Сөйлесе білу де өнер

Өзін-өзі тану пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мұғалім : Смаилова Г. К. Күні:

Пәні: өзін-өзі тану Сыныбы: 5 «а», «б», «в», «г»

Сабақтың тақырыбы
Сөйлесе білу де өнер
Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың

танымдық мақсаты

Сөйлесе білу де өнер: Оқушылардың «сөз», «сөз құдіреті», «тіл табысу» ұғымдары туралы түсініктерін кеңейту. Сөзді түсіне білу, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Сөйлесе білу де өнер: ҚР мемлекеттік стандарт бағдарлама.
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздер мен жабдықтар
Сөйлесе білу де өнер: Өзін-өзі тану оқулығы 5- сынып. Интернет материалдары, суреттер
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Сөйлесе білу де өнер: Оқушылар мәтіннің мән-мағынасын білетін болады, топтық жұмыстар барысында мәтіндегі негізгі ойды ұғынады . Диалогтік оқытуда оқушы өз пікірін ортаға салады, топтық жұмыс барысында бір-бірімен пікір алмаса алады. Тақырыпты өздігінен меңгереді.
Сабақтың тақырыбы: Кезеңдері
Сөйлесе білу де өнер: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

оқуды бағалау

Сабақтың тақырыбы:

Мотивациялық

кезең

Сөйлесе білу де өнер: 10 мин

Ұйымдастыру.

Үй тапсырмасын сұрау.

Топқа бөлу

Сабаққа дайындық

Мәтіннің мазмұнын тізбектеліп

айтады.

Қағаз қиындылары бойынша топқа бөлінеді.

Мазмұнын бөліктерге бөліп айту.
Жауап берген оқушыларды бағалау . Смайликтермен бағалау
Сабақтың тақырыбы: Операциялық кезең
Сөйлесе білу де өнер: 15 мин

Жаңа сабақ.

Психологиялықдайындық

Тыныштық сәтін өткізіп, алған әсерлерін айтқызу

. Оқулықпен жұмыс.

Оқушылардың әңгімелесуде айтқан ойларын оқулықтағы М. Жұмабаевтың «Сөз және мағына» мәтінін оқу арқылы жалғастырады. Оқушылардың өздеріне кезекпен оқыту

Қай көршісі адамның айтқанын дұрыс түсінді?

Сөзді әр кез тура мағынасында қабылдау қажет пе ?

«Сөз астары» дегенді қалай түсінесіңдер?

Әр баланы бағалау

C:\Users\User\Desktop\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото3002.jpg

Сабақтың тақырыбы:

Рефлексиялық

кезең

Сөйлесе білу де өнер: 15 мин

Топқа тапсырма беру

Ойын ұйымдастырады.

Бағдаршам.

Әр топ постер қорғайды

Оқушы сұраққа жауап береді.

1топ:Мәтінді оқып, дұрыс сөйлеу ережесін құрастыру.

2топ. Нақыл сөздің мағынасын түсіндіру.

3топ. «Сәлем-сөздің анасы»деген мағынаны түсіндіру.

4топ. Бір-біріне ізгі тілектер мен жақсы сөздер айту.

Бір-бірін бағалау.

Топты бағалау.

Бағдаршам түстерімен бағалау

Сабақтың тақырыбы:

Үй

Та сырмасы

Сөйлесе білу де өнер: 5 мин

«Не айтатыныңды ойлап ал» Үнді аңызы.

А -Түсініп оқу.

В-Әңгіменің мазмұнын айту.

С- «Сөз қадірін білмеген өз қадірін білмейді» дегендей халық мақалдары туралы қосымша деректер жинақтау.

Сабақтың тақырыбы: Сабақтан кейінгі рефлексия
Сөйлесе білу де өнер:

Не сәтті өтті?

Неліктен?

Не сәтсіз өтті?

Неліктен?

Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін

не істеймін?

Сабақтың тақырыбы: Сабағым жоспарлағанымдай сәтті өтті.
Сөйлесе білу де өнер: Топтық жұмыс кезіндегі балалардың бірін-бірі бағалауы және жеке оқушыларды бағалау сәтті өтті. Өйткені сабақты түсінді.
Уақыттың тапшылығы. .
Тапсырманы ықшамдап ретімен беруге тырысамын.

Ұқсас жұмыстар
Рахмет балалар
Сөйлесе білу де өнер 5 сынып
Қазақ қыздары мен жігіттерінің киім үлгілері
Қызым - қызғалдағым, ұлым - ізгі арманым жайлы
Ізгілік іздеп келемін
Парасатты арулар мен ержүрек азаматтар
Айтыстағы Біржан мен Сара сипаты
Оқушыларға музыкалық тәрбие беруде халық фольклорын пайдалану. баяндама
Қазақ қыздары
Тәрбие басы- отбасы дөңгелек үстел
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz