5-сынып өзін-өзі тану сабағы: Адам мінезі және мінезді жетілдіру

Сынып: 5 «а»

Пән: өзін-өзі тану Мұғалім: Смаилова Гульнар Койбагаровна

Сабақтың тақырыбы: Адам мінезімен танылады

Мақсаты: адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы түсінік беру.

Міндеттері : 1. Жақсы-жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрету; 2. Оқушылардың бойында жақсы мінез-құлық дамытуға ықпал ету. 3. Өзін құрметтеу, өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже : 1Адам өзін-өзі тәрбиелеу үшін өзінің мінез-құлқын танып, өзіне сыни көзбен қарай алатындай қабілетке ие болуы керектігін біледі. . 2. Әр адам өз бойында адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеп, өз мінезін жетілдіре алатынын түсінеді.

Сабақтың кезеңдері, уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

І кіріспе

1 минут

Жоспар мазмұны: Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу.

Сыныпта жағымды эмоция қалыптастыруда мақсатында «Жарнама» стратегиясын қолдану. Бір оқушыны ортаға шығарып, артына сурет жасыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Амандасу. Ал оқушы бейнелеген суретті көрмей, оны жарнамалап, сатуға тырысу керек. Қалған топтағы оқушылар бұл заттың пайдасы туралы сұрақтар қояды.

Нәтиже: көңіл-күйлері көтеріліп, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

Бағалау: Ауызша кері байланыс,
Ресурстар: А4 форматындағы сурет
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

ІІ тұсаукесер

6 минут

Жоспар мазмұны:

Оқушыларды топқа бөлу. Адамның мінез-құлқына байланысты бойынша топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Конверт сұрақ» стратегиясы

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Холерик», «Сангвинник», «Меланхолик».

Проблемалық сұрақтар қою.

Мінез дегеніміз не ?

Адамның мінезі қайда және қалай танылады ?

Мінез-құлық адамдардың қарым-қатынасына әсер ете ме ? Қалайша ?

Адам өз мінезін өзгерте ала ма ? Қалай ?

Оқушының іс-әрекеті:

Өздерінің алған парақшалары бойыншы қай топтың

өкілдері екенін табу арқылы өз орындарына отырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, ойларын ортаға салады, ой бөліседі, пікірлерін дәлелдейді.

Бағалау: Әр оқушының жауабын сыныптастары пікірлерін білдіру арқылы бағалайды. мадақтау
Ресурстар: парақшалар
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

Негізгі бөлім

28 минут

Жоспар мазмұны: «Сандық бейне». Дарынды оқушымен жұмыс. А деңгейлі оқушының тұжырымдама таныстырылымын қорғау. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, сабақтың тақырыбын, мақсатын ашу.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Дарынды оқушының сөз саптау, дәлелді сөйлеу, келтіріліген мәліметтердің нақтылығын қадағалайды.
Оқушының іс-әрекеті:

Түсінгендерін ортаға салады.

Таныстырылымын қорғап, жинақтаған мәліметтерімен тың жаңалықтарымен бөліседі.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау парақшасын ұсыну
Ресурстар: тақта
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны:

«Мағынаны тану»

Кітаппен жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» стратегиясы арқылы шығарманың мәтінін бөліп алып, алдымен өзі одан кейін жұпта, топта талқылайды.

Мұғалімнің іс-әрекеті: АВС деңгейлі оқушылардың оқудағы іс-әрекетін, ЖАДА-ң жүзеге асу-аспауын бақылайды. Барлық оқушылардың оқу үрдісіне тартылуын қадағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Төрт топ берілген мәтіндер бойынша оқып, мазмұнын құрдастарына түсіндіреді.
Бағалау:

«бас бармақ»

http://im4-tub-kz.yandex.net/i?id=345471287-49-72&n=21

Ресурстар: оқулық
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны: Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Музыкамен байланыс
Оқушының іс-әрекеті: Тыныштық сәтінен алған әсерлерін ортаға салады.
Бағалау:
Ресурстар: Интербелсенді тақта, видеролик
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны: «Шешімін тап» стратегиясы. Интербелсенді тақтамен жұмыс. Жаңа сабақтың мазмұнын аша түсу мақсатында мәтін құрылысына талдау жасау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сюжеттік құрылыс бойынша тапсырманы ашу

( шығарманың басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі)

Оқушының іс-әрекеті: Қаламның көмегімен берілген тапсырманы интербелсенді тақтаға жазып шығады.
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны:

Постермен жұмыс.

Сұрақтарға берген жауаптарын басшылыққа ала отырып, екі балаға мінездеме береді.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бұл мінездемелерді салыстырып, жақсы-жаман мінездің адами қарым-қатынаста алатын орнын анықтауға болады деген тұжырым жасауға болады.
Оқушының іс-әрекеті:

Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер көмегімен ойларын суретпен бейнелеп, араларынан спикер сайлап, топ алдында қорғайды.

Тапсырманы орындағанннан кейін әр топ смайликтерді таңдап, өз көңіл-күйлерін білдіреді

Бағалау:

«Көңілді смайликтер»

Ресурстар: смайликтер
Сабақтың кезеңдері, уақыты:
Жоспар мазмұны: Сабақты бекіту. )
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға не білдім? Не білгім келеді? Мен үшін жаңалық? Мен білмеймін? сұрақтары жазылған кестені таратып беру, ойларын тыңдау.
Оқушының іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтан алған білімдерін ортаға салып, жинақтайды.
Бағалау: Ауызша кері байланыс
Ресурстар:
Сабақтың кезеңдері, уақыты:

Қорытынды.

10 минут

Жоспар мазмұны: Рефлексия. Э. Бононың «Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға қалпақтарды таратып беріп, атқаратын қызметтері жайлы бағыт береді
Оқушының іс-әрекеті: Ақ

Ұқсас жұмыстар
Болашаққа сенімділік: өзін-өзі тану және мінезді қалыптастыру
Өзін-өзі тану сабағы: Адам ұжымда - ұжымдық қарым-қатынас және дұрыс әрекет құндылығы (5-сынып)
5-сынып Өзін-өзі тану сабағы: Сенім - менің серігім
5-сынып Өзін-өзі тану пәнінің ашық сабағы: Жақсылықпен жаным дос
5 сыныпқа арналған Өзін-өзі тану пәнінің сабақ жоспары: Адам еңбекпен шыңдалады
5-сынып Өзін-өзі тану сабағы: Табиғат ғажаптары және қиянат жасамау құндылығы
5-сынып: Өзін-өзі тану сабағы - Сенім мен дұрыс әрекет құндылығы
Өзін-өзі тану (9-сынып): Мінез - адам көрсеткіші және мінез-құлықты қалыптастыру
11-сынып №34 сабақ: Адам-ғалам - адамгершілік құндылықтар мен өзін-өзі тану
8-сынып Өзін-өзі тану сабағы: Өзіңе деген махаббат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz