Сиыр цепені - жалпақ таспа құрттардың өкілі

Сабақ 13/2

Күні:

Тақырыбы: Сиыр цепені - жалпақ таспа құрттардың өкілі.

Мақсаты: Оқушыларға сиыр цепені туралы мәлімет беру. Жалпақ құртардың ерекшелігін көрсету. Құрттардың топтарға жіктелуін мәлімдеу.

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұйымшылдыққа, топпен бірігіп жұмыс жасап үйренуге тәрбиелеу.

Білімділік: Оқушыларға сиыр цепенінің негізгі қасиеттерімен таныстыру. Өсімдіктер мен жануарлардың біртұтас ағза екенін қалай дәлелдегені туралы оқып үйрету Оқушыларға осы тақырып бойынша жалпақ сорғыш құрттардың түрлерінен мысал кетіре отырып ерекшеліктерін, маңызын түсіндіру.

Дамытушылық: Сорғыш құрттар туралы мағлұматтарды жергілікті жердегі малдарды мысалға келтіре отырып оқушылар білімін қалыптастыру, ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту барысында СТО т ехнологиясын
пайдаландым.

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау мен сөйлеуді дамыту

Керекті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, кеспе қағаздар

Сабақ13/1

Күні:

Тақырыбы: Жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы мен қызметі

Мақсаты: Оқушыларға осы тақырып бойынша жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы мен қызметіне мысал кетіре отырып ерекшеліктерін, маңызын түсіндіру.

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұйымшылдыққа, топпен бірігіп жұмыс жасап үйренуге тәрбиелеу.

Білімділік: Оқушыларға жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы мен қызметі туралы түсінік қалыптастыру.

Дамытушылық: Жүйке жүйесін мысалға келтіре отырып оқушылар білімін қалыптастыру, ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту барысында СТО т ехнологиясын
пайдаландым.

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау мен сөйлеуді дамыту

Керекті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, кеспе қағаздар

Сабақтың барысы:
І
. Үй тапсырмасы кеспе қағаздар бойынша сұрау. (4минут)

Қойылатын сұрақтар:
1. Гормон дегеніміз не?
2. Ұйқы безінің ерекшелігі.
3. Бездердің маңызы барма?
4. Адам ағзасындағы бездерді ата?
5. Ұйқы безінің қызметі?
6. Ұйқы безінің құрылысы?

Үй тапсырмасы «Кубизм» әдісі бойынша сұрау. (4минут)

1
Зерттеңіз
Құрттардың қандай түрлерін білесіңдер?
1: 2
Зерттеңіз: Салыстырыңыз
Құрттардың қандай түрлерін білесіңдер?: Сорғыш құрттарды салыстыр.
1: 3
Зерттеңіз: Суреттеңіз
Құрттардың қандай түрлерін білесіңдер?: Сорғыш құрттардың құрылысын, ерекшеліктерін, тіршілігін зерттеңіз

І. Жаңа тақырып барысында «миға шабуыл» кезеңінде оқушылар өздері білетін жергілікті жердегі үй жануарлары туралы ойларын білдіреді мысалдар келтіре отырып жаңа білім алуға дайындалады.
ІІ. «Мағынаны ажырату» кезеңінде оқушылар үш топқа бөлініп оқулықпен жұмыс жасайды, алгоритм бойынша ассоциация, яғни кластер жасай отырып, жұмыс істейді.
Сорғыш құрттар:Бауырсорғыш
Кездесетін жері
Құрылысы
Өмір сүру жағдайы
Көбеюі
ІІІ. Эссе жазу (еркін жазу) оқушылар тақтадағы жазылған сөздерді бір-бірімен байланыстырып эссе жазады, тақырыптың мазмұнын ашады. (25минут)
ІҮ. Ой толғаныс сатысы (бес жолды өлең әдісі)

5-минуттық үзіліс

І. Жаңа тақырып барысында «миға шабуыл» кезеңінде оқушылар жүйке туралы ойларын білдіреді мысалдар келтіре отырып жаңа білім алуға дайындалады. (25минут)
ІІ. «Мағынаны ажырату» кезеңінде оқушылар екі топқа бөлініп оқулықпен жұмыс жасайды, алгоритм бойынша ассоциация, яғни кластер жасай отырып, жұмыс істейді.
Жүйке жүйесінің бөлімдері
құрылысы
бөлімдері
қызметі
жұлын мен айырмашылығы
ІІІ. Рефлексия
1. РАФТ әдісі.
Р - рөл, А - аудитория, Ф-форма, Т-тақырып.
Рөл ретінде мұғалім тақырып айтады. Жергілікті жерде өздерің тұратын өлкеде өздеріңе таныс жануарлар туралы «Мал-кисең киім, жесең тамақ»
І-топ. Аудитория (тақырыпқа сипатамма береді өздеріне таныс жануарлар туралы топ болып шешеді)
ІІ-топ. Форма (осы тақырып бойынша хат, өлең, шығарма т. б. жазады)
ІІІ-топ. Тақырып. (берілген тақырыпты өздерінің шығармашылығына байланысты өзгертуге болады тапсырмаға тақырып қойып қорғайды)
ҮІ. Биологиялық диктант сөйлемді аяқтау: (5минут)
1. Жүйке бұл

2. Нейрон дегеніміз

3. Рефлекс

4. Нейронның құрылысы

5. Жүйке жүйесінің негізгі бөлімдері мыналар

ҮІІ. Сабақты қорытындылау: (экипаж ойыны арқылы)

1. Зат есім-кім? не?1сөз

2. Сын есім - қандай ? 2 сөз
3. Етістік - не қылды? не істеді? қайтті? 3 сөз
4. тақырыпты ашатын сөз тіркестері немесе сөйлем 4 сөз
5. тақырыптың синонимі (баламасы)

ҮІ. Графикалық диктант: ʌ иә -жоқ
1. Бауырсорғыштың ауыз және құрсақ сорғыш бар

2. Жануарлардың ішегінде тіршілік ететін құрт сорғыш құрт

3. Бауыр сорғыш құрт 3 иелі

4. Бауыр сорғышта кірпікше дернәсілінде болады

5. Мысық сорғышының дамуы жұмыртқа-құйрықты дернәсіл-ересек құрт имаго (5минут)


Ұқсас жұмыстар
Жалпақ құрттар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
Таспа құрттар класы
Кірпікшелі дернәсіл жұмыртқа
Сорғыш құрттар. 7 сынып
Жұмыр құрттар
Ақ сұлама-жалпақ құрттар өкілі,сыртқы құрлысы,тіршілігі
Бунақденелілердің тыныс алу мүшесі
Жалпақ құрттар тест
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Пән мұғалімі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz