Сабақ жоспары :: Құқық негіздері
Файл қосу
Құқық әлеміне саяхат
Сынып:
4 <<Б>>
Пәні:
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:
Құқық әлеміне саяхат
Негізгі түйінді идея:
Қоғамдағы құқық маңызын түсіну
Оқу мақсаты:
Өз құқықтарын қорғай біледі
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
а) Барлық оқушы тегін білім алуға құқылы екенін біледі
ә) Мәтіндегі негізгі ойды табады
а) Оқушы ретіндегі негізгі құқықтарын ажырата алады
ә) Өз беттерімен салыстыра біледі
а) Қазақстан азаматы ретіндегі негізгі құқықтарын біледі.
ә) өмірде қолдана алады
б) АКТ тиімді пайдаланады
Кезеңдері
Тапсырма
Мақсаты
Мұғалім не істейді
Оқушылар не істейді
Кіріспе.
Тренинг <<Бір шаңырақтың астында>>
Топта жағымды ахуалды құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.
Ұйымдастыру
Қатысушылар шеңбер түрлі - түсті жібек баудың астында тұрып шаңырақ құрау арқылы топқа бірігеді.
Топқа біріктіру
Жағымды көңіл-күйді қалыптастыратын таныстырылым көрсетіп, сәттілік тілеймін
Берілген жібек бау арқылы топқа бөлініп отырады
Ітоп-Қызыл
ІІтоп -Көк
ІІІ топ-Сары
ІV топ-Жасыл
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
<<Сыныптағы дәстүрлер>>
Үй тапсырмасы:
<<Қазақстанның картасы құру>> әдісі
Жеке жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу
Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау.
Өз ойларын толықтай жеткізе біледі.
Қима қағаздар берілген ашық және жабық сұрақтарға жауап береді
Бағалау <<Қолпаштау>>
Тыңдаған оқушылар қошеметпен бағалайды.
Негізгі бөлім
Бейнетаспа ҚР Конститутциясы
<<Жұптас, ойлан, бөліс >>
<<Түртіп алу>> әдісі
Оқулықта берілген мәтінді оқуға, түсінуге береді.
Беріліген мәтінді жеке - дара оқиды, жұптаса отырып талдайды және топта ой бөлісіп талқылайды.
Мәтіннің ішінен керекті тұстарын түртіп алады.
Диалогтық оқыту
АКТ
Бағыт - бағдар беріледі.
Әр топ оқушылары мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Бір - бірлерімен алмасады.
Бағалау
Смайлик
Смайликтер ұнаған топқа сыйлайды
Ітоп. Құқық туралы жалпы түсінік
ІІтоп. Сенің құқығың - менің құқығым (Оқушы құқығы)
ІІІ. Сенің міндетің- менің міндетім
IV. Жалғасын тап (мақал-мәтелдің жалғасын табу, түсінік беру)
Өз ойларын постер бетіне түсіріп қорғап шығады.
Жалғасын тап(мақал-мәтелдің жартысын тауып, түсінік беру)
1.Біреуге ор қазба ... (өзің түсесің)
2.Заңның құрығы ... (бәрінен ұзын)
3.Ұрлық түбі ... (қорлық)
4.Өтірікшінің құрығы ... (бір-ақ тұтам)
5 Досы көпті жау алмайды....( ақылы көпті дау алмайды)
6. Қолыңмен істегенді ... (мойныңмен көтер)
7. Тек жүрсең ... (тоқ жүресің)
8. Ұяда не көрсең, ....(ұшқанда соны ілесің )
9. Заңды сыйлаған ... (еркін жүреді)
Бағалау.
Смайликтерді ұнаған топқа сыйлайды
Шығарма-шылық тапсырма
көрініс
Баптар бойынша көрініс жасау
Құқық туралы білімдерін толықтыру
Ітоп.Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім мен азаматтық алуға құқылы;
ІІтоп.Әрбір бала өз отбасында, ата - анасымен бірге өмір сүруге құқылы;
ІІІтоп.Отбасында әкесі мен анасы өз алдына дербес өмір сүрумен, баланы ата - анасымен ажыратуға ешкім құқықты емес;
ІVтоп. Бала мектепте кінәлі болғанда да оны ешкімнің ұрып жазалауға, кемсітіп қорлауға құқығы жоқ;
Бағалау. қандай да жеміс теңеу
4 <<Б>>
Пәні:
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:
Құқық әлеміне саяхат
Негізгі түйінді идея:
Қоғамдағы құқық маңызын түсіну
Оқу мақсаты:
Өз құқықтарын қорғай біледі
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
а) Барлық оқушы тегін білім алуға құқылы екенін біледі
ә) Мәтіндегі негізгі ойды табады
а) Оқушы ретіндегі негізгі құқықтарын ажырата алады
ә) Өз беттерімен салыстыра біледі
а) Қазақстан азаматы ретіндегі негізгі құқықтарын біледі.
ә) өмірде қолдана алады
б) АКТ тиімді пайдаланады
Кезеңдері
Тапсырма
Мақсаты
Мұғалім не істейді
Оқушылар не істейді
Кіріспе.
Тренинг <<Бір шаңырақтың астында>>
Топта жағымды ахуалды құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.
Ұйымдастыру
Қатысушылар шеңбер түрлі - түсті жібек баудың астында тұрып шаңырақ құрау арқылы топқа бірігеді.
Топқа біріктіру
Жағымды көңіл-күйді қалыптастыратын таныстырылым көрсетіп, сәттілік тілеймін
Берілген жібек бау арқылы топқа бөлініп отырады
Ітоп-Қызыл
ІІтоп -Көк
ІІІ топ-Сары
ІV топ-Жасыл
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
<<Сыныптағы дәстүрлер>>
Үй тапсырмасы:
<<Қазақстанның картасы құру>> әдісі
Жеке жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу
Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау.
Өз ойларын толықтай жеткізе біледі.
Қима қағаздар берілген ашық және жабық сұрақтарға жауап береді
Бағалау <<Қолпаштау>>
Тыңдаған оқушылар қошеметпен бағалайды.
Негізгі бөлім
Бейнетаспа ҚР Конститутциясы
<<Жұптас, ойлан, бөліс >>
<<Түртіп алу>> әдісі
Оқулықта берілген мәтінді оқуға, түсінуге береді.
Беріліген мәтінді жеке - дара оқиды, жұптаса отырып талдайды және топта ой бөлісіп талқылайды.
Мәтіннің ішінен керекті тұстарын түртіп алады.
Диалогтық оқыту
АКТ
Бағыт - бағдар беріледі.
Әр топ оқушылары мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Бір - бірлерімен алмасады.
Бағалау
Смайлик
Смайликтер ұнаған топқа сыйлайды
Ітоп. Құқық туралы жалпы түсінік
ІІтоп. Сенің құқығың - менің құқығым (Оқушы құқығы)
ІІІ. Сенің міндетің- менің міндетім
IV. Жалғасын тап (мақал-мәтелдің жалғасын табу, түсінік беру)
Өз ойларын постер бетіне түсіріп қорғап шығады.
Жалғасын тап(мақал-мәтелдің жартысын тауып, түсінік беру)
1.Біреуге ор қазба ... (өзің түсесің)
2.Заңның құрығы ... (бәрінен ұзын)
3.Ұрлық түбі ... (қорлық)
4.Өтірікшінің құрығы ... (бір-ақ тұтам)
5 Досы көпті жау алмайды....( ақылы көпті дау алмайды)
6. Қолыңмен істегенді ... (мойныңмен көтер)
7. Тек жүрсең ... (тоқ жүресің)
8. Ұяда не көрсең, ....(ұшқанда соны ілесің )
9. Заңды сыйлаған ... (еркін жүреді)
Бағалау.
Смайликтерді ұнаған топқа сыйлайды
Шығарма-шылық тапсырма
көрініс
Баптар бойынша көрініс жасау
Құқық туралы білімдерін толықтыру
Ітоп.Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім мен азаматтық алуға құқылы;
ІІтоп.Әрбір бала өз отбасында, ата - анасымен бірге өмір сүруге құқылы;
ІІІтоп.Отбасында әкесі мен анасы өз алдына дербес өмір сүрумен, баланы ата - анасымен ажыратуға ешкім құқықты емес;
ІVтоп. Бала мектепте кінәлі болғанда да оны ешкімнің ұрып жазалауға, кемсітіп қорлауға құқығы жоқ;
Бағалау. қандай да жеміс теңеу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz