М. Әуезовтың Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\М.сурет (3)\P1010681.JPG

Абатова Мейрамгүл Жөкеқызы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Жаңаөзен мектеп-гимназиясы

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы

Уақыты
Сыныбы
Пәні
Мұғалім
Уақыты:
Сыныбы: 8
Пәні: Қазақ әдебиеті
Мұғалім: Абатова М
Уақыты: Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы:

М. Әуезовтың «Қараш-Қараш оқиғасы» әңгімесіндегі

кейіпкерлер бейнесі

Уақыты: Сілтеме:
Сыныбы:

Әдебиет оқулығы. Алматы. «Атамұра». 2011ж. Авторлары: С. Мақпырұлы, Г. Құрманбай, А. Қыраубайқызы

114 - бет

Уақыты: Жалпы мақсаты:
Сыныбы:

Оқиға мазмұнын пайдалана отырып, кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты

талдау, алған білімдерін қорыту, жинақтау

Уақыты: Оқыту нәтижесі:
Сыныбы: Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруде ойлау, сөйлеу, жазу дағдылары дамиды, өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді. Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Уақыты: Түйінді идеялар:
Сыныбы: Топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Адамгершілік, адалдық, төзімділік қасиеттерді үйренуге бағытталады.
Уақыты: Әдіс- тәсілдер:
Сыныбы:

1. Ч. Темпль, К. Мередит, Женни А Стиль «Сыни тұрғыдан ойлау мен жазуды дамыту». 2. М. Жанпейісова «Модуль-дік оқыту». 3. Ж. Қараев «Үш өлшемді деңгейлеп оқыту».

4. Н. Оразақынова «Сатылай кешенді талдау»

Уақыты: Бағалау түрі:
Сыныбы: Қалыптастырушы (формативті) бағалау. Өзін- өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Уақыты: Құрал-жабдықтар:
Сыныбы: Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Уақыты: Пәнаралық байланыс
Сыныбы: Тарих, қазақ тілі
Уақыты:
Сыныбы:
Уақыты: Кіріспе
Сыныбы:

I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау)

  1. Сәлемдесу, топтағы оқушыларды белгілеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
  2. Ой қозғау. Слайдтағы суреттер арқылы өткен сабақты еске түсіру, жаңа тақырыпты болжату. (Зерттеу әңгіме)
Уақыты: Негізгі бөлім
Сыныбы:

II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)

Тапсырма №1 « Қысқа-нұсқа» оқыта үйрету ойыны (Топтық бағалау)

Тапсырма №2 Тест сұрақтары (Өзін-өзі бағалау)

Тапсырма №3

Кейіпкерлерге мінездеме. «Топтастыру» стратегиясы. (Топтық бағалау)

1-топ Бақтығұл

2-топ Сәлмен бай

3-топ Жарасбай болыс

4-топ Тектіғұл

Тапсырма№5 «Сауаттылықты ашатын хаттар» стратегиясы. Досына хат жазу. (Жұптық бағалау)

Тапсырма №6

Сатылай талдау.

«Дұрыс жауапты көрсет» (Бірін-бірі бағалау)

Пәні:

Дифференциация

  1. Деңгейлік тест сұрақтары
Уақыты: Қорытынды
Сыныбы:

III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)

Мен қайсар рухты қазақ ұланымын

Пәні:
Уақыты: Рефлексия жүргізу
Сыныбы:

Әр түрлі деңгейдегі

сұрақтар


Ұқсас жұмыстар
Жамбылдың қай шығармасынан
Қазақ әдебиетінің тарихы
Мұхтар Әуезов портреті
Тұтқын бала әңгімесі
М. Әуезов Жазушының өмірі меншығармашылығы туралы мәлімет Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесі
Мұхтар Әуезов тағылымы
Оқушының әрекеті
Қараш-қараш оқиғасы
Ділдә қай шығарманың кейіпкері
Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz