Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кімге қарыздармыз
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақ: № 21 - 1
Сыныбы: 2 <<Ә>>
Мерзімі: 8.10.2014
Сабақтың тақырыбы: Кімге қарыздармыз?
Мақсаты: Диалогтік оқыту әдісі бойынша оқушының сындарлы сөйлеу тілін дамыту, ойын еркін жеткізе білуге үйрету.
Міндеттер: Алған білімін өмірде пайдалану,өздігінен шешім қабылдай отырып жұмыс істеуге , тапсырманы ұқыпты орындай білу: өз бетінше іздене білу .
Ресурс: 2-сыныпқа арналған Әдебиеттік оқу оқулығы ,интербелсенді тақта, тапсырма жазылған таратпа қағаз, флипчарт, түрлі-түсті стикерлер, маркерлер, көңіл-күйді білдіретін стикер.
Модуль:Білім беруде АКТ-ны пайдалану, << Білім берудегі басқару және көшбасшылық>>, <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>, << Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, <<Талантты және дарынды балаларды оқыту>>.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер мен стратегиялар: <<Серпілген сауалдар>> стратегиясы , <<Миға шабуыл>> стратегиясы, <<Болжау>> стратегиясы, <<Ойлан, Бірік, Бөліс>> стратегиясы, Ментальді карта, Кластер қорғау, Сергіту сәті, өзін- өзі бағалау, Рефлексия <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны
Мұғалім іс - әрекеті
Оқушы іс - әректі
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
3 минут
Психологиялық ахуал
Шаттық шеңбер құру.
Оқушылардың топқа бөлінуі
Шаттық шеңберін құру арқылы бір - біріне тілек тілеу.
Оқушылар Мазайка ойынының желісі бойынша топқа бөліну
Өте жақсы!
Тұсаукесер бөлімі
10 минут
Өткен сабаққа шолу
<<Серпілген сауалдар>> стратегиясы
<<Серпілген сауалдар>> стратегиясы.
1)Сырым Датұлы кім болған?
2) Ата - анасы қандай адамдар болған?
3)Сырым неше жасынан Бала би атанды?
4)Хиуа ханның Сырымға қойған сұрағы қандай?
5)Сырымның жауабы.
6) Шешен сөзінің мағынасы қандай?
Ашық сұрақ
1)Сырым Датұлы батыр, шешен әрі би болған.
2)Әкесі момын, есті кісі болған. Анасы бір ауылды сөзімен, ісімен билеген ақылды адам.
3)7-8 жасынан <<бала би>> атанған.
4)Қазақта <<ас - мас>>, <<жігіт - мігіт>>, <<ат - мат>> деген сөздердің мәнісі не ?
5)Той жасағанда мал сойын бас тартып,қазы- қарта, жал- жая тартамыз. Сусынға қымыз береміз мұны - <<ас>> дейміз. Шөп шаламды, сусынға берген қара шайды <<мас>> дейміз. Бәйгеден озған жүйрікті <<ат>> дейміз, артында қалғанды <<мат>> дейміз. Күреске түсіп, алып ұрғанды <<жігіт>> дейміз, жығылғанды <<мігіт>> дейміз.
6) Тілді, тапқыр сөйлейтін адамды шешен дейміз.
Интербелсенді тақта, доп, смайлик
2 минут
Сергіту сәті
<<Ұл мен қыз>>
Оқушылар көріп тұрған қимыл қозғалыстарын қайталап билейді.
Жарайсыңдар!
Итантербел-сенді тақта
Негізгі бөлім
10 минут
<<Миға шабуыл>>
стратегиясы
<<Қарыз>> сөзінің мағынасын ашу
үшін әр топқа кластермен жұмыс
Қарыз
Ментальді картамен жұмысКластер қорғау
Ата- анаға аллаға
банкке
мұғалімге ата - әжеме
Стикерлердің қорғауына 2 минут
Флипчарт, маркер,
5 минут
<<Болжау>> стратегия-сы
<<Суреттер сөйлейді>>
Слайдпен
<<Қарыз>> сөзінің мағынасын айтып бердіңдер, рахмет. Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз не болды?
Қазақтың үш биін ата.
<<Кімге қарыздармыз?>>
Әйтеке би,Төле би, Қазыбек би
Өте жақсы!
Интербелсенді тақта
3 минут
Оқулықпен жұмыс
<<Кімге қарыздармыз?>> мәтінін ызыңдап оқу.
Оқушылардың мәтінді қатесіз оқуы
Әдебиеттік оқу оқулығы
с5 минут Білімді бекіту
<<Ойлан, Бірік,Бөліс>>
Әр топ топпен оқу, жұппен талдау.
Әр топ рөлге бөліп оқу
Әр топ осы мәтін аясында Ментальді картамен жұмыс жасау.
Топпен оқып жұппен талдау
Автор, Әнет баба, Қазыбек би
Ментальді картамен жұмыс. (Әекге мінездеме беру)
Әнет баба Қазыбек би
Кімге қарыздармыз?
Анаға
Аллаға
Атама халқымы Әнет бабаға
Әдебиеттік оқу оқулығы,
Флипчарт, маркер, Әдебиеттік оқу,
Қорытын-ды
3 минут
Рефлексия<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Әр оқушыға таратып беру
Сабақтың екі сәтті шыққан жері, келесі сабаққа бір тілек жазу.
стикер
2 минут
Үйге тапсырма
<<Кімге қарыздармыз?>> рөлге бөліп оқу.
Қазыбек бидің айтқан шешендік сөздер жинау.
Күнделікке жазып алды
күнделік
Бағалау
2 минут
Фармативті бағалау, өзін - өзі смайликтерін санау арқылы бағалау
Жинаған смайликтерін санау лы бағалаурқыа
<<5>> - 7- 6 смайлик
<<4>> - 5-4 смайлик
<<3>> - 3-2 смайлик
Сабақ: № 21 - 1
Сыныбы: 2 <<Ә>>
Мерзімі: 8.10.2014
Сабақтың тақырыбы: Кімге қарыздармыз?
Мақсаты: Диалогтік оқыту әдісі бойынша оқушының сындарлы сөйлеу тілін дамыту, ойын еркін жеткізе білуге үйрету.
Міндеттер: Алған білімін өмірде пайдалану,өздігінен шешім қабылдай отырып жұмыс істеуге , тапсырманы ұқыпты орындай білу: өз бетінше іздене білу .
Ресурс: 2-сыныпқа арналған Әдебиеттік оқу оқулығы ,интербелсенді тақта, тапсырма жазылған таратпа қағаз, флипчарт, түрлі-түсті стикерлер, маркерлер, көңіл-күйді білдіретін стикер.
Модуль:Білім беруде АКТ-ны пайдалану, << Білім берудегі басқару және көшбасшылық>>, <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>, << Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, <<Талантты және дарынды балаларды оқыту>>.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер мен стратегиялар: <<Серпілген сауалдар>> стратегиясы , <<Миға шабуыл>> стратегиясы, <<Болжау>> стратегиясы, <<Ойлан, Бірік, Бөліс>> стратегиясы, Ментальді карта, Кластер қорғау, Сергіту сәті, өзін- өзі бағалау, Рефлексия <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны
Мұғалім іс - әрекеті
Оқушы іс - әректі
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
3 минут
Психологиялық ахуал
Шаттық шеңбер құру.
Оқушылардың топқа бөлінуі
Шаттық шеңберін құру арқылы бір - біріне тілек тілеу.
Оқушылар Мазайка ойынының желісі бойынша топқа бөліну
Өте жақсы!
Тұсаукесер бөлімі
10 минут
Өткен сабаққа шолу
<<Серпілген сауалдар>> стратегиясы
<<Серпілген сауалдар>> стратегиясы.
1)Сырым Датұлы кім болған?
2) Ата - анасы қандай адамдар болған?
3)Сырым неше жасынан Бала би атанды?
4)Хиуа ханның Сырымға қойған сұрағы қандай?
5)Сырымның жауабы.
6) Шешен сөзінің мағынасы қандай?
Ашық сұрақ
1)Сырым Датұлы батыр, шешен әрі би болған.
2)Әкесі момын, есті кісі болған. Анасы бір ауылды сөзімен, ісімен билеген ақылды адам.
3)7-8 жасынан <<бала би>> атанған.
4)Қазақта <<ас - мас>>, <<жігіт - мігіт>>, <<ат - мат>> деген сөздердің мәнісі не ?
5)Той жасағанда мал сойын бас тартып,қазы- қарта, жал- жая тартамыз. Сусынға қымыз береміз мұны - <<ас>> дейміз. Шөп шаламды, сусынға берген қара шайды <<мас>> дейміз. Бәйгеден озған жүйрікті <<ат>> дейміз, артында қалғанды <<мат>> дейміз. Күреске түсіп, алып ұрғанды <<жігіт>> дейміз, жығылғанды <<мігіт>> дейміз.
6) Тілді, тапқыр сөйлейтін адамды шешен дейміз.
Интербелсенді тақта, доп, смайлик
2 минут
Сергіту сәті
<<Ұл мен қыз>>
Оқушылар көріп тұрған қимыл қозғалыстарын қайталап билейді.
Жарайсыңдар!
Итантербел-сенді тақта
Негізгі бөлім
10 минут
<<Миға шабуыл>>
стратегиясы
<<Қарыз>> сөзінің мағынасын ашу
үшін әр топқа кластермен жұмыс
Қарыз
Ментальді картамен жұмысКластер қорғау
Ата- анаға аллаға
банкке
мұғалімге ата - әжеме
Стикерлердің қорғауына 2 минут
Флипчарт, маркер,
5 минут
<<Болжау>> стратегия-сы
<<Суреттер сөйлейді>>
Слайдпен
<<Қарыз>> сөзінің мағынасын айтып бердіңдер, рахмет. Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз не болды?
Қазақтың үш биін ата.
<<Кімге қарыздармыз?>>
Әйтеке би,Төле би, Қазыбек би
Өте жақсы!
Интербелсенді тақта
3 минут
Оқулықпен жұмыс
<<Кімге қарыздармыз?>> мәтінін ызыңдап оқу.
Оқушылардың мәтінді қатесіз оқуы
Әдебиеттік оқу оқулығы
с5 минут Білімді бекіту
<<Ойлан, Бірік,Бөліс>>
Әр топ топпен оқу, жұппен талдау.
Әр топ рөлге бөліп оқу
Әр топ осы мәтін аясында Ментальді картамен жұмыс жасау.
Топпен оқып жұппен талдау
Автор, Әнет баба, Қазыбек би
Ментальді картамен жұмыс. (Әекге мінездеме беру)
Әнет баба Қазыбек би
Кімге қарыздармыз?
Анаға
Аллаға
Атама халқымы Әнет бабаға
Әдебиеттік оқу оқулығы,
Флипчарт, маркер, Әдебиеттік оқу,
Қорытын-ды
3 минут
Рефлексия<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Әр оқушыға таратып беру
Сабақтың екі сәтті шыққан жері, келесі сабаққа бір тілек жазу.
стикер
2 минут
Үйге тапсырма
<<Кімге қарыздармыз?>> рөлге бөліп оқу.
Қазыбек бидің айтқан шешендік сөздер жинау.
Күнделікке жазып алды
күнделік
Бағалау
2 минут
Фармативті бағалау, өзін - өзі смайликтерін санау арқылы бағалау
Жинаған смайликтерін санау лы бағалаурқыа
<<5>> - 7- 6 смайлик
<<4>> - 5-4 смайлик
<<3>> - 3-2 смайлик
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz