Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер

Бердекенова Куляш Насипкалиевна

Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі

Сыныбы: 9

Тақырыбы: Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер.

Сабақтың мақсаты:

1) Оқушыларды шетел білім беру жүйесімен таныстыру. Өз еліміздің білім беру жүйесімен таныстыра отырып, салыстыру. Сын тұрғысынан ойлауға дағдылау. Екі елдің білім жүйесіндегі ұқсастық пен ерекшелікке мән беру. Не білеміз? Не білгіміз келді? «Не үйрендік?» сұрақтарына жауап бере білуге үйрету.

2) Оқушылардың сөздік қорын, ауыз екі сөйлеу шеберлігін қалыптастыру. Дүниетанымын кеңейту.

3) Жас өспірімдерді жақсы оқуға, білімді болуға тәрбиелеу. Сабақтың тәрбиелік мәнін ашуға алынған. «If you want to be a good educated person, you should learn your English better» нақыл сөзінің мәнін ашу. Білімге, өнерге құштарлыққа баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы.

Әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, жұппен жұмыс, ойын, жазба жұмыс, сұрақ-жауап, жекелеген жұмыстар өткізіледі.

Көрнекілігі: үлестірмелі карточкалар, диаграмма, нақыл сөз жазылған плакат, жұмбақты тақтаға жазып ілу.

Пән аралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылардың білімге қызығушылығын, тіл үйренудегі өз белсенділіктері мен жекелеген қабілеттерін көрсете білулері. Сын тұрғысынан ойлауға дағдылау.

Сабақтың барысы: Procedure of the lesson.

  1. Organization moment. Ұйымдастыру бөлімі.

Good morning students!

How are you?

Who is on duty today?

What date is it today?

II. Phonetic drill. Сергіту сәті.

I can see a new day by Peter sugar.

I can see a new day, Мен жаңа күнді көрдім,

A new day soon to be. Армысың жаңа күн!

When the storm clouds are all passed, Қара бұлттан құтылған,

And the sun shines on a world that is free. Шашқан бізге шапағын!

I can see a new man,

A new man standing tall,

With his head high, and his heart proud,

And afraid of nothing at all.

O`k let`s begin our lesson, today we have guests in our lesson. Now, review our last.

III. What was our home task for today?

Үйге қандай тапсырма беріліп еді?

Our home task for today was repeat all school subjects.

Оқушылар пән атауларын ағылшын атауларымен айтып шығады.

Оқушының жаңа сөздерді есте сақтауына мән бөлемін. Сөздік қорды бағалау.

IV. Қызығушылықты ояту. (Сын тұрғысынан ойлаудың І-кезеңі)

Германиядан келген қонақ қызымыз Шарлотта мен К. Насипкалиевнаның арасындағы сұхбаттың бейне баяны көрсетіледі.

I`m explaining to the students that each word belongs to one. Of three distinct categories. Their task is to work out what the tree categories are, and to orang the words into three groups of six.

Who is the finish is the winner.

Chart number I.

Occupations: architect

Маман иелері:

Nature words: jungle

Табиғи сөздер:

Food

Тағам:

architect, coffee, ocean, cotton, farmer, forest, journalist, jungle, lake, lawyer, mountain, nurse, rice, tea, tabacco, valley

Chart number II.

Travel: passport, airport

Саяхат:

Occupations:

Маман иелері:

Food:

Тағам:

passport, pilot, airport, train, salad,

apple, porter, accounter, ship, air, ticket, artist, plane, student, station, teacher, taxi-driver, pizza, secretary, tomato, sugar.

Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы «топтау», «болжау» әдістерін қолдана алады.

V. Мағынаны таңдау. (Сын тұрғысынан ойлаудың ІІ кезеңі)

Оқушылар жаңа тақырыппен танысады. Unit 4. Step 1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ орындары туралы оқып, талданады, аударылады, «INSERT»-әдісі қолданылады . Сын тұрғыдан ойлауға дағдылайтын әдіс.

Ex 3. at p105

VI. New words / Жаңа сөздер

1) primary schools-бастауыш мектептер

2) Infant schools-мектеп алды даярлық

3) junior schools-ортаңғы сыныптар

4) Comprehensive schools-ЖББ мектептер

5) Grammar schools-лингвистикалық мектептер

6) Kindergarten -бала бақша

7) College-колледж

8) University- университет

VII. Жазбаша жұмыс. Ex 11

go to university

stay on at school

look for a job

do voluntary work

At the age of 16\18 can go to the sixth form college

young people may travel and work abroad

move away from home

go to school of future education

VIII. Ауызша сұрақ жауап.

Talk to your partner.

What will you do after the 9th form?

Stay on at your school?

Leave your school and to enter another one?

Leave school enter any other

Would you like to institution of secondary education

Why would you like to do it?

What is important for you?

  • Subjects
  • Teachers
  • Location near away from home
  • Social life
  • Reputation people say it`s a good\not very good school.

Ұқсас жұмыстар
Сынып оқушылары
Types of school
Primary, secondary school. 9 сынып
Оқушының оқуға ынтасының болмауы
Қмж. 7-сынып. "primary education in gb"
Ағылшын тілі пәнінен орта мерзімді жоспар
Schools in britain
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОЙЫН - ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ МЕН ЫНТАСЫН АРТТЫРУ
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
ҒТАМР ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz