Әбділда Тәжібаев Сырдария өлеңі

Бекітемін:

Майтүбек жалпы орта

білім беретін мектебінің директоры

А. К. Таниев

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Әбділда Тәжібаев «Сырдария» өлеңі

Сабақтың мақсаты:

Білімділік мақсаты: Шығарманы талдау, проблемалық оқыту арқылы өлеңнің тақырыбы мен идеясын таныту.

Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың мәнерлеп оқу, ойын жүйелеп айта білу дағдыларын, шығармашылық жұмысқа икемділігін дамыту;

Тәрбиелік мақсаты: Туған жерге деген махаббат арқылы қоршаған ортаны аялауға, тәрбиелеу. Сабақ барысында кәсіби бағдар беру арқылы эстетикалық әрі экологиялық тәрбие беру.

Сабақтың міндеттері : 1. Ақынның өмірі мен өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу; өлеңге сатылай кешенді талдау жасау; 2. Есте сақтау, сөздік қорларын дамыту. 3. Өзінің туған жерін, табиғатын сүюге тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін дамыта түсу.

Күтілетін нәтиже : 1. Автордың өмірбаянын біледі. Өлеңді құрылысына қарай талдай білді. 2. Табиғат лирикасына арналған өлең екенін біледі. 3. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын өмірден мысал келтіре отырып аша алады.

Қолданылатын модуль:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3. Оқыту үшін бағалау ж/е оқуды бағалау; 4. АКТ-ны қолдану; 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту; 6. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Қолданылатын стратегиялар : «Көршімнің портреті», «Авторын тап», «От шашу», «Өзін-өзі бағалау», «Ой қозғау», «Мағынаны тану», «Кластер құру», «Топтық бағалау», «Деңгейлік тапсырмалар», «Ізгілік ағашы»

Кезең
Уақыт
Әдіс - тәсілдер
Мұғалім әркеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Кезең:

Ұйымдастыру

Психология

лық ахуал туғызу

Уақыт: 7 минут
Әдіс - тәсілдер: А4 формат, қалам
Мұғалім әркеті:

Оқушылармен амандасу.

Сыныпта жағымды эмоция қалыптастыруда мақсатында шаттық шеңберіне шақырып, «Көршімнің портреті» стратегиясының орындалу ретімен таныстырады. «Сәкен», «Қасым» топтарына бөлу үшін авторлардың өлеңдерінің атауы жазылған парақшалар үлестіріп береді.

А4 форматын таратып беріп, үй тапсырмасын жатқа жазу әдісі бойынша орындалатынын айтады. Есте сақтау қабілеттерін бақылайды.

Оқушы әрекеті:

Амандасу. Парақты басына қойып, қаламның көмегімен «көрші сыныптасына» қарап, оның суретін салып сыйлайды.

Парақшадағы өлеңнің авторын табу арқылы арқылы топқа бөлініп, өз орындарына отырады.

Жаттап келген үзінділерін жатқа жазады. Есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, ерекше жадыларын көрсетеді.

Бағалау:

Ауызша кері байланыс, мадақтау. Топ мүшелерінің жұмыстарын топтан спикер сайлап, тақтада қорғауларын айтады

Жарайсыңдар!

Кезең: Білу
Уақыт: 5 минут
Әдіс - тәсілдер:

Интербелсенді тақта

«Aқпaрaттық aқayлық» әдici

Мұғалім әркеті:

«Сыр елін жырлаған ақын». Автордың өмір дерегінен мәлімет алу

«Ой қозғау». Видеофильм

Оқушы әрекеті:

Видеофильм бойынша маңызды ақпараттарды түртіп алу керек екені ескертіледі.

Көрсетілім қай ақын туралы? Автордың өлеңі туралы не білгілерің келеді? Мазмұнын ашуда қандай ой қосар едіңдер?

АВС деңгейлі оқушылардың мәнерлеп оқу деңгейін анықтайды.

Тапсырманы интернет желісі арқылы орындалатынын атап өтеді. Браузерлер мен интернет желісіне қосылу жайлы бағыт береді. Үш топқа тапсыра береді. Төртінші топ сарапшылар қызметін атқарады.

Бағалау: Әр оқушының жауабын сыныптастары пікірлерін білдіру арқылы бағалайды. мадақтау
Кезең: Түсіну
Уақыт: 5 минут
Әдіс - тәсілдер: «Дaйындaл Нaзaр caл Оқындaр!» әдici
Мұғалім әркеті:

Сырдария өңірі жайлы ақпарат көзін қарастыру

2) Кітаппен жұмыс.

Дарынды балаларды бақылау.

Оқушы әрекеті:

1. Ақын еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін қалай білдіреді? Оны қай жолдан байқауға болады? 2. Ел анасы менің анам

деген жолдардың мағынасын қалай түсінесіңдер?

3. Лирика дегеніміз не?

4. Бұл өлең лириканың қай түріне жатады?

Бағалау:

«Өзін-өзі бағалау» парақшаларын әр тапсырма кезеңдері бойынша толықтырып отырады

Кезең: Қолдану
Уақыт: 5 минут
Әдіс - тәсілдер: «Өкiл» әдici
Мұғалім әркеті:
  • Сұрақ - жауап әдісімен өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
Оқушы әрекеті:

Өлеңнің маңыздылығы туралы сыни тұрғыдан ойлап, тапсырмадағы сұрақтарға жауап береді.

А деңгей- шығармашылық тапсырма; «Сырдария жыр мекені»; В деңгей- сәйкестендіру кестесі;

С деңгей- тақырыбы мен идеясына түсінік береді.

Бағалау:
Кезең: Талдау
Уақыт: 8 минут
Әдіс - тәсілдер: «Шығaрмaшылық» тaпcырмa
Мұғалім әркеті: Бақылаушы бағыт беруші рөлде
Оқушы әрекеті:
  • «Кім жылдам?» Сөздікпен жұмыс

Өлеңдегі жалқы зат есімдеріне түсінік беру

Бағалау:
Кезең: Жинақтау
Уақыт: 10 минут
Әдіс - тәсілдер:
Мұғалім әркеті: Деңгейлік тапсырмаларды таратып шығу
Оқушы әрекеті: Деңгейлік тапсырмаларды орындау
Бағалау:
Кезең: Рефлексия
Уақыт: 3 минут
Әдіс - тәсілдер: «Ізгілік ағашы».
Мұғалім әркеті: Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлері мен алған білімдері жайлы түрлі-түсті стикерлерге өз ойларын жазуды ұсынады.
Оқушы әрекеті: Тақтадағы «бәйтерек» формасындағы суретке өз стикерлерін жапсырады, оқиды
Бағалау: «Бәйтерек» ағашының макеті
Кезең: Сабақ қорытындысы
Уақыт: 2 минут
Әдіс - тәсілдер:

«Өзін-өзі бағалау»,

«Ой қозғау»

Мұғалім әркеті: Сабаққа қатысқан оқушыларды формативті, жиынтық бағалау.
Оқушы әрекеті: Оқушылар топта бір-бірін бағалайды.
Бағалау:

Топтық бағалау.

Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін смайликтер көрсету арқылы бағалайды


Ұқсас жұмыстар
Сырдария өлеңі
Әбділда тәжібаев. «сырдария»
Әбділда тәжібаевтың «сырдария» өлеңі
Ә.тәжібаев «портреттер», «монологтер»
Сырдария өлеңін мәнерлеп оқу
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Әбділда Тәжібаев Толағай әдеби ертегісі
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Мұқағали ақын
Тақырып - Адам болам десеңіз.
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz