Қиық пирамида

Тақырыбы:Қиық пирамида.

Тақырыптың мақсаты:Тұрақты кеңістік түсініктерді және кеңістік елестерді дамыту.

11 Ә сынып 17. 10. 2013.

Блум таксономиясы
мақсаты
Күтілетін нәтиже
Түрткі
Қал-шы бағалау

бағалау

Сүрақтар, тапсырма
критерийлер
дискрипторлар
үпай
№: 1
Блум таксономиясы: Білу:
мақсаты: Бұған дейінгігі еске түсіру.
Күтілетін нәтиже: Пирамиданың анықтама-сын айтады, сызбасын салады. Пирамиданың түрлерін ажырата біледі
Түрткі: Бір жағы көпбұрыш қалған жағы үшбұрыш болатын денені не деп атаймыз? Пирамиданың табанына параллель жазықтық жүргізгенде қандай фигура аламыз? Алынған дененің қасиеттерін атаңыз?
Қал-шы бағалау: Топпен бағалау өзара бағалау
бағалау:

Пирамиданың анықтамасын толық білуі.

Жазықтық жүргізіп қиық пирамиданың сызбасын салады.

:

Толық біледі

Жартылай біледі

Білмейді

Толық орындады

Жартылай орындады

Орындай алмады

2

1

0

2

1

0

№: 2
Блум таксономиясы: Түсіну
мақсаты: Қиық пирамиданың кескінін сала білу, қиық пирамида мен пирамиданы салыстыруы. Қиық пирамиданың анықтамасын өз сөзімен айта білуі
Күтілетін нәтиже: Қиық пирамиданың кескінін салады. Қиық пирамиданы басқа көпжақ-тармен салыстырады. Анықтамасын айтады.
Түрткі: Сызбасын салыңыздар? Әр түрлі фигуралардан қиық пирамида құрастырыңдар және сол фигураларды атаңдар?
Қал-шы бағалау: Топпен, өзара бағалау
бағалау:

Кескінін сала білуі.

Құрастыра білуі

Құрастырылған фигуралардың аттарын білуі.

:

Сызбасын салады

Салалмайды

Құрастырады

Құрастыра алмайды

Атайды

Атай алмайды

1

0

1

0

1

0

№: 3
Блум таксономиясы: Қолдану
мақсаты: Анықтаманы қиық пирамиданың әр түрін ажыратуда қолдануы. Қиық пирамиданың бөліктерге бөлу:табандары, бүйір жақтары. Әр бөлегінің ауданын есептеудің формуласын қолдануы.
Күтілетін нәтиже: Үшбұрышты, төртбұрышты және бесбұрышты қиық пирамидалар түрлерін ажыратады. үшбұрыштың, төртбұрыштың және бесбұрыштың ауданын есептейді.
Түрткі: Пайда болған дене беттінің ауданын қалай табамыз? Топтарға өзіндік жұмыс беріледі. 5түрлі қалау бойынша бөліседі 10мин кейін мұғалім жауабын интерактивті тақтада көрсетеді. Оқушылар құрастырған денесін өздері бағалайды.
Қал-шы бағалау: Топпен өзінөзі бағалау.
бағалау: Бетінің ауданын табуды білуі.
:

Бетінің ауданын толық табады.

Табанының ауданын табады.

Бүйір бетінің бір жағының ауданын табады.

Таба алмайды

3

2

1

0

№: 4
Блум таксономиясы: Талдау
мақсаты: Қиық пирамиданың табан қабырғалары, биіктігі және қырлары қалай өзгеретінін үйрету
Күтілетін нәтиже: Қиық пирамиданың табан қабырғалары мен биіктігі арқылы қырларының ұзындығын таба біледі
Түрткі: Қиық пирамиданың биіктігі және табан қабырғалары арқылы бүйір қырын табуға бола ма? Болса, оны қалай табамыз? Қәтемен жұмыс, дауласады және өз ойларын айтады.
Қал-шы бағалау:

Топпен бағалау

Өзін-өзі бағалау

бағалау: Есептер шығара білуі
:

Дұрыс жауабын табады

Дұрыс жауабын таба алмайды

1

0

№: 5
Блум таксономиясы: Жинақтау
мақсаты: Бөліктердің қосындысы қиық пирамиданің бетінің ауданы болатынын дәлелдеу
Күтілетін нәтиже: Бөліктердің аудандарының қосындысы қиық пирами-даның бетінің ауданы болатынын өз сөздерімен негіздейді.
Түрткі: Өз ойларын делелдеуге тырысады, толтастырады және қайта құруды аяқтайды. Постер жасау.
Қал-шы бағалау: Топпен, өзара және өзін-өзі бағалау
бағалау:

Постердің дұрыс жасалуы

Және қорғалуы

:

Жоғары

Орташа

Төмен

2

1

0

№: 6
Блум таксономиясы: Бағалау
мақсаты: Қиық пирамидаға өз сөзімен анықтама беруді үйрету. Сызбасын сала білуі және бөліктерінің ауданын есептеуі.
Күтілетін нәтиже: Қиық пирамидаға өз сөзімен анықтама береді
Түрткі: Кез келген пирамидадан қиық пирамида алуға бола-ды деп айтуға бола ма? Ойын қорғайды, таңдайды және бағалайды
Қал-шы бағалау: Топпен, өзара және өзін-өзі бағалау
бағалау: Алуға болатынын дәлелдейді
:

Толық

Жартылай

Дәлелдей алмайды

2

1

0

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру: Оқушыларды 5 топқа: Армандастар, Кешікпей келем деп ең, Алматы кештері, Ол көктем, Ұстазым әндеріне бөлу.

Білу

Бір жағы көпбұрыш қалған жағы үшбұрыш болатын денені не деп атаймыз?

Пирамиданың табанына параллель жазықтық жүргізгенде қандай фигура

аламыз? Алынған дененің қасиеттерін атаңыз?

Екі түрлі дене аламыз. 1. AıBıCıDıЕıF - пирамидасы

2. ABCDEAıBıCıDıЕı - қиық пирамидасы алынды

Қасиеттері: 1. Табандары параллель 2. Табандары көпбұрыш 3. Бүйір жақтары трапеция 4. Табандарының арақашықтығы тең

Пирамида-деп бір жағы кез келген көпбұрыш, ал қалған n жағы төбелері ортақ

үшбұрыштардан тұратын көпжақты атайды .

C:\Users\пк\Pictures\к.JPG C:\Users\пк\Pictures\Снимок.JPG

Білу: Түсіну
Бір жағы көпбұрыш қалған жағы үшбұрыш болатын денені не деп атаймыз?Пирамиданың табанына параллель жазықтық жүргізгенде қандай фигурааламыз? Алынған дененің қасиеттерін атаңыз?Екі түрлі дене аламыз. 1.AıBıCıDıЕıF - пирамидасы2. ABCDEAıBıCıDıЕı - қиық пирамидасы алындыҚасиеттері: 1. Табандары параллель 2. Табандары көпбұрыш 3. Бүйір жақтары трапеция 4. Табандарының арақашықтығы тең:

Сызбасын салыңыздар? Әр түрлі фигуралардан қиық пирамида құрастырыңдар

және сол фигураларды атаңдар?

Пирамида-деп бір жағы кез келген көпбұрыш, ал қалған n жағы төбелері ортақүшбұрыштардан тұратын көпжақты атайды .: C:\Users\пк\Pictures\Сн.JPG
Білу: Қолдану
Бір жағы көпбұрыш қалған жағы үшбұрыш болатын денені не деп атаймыз?Пирамиданың табанына параллель жазықтық жүргізгенде қандай фигурааламыз? Алынған дененің қасиеттерін атаңыз?Екі түрлі дене аламыз. 1.AıBıCıDıЕıF - пирамидасы2. ABCDEAıBıCıDıЕı - қиық пирамидасы алындыҚасиеттері: 1. Табандары параллель 2. Табандары көпбұрыш 3. Бүйір жақтары трапеция 4. Табандарының арақашықтығы тең: Пайда болған дене беттінің ауданын қалай табамыз? Топтарға өзіндік жұмыс беріледі. 5түрлі қалау бойынша бөліседі 10мин кейін мұғалім жауабын интерактивті тақтада көрсетеді. Оқушылар құрастырған денесін өздері бағалайды.
Пирамида-деп бір жағы кез келген көпбұрыш, ал қалған n жағы төбелері ортақүшбұрыштардан тұратын көпжақты атайды .: S = S 1 + S 2 Денелердің ауданын өлшеп есептеп табады.
Білу: Сергіту сәті
Бір жағы көпбұрыш қалған жағы үшбұрыш болатын денені не деп атаймыз?Пирамиданың табанына параллель жазықтық жүргізгенде қандай фигурааламыз? Алынған дененің қасиеттерін атаңыз?Екі түрлі дене аламыз. 1.AıBıCıDıЕıF - пирамидасы2. ABCDEAıBıCıDıЕı - қиық пирамидасы алындыҚасиеттері: 1. Табандары параллель 2. Табандары көпбұрыш 3. Бүйір жақтары трапеция 4. Табандарының арақашықтығы тең: Қызыл өрік
Пирамида-деп бір жағы кез келген көпбұрыш, ал қалған n жағы төбелері ортақүшбұрыштардан тұратын көпжақты атайды .: Серігіп алғасын сабақты жалғастырамыз.
Білу: Талдау
Бір жағы көпбұрыш қалған жағы үшбұрыш болатын денені не деп атаймыз?Пирамиданың табанына параллель жазықтық жүргізгенде қандай фигурааламыз? Алынған дененің қасиеттерін атаңыз?Екі түрлі дене аламыз. 1.AıBıCıDıЕıF - пирамидасы2. ABCDEAıBıCıDıЕı - қиық пирамидасы алындыҚасиеттері: 1. Табандары параллель 2. Табандары көпбұрыш 3. Бүйір жақтары трапеция 4. Табандарының арақашықтығы тең: Қиық пирамиданың биіктігі және табан қабырғалары арқылы бүйір қырын табуға бола ма? Болса, оны қалай табамыз? Қәтемен жұмыс, дауласады және өз ойларын айтады.
Пирамида-деп бір жағы кез келген көпбұрыш, ал қалған n жағы төбелері ортақүшбұрыштардан тұратын көпжақты атайды .:

№11. Төртбұрышты дұрыс қиық пирамиданың биіктігі 5 см-ге тең. Табан- дарының қабырғалары


Ұқсас жұмыстар
Көпжақтылардың бүйір және толық бетінің ауданы
Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Пирамида. Геометрия
Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар
Пирамида биіктігін тап
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Қиық конус, оның бетінің ауданы
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Пирамиданың бүйір жағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz