11-сынып. Алгебра және анализ бастамалары: n-ші дәрежелі түбірге амалдар қолдану (пысықтау сабағы)

C:\Users\Учительская\Desktop\V11GnbXzzbU.jpg

Екінші санатты математика пәнінің мұғалімі: Избанова Бибигуль Бимурзиевна «Тасқала колледжі» МКҚК

11 сынып, Алгебра және анализ бастамалары Сабақтың тақырыбы: n-ші дәрежелі түбірге амалдар қолдану. Сабақтың мақсаты : Білімділік: Нақты сандардан алынған түбірлер мен оның қасиеттері туралы білімдерін тереңдету. Осы қасиеттерді есеп шығаруда қолдануды үйрену.

Дамытушылық : Ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, білімдерін көрсете алуына ықпал ету, өзін-өзі басқарып білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Пысықтау сабағы.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сұрақ-жауап, жұппен жұмыс, топпен жұмыс әдістері.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, ақпараттық құралдар, үлестірмелі материалдар.

Пәнаралық байланыс география, экономика

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру бөлімі-2мин

2. Үй тапсырмасын тексеру-5мин

3. Теориялық бөлім. Қайталау сұрақтары-5мин

4. Практикалық бөлім. Математикалық эстафета. (Сынып оқушылары 3 топқа бөлініп, өзара сайысады. ) -25мин

5. Сабақты бекіту-5мин

6. Үйге тапсырма-1мин

7. Оқушыларды бағалау-2мин

І. Ұйымдастыру

Сабаққа әзірлікті бақылау;

Сабақтың мақсатымен таныстыру. Сабақтың әр кезеңінде топ жетекшісінің көмегі арқылы оқушылардың жауабын есепке алып отыру. Бағалау парағын пайдалану.

Қайталау сұрақтары:

  1. n-ші дәрежелі түбірдің n дәрежесі
  2. Көбейтіндіден түбір шығару
  3. Түбірді дәрежеге шығару
  4. Бөлшектен түбір шығаруabn=anbn, b>0\sqrt[n] {\frac{a}{b}} = \frac{\sqrt[n] {a}}{\sqrt[n] {b}}, b > 0\ \ \
  5. Түбірден түбір алу ережесі
  6. Түбір және түбірдің астындағы сандардың дәреже көрсеткіштерін

қысқарту

Астана қаласының жер көлемін есептеңдер:

𝟏𝟐𝟓 𝟑 * 𝟏𝟔 𝟒 * 𝟕𝟏 𝟐 \sqrt[\mathbf{3}] {\mathbf{125}}\mathbf{*}\sqrt[\mathbf{4}] {\mathbf{16}}\mathbf{*}\sqrt{\mathbf{71}^{\mathbf{2}}} Жауабы:710 к м 2 {км}^{2}

Тараз қаласының жер көлемін есептеңдер:

( 𝟐𝟎 𝟏𝟖𝟎 ) 𝟐 + 𝟑 𝟐𝟕 𝟑 + ( 𝟓 𝟐 ) 𝟐 \mathbf{(}\sqrt{\mathbf{20}}\mathbf{-}\sqrt{\mathbf{180}}\mathbf{) }^{\mathbf{2}}\mathbf{+ 3}\sqrt[\mathbf{3}] {\mathbf{27}}\mathbf{+ (5}\sqrt{\mathbf{2}}\mathbf{) }^{\mathbf{2}} Жауабы:139 к м 2 {км}^{2}

1-тапсырма Өрнектің мәнін табыңдар:3-ұпай

1-топ.

2-топ.

3-топ.

2-тапсырма. Сандарды өсу ретімен орналастырыңдар:5-ұпай

1-топ.

2-топ.

3-топ.

3-тапсырма. оң сандары берілген. Келесі амалды орындаңдар:8ұпай

1-топ.

2-топ.

3-топ.

4-тапсырма. Өрнектің анықталу облысын табыңдар:10 ұпай

1-топ.

2-топ.

3-топ.

5-тапсырма. Өрнекті ықшамда: 12ұпай 1-топ. a 2 a 3 = a 5 6 \sqrt[3] {a^{2}\sqrt{a}} = \sqrt[6] {a^{5}}

2-топ. 𝐱 𝐱 = 𝐱 𝟑 𝟒 \sqrt{\mathbf{x}\sqrt{\mathbf{x}}}\mathbf{=}\sqrt[\mathbf{4}] {\mathbf{x}^{\mathbf{3}}}

3-топ. m m 2 3 3 = m 5 9 \sqrt[3] {m\sqrt[3] {m^{2}}} = \sqrt[9] {m^{5}}

6-тапсырма. Теңдікті дәлелде: 15ұпай 1-топ 𝟐 𝟑 𝟑 * 𝟕 + 𝟒 𝟑 𝟔 = 𝟏 \sqrt[\mathbf{3}] {\mathbf{2}\mathbf{-}\sqrt{\mathbf{3}}}\mathbf{*}\sqrt[\mathbf{6}] {\mathbf{7}\mathbf{+}\mathbf{4}\sqrt{\mathbf{3}}}\mathbf{= 1}

2-топ 𝟑 𝟐 𝟑 * 𝟓 + 𝟐 𝟔 𝟔 = 𝟏 \sqrt[\mathbf{3}] {\sqrt{\mathbf{3}}\mathbf{-}\sqrt{\mathbf{2}}}\mathbf{*}\sqrt[\mathbf{6}] {\mathbf{5}\mathbf{+}\mathbf{2}\sqrt{\mathbf{6}}}\mathbf{= 1}

3-топ 𝟓 𝟒 𝟑 * 𝟗 + 𝟒 𝟓 𝟔 = 𝟏 \sqrt[\mathbf{3}] {\sqrt{\mathbf{5}}\mathbf{-}\sqrt{\mathbf{4}}}\mathbf{*}\sqrt[\mathbf{6}] {\mathbf{9}\mathbf{+}\mathbf{4}\sqrt{\mathbf{5}}}\mathbf{= 1}

ІҮ. Сабақты бекіту.

Ү. Үйге тапсырма:

ҮІ. Оқушыларды бағалау

Сабақты бекіту «Бәйтерек»

http://www.nayada-astana.kz/image/news/1515/gallery/gallery-1515-0003_f.jpg


Ұқсас жұмыстар
n-ші дәрежелі түбірге амалдар қолдану (11-сынып, пысықтау сабағы, алгебра және анализ бастамалары)
Нақты санның n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері (Алгебра, 11-сынып)
11-сынып Алгебра және анализ бастамалары: Интегралды есептеу сабақ жоспары
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар: Математика (Алгебра, Геометрия) - 5, 10, 11 сыныптар және Алгебра мен анализ бастамалары - 11 сынып
Алгебра және анализ бастамалары: 11-сынып - Туынды және оның қолданылуы
2013 жылы бекітілген қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11 сыныптарға арналған Алгебра және анализ бастамалары пәнінің оқу бағдарламасы
11-б сынып Алгебра және анализ бастамалары: Көрсеткіштік теңдеулер сабақ жоспары
Алгебра және анализ бастамалары: Туындыны табу ережелері - сабақ жоспары
Туынды: 10-сынып Алгебра және анализ бастамалары - сабақ жоспары мен есептер
Сабақ жоспары: Нақты санның n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері (Қайталау сабағы)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz