Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Сынып 7
Сабақ тақырыбы :
Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы
Жалпы мақсаттар:
Оқушыларға Қасымның хан болу қарсаңындағы және хандық құрған кездегі ішкі-сыртқы жағдайы, <<Қасым ханның қасқа жолы>> атты заңдары,оның құрылымы туралы түсінік беріледі. Оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасауына, шығармашылықпен айналысуына ықпал жасалады, бағыт-бағдар беріледі.
Оқыту нәтижелері :
Тақырып мазмұнын түсінеді, басқалардың пікірін сыни тұрғыда бағалайды.
Түйінді идеялар:
Қасым хан, <<Қасым ханның қасқа жолы>> , қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы
Көрнекіліктер :
Суреттер, карта, таратпа материалдар, стикерлер, А3 қағазы, маркерлер , презентация
Дереккөздер :
оқулық, интернет материалдары
Сабақ барысы :
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ресурстар
Бағалау
уақыт
Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- ұйымдастыру
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмыл-дырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Ынтым-тық атмосферасы
Оқушыларды жұпқа бөлу
Жуан және жіңішке сұрақтар
Дискуссиялық карта
<<Сәлемдесу>> жаттығуы
Оқушыларға күту ағашынан бүгінгі сабақтан не күтетінін ілуді сұрайды
Оқушыларды жүздердің таңбаларын тарату арқылы жұпқа бөлу
Оқушыларға тапсырмалар таратады
Оқушыларға сұрақтар оқылады
Сұрақтарға жауап айтылған сайын жасырылған суреттің бөліктерін ашып отыру
Сәлем достым- қол беру
Сенің қалің қалай?-иықпен қағысу
Қайда жүрсің?-құлақтарын тартады
Сағындым сені-жүректерін ұсынады
Бәрі жақсы- құшақтасады
Оқушылар күту ағашына өз ойларын жазып іледі
Оқушылар жұптарға бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сұрақтың дұрыс жауабын <<иә>> <<жоқ >> жауабын көтереді
Суретте көрсетілген қай хан екенін айтады?
Жауаптар айтылып жасырылған суреттер ашылады
Ағаш суреті
Жүздердің таңбасы
Таратпа материал
Тірек сигналдар
Презента-ция
От шашу
Бес шапа-лақ
1 мин
2 мин
6 мин
4 мин
Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы өтілген білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
Кемпірқосақ тобы
АКТ
Сергіту сәті
Ақылдың алты қалпағы
Оқушыларға тақырыпты бөліп оқуды тапсырады
Оқушыларға видио көрсетіледі
Хандар хранологиясын қадам басқан сайын айтуды сұрайды
Оқушыларға тапсырма жазылған қалпақтар таратады
Оқушылар жұпта оқып, келесі жұптарға түсіндіреді
Оқушылар Қасым хан туралы өз ойларын жинақтайды
Оқушылар әр қадам басқан сайын хандар кестесін құрап шығу керек
Ақ- Қасым ханның шығу тегі
Қызыл- Қасым ханның орында болсаң ...
Сары-Қасым ханның ел басқару саясатын қалай бағалайсың?
Жасыл-Қасым хан туралы деректер
Көк- әуенді тыңдап әннің авторын табу керек
Қара- Қасым ханның қасқа жолы туралы пікір
Стикер
Видио
Кеспе қағаздар
Бас бармақ
Қолпаш-тау
Жетон арқылы
20 мин
Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
Кластер
Постер
Математика-лық алаң
Қасым кластер жасау
Қасым ханға ассоцация жасуды ұсынады
Оқушыларға есептер ұсынады
1 - жұп Қасым ханға кластер жасайды, қорғайды
2-жұп постер жасайды, қорғайды
3-жұп есепті шешіп қандай оқиға болғаны айту керек
А 3 қағаз маркерлер,
Таратпа матеиал-дар
Бағдар-шам
10 мин
Келесі оқуға арналған
тапсырмалар тақырыпты қарау.
Оқушыларға үйге тапсырма береді.
Жұптардың бағлауы
Күту ағашы
Кері байланыс
Суматив-ті баға
2 мин
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Сынып 7
Сабақ тақырыбы :
Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы
Жалпы мақсаттар:
Оқушыларға Қасымның хан болу қарсаңындағы және хандық құрған кездегі ішкі-сыртқы жағдайы, <<Қасым ханның қасқа жолы>> атты заңдары,оның құрылымы туралы түсінік беріледі. Оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасауына, шығармашылықпен айналысуына ықпал жасалады, бағыт-бағдар беріледі.
Оқыту нәтижелері :
Тақырып мазмұнын түсінеді, басқалардың пікірін сыни тұрғыда бағалайды.
Түйінді идеялар:
Қасым хан, <<Қасым ханның қасқа жолы>> , қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы
Көрнекіліктер :
Суреттер, карта, таратпа материалдар, стикерлер, А3 қағазы, маркерлер , презентация
Дереккөздер :
оқулық, интернет материалдары
Сабақ барысы :
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ресурстар
Бағалау
уақыт
Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- ұйымдастыру
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмыл-дырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
Ынтым-тық атмосферасы
Оқушыларды жұпқа бөлу
Жуан және жіңішке сұрақтар
Дискуссиялық карта
<<Сәлемдесу>> жаттығуы
Оқушыларға күту ағашынан бүгінгі сабақтан не күтетінін ілуді сұрайды
Оқушыларды жүздердің таңбаларын тарату арқылы жұпқа бөлу
Оқушыларға тапсырмалар таратады
Оқушыларға сұрақтар оқылады
Сұрақтарға жауап айтылған сайын жасырылған суреттің бөліктерін ашып отыру
Сәлем достым- қол беру
Сенің қалің қалай?-иықпен қағысу
Қайда жүрсің?-құлақтарын тартады
Сағындым сені-жүректерін ұсынады
Бәрі жақсы- құшақтасады
Оқушылар күту ағашына өз ойларын жазып іледі
Оқушылар жұптарға бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сұрақтың дұрыс жауабын <<иә>> <<жоқ >> жауабын көтереді
Суретте көрсетілген қай хан екенін айтады?
Жауаптар айтылып жасырылған суреттер ашылады
Ағаш суреті
Жүздердің таңбасы
Таратпа материал
Тірек сигналдар
Презента-ция
От шашу
Бес шапа-лақ
1 мин
2 мин
6 мин
4 мин
Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы өтілген білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
Кемпірқосақ тобы
АКТ
Сергіту сәті
Ақылдың алты қалпағы
Оқушыларға тақырыпты бөліп оқуды тапсырады
Оқушыларға видио көрсетіледі
Хандар хранологиясын қадам басқан сайын айтуды сұрайды
Оқушыларға тапсырма жазылған қалпақтар таратады
Оқушылар жұпта оқып, келесі жұптарға түсіндіреді
Оқушылар Қасым хан туралы өз ойларын жинақтайды
Оқушылар әр қадам басқан сайын хандар кестесін құрап шығу керек
Ақ- Қасым ханның шығу тегі
Қызыл- Қасым ханның орында болсаң ...
Сары-Қасым ханның ел басқару саясатын қалай бағалайсың?
Жасыл-Қасым хан туралы деректер
Көк- әуенді тыңдап әннің авторын табу керек
Қара- Қасым ханның қасқа жолы туралы пікір
Стикер
Видио
Кеспе қағаздар
Бас бармақ
Қолпаш-тау
Жетон арқылы
20 мин
Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
Кластер
Постер
Математика-лық алаң
Қасым кластер жасау
Қасым ханға ассоцация жасуды ұсынады
Оқушыларға есептер ұсынады
1 - жұп Қасым ханға кластер жасайды, қорғайды
2-жұп постер жасайды, қорғайды
3-жұп есепті шешіп қандай оқиға болғаны айту керек
А 3 қағаз маркерлер,
Таратпа матеиал-дар
Бағдар-шам
10 мин
Келесі оқуға арналған
тапсырмалар тақырыпты қарау.
Оқушыларға үйге тапсырма береді.
Жұптардың бағлауы
Күту ағашы
Кері байланыс
Суматив-ті баға
2 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz