Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

М. Әуезовтың Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

Абатова Мейрамгүл Жөкеқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы

Уақыты
Сыныбы
Пәні
Мұғалім

8
Қазақ әдебиеті
Абатова М
Сабақтың тақырыбы:
М. Әуезовтың <<Қараш-Қараш оқиғасы>> әңгімесіндегі
кейіпкерлер бейнесі
Сілтеме:

Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2011ж. Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
114 - бет
Жалпы мақсаты:

Оқиға мазмұнын пайдалана отырып,кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынасты
талдау, алған білімдерін қорыту, жинақтау
Оқыту нәтижесі:

Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруде ойлау, сөйлеу,жазу дағдылары дамиды, өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді.Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Түйінді идеялар:

Топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Адамгершілік, адалдық, төзімділік қасиеттерді үйренуге бағытталады.
Әдіс- тәсілдер:

1.Ч.Темпль, К.Мередит, Женни А Стиль <<Сыни тұрғыдан ойлау мен жазуды дамыту>>. 2.М.Жанпейісова <<Модуль-дік оқыту>>. 3.Ж.Қараев <<Үш өлшемді деңгейлеп оқыту>>.
4. Н.Оразақынова <<Сатылай кешенді талдау>>
Бағалау түрі:
Қалыптастырушы (формативті) бағалау. Өзін- өзі бағалау,бірін-бірі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс
Тарих, қазақ тілі

Кіріспе

I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау)
1. Сәлемдесу, топтағы оқушыларды белгілеу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2. Ой қозғау. Слайдтағы суреттер арқылы өткен сабақты еске түсіру,жаңа тақырыпты болжату.(Зерттеу әңгіме)
Негізгі бөлім
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №1 << Қысқа-нұсқа>> оқыта үйрету ойыны (Топтық бағалау)
Тапсырма №2 Тест сұрақтары (Өзін-өзі бағалау)
Тапсырма №3
Кейіпкерлерге мінездеме. <<Топтастыру>> стратегиясы. (Топтық бағалау)
1-топ Бақтығұл
2-топ Сәлмен бай
3-топ Жарасбай болыс
4-топ Тектіғұл
Тапсырма№5 <<Сауаттылықты ашатын хаттар>> стратегиясы. Досына хат жазу. (Жұптық бағалау)

Тапсырма №6
Сатылай талдау.
<<Дұрыс жауапты көрсет>> (Бірін-бірі бағалау)
Дифференциация

1. Деңгейлік тест сұрақтары

Қорытынды
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Мен қайсар рухты қазақ ұланымын

Рефлексия жүргізу
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар

Ұқсас жұмыстар
Жамбылдың қай шығармасынан
Қазақ әдебиетінің тарихы
Мұхтар Әуезов портреті
Тұтқын бала әңгімесі
М. Әуезов Жазушының өмірі меншығармашылығы туралы мәлімет Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесі
Мұхтар Әуезов тағылымы
Оқушының әрекеті
Қараш-қараш оқиғасы
Ділдә қай шығарманың кейіпкері
Төл сөз бен автор сөзі 2-сабақ
Пәндер