Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Мемлекеттік биліктің жоғарғы органдары. Азаматтардың құқықтары. Синтаксис

№60 мектеп - лицейі

АбдрахмановаПернекульШаршенбиевна
Мамандығы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Санаты: Ісанат
Жұмыс орны: №60 мектеп-лицейі, Астана қалалық білім басқармасы, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жалпы еңбек өтілі:15жыл

Астана қаласы №60 мектеп-лицейі

Пәні: орыс сыныбындағы қазақ тілі
Сыныбы: 11

Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік биліктің жоғарғы органдары. Азаматтардың құқықтары. Синтаксис.
Мақсаты:Оқушыларға бұрыңғы ел басқару жүйесінің құрылымын, билік қызметінің мәнін түсіндіру. Сөздік қорларын молайту. Тілге, пәнге деген құрметін арттыру. Грамматика саласы бойынша оқшау сөздерді меңгерту. Мамандық таңдауға баулу. Өз бетімен ізденуге, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ- жауап, қатысым әдістері
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі қағазшалар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: - амандасу, -кезекшімен сұхбат
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Үкімет, сот туралы
Қызығушылықты ояту
Мемлекеттік билік

Заң шығаратын буын
Сот

Атқарушы буын

Заң шығарады
Мәжіліс,Сенат
Тұрақты қызмет

Парламент

Мағынаны тану
1. Оқылым.
Қазақ халқының ел басқару жүйесі пәлендей күрделі күрделі болмаған. Ол әулет, ауыл, ел, мелекет басқару жүйелерінен тұрады. Басқару буындарының басына келген азаматтар жұртшылыққа әбден қабілетімен танылған адамдар болған. Көпшілігі сенім демократиясы арқылы қол көтеріп сайланбаса да басқару басына келген.
Әулет- жеті ата туыс адамдарды, шамамен алғанда 20-25 адамнан тұратын басқару түрі. Басқарудың бұл буыны туыстықтан тұратындықтан кейде сыналған басшыны іздемей-ақ жасы үлкені басқара берген.
Ауыл басқару ісі- бір атаға жататын бірнеше әулеттен құралған ауылды басқару.
Елбасқару ісі - бір елді немесе бір ірі руды басқару. Оның құрамында ел басқарушысы, биі, батыры болған. Ел басқарушысы жалпы басқару ісімен, би, ел арасындағы дау-дамайды реттеумен, батыр ел қорғаумен айналысқан.
Мемлекет басқару ісі - мемлекетті басқару. Ол хандық, биліктің қолында болды. Қазақ қауымдастығында хандықты Үлкен хандық және Кіші Хандық деп екіге бөлген. Әр хандықтың құрамында хан- жеке билеуші, би - ақылшы, кеңесші, әскербасы және сарбаз, ақылгөй сарай ақыны, уәзірлер тобы, шабармандар мен алармандар тобы т.б. ішкі шаруашылықты атқаратын жүйелер болған
2.Жазылым.
Мемлекеттік билік туралы не білесіңдер? Шағын әңгіме құрастыру.
3. Тыңдалым.
Қазақ халқының ертеден қалыптасқан ел басқару жүйесі бар. Соның бірі- билер қызметі. Билер айтқан сөз шешімдердің бәрі де, халық көкейіндегісін жарыққа шығарып, халық мүддесін іске асырып отырған.
Ата би - бұрын билік құрған талай елдік істер мен даулардың тағдырын шешіп, елге танылған енді қартайып, билік ісін ізіне ерген кіші билерге сеніп тапсырған адам.
Төбе би - елдің немесе бір аймақтың, өңірдің сайланып қойылатын қалаулы билері.
Қатар би - қзақ билері құрамындағы Төле биден басқа төбе билерден артықшылығы не кемістігі жоқ бірдей билер.
Жеке би - әрбір ауыл, кіші рулар ішінде билер құрамы болмаған, тек бір жеке-дар би болған.
Төтен би - екі ел арасындағв кейбір даулы мәселелерді шешетін ел арасын таңджап алынған таңдама билер тобы.
Бала би - билік дәрежесін әлі иеленбеген, билік айтуға талап қвлвп, өзін әр жерде көрсет бастаған жастар.
4. Тілдесім. Билік тақырыбына диалог құрастыру

Грамматика. Синтаксис
Синтаксис

Сөйлем
Сөз тіркесі

Етістікті
Есімді
Құрмалас
Жай

Сабақты бекіту мен қорытындылау
Бағалау.
Үйге тапсырма: синтаксис тақырыбына тест жасау

Астана қаласы №60 мектеп-лицейі
Күнделікті сабақ жоспары. Гуманитарлық бағыт.
Пәні:қазақ тілі Сыныбы: 11<<А>> Күні: 25.01.14

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың атақты билері. Синтаксис
Мақсаты:Оқушыларға бұрыңғы ел басқару жүйесінің құрылымын, билер қызметінің мәнін түсіндіру. Сөздік қорларын молайту. Тілге, пәнге деген құрметін арттыру. Грамматика саласы бойынша оқшау сөздерді меңгерту. Мамандық таңдауға баулу. Өз бетімен ізденуге, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ- жауап, қатысым әдістері
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі қағазшалар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: - амандасу, -кезекшімен сұхбат
II. Үй тапсырмасын сұрау. Үкімет, сот туралы
III. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
Қазақ билері

Төле би
Әйтеке би

Қазбек би

Мағынаны тану
1. Оқылым.
Қазақ халқының ел басқару жүйесі пәлендей күрделі күрделі болмаған. Ол әулет, ауыл, ел, мелекет басқару жүйелерінен тұрады. Басқару буындарының басына келген азаматтар жұртшылыққа әбден қабілетімен танылған адамдар болған. Көпшілігі сенім демократиясы арқылы қол көтеріп сайланбаса да басқару басына келген.
Әулет- жеті ата туыс адамдарды, шамамен алғанда 20-25 адамнан тұратын басқару түрі. Басқарудың бұл буыны туыстықтан тұратындықтан кейде сыналған басшыны іздемей-ақ жасы үлкені басқара берген.
Ауыл басқару ісі- бір атаға жататын бірнеше әулеттен құралған ауылды басқару.
Елбасқару ісі - бір елді немесе бір ірі руды басқару. Оның құрамында ел басқарушысы, биі, батыры болған. Ел басқарушысы жалпы басқару ісімен, би, ел арасындағы дау-дамайды реттеумен, батыр ел қорғаумен айналысқан.
Мемлекет басқару ісі - мемлекетті басқару. Ол хандық, биліктің қолында болды. Қазақ қауымдастығында хандықты Үлкен хандық және Кіші Хандық деп екіге бөлген. Әр хандықтың құрамында хан- жеке билеуші, би - ақылшы, кеңесші, әскербасы және сарбаз, ақылгөй сарай ақыны, уәзірлер тобы, шабармандар мен алармандар тобы т.б. ішкі шаруашылықты атқаратын жүйелер болған

2.Жазылым.
Мемлекеттік билік туралы не білесіңдер? Шағын әңгіме құрастыру.
3. Тыңдалым.
Қазақ халқының ертеден қалыптасқан ел басқару жүйесі бар. Соның бірі- билер қызметі. Билер айтқан сөз шешімдердің бәрі де, халық көкейіндегісін жарыққа шығарып, халық мүддесін іске асырып отырған.
Ата би - бұрын билік құрған талай елдік істер мен даулардың тағдырын шешіп, елге танылған енді қартайып, билік ісін ізіне ерген кіші билерге сеніп тапсырған адам.
Төбе би - елдің немесе бір аймақтың, өңірдің сайланып қойылатын қалаулы билері.
Қатар би - қзақ билері құрамындағы Төле биден басқа төбе билерден артықшылығы не кемістігі жоқ бірдей билер.
Жеке би - әрбір ауыл, кіші рулар ішінде билер құрамы болмаған, тек бір жеке-дар би болған.
Төтен би - екі ел арасындағв кейбір даулы мәселелерді шешетін ел арасын таңджап алынған таңдама билер тобы.
Бала би - билік дәрежесін әлі иеленбеген, билік айтуға талап қвлвп, өзін әр жерде көрсет бастаған жастар.
4. Тілдесім. Билік тақырыбына диалог құрастыру

III. Грамматика. Синтаксис
Синтаксис

Сөйлем
Сөз тіркесі

Етістікті
Есімді
Құрмалас
Жай

VI. Сабақты бекіту мен қорытындылау
V. Бағалау.
Үйге тапсырма:синтаксис тақырыбына тест жасау

Астана қаласы №60 мектеп-лицейі
Күнделікті сабақ жоспары. Гуманитарлық бағыт.
Пәні:қазақ тілі Сыныбы: 11<<А>> Күні: 15.01.14

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бұрыңғы ел басқару құрылымы. Билер қызметі. Оқшау сөздер.
Мақсаты:Оқушыларға бұрыңғы ел басқару жүйесінің құрылымын, билер қызметінің мәнін түсіндіру. Сөздік қорларын молайту. Тілге, пәнге деген құрметін арттыру. Грамматика саласы бойынша оқшау сөздерді меңгерту. Мамандық таңдауға баулу. Өз бетімен ізденуге, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ- жауап, қатысым әдістері
Көрнекілігі: тақырыптық слайд, <<Әке туралы>> ән
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: - амандасу, -кезекшімен сұхбат
II. Үй тапсырмасын сұрау. Үкімет, сот туралы
III. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
Ел басқару жүйесі

Бұрынғы
Қазіргі

Мағынаны тану
1. Оқылым.
Қазақ халқының ел басқару жүйесі пәлендей күрделі күрделі болмаған. Ол әулет, ауыл, ел, мелекет басқару жүйелерінен тұрады. Басқару буындарының басына келген азаматтар жұртшылыққа әбден қабілетімен танылған адамдар болған. Көпшілігі сенім демократиясы арқылы қол көтеріп сайланбаса да басқару басына келген.
Әулет- жеті ата туыс адамдарды, шамамен алғанда 20-25 адамнан тұратын басқару түрі. Басқарудың бұл буыны туыстықтан тұратындықтан кейде сыналған басшыны іздемей-ақ жасы үлкені басқара берген.
Ауыл басқару ісі- бір атаға жататын бірнеше әулеттен құралған ауылды басқару.
Елбасқару ісі - бір елді немесе бір ірі руды басқару. Оның құрамында ел басқарушысы, биі, батыры болған. Ел басқарушысы жалпы басқару ісімен, би, ел арасындағы дау-дамайды реттеумен, батыр ел қорғаумен айналысқан.
Мемлекет басқару ісі - мемлекетті басқару. Ол хандық, биліктің қолында болды. Қазақ қауымдастығында хандықты Үлкен хандық және Кіші Хандық деп екіге бөлген. Әр хандықтың құрамында хан- жеке билеуші, би - ақылшы, кеңесші, әскербасы және сарбаз, ақылгөй сарай ақыны, уәзірлер тобы, шабармандар мен алармандар тобы т.б. ішкі шаруашылықты атқаратын жүйелер болған

2.Жазылым.
Мемлекеттік билік туралы не білесіңдер? Шағын әңгіме құрастыру.
3. Тыңдалым.
Қазақ халқының ертеден қалыптасқан ел басқару жүйесі бар. Соның бірі- билер қызметі. Билер айтқан сөз шешімдердің бәрі де, халық көкейіндегісін жарыққа шығарып, халық мүддесін іске асырып отырған.
Ата би - бұрын билік құрған талай елдік істер мен даулардың тағдырын шешіп, елге танылған енді қартайып, билік ісін ізіне ерген кіші билерге сеніп тапсырған адам.
Төбе би - елдің немесе бір аймақтың, өңірдің сайланып қойылатын қалаулы билері.
Қатар би - қзақ билері құрамындағы Төле биден басқа төбе билерден артықшылығы не кемістігі жоқ бірдей билер.
Жеке би - әрбір ауыл, кіші рулар ішінде билер құрамы болмаған, тек бір жеке-дар би болған.
Төтен би - екі ел арасындағв кейбір даулы мәселелерді шешетін ел арасын таңджап алынған таңдама билер тобы.
Бала би - билік дәрежесін әлі иеленбеген, билік айтуға талап қвлвп, өзін әр жерде көрсет бастаған жастар.
4. Тілдесім. Билік тақырыбына диалог құрастыру

III. Грамматика. Оқшау сөздер.
Қаратпа
Одағай
Қыстырма

VI. Сабақты бекіту мен қорытындылау
V. Бағалау.
Үйге тапсырма: <<Біздің елбасы>> эссе жазу

Астана қаласы №60 мектеп-лицейі
Күнделікті сабақ жоспары. Гуманитарлық бағыт.
Пәні:қазақ тілі Сыныбы: 11-сыныптар Күні: 15-18.01.14

Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов пен Әбділда Тәжібаевтің өмірі мен шығармашылығы.
Мақсаты:Оқушыларға ақындардың өмірі мен шығармашылығын таныстыру. Ақындар өлеңдерінің мазмұнын, идеясын ұғындыру. Пәнге, туған жерге деген қызығушылығын арттыру. Сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ізденуге баулу. Әдебиетті, поэзияны сүюге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ- жауап, қатысым әдістері
Көрнекілігі:
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: - амандасу, -кезекшімен сұхбат
II. Үй тапсырмасын сұрау. Үкімет, сот туралы
III. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту

Патриотизм

Мағынаны тану
Қасым Аманжолов
1914-1955
Әбілда Тәжібаев
1909-1998
1911 жылы Қарағанды облысы Қарқаралы ауданында дүниеге келген. Әке-шешесінен ерте айырылып, жетімдіктің зарын тартады. Интернатта оқып, бастауыш білім алады. 1927-1930 жылдары мал дәрігерлік техникумда оқиды. Кейін Орал педагогикалық институтында дәріс алады. Ленинград орман шаруашылығы институтын бітіреді. 1932 жылы Алматыға келіп, газет қызметіне араласады. 1939 жылы <<Өмір сыры>> деген атпен жарық көрді.1955 жылы өмірден өтті.
1909 жылы Ақмешітте дүниеге келді. Әкесі ерте қайтыс болып, нағашыларының қолында 13 жасқа дейін өседі. 1929-1932 жылдары Абай атындағы Қазақ педагогика институтында оқиды. Бірқатар аудармаларды аударды. <<Еңбекші қазақ>>, <<Лениншіл жас>> газетте рінде жұмыс жасады. 1998 жылы
90-ға қараған шағында дүние салды.

Сөздікпен жұмыс

Көзі ашық - образованный
Көңілі сара - душевный человек
Күнкөріс - существование
Санқырлылық - многогранность

Сыр жырлары

Осы менің Сырым неткен бақытты!
Тіпті босқа өткізбепті уақытты.
Әбділдаға арта беріп қарттықты,
Өзі жастық құндағында жатыпты

Өзім туралы

Аманжол - Рақымжанның Қасымымын,
Мен қалған бір атаның ғасырымын.
Біреуге жұртта қалған жасығымын,
Біреуге аспандағы асылымын

VI. Сабақты бекіту мен қорытындылау
V. Бағалау.
Үйге тапсырма:Ақын өмірі туралы презентация, өлеңдерінен үзінді жаттау

Ұқсас жұмыстар
Құқықтық сана
Үкіметтің жергілікті атқарушы органдармен қатынасы
Мемлекеттің формалары
Адам. Оқушыларға адам мәселесі, табиғаты, адам бойындағы табиғи және әлеуметтік нышандар туралы түсіндіру
Конституция - дамудың негізі
Тәрбие сағат міндеттері
Президенттің қызметі
Қбн-дан 9 сыныптарға арналған жылдық сабақ жоспары
Мемлекет туралы
Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы туралы түсінік және оның мәні
Пәндер