Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу
Сыныбы: 5
Пәні: математика
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау.
Сабақтың міндеті:
a) Білімділік: Жай бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу тақырыптары бойынша алған білімдерін бекіту.
b) Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
c) Дамытушылық: Логикалық ойлау, есте сақтау, зейін қою қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың типі: білімді тиянақтау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, формулалар, смайликтер, суреттер, кеспе қағаздар.
Сабақ деңгейлеп - саралап оқыту технологиясымен құрылған.
Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру.
2. Танымдық деңгей (ауызша сұрақтар);
3. Алгоритмдік деңгей (математикалық диктант);
4. Эвристикалық деңгей (деңгейлік тапсырмалар);
5. Шығармашылық деңгей (білім аукционы);
6. Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
> Оқушылармен амандасу;
> Оқушылардың сабаққа қатысымын, дайындығын тексеру;
> Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
> Оқушыларды екі топқа бөлу.
ІІ. Танымдық деңгей:
Оқушыларға сұрақтар қою.
І-топ.
1.Бұрыс бөлшек дегеніміз алымы бөлімінен үлкен сан( иә)
2.Аралас сан дегеніміз бүтін бөліктен және бұрыс бөлшектен тұратын сан(жоқ)
3. 34 пен 57 ортақ бөлімі 28 (иә)
4. 99 1-ге тең(иә)
5. 34+14 4 ке тең (жоқ 1)
6. 1213 :313 4- ке тең (иә)
ІІ-топ.
1.Аликвоттық бөлшек - алымы 1 - ге тең дұрыс бөлшек (иә)
2. Аралас сан дегеніміз бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан(иә)
3. 78 мен 12 - дің ортақ бөлімі 4 (иә)
4. 34 1-ге тең (жоқ)
5. 35+2 310 тең(жоқ 2310)
6. 34*23 12 -ге тең (иә)
ІІІ. Алгоритмдік деңгей:
Математикалық диктант
34, 57 ,78 , 4923 ,165, 8719
ІV. Эвристикалық деңгей:
Деңгейлік тапсырмалар.
І. 313:23*15 (№865) 45*212:6 (№865) 315*58:27 (№865)
ІІ. 35*49+113 (№866) 38:12+314 (№866) 56:13+138 (№866)
ІІІ. 59+157*423-258:134 (№873) 213+4110:2715-512*56 (№873)
4512-112:216+815*145 (№873)
V. Шығармашылық деңгей:
Білім аукционы
Көрмедегі қолдан жасалған 128 бұйымның 34-і саздан жасалған, қалғандары ағаштан жасалған. Көрмедегі бұйымжардың нешеуі ағаштан жасалған?
128:34=96(саздан) 128-96=32(ағаш)
Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру
№874
Пәні: математика
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау.
Сабақтың міндеті:
a) Білімділік: Жай бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу тақырыптары бойынша алған білімдерін бекіту.
b) Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
c) Дамытушылық: Логикалық ойлау, есте сақтау, зейін қою қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың типі: білімді тиянақтау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, формулалар, смайликтер, суреттер, кеспе қағаздар.
Сабақ деңгейлеп - саралап оқыту технологиясымен құрылған.
Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру.
2. Танымдық деңгей (ауызша сұрақтар);
3. Алгоритмдік деңгей (математикалық диктант);
4. Эвристикалық деңгей (деңгейлік тапсырмалар);
5. Шығармашылық деңгей (білім аукционы);
6. Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
> Оқушылармен амандасу;
> Оқушылардың сабаққа қатысымын, дайындығын тексеру;
> Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
> Оқушыларды екі топқа бөлу.
ІІ. Танымдық деңгей:
Оқушыларға сұрақтар қою.
І-топ.
1.Бұрыс бөлшек дегеніміз алымы бөлімінен үлкен сан( иә)
2.Аралас сан дегеніміз бүтін бөліктен және бұрыс бөлшектен тұратын сан(жоқ)
3. 34 пен 57 ортақ бөлімі 28 (иә)
4. 99 1-ге тең(иә)
5. 34+14 4 ке тең (жоқ 1)
6. 1213 :313 4- ке тең (иә)
ІІ-топ.
1.Аликвоттық бөлшек - алымы 1 - ге тең дұрыс бөлшек (иә)
2. Аралас сан дегеніміз бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан(иә)
3. 78 мен 12 - дің ортақ бөлімі 4 (иә)
4. 34 1-ге тең (жоқ)
5. 35+2 310 тең(жоқ 2310)
6. 34*23 12 -ге тең (иә)
ІІІ. Алгоритмдік деңгей:
Математикалық диктант
34, 57 ,78 , 4923 ,165, 8719
ІV. Эвристикалық деңгей:
Деңгейлік тапсырмалар.
І. 313:23*15 (№865) 45*212:6 (№865) 315*58:27 (№865)
ІІ. 35*49+113 (№866) 38:12+314 (№866) 56:13+138 (№866)
ІІІ. 59+157*423-258:134 (№873) 213+4110:2715-512*56 (№873)
4512-112:216+815*145 (№873)
V. Шығармашылық деңгей:
Білім аукционы
Көрмедегі қолдан жасалған 128 бұйымның 34-і саздан жасалған, қалғандары ағаштан жасалған. Көрмедегі бұйымжардың нешеуі ағаштан жасалған?
128:34=96(саздан) 128-96=32(ағаш)
Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру
№874
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz