Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ж. Аймауытовтың Әнші әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Абатова Мейрамгүл Жөкеқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
7 сынып
Лэссон Стади
тәжірибесі
Пәні
Пән мұғалімі
Әдебиет
Абатова М
Сабақтың
тақырыбы:
Ж. Аймауытовтың <<Әнші>> әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Сілтеме:
Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2012ж. Авторы: Р.Құтқожина, Қ.Бітібаева, Е.Арын -бет.
Сабақтың мақсаты:
Әңгіме мазмұнын терең меңгерту арқылы әншінің азаматтық, адамдық бейнесін жан-жақты таныту
Оқыту нәтижесі:
1. Тест орындау арқылы сыни ойлауы дамиды.
2. Әңгіме мазмұнын жоспарлап, жүйелі баяндайды.
3. Тірек сөздер арқылы Әмірқан тұлғасын ашады.
4. Сұхбат (диалог) арқылы сөйлеу тілі дамиды
5. Сыныптағы өнерге бейім балалардың қабілеті танылады.
6. Бағалауда нақтылықты меңгереді.
Түйінді идеялар:
Өнер, ән құдіретін бағалай білуді , қазақ халқына тән адамгершілік қасиеттерді, өнерге деген сүйіспеншілікті түсінеді.
Әдіс- тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлау мен жазу әдісі. Модульдік оқыту.
Сатылай кешенді талдау. Диалогтік оқыту.
Бағалау түрі:
Формативті (қалыптастырушы) бағалау
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке парақтар, бағалау дескрипторлары, интерак-тивті тақта, компьютер, постер, маркер
Жоспары:
Уақытты жоспарлау
Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар
0-3 минут
Оқушыларды топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (<<Әнші>> сөзіндегі әріптер саны арқылы төрт топқа бөлу)
Кіріспе
0-10 минут
I Ой қозғау Тапсырма №1<<Нақ сұрақ - дәл жауап>>
Үй жұмысын қайталау,жаңа тақырыпты болжату. Прототип (Әнші Әміре Қашаубаев) туралы түсінік.
Тапсырма №2Әңгіменің мазмұны бойынша тест сұрақтары.
Тапсырма №3Постермен жұмыс. Тақырып қою,жоспарлау, баяндау.
Сергіту сәті. <<Ән көңілдің ажары>>
Негізгі бөлім
0-27 минут
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №4<<Тұлғаны танып біл>> оқыта үйрету ойыны. Әнші тұлғасын ашу.
Тапсырма№5. <<Сұхбат сәті>> . Диалог жүргізу.
Тапсырма№6 Эссе>>Мен не үйрендім?>>
Дифференциация
1- деңгей
2- деңгей
3- деңгей
Қорытынды
0-3 минут
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Тапсырма№7 Ақтамақ хикаясын аяқтау
Рефлексия
0-2 минут
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар мен ұсыныстар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
7 сынып
Лэссон Стади
тәжірибесі
Пәні
Пән мұғалімі
Әдебиет
Абатова М
Сабақтың
тақырыбы:
Ж. Аймауытовтың <<Әнші>> әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Сілтеме:
Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2012ж. Авторы: Р.Құтқожина, Қ.Бітібаева, Е.Арын -бет.
Сабақтың мақсаты:
Әңгіме мазмұнын терең меңгерту арқылы әншінің азаматтық, адамдық бейнесін жан-жақты таныту
Оқыту нәтижесі:
1. Тест орындау арқылы сыни ойлауы дамиды.
2. Әңгіме мазмұнын жоспарлап, жүйелі баяндайды.
3. Тірек сөздер арқылы Әмірқан тұлғасын ашады.
4. Сұхбат (диалог) арқылы сөйлеу тілі дамиды
5. Сыныптағы өнерге бейім балалардың қабілеті танылады.
6. Бағалауда нақтылықты меңгереді.
Түйінді идеялар:
Өнер, ән құдіретін бағалай білуді , қазақ халқына тән адамгершілік қасиеттерді, өнерге деген сүйіспеншілікті түсінеді.
Әдіс- тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлау мен жазу әдісі. Модульдік оқыту.
Сатылай кешенді талдау. Диалогтік оқыту.
Бағалау түрі:
Формативті (қалыптастырушы) бағалау
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке парақтар, бағалау дескрипторлары, интерак-тивті тақта, компьютер, постер, маркер
Жоспары:
Уақытты жоспарлау
Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар
0-3 минут
Оқушыларды топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (<<Әнші>> сөзіндегі әріптер саны арқылы төрт топқа бөлу)
Кіріспе
0-10 минут
I Ой қозғау Тапсырма №1<<Нақ сұрақ - дәл жауап>>
Үй жұмысын қайталау,жаңа тақырыпты болжату. Прототип (Әнші Әміре Қашаубаев) туралы түсінік.
Тапсырма №2Әңгіменің мазмұны бойынша тест сұрақтары.
Тапсырма №3Постермен жұмыс. Тақырып қою,жоспарлау, баяндау.
Сергіту сәті. <<Ән көңілдің ажары>>
Негізгі бөлім
0-27 минут
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №4<<Тұлғаны танып біл>> оқыта үйрету ойыны. Әнші тұлғасын ашу.
Тапсырма№5. <<Сұхбат сәті>> . Диалог жүргізу.
Тапсырма№6 Эссе>>Мен не үйрендім?>>
Дифференциация
1- деңгей
2- деңгей
3- деңгей
Қорытынды
0-3 минут
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Тапсырма№7 Ақтамақ хикаясын аяқтау
Рефлексия
0-2 минут
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар мен ұсыныстар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz