9-сынып Алгебрасы: Келтіру формулалары бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сындирбаев Төлегеннің қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Сабақтың тақырыбы
ІІІ. 4. Келтіру формулалары.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Сілтеме
9-сынып Алгебра, 95-100 (Шыныбеков. А. Н) оқулық беттері. ОМЖ. Слайдтар.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Мақсаты
Сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустың, косинусы, тангенсі, котангенстің келтіру формулаларымен танысу. Осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есеп-тер шығаруда қолдануды үйрену.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Оқыту нәтижесі
Сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустың, косинусы, тангенсі, котангенстің келтіру формулаларымен танысады. Осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептер шығаруда қолдануды үйренеді.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Түйінді идеялар

1) Тақырып жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.

Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Блум таксаномиясы
7 модуль
ресурстар
Сабақтың мазмұны
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:

Білу

Топтастыру

Ұйымдастыру. Топтарға бөледі.

Үй жұмысын тексеру. №310 Тригонометриялық функциялар-дың негізгі теңбе-теңдіктерін дұрыс қолдану мақсаты дегенге неге түсінесіңдер?

Түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлінеді. Оқушылар 5 топқа бөлінеді. Өз білетіндерін топтастырады. Қайталайды. Тест сұрақтарына жауап береді. Слайдтағы жауаптарды қолданып өзара бағалайды. Ынтымақтастық атмосфера-сын құрады.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:
Диалог
Топтастыру әдісі
Тригонометриялық функциялар-дың таңбаларын қалай анықтауға болады? Қандай бұрыштарды толықтауыш бұрыштар деп атайды?

Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.

Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқушылар критерий шығаруды үйрене-ді.

Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:

Түсіну

Сыни ойлау
Интернет, оқыту нұсқауық стратегиясы

Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі. Тригонометриялық фун-кциялардың негізгі теңбе-теңдік-терді қорытып шығарыңдар. Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады. Мысал келтір?

Оларды дәлелдеңдер.

І топ. Тақырыптың идеясын ашады.

ІІ топ. Композициялық құрылысын табады.

ІІІ топ. Салыстырады.

IV топ. Формуланы қолданып шешеді.

V топ. Есептер шығарады.

Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады.

Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:
АКТ-ны қолдану
сергіту
Сергіту сәтін ұйымдастырады.
Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасайды.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:

Қолдану

Диалог
Оқулық
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. Келтіру формулалары қандай мақсатта қолданылады? Жауабын түсіндіріңдер.
Жаңа білімдерді қолданады. Ортақ ұқсастығын айтады. Оқулықтан есептер шығарады. №405, №406, №407, №408 және №409. Тапсырмалар орындалады.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:

Талдау

АКТ-ы қолдану
Түртіп алу стратгиясы

Негізгі тригонометриялық функциялардың ең кіші оң периодтарын табуға бола ма?

Қандай тригонометриялық функцияларды ұқсас функциялар деп атайды?

Қатты әсер еткен жерлері. Негізгі тригонометриялық функциялардың ең кіші оң периодтарын табуды үйренеді.

Оқулықтан есептер шығарады. (. )

Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:

Жинақтау

АКТ-ны

қолдану

қолдану

Толықтауыш бұрыштардағы ұқсас функциялар мәндерінің теңдігін дәлелдеңдер. Келтіру фор мулаларыдегеніміз не?Оны қалай түсінесіңдер?(салыстырыңдар)
Жаңа білімдерді қолданып есеп құрас-тырады. Қалай және қандай ереже бойы-нша құрастыруға болады? Толықтау-ыш бұрыштардағы ұқсас функциялар мәндерінің теңдігін дәлелдейді.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:
Үй тапсырмасын беру. Оқулықтан №410. Үйде орындап келіңдер.
Өз-өзін бағалайды, оқушының өздігінен ізденуі, бір-бірін бағалайды, сыни көзбен байқайды, өз-өзін салыстыра біледі. Өз деңгейін анықтайды.
Күні: 04. 02. 2015 ж. 9-Ғ- Пәні: Алгебра:

Бағалау

Оқыту үшін бағалау
Келтіру формулаларын қалай және қандай жағдайда қолданамыз?

Сабақта кері байланыс жасауды үйренеді


Ұқсас жұмыстар
Келтіру формулалары: 9-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
9-сынып. Келтіру формулалары және тригонометриялық есептерді шығару
Сүйір бұрыштың тригонометриялық функциялары және келтіру формулалары (9-сынып)
9-сынып алгебрасы: келтіру формулаларына арналған есептер
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып алгебрасы: y = ax^2 + bx + c функциясының графигі бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сынып алгебрасы: қысқаша көбейту формулалары-сабақ жоспары мен тапсырмалар
8-сынып алгебрасы: квадрат теңдеулердің түбір формулалары
8-сынып алгебрасы: Орта мән, дисперсия және стандартты ауытқу - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz