Адам мінезімен танылады

Сынып: 5 «а»

Пән: өзін-өзі тану Мұғалім: Смаилова Гульнар Койбагаровна

Сабақтың тақырыбы: Адам мінезімен танылады

Мақсаты: адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы түсінік беру.

Міндеттері : 1. Жақсы-жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрету; 2. Оқушылардың бойында жақсы мінез-құлық дамытуға ықпал ету. 3. Өзін құрметтеу, өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже : 1Адам өзін-өзі тәрбиелеу үшін өзінің мінез-құлқын танып, өзіне сыни көзбен қарай алатындай қабілетке ие болуы керектігін біледі. . 2. Әр адам өз бойында адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеп, өз мінезін жетілдіре алатынын түсінеді.

Сабақтың кезеңдері, уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

І кіріспе

1 минут

Жоспар мазмұны: Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу.

Сыныпта жағымды эмоция қалыптастыруда мақсатында «Жарнама» стратегиясын қолдану. Бір оқушыны ортаға шығарып, артына сурет жасыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Амандасу. Ал оқушы бейнелеген суретті көрмей, оны жарнамалап, сатуға тырысу керек. Қалған топтағы оқушылар бұл заттың пайдасы туралы сұрақтар қояды.

Нәтиже: көңіл-күйлері көтеріліп, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

Бағалау: Ауызша кері байланыс,
Ресурстар: А4 форматындағы сурет
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

ІІ тұсаукесер

6 минут

Жоспар мазмұны:

Оқушыларды топқа бөлу. Адамның мінез-құлқына байланысты бойынша топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Конверт сұрақ» стратегиясы

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Холерик», «Сангвинник», «Меланхолик».

Проблемалық сұрақтар қою.

Мінез дегеніміз не ?

Адамның мінезі қайда және қалай танылады ?

Мінез-құлық адамдардың қарым-қатынасына әсер ете ме ? Қалайша ?

Адам өз мінезін өзгерте ала ма ? Қалай ?

Оқушының іс-әрекеті:

Өздерінің алған парақшалары бойыншы қай топтың

өкілдері екенін табу арқылы өз орындарына отырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, ойларын ортаға салады, ой бөліседі, пікірлерін дәлелдейді.

Бағалау: Әр оқушының жауабын сыныптастары пікірлерін білдіру арқылы бағалайды. мадақтау
Ресурстар: парақшалар
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

Негізгі бөлім

28 минут

Жоспар мазмұны: «Сандық бейне». Дарынды оқушымен жұмыс. А деңгейлі оқушының тұжырымдама таныстырылымын қорғау. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, сабақтың тақырыбын, мақсатын ашу.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Дарынды оқушының сөз саптау, дәлелді сөйлеу, келтіріліген мәліметтердің нақтылығын қадағалайды.
Оқушының іс-әрекеті:

Түсінгендерін ортаға салады.

Таныстырылымын қорғап, жинақтаған мәліметтерімен тың жаңалықтарымен бөліседі.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау парақшасын ұсыну
Ресурстар: тақта
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны:

«Мағынаны тану»

Кітаппен жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» стратегиясы арқылы шығарманың мәтінін бөліп алып, алдымен өзі одан кейін жұпта, топта талқылайды.

Мұғалімнің іс-әрекеті: АВС деңгейлі оқушылардың оқудағы іс-әрекетін, ЖАДА-ң жүзеге асу-аспауын бақылайды. Барлық оқушылардың оқу үрдісіне тартылуын қадағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Төрт топ берілген мәтіндер бойынша оқып, мазмұнын құрдастарына түсіндіреді.
Бағалау:

«бас бармақ»

http://im4-tub-kz.yandex.net/i?id=345471287-49-72&n=21

Ресурстар: оқулық
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны: Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Музыкамен байланыс
Оқушының іс-әрекеті: Тыныштық сәтінен алған әсерлерін ортаға салады.
Бағалау:
Ресурстар: Интербелсенді тақта, видеролик
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны: «Шешімін тап» стратегиясы. Интербелсенді тақтамен жұмыс. Жаңа сабақтың мазмұнын аша түсу мақсатында мәтін құрылысына талдау жасау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сюжеттік құрылыс бойынша тапсырманы ашу

( шығарманың басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі)

Оқушының іс-әрекеті: Қаламның көмегімен берілген тапсырманы интербелсенді тақтаға жазып шығады.
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны:

Постермен жұмыс.

Сұрақтарға берген жауаптарын басшылыққа ала отырып, екі балаға мінездеме береді.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бұл мінездемелерді салыстырып, жақсы-жаман мінездің адами қарым-қатынаста алатын орнын анықтауға болады деген тұжырым жасауға болады.
Оқушының іс-әрекеті:

Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер көмегімен ойларын суретпен бейнелеп, араларынан спикер сайлап, топ алдында қорғайды.

Тапсырманы орындағанннан кейін әр топ смайликтерді таңдап, өз көңіл-күйлерін білдіреді

Бағалау:

«Көңілді смайликтер»

Ресурстар: смайликтер
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны: Сабақты бекіту. )
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға не білдім? Не білгім келеді? Мен үшін жаңалық? Мен білмеймін? сұрақтары жазылған кестені таратып беру, ойларын тыңдау.
Оқушының іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтан алған білімдерін ортаға салып, жинақтайды.
Бағалау: Ауызша кері байланыс
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

Қорытынды.

10 минут

Жоспар мазмұны: Рефлексия. Э. Бононың «Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға қалпақтарды таратып беріп, атқаратын қызметтері жайлы бағыт береді
Оқушының іс-әрекеті: Ақ

Ұқсас жұмыстар
Адам мінезімен танылады Адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы
Өз құқығыңды білгенің-дұрыс өмір сүргенің
Ақыл жастан
Ағалар ақылы
Қасым хан
Жастар елдің болашағы
Мұхтар әуезов «біржан сал абай ауылында» шығармасы
Алғашқы сабақ. Сабақтың тақырыбы
Менің мамандығым
ҮШІНШІ КЕЗЕҢ ЖОРҒА
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz