Лиро-эпостық жырлар. Қыз Жібек - мәңгілік махаббат жыры (қорытынды сабақ)

1. Тақырыпты терең талдау, идеясын жан - жақты айқындау.
2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік пікірлерін ортағ а салуға, талдай білу дағдыларын қалыптастыру. 3. Әдептілікті, әсемдікті, махаббат, достық сезімдерін бағалай білуге тәрбиелеу.
1. Жыр кейіпкерлерінің жақсы қасиеттерінен үлгі ала отырып ұлттық рухты бойларына сіңіру, салт - дәстүрлерді қастерлей білуге баулу.
2. Сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
-Оқушылар жыр кейіпкерлері, оның ішінде Жібек, Төлеген бейнелері арқылы адамгершілікті, достық пен махаббатты, салт-дәстүрлерімізді, туған жерді сүюді үйренеді.
-Өзіндік пікірлерін ортаға салуға дағдыланады, талдай білу дағдылары қалыптасады.
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
2 минут
«Өзін-өзі сендіру формуласы» тренингін өткізу: - Мен толығымен өзімді бақылаймын. Мен өз жолымдағы қиындықтарды көріп тұрмын және мен оларды жеке өсуімнің мүмкіндіктері деп қабылдаймын; - Менің өзіме деген сенімділігім күн сайын артуда; - Менің өз мақсаттарыма қол жеткізуге жағдайым бар және мен қол жеткіземін; - Мен өзімді бақытты, дені сау және сәтті оқушы ретінде елестетемін; - Мен өзімді қалай елестетсем, сондай боламын; - Мен сабырлымын және өзіме өзім сенімдімін.
2. Төрт топқа суыру арқылы «Мәңгі махаббат», «Ақ тілек», «Түпкі ниет», «Ізгі көмек» деген аттар қойылады.
-Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.
-Сыныптағы сабаққа ынтасы төмен, белсенді қатыспайтын оқушылардың бірі бүгінгі сабақта ұпай сандарын есептеп отыру, топ жауаптарының дұрыс-бұрыстығын жариялап отыру үшін сарапшы болып сайланады.
-Әр топқа осы сабақтағы бағалау ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.
-Әр топқа қызыл, жасыл, сары түсті кеспе қағаздар таратылады.
-Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындап болған соң, өздеріне тиісті бағаларын алып отырады.
-Топ басшыларына бағалау кестесі беріледі, ол әр кезең сайын өз тобын-дағы оқушыларды бағалап отырады.
«Миға шабуыл»
«Жыр туралы білгенім»
Жыр мазмұны бойынша әр топқа
3 сұрақтан қойылады.
1. Топта талқылайды, талдайды, қорғайды, жауап береді.
2. Қыз Жібектің сипатын топ болып хормен жатқа оқиды.
Төрт топқа жыр ішінен өз топтарының аттарына сәйкес келетін кейіпкерлерді тауып жазу тапсырылады.
«Біз кейіпкерлерден не үйрендік?»
Талдау
Жұптық
жұмыс
Әр жұпқа жеке талдау сұрақтары беріледі.
-Қалай ойлайсыңдар, Төлегеннің неге жолы болмады, Қыз Жібектің алғашқы махаббаты неге сәтсіз болды?
-Төлегеннің әкесін тыңдамай кетуі
дұрыс па?
-Батаның адам өміріне әсері бар ма?
- Жібектің Сансызбайға қосылуы дұрыс па?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz