Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Үлкен ми сыңарлары, Жүйке жүйесінің гигиенасы
Қандыағаш қалалық №5 орта мектебі
Тақырыбы;
Үлкен ми сыңарлары,
Жүйке жүйесінің гигиенасы
8сынып(Ашық сабақ)
Өткізген химия-биология пәнінің мұғалімі: Бралина Б.Ж
Қандыағаш қалалық №5 орта мектебінің химия-биология пән мұғалімі Бралина Бекзат Жақсылыққызы
Сабақтың тақырыбы:
Мақсаты: жүйке жүйесінің, жүйке ұлпасының, ми ұрылысы мен қызметтері туралы түсінік беру.
Міндеті: үлкен ми сыңарының жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру; атқаратын қызметтерінің жүйке жасушаларының ерекшеліктеріне байланысты екендігін, жүйке жүйесінің жұмысының рефлекстік принципін, жүйкелік реттелу механизмін түсіндіру. Оқушылардың ақыл-ой еңбегіне үйрену дағдыларын дамытуды жалғастыру: салыстыру, талдау, қорытындылау; кітаппен жұмыс істеу, өзін-өзі бақылау.
Құрал - жабдықтар: жүйке жасушалары мен ұлпалары, ми сыңарлары жүйке жүйесінің бөлімдерінің, рефлекс доғасының құрылысы көрсетілген көрнекі кестелер; нақпішіндер, бейнематериалдар; интерактивті тақта..
Сабақ типі: Жаңа білімді хабарлау.
Әдістемелік шешім: оқулықтағы суреттерді, кестелерді пайдалана отырып баяндау-сұхбаттасу, жұмыс дәптерлеріне тірек -сызбанұсқаларын құру.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық рефлексия көңіл күй сұрау
1..танысу қаласы ?
1 топ Аралық ми
2 топ Орталық ми
3 топ Сопақша ми
Оқушылар тереңірек толық мағлұмат беру,ік айтутүсінік беру
ІІ Мекен жайын табу
Қыртыс-мишық жұқа үстіңгі қабаты
Көпір-сопақша ми көпір арқылы ортаң мижәне үлкен ми сыңарынан қозуды өткізеді.
Сору-жұту сопақша ми ядросы арқылы рефлекс доғасы өтеді.
Адам ми-6 бөліктен тұрады
Есту көру- аралық ми импульстер барлық рецепторлардан тұрады.
Мишық-өзара байланысқан 2 ми сыңарынан құралған
Жалпылама ми бөліктерінде болатын құрлысына қайталап кету.
ІІІ Көше нөмерін табу
1017 г Франс ми салмағы
1300-1400г - ересек адам ми салмағы
25;%-жұмыс жасаған кездегі түзілген энергия
2012г Тургенов ми салмағы
2,5-3мм ми қыртысының қалыңдығы
14-18млрд нейрон денесі құрайды
3/2 қыртыстың көп бөлігі жүлгемен иірімде жасырынап тұрады
ІV Жаңа сабақ
1. Үлкен ми сыңарларының және Жүйке жүйесінің негізін жүйке жасушалары-нейрондар түзеді. Олар ақпаратты қабылдау,беру және сақтау қызметін атқарады.Жүйке жасушалары дене,өсінді және жүйке ұштарынын тұрады.
V<<Сұхбаттасу үйі;>>
Бүгін біз үлкен ми сыңарлары жалпылама түсінік.
1 слайд
Улкен ми сыңарыныі құрлысы
2 слайд
Улкен ми сыңарының қызметі
VI<<Бой жазып дем алу>>сергіту
VII<<Ойлан тап>> бөлмесі
Тұз -- дәм
Есту-музыка
Иіс-шөп
VIII<<Синонимдер>> бөлмесі
Синоним сөзді табу
ІХ<<Сиқырлы >>бөлме
Маңдай-ми сыңары
Самай,төбе,шүйде-үлкен ми сыңары
Тыныс алу-сопақша ми
Зат алмасу-аралық ми
Жоғары жүйке әрекет-үлкен ми сыңары
Бұлшық ет толу-орталық жүлге
Х<<Ой қорыту >>бөлмесі
Биологиялық диктант
Жүйке жасушалары денесінен өсінділерден және жуйке ұштарынан тұрады,Организмнің тітіркендіргіштерге жауап реакциясы рефлекс деп аталады. Рефлекс дегеніміз-орталық жуйке жуйесімен іске асырылады. Ең қарапайым рефлекс-тізе рефлексі.Адамда улкен мисыңарлары өте жақсы жетілген және бас суйек сауытының ми бөлімінде орналасқан.
ЕСЕП
Ми қыртысының 2 жақ қалыңдығын табу
S-2200-2500см2
1жақ қалыңдығы 1000-1500 см
2 жақ қалыңдығы қанша?
2200;1000=22
<<Буриме>>
Өлең жолдарынтолықтыру арқылы сабаққа өз ойларын білдіру
Жаңа ғасыр талабы
Ізденулер талабы
Бүгінгідей сабақта
Жетістіктер болады
ХІ<<Бағалау>> бөлмесі
ХІІ<<Үй тапсырмасы>>
ХШ Рефлексия
Тақырыбы;
Үлкен ми сыңарлары,
Жүйке жүйесінің гигиенасы
8сынып(Ашық сабақ)
Өткізген химия-биология пәнінің мұғалімі: Бралина Б.Ж
Қандыағаш қалалық №5 орта мектебінің химия-биология пән мұғалімі Бралина Бекзат Жақсылыққызы
Сабақтың тақырыбы:
Мақсаты: жүйке жүйесінің, жүйке ұлпасының, ми ұрылысы мен қызметтері туралы түсінік беру.
Міндеті: үлкен ми сыңарының жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру; атқаратын қызметтерінің жүйке жасушаларының ерекшеліктеріне байланысты екендігін, жүйке жүйесінің жұмысының рефлекстік принципін, жүйкелік реттелу механизмін түсіндіру. Оқушылардың ақыл-ой еңбегіне үйрену дағдыларын дамытуды жалғастыру: салыстыру, талдау, қорытындылау; кітаппен жұмыс істеу, өзін-өзі бақылау.
Құрал - жабдықтар: жүйке жасушалары мен ұлпалары, ми сыңарлары жүйке жүйесінің бөлімдерінің, рефлекс доғасының құрылысы көрсетілген көрнекі кестелер; нақпішіндер, бейнематериалдар; интерактивті тақта..
Сабақ типі: Жаңа білімді хабарлау.
Әдістемелік шешім: оқулықтағы суреттерді, кестелерді пайдалана отырып баяндау-сұхбаттасу, жұмыс дәптерлеріне тірек -сызбанұсқаларын құру.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық рефлексия көңіл күй сұрау
1..танысу қаласы ?
1 топ Аралық ми
2 топ Орталық ми
3 топ Сопақша ми
Оқушылар тереңірек толық мағлұмат беру,ік айтутүсінік беру
ІІ Мекен жайын табу
Қыртыс-мишық жұқа үстіңгі қабаты
Көпір-сопақша ми көпір арқылы ортаң мижәне үлкен ми сыңарынан қозуды өткізеді.
Сору-жұту сопақша ми ядросы арқылы рефлекс доғасы өтеді.
Адам ми-6 бөліктен тұрады
Есту көру- аралық ми импульстер барлық рецепторлардан тұрады.
Мишық-өзара байланысқан 2 ми сыңарынан құралған
Жалпылама ми бөліктерінде болатын құрлысына қайталап кету.
ІІІ Көше нөмерін табу
1017 г Франс ми салмағы
1300-1400г - ересек адам ми салмағы
25;%-жұмыс жасаған кездегі түзілген энергия
2012г Тургенов ми салмағы
2,5-3мм ми қыртысының қалыңдығы
14-18млрд нейрон денесі құрайды
3/2 қыртыстың көп бөлігі жүлгемен иірімде жасырынап тұрады
ІV Жаңа сабақ
1. Үлкен ми сыңарларының және Жүйке жүйесінің негізін жүйке жасушалары-нейрондар түзеді. Олар ақпаратты қабылдау,беру және сақтау қызметін атқарады.Жүйке жасушалары дене,өсінді және жүйке ұштарынын тұрады.
V<<Сұхбаттасу үйі;>>
Бүгін біз үлкен ми сыңарлары жалпылама түсінік.
1 слайд
Улкен ми сыңарыныі құрлысы
2 слайд
Улкен ми сыңарының қызметі
VI<<Бой жазып дем алу>>сергіту
VII<<Ойлан тап>> бөлмесі
Тұз -- дәм
Есту-музыка
Иіс-шөп
VIII<<Синонимдер>> бөлмесі
Синоним сөзді табу
ІХ<<Сиқырлы >>бөлме
Маңдай-ми сыңары
Самай,төбе,шүйде-үлкен ми сыңары
Тыныс алу-сопақша ми
Зат алмасу-аралық ми
Жоғары жүйке әрекет-үлкен ми сыңары
Бұлшық ет толу-орталық жүлге
Х<<Ой қорыту >>бөлмесі
Биологиялық диктант
Жүйке жасушалары денесінен өсінділерден және жуйке ұштарынан тұрады,Организмнің тітіркендіргіштерге жауап реакциясы рефлекс деп аталады. Рефлекс дегеніміз-орталық жуйке жуйесімен іске асырылады. Ең қарапайым рефлекс-тізе рефлексі.Адамда улкен мисыңарлары өте жақсы жетілген және бас суйек сауытының ми бөлімінде орналасқан.
ЕСЕП
Ми қыртысының 2 жақ қалыңдығын табу
S-2200-2500см2
1жақ қалыңдығы 1000-1500 см
2 жақ қалыңдығы қанша?
2200;1000=22
<<Буриме>>
Өлең жолдарынтолықтыру арқылы сабаққа өз ойларын білдіру
Жаңа ғасыр талабы
Ізденулер талабы
Бүгінгідей сабақта
Жетістіктер болады
ХІ<<Бағалау>> бөлмесі
ХІІ<<Үй тапсырмасы>>
ХШ Рефлексия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz