Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Үшбұрыштың ауданы

Карима Убайдуллаева
Алматы облысы,
Іле ауданы
№27 орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Үшбұрыштың ауданы

_____________________________________________________
Күні

1-сабақ
Сабақтың атауы
Үшбұрыштың ауданы

Сілтеме
А. Абдиев, Ж.Қайдасов, Г.Хабарова Алматы <<Мектеп>> 2012ж
Геометрия 8- сынып, слайдтар
Жалпы мақсаты
Үшбұрыштың анықтамасы мен түрлерін айту
Үшбұрыштың қасиеттерін білу
Үшбұрыштың ауданымен периметрін табуды үйрету
Міндеттер

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.
Күнделікті өмірде қолдана білу, мағынасын түсіне білу
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Оқуға бағыт-бағдар беру;
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгерту;
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасауға үйрету
Әдіс- тәсілдер
Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен және жеке жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі
Жаттығу сабағы
Сабақтың көрнекілігі
Интертақта , тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған карточкалар , бағалау парағы
Күтілетін нәтиже
Үшбұрыштың қабырғалары бойынша айыра алады;
Үшбұрыштың түрлерін бұрыштары арқылы табады;
Үшбұрыштың теңдігін біледі;
Үшбұрыштың ауданын формула арқылы шешеді.
Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;
Сурет арқылы орындалатын тапсырмадан геометриялық мағынасын түсіндіре алады
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті 8 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Ой-қозғау-8 мин.
Слайд 1,2
Өткенді қайталау <<Ұтқыр ойдан ұтымды жауап>> ауызша жаттығу
Топқа бөлу .Слайд арқылы үй тапсырманы тексеру мақсатында сұрақтарға жауап береді .Жауап берген оқушы түстер таңдайды (үш түрлі түс) сол арқылы топқа бөлінеді. Көк түс 1-топ, сары түс 2-топ,жасыл түс 3-топ.
Өткенді қайталау <<Ұтқыр ойдан ұтымды жауап>> ауызша жаттығу
Ауызша жаттығулар

Ауызша есептейміз
"Тапқыр болсаң тауып көр"
слайд 3,4
1. <<Үшбұрыш>>сөзіне ассоциация жазу.
2. Үшбұрыштардың түрлерін айту, оның элементтері
3. Үшбұрыштың ауданының формуласы
№269 есеп
1) Берілгені: АВС - тең бүйірлі, а-табаны, b - бүйір қабырғасы
а=8см, b=6 см
Табу керек ауданы S - ?
Жауабы: 85см[2]

2) Берілгені: АВС - тең бүйірлі, а-табаны, b - бүйір қабырғасы
а=4 м, b=2.8 м
Табу керек ауданы S - ?
Жауабы: 1.66 м2
Сергіту сәті
Видеоклип 2 мин
Оқушылар орындарынан тұрып видеоклипте көрсетілетін әрекеттерді орындайды.
Түсіну
Жұптық жұмыс 14мин.
А деңгейінің есебі №270,
слайд 5,6
Берілгені: АВС - тең бүйірлі, а-табаны, α - табанындағы бұрышы
а=12,8см, α =300
Табу керек S - ?
Жауабы: 40,963см[2]
В деңгейінің есебі №277
Оқушыларға топта отырған екі оқушыға бірдей тапсырма беріледі шығарып болып салыстырып тексереді. Қәтелерін көрсетіп, дұрыс шешімін топ мүшелері айтады.
Бекіту 5 мин
.Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қолдану (топтық жұмыс) №272 есеп
(5 минут)
Топ мүшелері фигураның суретін салып, есептің мағынасын түсіндіріп, шешімін қорғайды.
Сабақты қорытындылау 9 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Топпен осы сабақты өткенде қандай тақырыпты қамтыды соны топпен постерге түсіріп қорғауға тапсырма беріледі.
Берілген тапсырма бойынша топ мүшелері ортақ шешім шығарып топта талдайды.Тақтаға шығып қорғайды.
Бағалау 4 мин
Топ жетекшілерінің өз тобындағы білімін бағалауын тындау, оқушылардың білімін бағалау, үйге тапсырма беру.

Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:
1-үй тапсырмасы бойынша
2- жұптық жүмыс бойынша
3-топпен жұмыс жасауы
4- жекелей жұмыс жасауы
Үйге тапсырма 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын беру:
1) Үшбұрыштың ауданы тақырыбына тест дайындап келу (10 сұрақ)
2)№273, 274 есептер
Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.

Рефлексия (кері байланыс): 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
<<Бүгінгі сабақ сізге ұнады ма?>>

Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлерін, өз ойларын жалғастырады.

Карима Убайдуллаева
Алматы облысы,
Іле ауданы
№27 орта мектебінің математика пәні мұғалімі

6- сынып математика
<<Пропорция>> тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы
Пропорция, есептер шығару
Мақсаты
Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
Ой - өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұйымшылдық қабілеттерін дамыту.
Тапсырмалар бойынша түсіну арқылы тапсырмаларды оқып,мазмұнын аша отырып түсініктер қалыптастыру

Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ептілер,жүйріктер,алғырлар, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлу
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту
Миға шабуыл арқылы
Сұрақ жауапты пайдалану
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру,Өткен тақырып арналған а үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар
1. Екі санның қатнасы деген не, формуласы?
2. Пропорция деген не, формуласы?
3. Пропорцияның негізгі қәсиеті?
4. Тура пропорционал шамалар?
5. Кері пропорционал шамалар?
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады
Түсіну
<<Ептілер, жүйріктер, алғырлар>>

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға арнайы тапсырмалар таратылады, өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру арқылы топтар арасында жарыс ұймдастарылады
1) Туристтер 200 км қашықтықты жүріп өтті. Оның 40%-ын машинамен жүріп өтті. Туристтер машинамен қанша жол жүріп өтті?
2) Қарбыз массасының 98%-ы су. 5 кг қарбызда қанша су бар?
3) Барлығы 600 теңге бар. Осы теңгенің (1/4)-і жұмсалды. Қанша теңге қалды?
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады
Қолдану
Топпен жұмыс <<Инсерт әдісі>> арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпқа қолдану

Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын тапсырмаларға қолданады
1 топ: 120 м матадан 24 көйлек тігіледі, осындай 18 көйлек қанша м матадан тігіледі?
12: 24 = х:18
х = (12 · 18):24 = 90
2 топ: 28 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынады, 35 кг картоптан қанша кг крахмал алынады.
28:4,2 = 35: х
х = (4,2 · 35): 28 = 5,25
№ 1598
1) 6:11 = х:55
х = (6 · 55) : 11 = 30
2) 3:8 = 45:х
х = (45· 8) : 3 = 120
3) 8:х = 104:117
х = (8 · 117):104 = 9
4) х:15 = 24:90
5) х = (24 · 15) :90 = 4
6) х: 19,5 = 2:3
х = (19,5 · 2):3= 13
7) 37,8:х = 7:15
х = (37,8 · 15): 7 = 81
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды
Сергіту сәті
<<Балапандар биі>> атты жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
<<Сәйкестендіру>> тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру
арқылы сабақты талдау

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді
а :9= 2:18
25
5:11= а:55
10
2:а = 4:20
1
а:5 = 2:5
9
6:а =2:3
2

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сәйкестендіріп жауабын көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Жинақтау
Кім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайды
Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдаршам, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың ауданын табуға есептер шығару
Сабақ мақсатын жариялау
Кез-келген үшбұрыштың ауданы
Геометрия, "хан тәңіріне саяхат", 8-сынып
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Үшбұрыштардың ауданы
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Үшбұрыштардың түрлері
Пифагор теоремасы
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін ата
Пәндер