Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қасым Аманжолов Өзім туралы өлеңі

Бекітемін:
Майтүбек жалпы орта
білім беретін мектебінің директоры
А.К.Таниев

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов <<Өзім туралы>> өлеңі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қасым Аманжоловтың өмірін танып білу, шығармасын талдау, талқылау арқылы меңгерту.Өзім туралы өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
Дамытушылық: Өлеңдегі ақын сезімін, суреткерлік шеберлігін қалыптастыру, көркем сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелік: Өлеңдегі ақынның отансүйгіштік, патриоттық сезімнің көрінуіне байланысты тәрбиелеу
Сабақтың нәтижесі: СТОү арқылы Қасым Аманжлловтың <<Өзім туралы>> өлеңінің тақырыбының мазмұның меңгеріп түсінді, топтық диалогта өз ойын еркін жеткізіп, ортақ шешім шығаруға үйренді, танымдық белсенділігі артты, білімі іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамыды.
Сабақтың жабдықтары: Суреттер, бағдаршам, интербелсенді тақта, гүлдер, кескін қағаздар, оқулық, таблица, тапсырмалар
Сабақтың әдіс - тәсілдері: <<Жоғaры дәрежелi cұрaқ>> әдici <<Жигcо>> әдici <<Кеcтедегi aқпaрaттaрды cәйкеcтендiрy>> әдiсі
АКТ, диолог, РАФТ әдісі,
Пән аралық байланыс: тарих, география
Сілтеме : Жалпы орта білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық /Р.Құтқожина, Қ.Бітібаева, Е.Арын 3-басылымы, өңделген. - Алматы <<Атамұра>> 2012.- 288 бет

Кезең
Уақыт
Әдіс - тәсілдер
Мұғалім әркеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Психологиялық ахуал орнату.

5 мин
<<Кезбе тілші >> әдісі Диалог

Кезбе тілші әдісі арқылы оқушылар бір- біріне тілек айтады.
Жест арқылы бағалау.
<<Білу>> тапсырмалары.

5 мин
Кестедегі ақпараттарды сәйкестендіру.
Тақырыпқа шығу :
Интербелсенді тактадан Қ.Аманжоловтың өмірі жайлы бейнетаспа көрсетіледі.
Ой толғанысы;
Өзіне, басқаға сыни көзбен қарау, баға беру;
Бір-бірімен пікір алмасу;
Өзінің шығармашы-лығын көрсету

Бір - бірін
Бағалау <<Жест>> арқылы
<<Түсіну>> тапсырмасы.

10 мин
<<ЖИГСО>> әдісі

Өлеңдегі түсініксіз сөздерді қолдану.
- Сөздік қоржыны (дәптермен жұмыс)

Қолпаштау
<<Қолдану>> тапсырмасы.

5 мин
<<Жоғaры дәрежелi cұрaқ>> әдici

- Абайдың <<Өлсе өлер табиғат, адам өлмес >> өлеңі мен Қасымның <<Өзім туралы>> өлеңіне байланыс орнатыңыздар.
Постер салу
Екі жұлдыз, бір тілек

<<Талдау>> тапсырмасы.

7 мин
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әді
Ақын өлеңінің тақырыбы мен идеясын, құрылысын және көркемдік ерекшеліктерін талдай отырып, дәлелдеу.
І топ: Өлеңді құрылысына талдау.
ІІ топ: Өлеңді көркемдік ерекшеліктеріне қарай талдау.
Сатылай талдау

Бірін - бірі жест арқылы бағалау
<<Жинақтау>> тапсырмасы.

7 мин
<<Автор орындық>>
Әр топ өзара ақылдасып, шығармашылық жұмысты жобалаңыздар.

Топтық жұмыс
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау

<<Бағалау>> тапсырмасы

3 мин
РАФТ әдісі
Өз ойларын дәлелдеңіздер.
Ақын болашақты қалай болжайды және келер ұрпақтан не күтеді?
Қандай адам өлмейді деп ойлайсыңдар?

Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін смайликтер көрсету арқылы бағалайды
Рефлексия
2 минут
<> стратегиясы әдісі

Білемін, білдім, білгім келеді
Бағалау парағы

Ұқсас жұмыстар
Қасым аманжолов. өзім туралы
Қасым Аманжолов өзім туралы өлеңі туралы ақпарат
Қасым аманжоловтың "өзім туралы" өлеңі - 7 сынып
Қасым аманжолов. 11-сынып
Қазақта Қасым бір туар
Қасым ата
Қасым аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы
«өмірін өрген өлеңмен» қ.аманжоловтың шығармашылығына арналған әдеби кеш
Қасым -ән, қасым -жыр
Қасым өлеңі
Пәндер