Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қасым Аманжолов Дүниеге жар

Бекітемін:
Майтүбек жалпы орта
білім беретін мектебінің директоры
А.К.Таниев

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов <<Дүниеге жар>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қ. Аманжоловтың поэзиясының ерекшелігін, идеясын таныту, өлеңнің мән - мағынасын ашу.
Дамытушылық: Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Өлең құдіретін таныту.
Сабақтың нәтижесі: Білімді өздігінен меңгеріп түсінді, талдау жұмыстарын жасап, пікірталаста өз ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алды, шығармашылыққа ізденуге ынта пайда болды.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру.
Құрал жабдықтар: Оқулық авторы Р.Құтқожина Қ. Бітібаева, Е.Арын 3 - басылымы, өнделеген. - Алматы <<Атамұра>> 2012. -288 бет Интербелсенді тақта, стикер, маркерлер, бағалау парағы, флипчарттар, түрлі түсті гүлдер, флипчарт, т.б
Әдіс-тәсілдері: <<Ойлaн Берiк Бөлic>> әдici. <<Мозaйкa>> әдici, <> әдici, <<Авторлық орындық>> әдісі

Кезең
Уақыт
Қолданылатын модуль
Әдіс - тәсілдер
Мұғалім әркеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Психология
лық ахуал туғызу

СТО
ТжД
ОменОЖТ
<<Тілектер гүл шоғы>>
Тілектер гүлшоғын <<тәтті>> тілектерімен толтыруға ұсынылады. Топқа бөлу.
Тілектер гүлшоғына әр кім өзінің тілектерін жазып жабыстырады.

Білу
2 мин
СТОҮ, АКТ
Көшбасшылық
АКТ
Қасым Аманжоловтың <<Дүниеге жар>> Жас Жамбыл ақынның бейне ролигі көрсетіледі, сұрақтар қойылады:
Бейне роликтегі қандай өмір жайлы толғаныс? Мына бейнежазбада қандай сөз жиі қолданған ?
Оқушылар бейне роликті тыңдап, тақырыпқа шығады
Қолпаштау

Білу
2 мин
СТОҮ, АКТ,
Көшбасшылық,
диалогтық оқыту

<<Дүниеге жар>> өлеңнің мәтін түсініп оқып,мазмұнын анықтау.

Оқушылар өздеріне мақсат қояды.

Бір-бірін бағалайды

Түсіну
7 мин
СТОҮ, Диалогтық оқыту
ЖИГСО
Оқулықтағы Қасым Аманжоловтың <<Дүниеге жар>> өлеңді жұпта талқылау.
Жұп бойынша мәтінді оқиды, топ ішінде талқылайды, басқа топтарға түсіндіреді
Әр топ бір-бірін бағалайды бағалау парағы арқылы
Қолдану
9 мин
Диалогтық оқыту

<<Ойлaн жұптас Бөлic>> әдici.

Кластер
Тапсырма:
Әр топқа <<Дүниеге жар>> өлеңінің негізгі ой - тұжырымдама жасау таратылады . Берілген өлеңді талдау негізінде оқушылар кластерді толтырады.
Кластер толтырып, қорғайды

бір

Талдау
3 мин
<<Мозaйкa>> әдici,

Венн диаграмма арқылы дүниедегі жаман жақсылықты айыра алу
Венн диаграмма мен алмасу
Екі жұлдыз бір тілек
Жинақтау
7 мин
Көшбасшылық,
СТОҮ
ТжД,ЖЕ<> әдici

Тірек сөздер
Қасым Аманжолов <<Дүниеге жар>> <<Өзім туралы >> өлеңдерін кестеге салып, өз ойларын дәлелдеу
Оқушылар өз ой-пікірлерін айтады, дәлелдейді Постер арқылы дәлелдеу
Бағалау парағы
Бағалау
5 мин
ДжТ.
көшбасшылық,
СТОҮ, диалогтық оқыту.
<<Авторлық орындық>> әдісі
Топта ақын кең әлемге жан сырын жайып салуының себебі неде деп ойлайсыңдар ой толғау ұсыныңыз

Оқушылар топ ішінде бір шешімге келіп, Қасым Аманжолов туралы, дүние сөзін қолданып ой толғау ұсынады

Рефлексия
3 мин
<<Авторлық орындық>> әдісі

Тапсырма: Өздеріңе, әсіресе, қай шумақтар ерекше ұнады? Әр топ өз ойларын жазуға арналған тапсырма беріледі
Дәптерлеріне кестені орындайды
Дәптермен ауысып бір-бірін бағалайды
Үйге тапсырма
1 мин

<<Дүниеге жар>> деген өлеңді жаттап келу.

Ұқсас жұмыстар
Қасым Аманжоловтың Ақын өлімі туралы аңыз поэмасын талдау
Абдоллаға мінездеме бер
Қасым -ән, қасым -жыр
Қасым аманжолов. 11-сынып
Қасым Аманжоловтың портреті, интерактивті тақта
Қазақта Қасым бір туар
Қасым өлеңі
Қасым аманжолов. өзім туралы
Қасым аманжолов. «ақын өлімі туралы аңыз» поэмасы
Қасым аманжолов. көктем
Пәндер