Лиро-эпостық жырлар. Қыз Жібек - мәңгілік махаббат жыры (қорытынды сабақ)

Тақырыбы
9-сынып. Қазақ әдебиеті.
Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» -мәңгілік махаббат жыры (қорытынды сабақ)
Тақырыбы: Мақсаты
9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

1. Тақырыпты терең талдау, идеясын жан - жақты айқындау.

2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік пікірлерін ортағ а салуға, талдай білу дағдыларын қалыптастыру. 3. Әдептілікті, әсемдікті, махаббат, достық сезімдерін бағалай білуге тәрбиелеу.

Тақырыбы: Жалпы мақсат
9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

1. Жыр кейіпкерлерінің жақсы қасиеттерінен үлгі ала отырып ұлттық рухты бойларына сіңіру, салт - дәстүрлерді қастерлей білуге баулу.

2. Сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

-Оқушылар жыр кейіпкерлері, оның ішінде Жібек, Төлеген бейнелері арқылы адамгершілікті, достық пен махаббатты, салт-дәстүрлерімізді, туған жерді сүюді үйренеді.

-Өзіндік пікірлерін ортаға салуға дағдыланады, талдай білу дағдылары қалыптасады.

Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
9-сынып. Қазақ әдебиеті.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
9-сынып. Қазақ әдебиеті.: «Миға шабуыл, » Ассоциация, Кім шапшаң, Миға шабуыл, ой толғау, Блум таксаномиясы т. б.
Тақырыбы: Ресурстар
9-сынып. Қазақ әдебиеті.: Флипчарт, маркерлер, тақырыптық суреттер, интерактивті тақта, стикерлер, ноутбук, аудиожазба т. б.
Тақырыбы:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

2 минут

9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

«Өзін-өзі сендіру формуласы» тренингін өткізу: - Мен толығымен өзімді бақылаймын. Мен өз жолымдағы қиындықтарды көріп тұрмын және мен оларды жеке өсуімнің мүмкіндіктері деп қабылдаймын; - Менің өзіме деген сенімділігім күн сайын артуда; - Менің өз мақсаттарыма қол жеткізуге жағдайым бар және мен қол жеткіземін; - Мен өзімді бақытты, дені сау және сәтті оқушы ретінде елестетемін; - Мен өзімді қалай елестетсем, сондай боламын; - Мен сабырлымын және өзіме өзім сенімдімін.

2. Төрт топқа суыру арқылы «Мәңгі махаббат», «Ақ тілек», «Түпкі ниет», «Ізгі көмек» деген аттар қойылады.

-Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

-Сыныптағы сабаққа ынтасы төмен, белсенді қатыспайтын оқушылардың бірі бүгінгі сабақта ұпай сандарын есептеп отыру, топ жауаптарының дұрыс-бұрыстығын жариялап отыру үшін сарапшы болып сайланады.

-Әр топқа осы сабақтағы бағалау ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.

-Әр топқа қызыл, жасыл, сары түсті кеспе қағаздар таратылады.

-Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындап болған соң, өздеріне тиісті бағаларын алып отырады.

-Топ басшыларына бағалау кестесі беріледі, ол әр кезең сайын өз тобын-дағы оқушыларды бағалап отырады.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Ой қозғау
Тапсырма: Жаңа тақырыпқа бастау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ аттарының неліктен олай қойылғандығына назар аудартады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Топтар жыр мазмұнына байланысты өз топтарының аттарына түсінік береді.
Сабақ кезеңдері: Білім
Тапсырма:

«Миға шабуыл»

«Жыр туралы білгенім»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жыр мазмұны бойынша әр топқа

3 сұрақтан қойылады.

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ жеке- жеке жауап береді, әр дұрыс жауап мадақтау смайликтерімен бір ұпай болып бағаланады.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті: -Жыр неге «Қыз Жібек» деп аталған, өзге лиро -эпостық жырлар сияқты қос ғашық неге қатар аталмайды?
Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Топта талқылайды, талдайды, қорғайды, жауап береді.

2. Қыз Жібектің сипатын топ болып хормен жатқа оқиды.

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Төрт топқа жыр ішінен өз топтарының аттарына сәйкес келетін кейіпкерлерді тауып жазу тапсырылады.

«Біз кейіпкерлерден не үйрендік?»

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ постерде өз кейіпкерлерінің бойынан үлгі ретінде алған немесе жиренген қасиеттерді атап жазады.
Сабақ кезеңдері:

Талдау

Жұптық

жұмыс

Тапсырма: Сұрақ-жауап арқылы әр жұпты диалогқа түсіру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр жұпқа жеке талдау сұрақтары беріледі.

-Қалай ойлайсыңдар, Төлегеннің неге жолы болмады, Қыз Жібектің алғашқы махаббаты неге сәтсіз болды?

-Төлегеннің әкесін тыңдамай кетуі

дұрыс па?

-Батаның адам өміріне әсері бар ма?

- Жібектің Сансызбайға қосылуы дұрыс па?

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр жұп сыни тұрғыдан өз ойларын ортаға

Ұқсас жұмыстар
Әдебиеттен қмж, 4 сабақ
Лиро – эпостық жырлар
Қыз Жібек жыры. Сабақтың тақырыбы
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы Эпостық жырлар
"Халық әні және опера"
Сөз өнерінің асыл қазынасы
Қыз Жібек жыры мен Қобыланды батыр жырларын салыстыру
Ауыз әдебиет түрлері
Қазақ тілі өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz