Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
М. Әуезовтың Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Абатова Мейрамгүл Жөкеқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
Уақыты
Сыныбы
Пәні
Мұғалім
8
Қазақ әдебиеті
Абатова М
Сабақтың тақырыбы:
М. Әуезовтың <<Қараш-Қараш оқиғасы>> әңгімесіндегі
кейіпкерлер бейнесі
Сілтеме:
Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2011ж. Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
114 - бет
Жалпы мақсаты:
Оқиға мазмұнын пайдалана отырып,кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты
талдау, алған білімдерін қорыту, жинақтау
Оқыту нәтижесі:
Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруде ойлау, сөйлеу,жазу дағдылары дамиды, өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді.Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Түйінді идеялар:
Топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Адамгершілік, адалдық, төзімділік қасиеттерді үйренуге бағытталады.
Әдіс- тәсілдер:
1.Ч.Темпль, К.Мередит, Женни А Стиль <<Сыни тұрғыдан ойлау мен жазуды дамыту>>. 2.М.Жанпейісова <<Модуль-дік оқыту>>. 3.Ж.Қараев <<Үш өлшемді деңгейлеп оқыту>>.
4. Н.Оразақынова <<Сатылай кешенді талдау>>
Бағалау түрі:
Қалыптастырушы (формативті) бағалау. Өзін- өзі бағалау,бірін-бірі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс
Тарих, қазақ тілі
Кіріспе
I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау)
1. Сәлемдесу, топтағы оқушыларды белгілеу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2. Ой қозғау. Слайдтағы суреттер арқылы өткен сабақты еске түсіру,жаңа тақырыпты болжату.(Зерттеу әңгіме)
Негізгі бөлім
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №1 << Қысқа-нұсқа>> оқыта үйрету ойыны (Топтық бағалау)
Тапсырма №2 Тест сұрақтары (Өзін-өзі бағалау)
Тапсырма №3
Кейіпкерлерге мінездеме. <<Топтастыру>> стратегиясы. (Топтық бағалау)
1-топ Бақтығұл
2-топ Сәлмен бай
3-топ Жарасбай болыс
4-топ Тектіғұл
Тапсырма№5 <<Сауаттылықты ашатын хаттар>> стратегиясы. Досына хат жазу. (Жұптық бағалау)
Тапсырма №6
Сатылай талдау.
<<Дұрыс жауапты көрсет>> (Бірін-бірі бағалау)
Дифференциация
1. Деңгейлік тест сұрақтары
Қорытынды
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Мен қайсар рухты қазақ ұланымын
Рефлексия жүргізу
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
Уақыты
Сыныбы
Пәні
Мұғалім
8
Қазақ әдебиеті
Абатова М
Сабақтың тақырыбы:
М. Әуезовтың <<Қараш-Қараш оқиғасы>> әңгімесіндегі
кейіпкерлер бейнесі
Сілтеме:
Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2011ж. Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
114 - бет
Жалпы мақсаты:
Оқиға мазмұнын пайдалана отырып,кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты
талдау, алған білімдерін қорыту, жинақтау
Оқыту нәтижесі:
Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруде ойлау, сөйлеу,жазу дағдылары дамиды, өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді.Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Түйінді идеялар:
Топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Адамгершілік, адалдық, төзімділік қасиеттерді үйренуге бағытталады.
Әдіс- тәсілдер:
1.Ч.Темпль, К.Мередит, Женни А Стиль <<Сыни тұрғыдан ойлау мен жазуды дамыту>>. 2.М.Жанпейісова <<Модуль-дік оқыту>>. 3.Ж.Қараев <<Үш өлшемді деңгейлеп оқыту>>.
4. Н.Оразақынова <<Сатылай кешенді талдау>>
Бағалау түрі:
Қалыптастырушы (формативті) бағалау. Өзін- өзі бағалау,бірін-бірі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс
Тарих, қазақ тілі
Кіріспе
I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау)
1. Сәлемдесу, топтағы оқушыларды белгілеу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2. Ой қозғау. Слайдтағы суреттер арқылы өткен сабақты еске түсіру,жаңа тақырыпты болжату.(Зерттеу әңгіме)
Негізгі бөлім
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №1 << Қысқа-нұсқа>> оқыта үйрету ойыны (Топтық бағалау)
Тапсырма №2 Тест сұрақтары (Өзін-өзі бағалау)
Тапсырма №3
Кейіпкерлерге мінездеме. <<Топтастыру>> стратегиясы. (Топтық бағалау)
1-топ Бақтығұл
2-топ Сәлмен бай
3-топ Жарасбай болыс
4-топ Тектіғұл
Тапсырма№5 <<Сауаттылықты ашатын хаттар>> стратегиясы. Досына хат жазу. (Жұптық бағалау)
Тапсырма №6
Сатылай талдау.
<<Дұрыс жауапты көрсет>> (Бірін-бірі бағалау)
Дифференциация
1. Деңгейлік тест сұрақтары
Қорытынды
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Мен қайсар рухты қазақ ұланымын
Рефлексия жүргізу
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz