Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қасым Аманжолов Өзім туралы өлеңі
Бекітемін:
Майтүбек жалпы орта
білім беретін мектебінің директоры
А.К.Таниев
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов <<Өзім туралы>> өлеңі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қасым Аманжоловтың өмірін танып білу, шығармасын талдау, талқылау арқылы меңгерту.Өзім туралы өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
Дамытушылық: Өлеңдегі ақын сезімін, суреткерлік шеберлігін қалыптастыру, көркем сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелік: Өлеңдегі ақынның отансүйгіштік, патриоттық сезімнің көрінуіне байланысты тәрбиелеу
Сабақтың нәтижесі: СТОү арқылы Қасым Аманжлловтың <<Өзім туралы>> өлеңінің тақырыбының мазмұның меңгеріп түсінді, топтық диалогта өз ойын еркін жеткізіп, ортақ шешім шығаруға үйренді, танымдық белсенділігі артты, білімі іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамыды.
Сабақтың жабдықтары: Суреттер, бағдаршам, интербелсенді тақта, гүлдер, кескін қағаздар, оқулық, таблица, тапсырмалар
Сабақтың әдіс - тәсілдері: <<Жоғaры дәрежелi cұрaқ>> әдici <<Жигcо>> әдici <<Кеcтедегi aқпaрaттaрды cәйкеcтендiрy>> әдiсі
АКТ, диолог, РАФТ әдісі,
Пән аралық байланыс: тарих, география
Сілтеме : Жалпы орта білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық /Р.Құтқожина, Қ.Бітібаева, Е.Арын 3-басылымы, өңделген. - Алматы <<Атамұра>> 2012.- 288 бет
Кезең
Уақыт
Әдіс - тәсілдер
Мұғалім әркеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Психологиялық ахуал орнату.
5 мин
<<Кезбе тілші >> әдісі Диалог
Кезбе тілші әдісі арқылы оқушылар бір- біріне тілек айтады.
Жест арқылы бағалау.
<<Білу>> тапсырмалары.
5 мин
Кестедегі ақпараттарды сәйкестендіру.
Тақырыпқа шығу :
Интербелсенді тактадан Қ.Аманжоловтың өмірі жайлы бейнетаспа көрсетіледі.
Ой толғанысы;
Өзіне, басқаға сыни көзбен қарау, баға беру;
Бір-бірімен пікір алмасу;
Өзінің шығармашы-лығын көрсету
Бір - бірін
Бағалау <<Жест>> арқылы
<<Түсіну>> тапсырмасы.
10 мин
<<ЖИГСО>> әдісі
Өлеңдегі түсініксіз сөздерді қолдану.
- Сөздік қоржыны (дәптермен жұмыс)
Қолпаштау
<<Қолдану>> тапсырмасы.
5 мин
<<Жоғaры дәрежелi cұрaқ>> әдici
- Абайдың <<Өлсе өлер табиғат, адам өлмес >> өлеңі мен Қасымның <<Өзім туралы>> өлеңіне байланыс орнатыңыздар.
Постер салу
Екі жұлдыз, бір тілек
<<Талдау>> тапсырмасы.
7 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әді
Ақын өлеңінің тақырыбы мен идеясын, құрылысын және көркемдік ерекшеліктерін талдай отырып, дәлелдеу.
І топ: Өлеңді құрылысына талдау.
ІІ топ: Өлеңді көркемдік ерекшеліктеріне қарай талдау.
Сатылай талдау
Бірін - бірі жест арқылы бағалау
<<Жинақтау>> тапсырмасы.
7 мин
<<Автор орындық>>
Әр топ өзара ақылдасып, шығармашылық жұмысты жобалаңыздар.
Топтық жұмыс
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
<<Бағалау>> тапсырмасы
3 мин
РАФТ әдісі
Өз ойларын дәлелдеңіздер.
Ақын болашақты қалай болжайды және келер ұрпақтан не күтеді?
Қандай адам өлмейді деп ойлайсыңдар?
Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін смайликтер көрсету арқылы бағалайды
Рефлексия
2 минут
<> стратегиясы әдісі
Білемін, білдім, білгім келеді
Бағалау парағы
Майтүбек жалпы орта
білім беретін мектебінің директоры
А.К.Таниев
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов <<Өзім туралы>> өлеңі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қасым Аманжоловтың өмірін танып білу, шығармасын талдау, талқылау арқылы меңгерту.Өзім туралы өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
Дамытушылық: Өлеңдегі ақын сезімін, суреткерлік шеберлігін қалыптастыру, көркем сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелік: Өлеңдегі ақынның отансүйгіштік, патриоттық сезімнің көрінуіне байланысты тәрбиелеу
Сабақтың нәтижесі: СТОү арқылы Қасым Аманжлловтың <<Өзім туралы>> өлеңінің тақырыбының мазмұның меңгеріп түсінді, топтық диалогта өз ойын еркін жеткізіп, ортақ шешім шығаруға үйренді, танымдық белсенділігі артты, білімі іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамыды.
Сабақтың жабдықтары: Суреттер, бағдаршам, интербелсенді тақта, гүлдер, кескін қағаздар, оқулық, таблица, тапсырмалар
Сабақтың әдіс - тәсілдері: <<Жоғaры дәрежелi cұрaқ>> әдici <<Жигcо>> әдici <<Кеcтедегi aқпaрaттaрды cәйкеcтендiрy>> әдiсі
АКТ, диолог, РАФТ әдісі,
Пән аралық байланыс: тарих, география
Сілтеме : Жалпы орта білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық /Р.Құтқожина, Қ.Бітібаева, Е.Арын 3-басылымы, өңделген. - Алматы <<Атамұра>> 2012.- 288 бет
Кезең
Уақыт
Әдіс - тәсілдер
Мұғалім әркеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Психологиялық ахуал орнату.
5 мин
<<Кезбе тілші >> әдісі Диалог
Кезбе тілші әдісі арқылы оқушылар бір- біріне тілек айтады.
Жест арқылы бағалау.
<<Білу>> тапсырмалары.
5 мин
Кестедегі ақпараттарды сәйкестендіру.
Тақырыпқа шығу :
Интербелсенді тактадан Қ.Аманжоловтың өмірі жайлы бейнетаспа көрсетіледі.
Ой толғанысы;
Өзіне, басқаға сыни көзбен қарау, баға беру;
Бір-бірімен пікір алмасу;
Өзінің шығармашы-лығын көрсету
Бір - бірін
Бағалау <<Жест>> арқылы
<<Түсіну>> тапсырмасы.
10 мин
<<ЖИГСО>> әдісі
Өлеңдегі түсініксіз сөздерді қолдану.
- Сөздік қоржыны (дәптермен жұмыс)
Қолпаштау
<<Қолдану>> тапсырмасы.
5 мин
<<Жоғaры дәрежелi cұрaқ>> әдici
- Абайдың <<Өлсе өлер табиғат, адам өлмес >> өлеңі мен Қасымның <<Өзім туралы>> өлеңіне байланыс орнатыңыздар.
Постер салу
Екі жұлдыз, бір тілек
<<Талдау>> тапсырмасы.
7 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әді
Ақын өлеңінің тақырыбы мен идеясын, құрылысын және көркемдік ерекшеліктерін талдай отырып, дәлелдеу.
І топ: Өлеңді құрылысына талдау.
ІІ топ: Өлеңді көркемдік ерекшеліктеріне қарай талдау.
Сатылай талдау
Бірін - бірі жест арқылы бағалау
<<Жинақтау>> тапсырмасы.
7 мин
<<Автор орындық>>
Әр топ өзара ақылдасып, шығармашылық жұмысты жобалаңыздар.
Топтық жұмыс
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
<<Бағалау>> тапсырмасы
3 мин
РАФТ әдісі
Өз ойларын дәлелдеңіздер.
Ақын болашақты қалай болжайды және келер ұрпақтан не күтеді?
Қандай адам өлмейді деп ойлайсыңдар?
Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін смайликтер көрсету арқылы бағалайды
Рефлексия
2 минут
<
Білемін, білдім, білгім келеді
Бағалау парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz