектептер
2) Infant schools-мектеп алды даярлық
3) junior schools-ортаңғы сыныптар
4) Comprehensive schools-ЖББ мектептер
5) Grammar schools-лингвистикалық мектептер
6) Kindergarten - бала бақша
7) College-колледж
8) University- университет
VII. Жазбаша жұмыс. Ex 11
go to university
stay on at school
look for a job
do voluntary work
At the age of 16\18 can go to the sixth form college
young people may travel and work abroad
move away from home
go to school of future education
VIII. Ауызша сұрақ жауап.
Talk to your partner.
What will you do after the 9th form?
Stay on at your school?
Leave your school and to enter another one?
Leave school enter any other
Would you like to institution of secondary education
Why would you like to do it?
What is important for you?
oo Subjects
oo Teachers
oo Location near away from home
oo Social life
oo Reputation people say it`s a good\not very good school.
IX. Сабақтың тәрбиелік мәнін ашу.
Тақтадағы нақыл сөзге көңіл аудару.
<>
<<Егер сен жоғары білімді жақсы адам болам десең, ағылшын тілін үйрен!>>
Х. Тақырыпты сюжетті суреттерді қолдану арқылы мынандай сұрақтарды қою арқылы бекітемін:
What are your favorite subjects?
Сенің сүйілті пәндеріғ не?
Which do you prefer practical work or theoretical work?
Саған не ұнайды практикалы жұмыспа әлде теориялық жұымыспа?
Do your school subjects educate you for life?
Мектепте оқытылатын пәндердің скеің өміріңу қажеті барма?
ХІ. Сын тұзғысынан ойлаудың ІІІ кезеңі. Ой толғаныс.
Before reading
After reading
K W
L
-We know about -We want to know about
School subjects -English and Kazakh
-We go to school education systems.
between the -In England
ages of 6 and children go to school
18 years between the ages of
5 and 16 years
of 6 and 18 years
-We learned about the similarities and differences between elementary and secondary schools in England
and in our country.
XI. Give home task.
Ex3. Read the text again at home in written form ex5.
XII. Give marks. Бағалау.
The end of the lesson. Сабақтың соңы.
Шарлоттаға арналған қонақ асы
Шарлотта өзіне сыйлаған тортты тілуде
Қоштасар сәт
Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Сыныбы: 9
Тақырыбы: Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер.
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушыларды шетел білім беру жүйесімен таныстыру. Өз еліміздің білім беру жүйесімен таныстыра отырып, салыстыру. Сын тұрғысынан ойлауға дағдылау. Екі елдің білім жүйесіндегі ұқсастық пен ерекшелікке мән беру. Не білеміз? Не білгіміз келді? <<Не үйрендік?>> сұрақтарына жауап бере білуге үйрету.
2) Оқушылардың сөздік қорын, ауыз екі сөйлеу шеберлігін қалыптастыру. Дүниетанымын кеңейту.
3) Жас өспірімдерді жақсы оқуға, білімді болуға тәрбиелеу. Сабақтың тәрбиелік мәнін ашуға алынған. <
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы.
Әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, жұппен жұмыс,ойын, жазба жұмыс, сұрақ-жауап, жекелеген жұмыстар өткізіледі.
Көрнекілігі: үлестірмелі карточкалар,диаграмма, нақыл сөз жазылған плакат, жұмбақты тақтаға жазып ілу.
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың білімге қызығушылығын, тіл үйренудегі өз белсенділіктері мен жекелеген қабілеттерін көрсете білулері. Сын тұрғысынан ойлауға дағдылау.
Сабақтың барысы: Procedure of the lesson.
1. Organization moment. Ұйымдастыру бөлімі.
Good morning students!
How are you?
Who is on duty today?
What date is it today?
II. Phonetic drill. Сергіту сәті.
I can see a new day by Peter sugar.
I can see a new day, Мен жаңа күнді көрдім,
A new day soon to be. Армысың жаңа күн!
When the storm clouds are all passed, Қара бұлттан құтылған,
And the sun shines on a world that is free. Шашқан бізге шапағын!
I can see a new man,
A new man standing tall,
With his head high, and his heart proud,
And afraid of nothing at all.
O`k let`s begin our lesson, today we have guests in our lesson. Now, review our last.
III. What was our home task for today?
Үйге қандай тапсырма беріліп еді?
Our home task for today was repeat all school subjects.
Оқушылар пән атауларын ағылшын атауларымен айтып шығады.
Оқушының жаңа сөздерді есте сақтауына мән бөлемін. Сөздік қорды бағалау.
IV. Қызығушылықты ояту. (Сын тұрғысынан ойлаудың І-кезеңі)
Германиядан келген қонақ қызымыз Шарлотта мен К. Насипкалиевнаның арасындағы сұхбаттың бейне баяны көрсетіледі.
I`m explaining to the students that each word belongs to one. Of three distinct categories. Their task is to work out what the tree categories are, and to orang the words into three groups of six.
Who is the finish is the winner.
Chart number I.
Occupations: architect
Маман иелері:
Nature words: jungle
Табиғи сөздер:
Food
Тағам:
architect, coffee, ocean, cotton, farmer, forest, journalist, jungle, lake, lawyer, mountain, nurse, rice, tea, tabacco, valley
Chart number II.
Travel: passport, airport
Саяхат:
Occupations:
Маман иелері:
Food:
Тағам:
passport, pilot, airport, train, salad,
apple, porter, accounter, ship, air, ticket, artist, plane, student, station, teacher, taxi-driver, pizza, secretary, tomato, sugar.
Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы <<топтау>>, <<болжау>> әдістерін қолдана алады.
V.Мағынаны таңдау. (Сын тұрғысынан ойлаудың ІІ кезеңі)
Оқушылар жаңа тақырыппен танысады. Unit 4. Step 1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ орындары туралы оқып, талданады, аударылады, <
Ex 3. at p105
VI. New words / Жаңа сөздер
1) primary schools-бастауыш мектептер
2) Infant schools-мектеп алды даярлық
3) junior schools-ортаңғы сыныптар
4) Comprehensive schools-ЖББ мектептер
5) Grammar schools-лингвистикалық мектептер
6) Kindergarten - бала бақша
7) College-колледж
8) University- университет
VII. Жазбаша жұмыс. Ex 11
go to university
stay on at school
look for a job
do voluntary work
At the age of 16\18 can go to the sixth form college
young people may travel and work abroad
move away from home
go to school of future education
VIII. Ауызша сұрақ жауап.
Talk to your partner.
What will you do after the 9th form?
Stay on at your school?
Leave your school and to enter another one?
Leave school enter any other
Would you like to institution of secondary education
Why would you like to do it?
What is important for you?
oo Subjects
oo Teachers
oo Location near away from home
oo Social life
oo Reputation people say it`s a good\not very good school.
IX. Сабақтың тәрбиелік мәнін ашу.
Тақтадағы нақыл сөзге көңіл аудару.
<
<<Егер сен жоғары білімді жақсы адам болам десең, ағылшын тілін үйрен!>>
Х. Тақырыпты сюжетті суреттерді қолдану арқылы мынандай сұрақтарды қою арқылы бекітемін:
What are your favorite subjects?
Сенің сүйілті пәндеріғ не?
Which do you prefer practical work or theoretical work?
Саған не ұнайды практикалы жұмыспа әлде теориялық жұымыспа?
Do your school subjects educate you for life?
Мектепте оқытылатын пәндердің скеің өміріңу қажеті барма?
ХІ. Сын тұзғысынан ойлаудың ІІІ кезеңі. Ой толғаныс.
Before reading
After reading
K W
L
-We know about -We want to know about
School subjects -English and Kazakh
-We go to school education systems.
between the -In England
ages of 6 and children go to school
18 years between the ages of
5 and 16 years
of 6 and 18 years
-We learned about the similarities and differences between elementary and secondary schools in England
and in our country.
XI. Give home task.
Ex3. Read the text again at home in written form ex5.
XII. Give marks. Бағалау.
The end of the lesson. Сабақтың соңы.
Шарлоттаға арналған қонақ асы
Шарлотта өзіне сыйлаған тортты тілуде
Қоштасар сәт
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz