Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырып К дыбысы мен әрпі
Изтелеуова Нұрбибі Хамзақызы
Атырау облысы, Индер ауданы, М. Әуезов атындағы орта мектептің мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Білім саласы: Қатынас
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: К дыбысы мен әрпі
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: << К>> дыбысымен таныстыру, << К>> дыбысына тіл ұстарта отырып, сөз құрау, жұмбақ шештіру , буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату. Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды к дыбысы бар сөз,сөйлем ойлауға үйрету. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру.
Көрнекілігі: к дыбысының баспа түрі, кеспе әріптер,текшелер.
Әдіс - тәсілі: әңгімелеу, сұрақ - жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Іс - әрекет кезендері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық
Шаттық шеңбері: Қолымызды бір сәт түсіреміз,
Оң жаққа созамыз,қолымызды
Сол жаққа созамыз қолымызды
Қолымызды жоғары созамыз,бойымызды сергітіп аламыз
Балалармен бірге шаттық шеңберінде тұрып көңіл - күйін көтеру, бір - біріне жақсы тілек айту.
Ұйымдастыру.
Ізденушілік.
Өткен оқу іс - әрекетін қайталау.
Ой қозғау.
а) Дыбыс және әріп дегеніміз не?
б) Дыбыстар нешеге бөлінеді?
Жаңа оқу іс - әрекетімен таныстыру.
Кәне, балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,мұқиат тыңдап отырыңдар.
Өз атын өзі шақырады,
Сөйтіп күнді батырады.(Көкек)
Көкек деген сөзінде қандай дыбыс тұр.Кім К дыбысынан келетін адам аттарын атайды ?-Енді осы адам аттарында к дыбысы қай жерде тұрғанын талдайық.
-К дыбысы- дауыссыз дыбыс,көк түсті текшемен белгіленеді.
К дыбысына сурет бойынша өлең жолдарын жаттату.
К дыбысы мен әрпі
Көркем ғой Көктөбе деп,
Ұшып жүр кептер ,көбелек
Жайнатып тұр маңайды,
Күн нұры көктен себелеп.
Суреттермен жұмыс:
<<Кесе >>, <<Көбелек >>, <<Күшік >>, <<Көкек >> дегенде бірінші қандай дыбыстар естіліп тұр?
Қане балалар, осы сөздерді қол шапалақтау арқылы буындап көрейікші.
Әліппе дәптермен жұмыс:
Балалар <<К >> дыбысы дауыссыз дыбыс. Сөздің басында, ортасында және соңында кездеседі.
Балалар, Күн сөзінде <<К >> дыбысы қай жерінде кездеседі.
<<Көкек >> деген сөзде <<К >> дыбысы қай жерінде кездеседі?
<<Кітап >> деген сөзде <<К >> дыбысы қай жерінде кездеседі?
<< К>> дыбысының жазылу элементімен таныстыру,жазуға үйрету. (балалардың қолдарынан ұстап көмектесу)Ауада жазу.
Музыка әуенімен төмендегі буындарды әндетіп айту.
Кекілік-ау,кекілік,
Кетіп қалма секіріп.
Ка-ка ,ко-ко,ку-ку,ка-ка,ки-ки,ке-ке.
Сергіту сәті:
Мынау-менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау-басым ақылды,
Барлық істі басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым.
Барлық істі тындырған.
<<Дауысты ма,дауыссыз ба?>>ойыны.
Шарты:Өтілген әріптерді дауысты ма,дауыссыз ба ? Айыра білу.Тақтаға А,о,б,в,г,ғ,д,е.ж, әріптері ілінеді.Топ балалары тез ажыратып қай топ тез көп ұпай жинаса сол топ жеңімпаз болады.
Буыннан сөз құрау.
Ке-
Кө-
Кү-
Мәтінмен жұмыс.Тәрбиеші мәтінді оқып,к дыбысы кездесетін сөзді табады,сол сөздерді буынға бөледі.
Көкен ауылда тұрады.Ауылдың қасында көл бар.Көлдің суы мөлдір, таза.Еркебұлан Назкен көлге шомылып,Еркебұлан балық аулады.
Жұмбақтар шешкізу.
Жұп-жұмыр жоны бар,Инеден тоны бар.Түйреген түрпі,Бұл не?(Кірпі)Ақ сандығым ашылды , ішінен жібек шашылды.(Күн)
Дыбысты естиміз, әріпті көреміз, жазамыз, оқимыз.
Екіге бөлінеді, дауысты және дауыссыз дыбыстар.
Күлән, Күлпаш,Кәрім.
<< К>> дыбысы естіліп тұр.
Сөздің басында кездеседі.
Сөздің ортасында кездеседі.
Сөздің басында да, ортасында да кездеседі.
Буынға бөлу.Ке-се,кө-бе-лек,кө-кек,
Балалар оқулықпен өз бетінше жазуға үйренеді.
Балалармен бірге оқу.
Балалар өрнекті жалғастырып салады.
К
К
К
Үлгі бойынша баспа түрін жазу.Тор көздегі к дыбысына сөз ойлап табады.
Қимылмен көрсету
К
К
К
Ке-ке -се
Кө-кө- кек
Кү-кү-шік
К
К
К
К
К
К
К
-Кірпі,күн сөзінде неше дыбыс бар екенін білді.Бірінші қай дыбыс естілді? К
Рефлексивті
түзетушілік
Оқу іс - әрекетінің соңында жақсы қатысып, толық жауап берген балаларды мақтап мадақтау,бағалау.
Күтілетін нәтиже: << К>> дыбысын толық игерді.
Нені біледі: Ребус шешуді, толық жауап беруді, буынға бөлуді, <<К >> дыбысының дауыссыз дыбыс екенін.
Білуі керек: Дыбыс пен әріпті, жазуды, буындап оқуды, сұрақтарға толық жауап беруді.
Атырау облысы, Индер ауданы, М. Әуезов атындағы орта мектептің мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Білім саласы: Қатынас
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: К дыбысы мен әрпі
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: << К>> дыбысымен таныстыру, << К>> дыбысына тіл ұстарта отырып, сөз құрау, жұмбақ шештіру , буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату. Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды к дыбысы бар сөз,сөйлем ойлауға үйрету. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру.
Көрнекілігі: к дыбысының баспа түрі, кеспе әріптер,текшелер.
Әдіс - тәсілі: әңгімелеу, сұрақ - жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Іс - әрекет кезендері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық
Шаттық шеңбері: Қолымызды бір сәт түсіреміз,
Оң жаққа созамыз,қолымызды
Сол жаққа созамыз қолымызды
Қолымызды жоғары созамыз,бойымызды сергітіп аламыз
Балалармен бірге шаттық шеңберінде тұрып көңіл - күйін көтеру, бір - біріне жақсы тілек айту.
Ұйымдастыру.
Ізденушілік.
Өткен оқу іс - әрекетін қайталау.
Ой қозғау.
а) Дыбыс және әріп дегеніміз не?
б) Дыбыстар нешеге бөлінеді?
Жаңа оқу іс - әрекетімен таныстыру.
Кәне, балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ,мұқиат тыңдап отырыңдар.
Өз атын өзі шақырады,
Сөйтіп күнді батырады.(Көкек)
Көкек деген сөзінде қандай дыбыс тұр.Кім К дыбысынан келетін адам аттарын атайды ?-Енді осы адам аттарында к дыбысы қай жерде тұрғанын талдайық.
-К дыбысы- дауыссыз дыбыс,көк түсті текшемен белгіленеді.
К дыбысына сурет бойынша өлең жолдарын жаттату.
К дыбысы мен әрпі
Көркем ғой Көктөбе деп,
Ұшып жүр кептер ,көбелек
Жайнатып тұр маңайды,
Күн нұры көктен себелеп.
Суреттермен жұмыс:
<<Кесе >>, <<Көбелек >>, <<Күшік >>, <<Көкек >> дегенде бірінші қандай дыбыстар естіліп тұр?
Қане балалар, осы сөздерді қол шапалақтау арқылы буындап көрейікші.
Әліппе дәптермен жұмыс:
Балалар <<К >> дыбысы дауыссыз дыбыс. Сөздің басында, ортасында және соңында кездеседі.
Балалар, Күн сөзінде <<К >> дыбысы қай жерінде кездеседі.
<<Көкек >> деген сөзде <<К >> дыбысы қай жерінде кездеседі?
<<Кітап >> деген сөзде <<К >> дыбысы қай жерінде кездеседі?
<< К>> дыбысының жазылу элементімен таныстыру,жазуға үйрету. (балалардың қолдарынан ұстап көмектесу)Ауада жазу.
Музыка әуенімен төмендегі буындарды әндетіп айту.
Кекілік-ау,кекілік,
Кетіп қалма секіріп.
Ка-ка ,ко-ко,ку-ку,ка-ка,ки-ки,ке-ке.
Сергіту сәті:
Мынау-менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау-басым ақылды,
Барлық істі басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым.
Барлық істі тындырған.
<<Дауысты ма,дауыссыз ба?>>ойыны.
Шарты:Өтілген әріптерді дауысты ма,дауыссыз ба ? Айыра білу.Тақтаға А,о,б,в,г,ғ,д,е.ж, әріптері ілінеді.Топ балалары тез ажыратып қай топ тез көп ұпай жинаса сол топ жеңімпаз болады.
Буыннан сөз құрау.
Ке-
Кө-
Кү-
Мәтінмен жұмыс.Тәрбиеші мәтінді оқып,к дыбысы кездесетін сөзді табады,сол сөздерді буынға бөледі.
Көкен ауылда тұрады.Ауылдың қасында көл бар.Көлдің суы мөлдір, таза.Еркебұлан Назкен көлге шомылып,Еркебұлан балық аулады.
Жұмбақтар шешкізу.
Жұп-жұмыр жоны бар,Инеден тоны бар.Түйреген түрпі,Бұл не?(Кірпі)Ақ сандығым ашылды , ішінен жібек шашылды.(Күн)
Дыбысты естиміз, әріпті көреміз, жазамыз, оқимыз.
Екіге бөлінеді, дауысты және дауыссыз дыбыстар.
Күлән, Күлпаш,Кәрім.
<< К>> дыбысы естіліп тұр.
Сөздің басында кездеседі.
Сөздің ортасында кездеседі.
Сөздің басында да, ортасында да кездеседі.
Буынға бөлу.Ке-се,кө-бе-лек,кө-кек,
Балалар оқулықпен өз бетінше жазуға үйренеді.
Балалармен бірге оқу.
Балалар өрнекті жалғастырып салады.
К
К
К
Үлгі бойынша баспа түрін жазу.Тор көздегі к дыбысына сөз ойлап табады.
Қимылмен көрсету
К
К
К
Ке-ке -се
Кө-кө- кек
Кү-кү-шік
К
К
К
К
К
К
К
-Кірпі,күн сөзінде неше дыбыс бар екенін білді.Бірінші қай дыбыс естілді? К
Рефлексивті
түзетушілік
Оқу іс - әрекетінің соңында жақсы қатысып, толық жауап берген балаларды мақтап мадақтау,бағалау.
Күтілетін нәтиже: << К>> дыбысын толық игерді.
Нені біледі: Ребус шешуді, толық жауап беруді, буынға бөлуді, <<К >> дыбысының дауыссыз дыбыс екенін.
Білуі керек: Дыбыс пен әріпті, жазуды, буындап оқуды, сұрақтарға толық жауап беруді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz