9-сынып қазақ әдебиеті: Қыз Жібек - мәңгілік махаббат жыры (қорытынды сабақ)

Тақырыбы
9-сынып. Қазақ әдебиеті.
Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» -мәңгілік махаббат жыры (қорытынды сабақ)
Тақырыбы: Мақсаты
9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

1. Тақырыпты терең талдау, идеясын жан - жақты айқындау.

2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік пікірлерін ортағ а салуға, талдай білу дағдыларын қалыптастыру. 3. Әдептілікті, әсемдікті, махаббат, достық сезімдерін бағалай білуге тәрбиелеу.

Тақырыбы: Жалпы мақсат
9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

1. Жыр кейіпкерлерінің жақсы қасиеттерінен үлгі ала отырып ұлттық рухты бойларына сіңіру, салт - дәстүрлерді қастерлей білуге баулу.

2. Сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

-Оқушылар жыр кейіпкерлері, оның ішінде Жібек, Төлеген бейнелері арқылы адамгершілікті, достық пен махаббатты, салт-дәстүрлерімізді, туған жерді сүюді үйренеді.

-Өзіндік пікірлерін ортаға салуға дағдыланады, талдай білу дағдылары қалыптасады.

Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
9-сынып. Қазақ әдебиеті.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
9-сынып. Қазақ әдебиеті.: «Миға шабуыл, » Ассоциация, Кім шапшаң, Миға шабуыл, ой толғау, Блум таксаномиясы т. б.
Тақырыбы: Ресурстар
9-сынып. Қазақ әдебиеті.: Флипчарт, маркерлер, тақырыптық суреттер, интерактивті тақта, стикерлер, ноутбук, аудиожазба т. б.
Тақырыбы:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

2 минут

9-сынып. Қазақ әдебиеті.:

«Өзін-өзі сендіру формуласы» тренингін өткізу: - Мен толығымен өзімді бақылаймын. Мен өз жолымдағы қиындықтарды көріп тұрмын және мен оларды жеке өсуімнің мүмкіндіктері деп қабылдаймын; - Менің өзіме деген сенімділігім күн сайын артуда; - Менің өз мақсаттарыма қол жеткізуге жағдайым бар және мен қол жеткіземін; - Мен өзімді бақытты, дені сау және сәтті оқушы ретінде елестетемін; - Мен өзімді қалай елестетсем, сондай боламын; - Мен сабырлымын және өзіме өзім сенімдімін.

2. Төрт топқа суыру арқылы «Мәңгі махаббат», «Ақ тілек», «Түпкі ниет», «Ізгі көмек» деген аттар қойылады.

-Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

-Сыныптағы сабаққа ынтасы төмен, белсенді қатыспайтын оқушылардың бірі бүгінгі сабақта ұпай сандарын есептеп отыру, топ жауаптарының дұрыс-бұрыстығын жариялап отыру үшін сарапшы болып сайланады.

-Әр топқа осы сабақтағы бағалау ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.

-Әр топқа қызыл, жасыл, сары түсті кеспе қағаздар таратылады.

-Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындап болған соң, өздеріне тиісті бағаларын алып отырады.

-Топ басшыларына бағалау кестесі беріледі, ол әр кезең сайын өз тобын-дағы оқушыларды бағалап отырады.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Ой қозғау
Тапсырма: Жаңа тақырыпқа бастау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ аттарының неліктен олай қойылғандығына назар аудартады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Топтар жыр мазмұнына байланысты өз топтарының аттарына түсінік береді.
Сабақ кезеңдері: Білім
Тапсырма:

«Миға шабуыл»

«Жыр туралы білгенім»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жыр мазмұны бойынша әр топқа

3 сұрақтан қойылады.

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ жеке- жеке жауап береді, әр дұрыс жауап мадақтау смайликтерімен бір ұпай болып бағаланады.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті: -Жыр неге «Қыз Жібек» деп аталған, өзге лиро -эпостық жырлар сияқты қос ғашық неге қатар аталмайды?
Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Топта талқылайды, талдайды, қорғайды, жауап береді.

2. Қыз Жібектің сипатын топ болып хормен жатқа оқиды.

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Төрт топқа жыр ішінен өз топтарының аттарына сәйкес келетін кейіпкерлерді тауып жазу тапсырылады.

«Біз кейіпкерлерден не үйрендік?»

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ постерде өз кейіпкерлерінің бойынан үлгі ретінде алған немесе жиренген қасиеттерді атап жазады.
Сабақ кезеңдері:

Талдау

Жұптық

жұмыс

Тапсырма: Сұрақ-жауап арқылы әр жұпты диалогқа түсіру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр жұпқа жеке талдау сұрақтары беріледі.

-Қалай ойлайсыңдар, Төлегеннің неге жолы болмады, Қыз Жібектің алғашқы махаббаты неге сәтсіз болды?

-Төлегеннің әкесін тыңдамай кетуі

дұрыс па?

-Батаның адам өміріне әсері бар ма?

- Жібектің Сансызбайға қосылуы дұрыс па?

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр жұп сыни тұрғыдан өз ойларын ортаға

Ұқсас жұмыстар
Қыз Жібек жыры бойынша мазмұндық-әдістемелік сабақ жоспары
9-сынып қазақ әдебиеті: Қыз Жібек жырына арналған сабақ жоспарлары - лиро-эпостық жырлар, салт-дәстүрлер және ғашықтар бейнесі
Үлгі сабақ: 8-сынып қазақ әдебиеті - Жырдағы Қыз Жібек пен Төлеген бейнесін талдау
9-сынып қазақ әдебиеті: Төлеген, Жібек, Қаршыға, Шеге бейнелерін талдау
9 сынып: Қыз Жібек жырының мазмұны және лиро-эпостық жырлардың батырлар жырынан айырмашылығы
8-сынып әдебиет пәнінің сабақ жоспарлары: ауыз әдебиеті, лиро-эпостық жырлар, Қыз Жібек, Әл Фараби және Абай
Қыз Жібек жырындағы ұлттық салт-дәстүрлер: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ә.Нұршайықовтың Махаббат қызық мол жылдар романындағы әйел тағдыры: 9-сынып қазақ әдебиеті сабақ жоспары
Қыз Жібек жырына арналған сабақ жоспары: мазмұндық-талдамалық тапсырмалар мен тәрбиелік міндеттер
6-сынып: Мәңгілік өмірді аңсаған Қорқыт - қазақ тілі мен әдебиеті сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz