Қазақ тілі пәніндегі модульдік оқыту технологиясы мен деңгейлік тапсырмалар: Бесбармақ модулі мысалы

Мен, Жакешева Бибігүл Қабдоллақызы Петропавл құрылыс-экономикалық колледжінің қазақ тілі пәнінің оқытушысы:

еңбек өтілі-20 жыл, 1-санатты ұстаз.

қазақ тілі пәнінен технология бөлімінің 2 курсында дәріс беремін.

Алдымен, Жанпейісованың «Модульдік оқыту технологиясына» негізіне

сүйене отырып, оқу процесін қалай жоспарлағаным туралы айтып кетейін. 1-ден жоспарлап, тақыраптап, жүйелеп алу керек

Мұның маңызы не?

Жоспарлау: Оқу процесін жоспарлау қажет, себебі жоспар оқытушыға қазір, бүгін, ертең, жыл бойы немен айналысу керектігін белгілейді, яғни оқу процесін жеңілдетеді, білім сапасына не әсер ететінін анықтайды.

Тақырыптау: Барлық оқу материалы тақырыптарға бөлінеді. Модульдік технология нақты тақырыпты оқытуға бағытталады. Бір модульдің тақырыбы келесі тақырыппен ұштасып жатуы тиіс.

Жүйелеу: Бұл бөлім бірнеше тақырыпшаларға, бір-бірімен заңды түрде байланысқан, дұрыс, жоспарланған, бірізділікті көрсететін лексикалық және грамматикалық блокты қамтиды.

Әр бөлім -3 бөлімнен тұрады.

Кіріспе бөлім

(модульге, тақырыпқа енгізу)

Кіріспе бөлім(модульге, тақырыпқа енгізу):

Сөйлесу бөлімі

(Оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)

Кіріспе бөлім(модульге, тақырыпқа енгізу):

Қорытынды бөлім

(бақылау)

  1. Әр модуль-төрт сөйлеу қызметінен: әңгімелеу, оқу, жазу, сөйлеуден тұрады. Әр модульдің тиімділігін арттыруда түрлі сабақ түрлерін қолданамын.
  2. Сөйлеу тілі мен ойлау қызметін белсендендіру үшін түрлі әдістер, тәсілдер, мысалдарды қолданамын
  3. Қорытынды білімдерін бақылай отырып, өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырамын.

Модульдік оқыту технологиясының тұлға қажеттіліктерін дамытуға ықпалы зор. Бұл оқыту технологиясының ерекшелігі тұлғаның танымдық қабілеттерін дамытуға сонда ақ тұлғаның шығармашылығын арттыруға, дарынды балалармен тұрақты жүйелі жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

Бүгін мен, нәтиже сабағының элементін көрсетемін. Нәтиже сабақ- білімдерін тексеру сабағы болғандықтан, мен деңгейлік тапсырманы өткізу өте ең тиімді де ұтымды деп есептеймін. Оқушылардың білім деңгейлерін ескере отырып, үлестірме материалдарын дайындап, жеке, топ жұмыстарын ұйымдастырамын. Себебі, үлгерімі нашар оқушылардың өз қабілетін тексеріп, жеке кәсіби тұлға ретінде өсуіне мүмкіндік береді.

Оқушы өзінің сөйлесу бөлімінде алған білімін, білігі мен дағдыларын ешкімнің көмегінсіз көрсетулері керек.

Модульдік технологияны тиімді түрде қолдану оқушылардың білім деңгейінің сапасын көтереді. Бүгін біз осы тақырыпта деңгейлік тапсырмалармен жұмыс істейміз.

Тіл үйретуде ұтымды әдістердің бірі- деңгейлік әдіс, мұнда дарынды балалар сабақта жүйелі түрде, үнемі аса жоғары күрделілек деңгейінде жұмыс істеу мүмкіндігіне ие болады. Әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік тапсырмалар (Блум таксономиясына сүйене отырып) және олардың жауап үлгілерін дайындау. Блум таксономиясы: («жеңілдетілген») деңгей тапсырмалары тақырыпты қарапайым білім мен түсінік деңгейінде игеруді білдіреді

Бүгін мен сіздерге, ІІ -модуль бойынша, Кәсіби қарым-қатынас тақырыбын бекіту - қорытынды сабағында қолданған білім тексеру тапсырмаларымның бірі - деңгейлік тапсырмалармен жұмысымды көрсетпекпін.

шығармашылық

Топтау

Талдау

Қолдану

Түсіну

Білу

Білу- түсіну сатысы бойынша 3- деңгей жұмыстары дайындалады.

II деңгей (мемлекеттік білім стандартының талаптарына сай) тапсырмалары алған білімін қолдана білу және талдау деңгейінде игеруді білдіреді:

I деңгей («стандарттан жоғары») жоғары күрделілік дәрежесіндегі тапсырмалар алған білімді топтау және бағалау деңгейіне бағытталған

Тағамдар. Ұлттық тағамдар-модулінен

Сабақтың тақырыбы: тақырыбы: Ұлттық тағам. Бас табақ тарту.

Сабақтың мақсаты:

  • Біліктілік:Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеріп, бағалау.
  • Дамытушылық:оқушылардың ойлау, сөйлеу қабілеттерін, кәсіби біліктіліктерін дамыту
  • Тәрбиелік:туған еліне деген патриоттық сезім, сыйластықпен салт- дәстүрлерін құрметтеу.

Сабақтың түрі: Нәтиже сабақ: Деңгейлік тапсырмалар

  • 3 деңгей:бесбармаққа керекті азық- түліктерді анықтаңыз.
  • 2-деңгей:бесбармақ дайындау үшін, не істеу керек?-сұрағына жауап беріңіз.
  • 1 деңгей:бесбармақ пісіріңіз.

Сабақтың көрнекілігі.

  • Бесбармақ құрамына керекті-

азық- түліктер жазылған- зат есімдер. /кесте/

  • Не істеу керек?- сұрағына жазылған керекті етістіктер.
  • Бесбармақты пісіру жлддары
  • шығармашылық жұмыс ”Смак” телехабары - сұхбат.

3-деңгей

тапсырмасы
Бесбармақ құрамына керекті азық - түліктер бағытын анықтаңыздар.


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
6-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: лексикадан қайталау - Бақытты сәт ойыны (модульдік оқыту технологиясы)
Квадрат теңдеулер тарауын модульдік оқыту технологиясы арқылы оқыту
Қазақ тілі пәніндегі жаңа бағыттағы оқыту әдістері
М.М. Жанпейісованың модульдік технологиясы негізінде ойын арқылы қазақ тілін оқытудың әдістемесі мен тиімділігі
Интерактивті модульдік оқыту технологиясы: 8-сынып информатика (Microsoft Word) сабақ жоспары
6-в сынып қазақ тілі сабағы: Көктемгі жұмыс - етістік шақтары мен деңгейлік тапсырмалар (интерактивті, экологияландырылған)
6-сынып қазақ тілі: Етістік тақырыбы бойынша сабақ жоспары мен деңгейлік тапсырмалар
Орта мектепте химияны модульдік жүйе арқылы деңгейлеп оқыту: 9-сынып металдар модулі әдістемесі
PAINT графикалық редакторын модульдік технология бойынша оқыту: 7-сыныпқа арналған сабақ модулі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz