Практикум. Мәтінмен жұмыс істеу жайлы ақпарат

Күні:

Пәні

Информатика

Мұғалім аты- жөні

Дильманова У. М.

«№22 орта мектеп» МКМ

5- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

И. В. Сарсембаева

Күні:: Сабақтың тақырыбы: Практикум. Мәтінмен жұмыс істеу.
Күні:: Сілтеме
ПәніИнформатика:
  1. 5 - сынып оқулығы
  2. Тақырыптық презентация
Күні:: Мақсаты
ПәніИнформатика: Мәтінмен жұмыс жасауды практика жүзінде үйрету
Күні:: Күтілетін нәтижие
ПәніИнформатика:

Мәтінді тере білуді, өңдеуді, редакциялауды үйренеді

Мәтінді жылдам тере білуді үйренеді

Күні:: Түйінді идеялар
ПәніИнформатика:
Күні:: Сабақтың түрі
ПәніИнформатика: Практикалық сабақ
Күні:: Әдіс - тәсілдері
ПәніИнформатика: Жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Күні:: Пәнаралық байланыс
ПәніИнформатика: Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті
Күні:: Оқыту модулі
ПәніИнформатика: Оқыту мен оқудағы АКТ, СТО, оқу мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Кезең
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Кезең: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті:

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу

Оқушының әрекеті:
  1. Шеңбер құрып, бір - біріне сәттілік тілейді

2. Дербес компьютер құрылғыларының суретін құрастыру арқылы өз топтарын табады

Кезең:

Үй тапсырмасы

(Білу)

Мұғалімнің әрекеті:

Тест арқылы /тақырып соңындағы өзіндік тест/ үй тапсырмасын тексеру.

Интербелсенді тақтадан практикалық жұмыс орындау.

Оқушының әрекеті: Оқушылар тест сұрақтарын жауаптарын оқиды. Интербелсенді тақтада мұғалім қойған сұрақтарды практикада орындайды.
Кезең:

Мағынаны тану

(Түсіну)

Мұғалімнің әрекеті: Топтарға тақырып бөлініп беріледі.
Оқушының әрекеті: Тақырыпты оқып, негізгі мәліметтерді дәптерге жазып алады. Тақырыпшаны талқылайды. Баяндамашы шығып түсіндіреді. Топтар бір-бірін екі жұлдыз, бір тілек айтып, бағалайды. Әр топ бір сұрақтан қояды.
Кезең:

Жеке жұмыс

(Қолдану, талдау)

Мұғалімнің әрекеті:

Мәтін теру:

А, В деңгейіндегі тапсырмалар орындауға беріледі.

Оқушының әрекеті: А, В, С деңгейіндегі тапсырмаларды жеке орындайды. Өзіндік бағалау іске асады.
Кезең: Сергіту
Мұғалімнің әрекеті:

Жаттығу

Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін сақтау негізінде шағын бейне-ролик көрсетіледі

Оқушының әрекеті: Оқушылар бейне-роликтерді көру арқылы дене, көз жаттығуларын жасайды
Кезең:

Жеке жұмыс

(бағалау)

Мұғалімнің әрекеті:

Мәтін теру:

С деңгейіндегі тапсарманы орындау. С оқушыларды А оқушылардың жанына отырғызу. (ЖАДА іске асады)

Оқушының әрекеті: Жұптасып тапсырманы бірігіп орындайды. Жұптық бағалау орындалады.
Кезең: Бағалау
Мұғалімнің әрекеті: Бағалаудың іске асуын бақылайды.
Оқушының әрекеті: Оқушылардың сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалайды. Жинаған ұпайларын жазып, соңында есептейді.
Кезең: Үйге тапсырма
Мұғалімнің әрекеті: Тақырыпты мазмұндап, оқып келу, тақырып соңындағы тестті орындау.
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Кезең:

Кері байланыс

Рефлексия

Мұғалімнің әрекеті:

Бағдаршам

Қызыл = Түсінбедім,

Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет

Жасыл = Барлығы түсінікті

Оқушының әрекеті: Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді

Ұқсас жұмыстар
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
7 сынып орта мерзімді жоспар
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 5-сынып, информатика
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Практикум.Мәтінмен жұмыс істеу
Меңзерді басқару пернелері
Компьютердің құрлымы және жұмыс істеу принципі. 8 сынып
Информатика кабинеті меңгерушісінің қызметтік нұсқауы
Информатиканы оқыту әдістемесі. САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz