Адам мінезімен танылады

Сынып: 5 «а»
Пән: өзін-өзі тану Мұғалім: Смаилова Гульнар Койбагаровна
Сабақтың тақырыбы: Адам мінезімен танылады
Мақсаты: адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы түсінік беру.
Міндеттері : 1. Жақсы-жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрету; 2. Оқушылардың бойында жақсы мінез-құлық дамытуға ықпал ету. 3. Өзін құрметтеу, өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже : 1Адам өзін-өзі тәрбиелеу үшін өзінің мінез-құлқын танып, өзіне сыни көзбен қарай алатындай қабілетке ие болуы керектігін біледі. . 2. Әр адам өз бойында адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеп, өз мінезін жетілдіре алатынын түсінеді.
І кіріспе
1 минут
Оқушылармен амандасу.
Сыныпта жағымды эмоция қалыптастыруда мақсатында «Жарнама» стратегиясын қолдану. Бір оқушыны ортаға шығарып, артына сурет жасыру.
Амандасу. Ал оқушы бейнелеген суретті көрмей, оны жарнамалап, сатуға тырысу керек. Қалған топтағы оқушылар бұл заттың пайдасы туралы сұрақтар қояды.
Нәтиже: көңіл-күйлері көтеріліп, сабаққа деген қызығушылықтары артады.
ІІ тұсаукесер
6 минут
Оқушыларды топқа бөлу. Адамның мінез-құлқына байланысты бойынша топқа бөлу
Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Конверт сұрақ» стратегиясы
«Холерик», «Сангвинник», «Меланхолик».
Проблемалық сұрақтар қою.
Мінез дегеніміз не ?
Адамның мінезі қайда және қалай танылады ?
Мінез-құлық адамдардың қарым-қатынасына әсер ете ме ? Қалайша ?
Адам өз мінезін өзгерте ала ма ? Қалай ?
Өздерінің алған парақшалары бойыншы қай топтың
өкілдері екенін табу арқылы өз орындарына отырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, ойларын ортаға салады, ой бөліседі, пікірлерін дәлелдейді.
Негізгі бөлім
28 минут
Түсінгендерін ортаға салады.
Таныстырылымын қорғап, жинақтаған мәліметтерімен тың жаңалықтарымен бөліседі.
«Мағынаны тану»
Кітаппен жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» стратегиясы арқылы шығарманың мәтінін бөліп алып, алдымен өзі одан кейін жұпта, топта талқылайды.
«бас бармақ»
Сюжеттік құрылыс бойынша тапсырманы ашу
( шығарманың басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі)
Постермен жұмыс.
Сұрақтарға берген жауаптарын басшылыққа ала отырып, екі балаға мінездеме береді.
Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер көмегімен ойларын суретпен бейнелеп, араларынан спикер сайлап, топ алдында қорғайды.
Тапсырманы орындағанннан кейін әр топ смайликтерді таңдап, өз көңіл-күйлерін білдіреді
«Көңілді смайликтер»
Қорытынды.
10 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz