8-сынып: квадрат түбірлері бар өрнектерді шешуге арналған ашық сабақ

С. Ешбаев атындағы орта мектебі

Бекітемін: Оқу ісінің орынбасары А. Ж. Тулеуова

«» «» 2015 жыл

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді шешуге есептер шығару»

C:\Users\тоты\Desktop\Новая папка (2)\imagesCAFHPUTD.jpg

8 класс

Өткізген: А. О. Қыйлыбаева

2015 - 2016 оқу жылы

Мақсаты:

  • Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
  • оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу;
  • санның квадратын табуын, логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.

Сабақтың типі: білімді тиянақтау.

Сабақтың көрнекілігі: презентация, семантикалық карта, бағалау парағы, балықтар.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру.

- оқуышлармен амандасу, сабаққа қатысымын тексеру;

- оқушылардың назарын сабққа аудару;

- сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

ІІ. Психологиялық дайындық.

«Қызықты сәлемдесу» :

  • Жапон халқысәлемдесу рәсіміне аса мән береді. Бір-бірін көрген кезде олар иіледі.
  • Тибет. Көптеген елдерде тіл шығару әдепсіздік болып танылса, кейбір жерде тілін шығарған жан жазаға тартылады. Тіл шығару тибет халқына жат емес, себебі олар бір-бірін көргенде, тілдерін шығарады.
  • Кенияғасапар шеккен жандар масаи тайпасын кездестіреді. Масаи тайпасының халқы бір-бірін көргенде, билей бастайды.
  • Гренландиясияқты арктикалық аймақтардағы эскимостар не инуиттердің «куник» деп аталатын сәлемдесу рәсімдері бар. Жүздескен жандардың бірі мұрнының ұшын екінші жанның қолына тигізіп, терең дем алады.

ІІІ. Оқушыларды пойызға орналастыру үшін үш топқа бөлемін. Ол үшін үш түсті қағаздар пайдаланылады. Пойыз үш вагоннан тұрады.

Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі.

Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды.

Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында жетондарды санау арқылы баға қояды.

ІV. Үй тапсырмасын тексеру.

V. Қайталау сұрақтары:

- арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?

- арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін ата;

- квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің неше тәсілі бар?

VІ. Есептер шығару.

№85, 86, 88

Топтық жұмыс.

VІІ. «Балық аулау» ойыны. Оқушылар балықтарды аулау арқылы есептерді шешеді.

VІІІ. Семантикалық карта.

Берілгені
11
1
16
10
5
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:
Берілгені:
11:
1:
:
16:
10:
:
5:
:

ІХ. Бағалау парағы арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Жетондарды санау, жеңімпаз топты анықтау.

Х. Үйге тапсырма. №90

ХІ. Қорытынды. Берілген жетондарды санап, жеңімпаздарды анықтау.


Ұқсас жұмыстар
8-сынып: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің қорытынды практикалық сабағы
8-сынып алгебрасы: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру - қорытынды практикалық сабақ
8-сынып алгебра: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру әдістері
8-сынып математика: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру және есептерді шешу
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қайталау және жүйелеу
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру: жаттығу және қайталау сабағы
8-сынып. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру: түбірден шығару және бөлімді иррационалдықтан босату
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру және арифметикалық квадрат түбір қасиеттерін бекіту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz