Сыни тұрғыдан ойлай білейік

Атшыбаева Кулаш Түпқараған ауданы, Ж. Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясының биология пәнінің жоғары санатты мұғалімі. ІІ-деңгей бағдарламасы бойынша 2013/2014 оқу жылының сәуір-шілде айларында курстан өтіп, сертификатталған .

Коучинг тақырыбы . Сыни тұрғыдан ойлай білейік .

Апта -4
Күні
Сабақ
Апта -4: Сабақтың тақырыбы :
Күні:
Сабақ: Сыни тұрғыдан ойлай білейік
:
Апта -4: Мақсаты :
Күні:

Мұғалімнің іс-тәжірибесіне сүйене отырып, сыни тұрғыдан ойлай білу тиімді педагогикалық тәсіл екенін түсіндіру.

Мұғалімнің оқыту мен оқудағы көзқарастарын өзгерту үдерісінің өзектілігіне көздерін жеткізу.

Сабақ:
:
Апта -4: Оқыту нәтижесі:
Күні: Сабақ соңында мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау әдісімен танысады. Тиісті ақпараттар алады. Материалдарды талдап, бағалап, өз бетінше түсіндіреді.
Сабақ:
:
Апта -4: Түйінді идея
Күні: Сын тұрғызынан ойлауды қалыптастыру оқушылардың тіл байлығының дамуына, өз ойын ашық айта білуіне, талдап. бағалай білуіне, сыни тұрғыдан ойлай білуіне әсері мол.
Сабақ:
:
Апта -4: Уақыты :
Күні: Тренер әрекеті
Сабақ: Тыңдаушының әрекеті
: Ресурстар
Апта -4: 2мин
Күні: 1. Сәлемдесу
Сабақ: Сәлемдеседі.
:
Апта -4:

2мин

3мин

3мин

10мин

10мин

10мин

Күні:

2. Психологиялық жаттығу «Менің көңіл-күйім қандай ?» смайликтер тарату

3. Топқа бөлу «Жұбыңды тап» әдебиет кейіпкерлері арқылы топқа бөлінуді ұсынады.

4. Видеофильм көрсету «жетімдер» фильмі

5. Іс-әрекет үстіндегі толғаныс :

Мына фильмдегі балалар өмірі туралы не ойладыңыз ?

Әпке қандай қателік жасады ?

Балалардың туысқандары туралы ойыңыз қандай ?

6. Іс -әрекеттен кейінгі толғаныс :

:
:
:
:

Топта жұмыс жасап, топтың ортақ шешімін постер бетіне түсіруді ұсынады

Бағалау :Синквейн немесе 5 жолды өлең

1. Зат есім 1 сөз

2. сын есім 2сөз

3. етістік 3 сөз

4. Мағнасын ашатын сөйлем 4 сөз

5. синонимі немесе баламасы

Сабақ:
:

Фильм көрген көрген кездегі

түйгеніңіз

Фильмнен кейінгі ішкі сезіміңіз

Топқа тапсырма береді :

1-топ: «Тағдыр»

2-топ : «Аманат арқалаған әпке»

3-топ : «Жетімін жылатпаған туыс»

Таратылып берілген смайликтерден өзінің бүгінгі көңіл-күйі туралы сипаттама береді.

Топқа бөлінеді.

«Жетімдер»видеофльмін көреді. Сұрақтарға жауап береді. Жетім балардың бастан өткізген қиын кезеңдерін көріп, біледі, олардың жағдайларын түсінеді, фильмнен көргендерін топ ішінде талдайды

Фильм көргеннен кейінгі ішкі сезімдерін топ ішінде өзара талдайды.

Тыңдаушылар ішкі сезімдерін қағаз бетіне түсіріп, кейін оқып шығады.

Жоспар құрады, ой бөлісіп, қағаз бетіне түсіріп, постер қорғайды.

Берілген шартқа орай өлең құрастырып, жетім сөзіне балама сөз ұсынады.

Слайд, флипчарт, түрлі бояулар
Апта -4:
Күні:
Сабақ:
Апта -4:
Күні:
Сабақ:
Апта -4:
Апта -4: Сергіту сәті : 3мин
Күні: « Мария мандолина » музыкасын жібереді
Сабақ:

Осы әуенге сергіту жаттығуларын

жасайды.

:
Апта -4: Рефлексия : 2мин
Күні: Коуч қатысушыларға стикер таратады, олардан бүгінгі коучингтен алған әсерлері туралы пікірлерін жазып қалдыруды сұрайды .
Сабақ: Тәлім алушылар стикер бетіне коучинг туралы ұсыныс тілектерін жазып, қалдырады.
:

Тренердің рефлексиясы: Тәлім алушылармен өтілген бұл коучинг қатысушыларға ұнады, себебі, олар сыни тұрғыдан ойлауды сабақта қолданудың оқушылар үшін тиімді екеніне көз жеткізді, оқушылар берілген материалдарды өз бетінше талдап, жинақтап, бағалай отырып, өз ойын ашық жеткізеді, өзіндік құнды пікір айтады, топ мүшелерімен тікелей қарым-қатынаста болып, өзін еркін сезіну қабілетін дамыта алады деген қорытындыға келіп, осы тақырыпқа тағыда коучингтер өткізілсе әліде тереңірек ұғынар едік деген пікір айтып, берілген стикерлерге: « сыни тұрғыдан қарау дегенге енді түсіндім, сізге рахмет?», «шіркін, барлық оқушылар осылай сыни тұрғыдан ойлай білсе, қандай тамаша болар еді ?», «енді әр сабағыма сын тұрғысынан ойлаудың ең болмағанда бір элементтерін қолдануға жұмыстанамын», «сабақ ұнады, рахмет?» деген пікірлер қалдырды . Осындай ұсыныстар мен тілектерді оқи отырып, мен, алдағы уақытта сын тұрғысынан ойлау әдісіне тағы да коучинг өткізуді ойландым. Жетістігім, сол, қатысушылар риза болды, азда болса оларға сыни тұрғыдан ойлау әдісін сабақтарда қолдану туралы бағыт бердім. Кемшілігім: сыни тұрғыдан ойлау әдісін оқытуды әліде өзім тереңірек меңгеріп, сабақты қызықты етіп өткізуге жұмыстануым қажет деп түсіндім.

20141010_120048

Коучтан көрініс


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру
Сыни тұрғыдан ойлау
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
""джигсо" әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту" коучингтің қысқа мерзімді жоспары
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру
Сыни ойлау-ойды шыңдау тренинг
Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу жолдары
Сын тұрғысынан ойлауды үйрету арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
Сын есім ( Бастауыш сынып )
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz