Цитология

Бекітемін: Аудандық эксперттік

Ж. Кереев атындағы орта мектебінің комиссия

директоры Салиев С. А

Тақырыбы

Цитология

10 сынып

Пән мұғалімі:Нурмаганбетова Ж. Ж

Түсінік хат

Курс биологиядан өтіліп жатқан материалдарды нақтылау оқушылардың пәнге деген қызығушылығын мен шығармашылық қабілетін арттыру мақсатында орта мектепте мемлекттік стандартқа сай білім алу деңгейін қамтамасыз ете отырып 10класқа «Цитология» тақырыптарында арнайы факультатив бағдарламасы 1жылға жасалынды.

«Цитология» бағдарламасы 10класқа қосымша оқытуға арналған.

Қазақстан Республикасында жалпы білім беретін мектептің дамуы оқушыларды қазіргі жоғарғы технологияны заманға сай, терең білімді азамат, білікті маман ретінде қалыптастыруға бағытталған. Факультативтің негізгі мақсаттарының бірі оқушылардың жас ерекшеліктерін . пәнге деген қызығушылығын, ынта-қабілетін ескеріп, оқу материалдарын сол ерекшеліктерге сай құрастыру. Оқушылар белгілі пәннен өздігінен жұмыс істеуге машықтанған бойда жинақталған энергияны босатуына мүмкіндік туады, шығармашылық белсенділігі артады және ой-өрісі дамып, биология ғылымының құпиясын тереңірек сезінуіне мүмкіндік туады. Жеке тұлғаны бағытталған оқытудың түрлерінің бірі-арнаулы факультативтік курстардың қазіргі заманға бейімдеп оқыту процесіндегі маңызы зор.

Курсты құрастыру кезінде оқушылардың бұдан бұрын алған білімдерін қайталау, бекіту және тереңдете оқытылу мақсат етіп қойылды.

Ұсынылып отырған курстың мазмұны биологияның мектептік курсына негізделіп, биология пәнін тереңдетуде қосымша материалдар енгізілді және сол қосымша материалдардың көмегі арқылы оқушы санасында жалпы дүниеге деген көзқарасы мен түсінігі толық қалыптасады. Теориялық білім жүйесін практикада қолдануға мүмкіндік туғызады.

Бағдарламаның жылдық сағат саны34, аптасына1сағат. Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады. Бағдарлама мазмұнында биология ғылымының даму деңгейін ескере отырып, білімнің әр түрлі компоненттері (жаңа ұғымдар мен түсініктер, қызықты мәліметтер мен деректерт. б. ) қамтылады. Соған орай түрлі сұрақтармен тапсырмалар, зертханалық жұмыстар, әңгіме, саяхат сабақтар оқытудың теориялық бөлімімен қатар практикалық жағы да қарастырылған.

Мақсаты:

Оқушылардың «Өсімдіктану», «Жануартану», «Адам анатомиясы мен физиологиясы», «Жалпы биология»бөлімдері бойынша алған білімдерін тереңдете отырып, оқушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыру, танымдық дербестігін дамытуға интелектуальдық және практикалық іскерлігін қалыптастыру.

Бағдарламадағы оқытудың міндеттері:

Оқушылардың негізгі оқулықтармен қосымша әдебиеттермен жұмыс істеу бейімділігін арттыру.

Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, талдау және жинақтық дағдыларын қалыптастыру.

Бағдарлама бойынша оқушылар нені меңгеру керек:

-негізгі биологиялық терминдерді

-биология ғылымдарының зерттеушілерінің еңбектерін

-биологиялық процестердің заңдылықтарын

-органикалық құрылысы, қасиетін, қызметін

-адам организмі мен қызметін, денсаулық сақтау әдістерін

-тірі организмдердің табиғи қасиеттерін, ұрпақтан ұрпаққа беріп, қайталап отыру заңдылықтарын

Күтілетін нәтиже:

-оқушылардың қисынды ойлауын қалыптастыру, тереңдету

-табиғи обьектілерді, құбылыстарды елеулі белгілері бойынша саралап қортындылау

-Ақпарттық технология негізінде оқытып, электрондық оқулықтарды пайдалануға қол жеткізу.

Бағдарлама бойынша оқушы бойында қалыптасатын іскерліктер мен дағдылар

  1. Өз пәніне оқушылардың қызығушылығын ояту.
  2. Педагогикалық шеберліктің шыңына шығу үшін дағды мен біліктілікті шыңдауы.
  3. Оқушының өзіндік ерекшелігін ашу, дамыту.
  4. Оқушы бойындағы мүмкіншілігі мен қабілеттерінің ашылуына септігімді тигізу.
  5. Оқушылардың өмірлік құндылықтары мен мақсаттарын айқындап алуына ықпал ету.
  6. Оқушылардың интелектуалды, эмоцияналды, рухани дамыған тұлға ретінде қалыптасуына ықпал ету.
  7. Сөздік қорын, еркін ойлауын дамыту.

Бағдарламаның мазмұны мен құрылымы

«Цитология» 10класс

(Барлығы -34 сағат, аптасына 1сағат)

  1. Микроскоптың ашылу тарихы.
  2. Жасуша ұғымы.
  3. Жасуша теориясының негізгі қағидалары.
  4. Жасуша теориясын дамытуда ғалымдардың үлесі.
  5. Тірі ағзаның басты белгілері.

Өсімдіктердің тіршілік әрекеттері. Өсімдіктердің құрылысы, қоректенуі, көбеюі, топырақ құрылымы.

  1. Жануарлардың тіршілік әрекеті.

Біржасушалы және көпжасушалы жануарлардың құрылысы мен маңызы. Жорғалаушылардың, қосмекенділердің, балықтардың құрылысы мен көптүрлілігі. Құстар мен сүтқоректілердің құрылыстарының ерекшеліктері мен сан алуандығы.

  1. Адамдардың органикалық дүниедегі орны.

Тірек -қимыл, қанайналым, ішкі секреция бөлімдері, тыныс алу, ас қорыту, көбею, зәр шығару жүйелерінің құрылысы.

  1. Митоз.
  2. Мейоз.
  3. Цитоэкология.
  4. Цитохимия.

Күнтізбелік жоспар. «Цитология» 10класс. Сағат саны 34 сағат, аптасына 1 сағат

Тақырыбы
Сағат саны
мерзімі
Сабақтың түрі
Сабақтың әдіс-тәсілдері
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.
Тақырыбы: Микроскоптың ашылу тарихы.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Оқу, баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жасуша ұғымы.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: семинар
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.: З. ж № 1
Тақырыбы: Жасуша теориясының негізгі қағидалары.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жасуша теориясын дамытуда ғалымдардың үлестері.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жасушаның химиялық құрамы.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: шығармашылық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Зерттеу әдістері
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Прокариотты ағзалар.
Сағат саны: 2
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.: З. ж №2
Тақырыбы: Эукариотты ағзалар.
Сағат саны: 2
мерзімі:
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жасуша ядросы.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Оқу, баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Цитоплазма .
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: шығармашылық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Зерттеу әдістері
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Плазмалемма.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: семинар
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.: З. ж №3
Тақырыбы: Цитоқаңқа және оның қызметі.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Митохондрия құрылысы, қызметі.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Оқу, баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жануарлар және өсімдік жасушасының ерекшелігі
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Тірі ағза және қоршаған орта.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Метаболизм.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: семинар
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Энергиялық және пластикалық алмасу.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Ақуыз синтезі.
Сағат саны: 2
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Оқу
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Генетикалық код. Көмірсулар мен майлар синтезі.
Сағат саны: 2
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Фотосинтез процесі.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: шығармашылық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Зерттеу әдістері
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Катаболизм.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: семинар
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жасушаның тыныс алуы, гликолиз.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Оқу, баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: АТФ синтезі.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Хемосинтез.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: дәріс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Оқу, баяндау
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Жасушаның тіршілік әрекеті.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Сабақтың түрі: ізденіс
Сабақтың әдіс-тәсілдері: пікірталас
Зертханалық жұмыс, топсеруен, өзіндік жұмыс.:
Тақырыбы: Митоз.
Сағат

Ұқсас жұмыстар
Биология ғылымы
Жасушаның зерттелу тарихы, жасуша теориясы
Цитология және оның органоидтары
Алқа тұқымдасына жататын өсімдік
Дене құрылымы
Қан құрамы, қан жасушалары. Эритроциттер
Медицина ғылымының атасы
Тест жұмысы
Биология әлемінде
Омыртқа саны қанша
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz