Абсолюттік , салыстырмалы және аралас сілтемелер. Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білу

Абсолюттік, салыстырмалы және аралас сілтемелер
Оқулық Информатика 8-сынып Е. В. Шевчук Н. С. Кольева, Алматы «Мектеп» 2012 жыл
Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білу
Абсолютті салыстырмалы және аралас сілтемелер түрлерімен таныстыру, игерту
Оқушының ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетіне жауап беру дағдысын қалыптастыру. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру.
Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, ұйымшылдыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
- Редактор командаларымен жұмыс істей алады;
- Адрестерді дұрыс көрсетуді үйренеді
- Кестені көркемдеу әдістерін меңгереді
- Сілтемелерді ажырата пайдалана біледі
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; («Өрмекші торы» ойыны)
- Оқушыларды топқа бөлу (аралас, салыстырмалы, абсолют сілтемелер бойынша) ;
- Топта рөлдерге бөлу(лидер, хатшы, баяндамашы, таймспикер және бақылаушы) ;
Білу
(6 мин) миға шабуыл
Мақсат: Өткен матриалды еске түсіру, жұптық жұмыс құра отырып диалог құру, оқушылардың ізденуінің нәтижесін көру. Қызығушылықты ояту.
«Сен маған, мен саған» әдісін қолднау
Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білеміз
Абсолютті салыстырмалы және аралас сілтемелер түрлерімен таныстыру, игереміз
Түсіну
Ой қозғау.
(12 мин)
(СТО стратегиясы)
Мақсат: «Оқы, ойлан, талқыла» әдісін пайдалана отырып топпен жұмыс ұйымдастыру, оқушыларды ынтымақтастық пен ізденуге баулу
Ресурс тарату және оқулық бойынша
Ітоп Аралас сілтеме және оның қолданылуы
ІІ топ Салыстырмалы сілтемені пайдану тәсілдері қандай?
ІІІ топ Абсолют сілтеменің жазылуы мен қолданылуы
Қолдану
10 мин
АКТ жұмыс
Мақсаты:Электрондық кестеде сілтемелерді қолдана білу қабілеттерін тексеру
А1 ұяшығына кестенің тақырыбын жазыңыз:
Кестенің тақырыбы деген со кестенің бағаналар аты көрсетілген, жоғарғы қатары. Яғни есептің берілгені бойынша:
- А1ұяшығына№енгіземіз (кестенің бірінші бағанасының аты) ;
- В1ұяшығынаХенгіземіз (кестенің екінші бағанасының аты) ;
- С1ұяшығына k енгіземіз (кестенің үшінші бағанасының аты) ;
- D1ұяшығынаy1=x^3-1енгіземіз (кестенің төртінші бағанасының аты) ;
- Е1ұяшығынаy2=x^2+1енгіземіз (кестенің бесінші бағанасының аты) ;
- F1ұяшығынаy=k*(y1/y2) енгіземіз (кестенің алтыншы бағанасының аты) ;
- бағаналардың енін барлық жазулар көрініп тұратындай етіп өзгертіңіз.
Оқушылар берілген тапсырма компьютермен жұмыс жасайды.
Y=k*(x^2+1) /(x^2+1) функциясының мәнін Х айнымалысы 0, 2 қадаммен өзгергендегі барлық [-2, 2] аралығындағы мәндері үшін есептеу керек. Мұндағы k=10.
Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтай білу мақсатында «Фишбоун» әдісін пайдаланы отырып талдау жасату
- Әр топтың оқушылары Фишбоун әдісі бойынша проблемелық сұрақтарды шешу жолдары мен қорытынды шығарады талдау жасай отырып түсініп, өз ойларымен жазады, басқалары бағалайды
1 топ : Ұяшықтардың абсолют және салыстырмалы сілтемелері не үшін қолданады?
ІІтоп: Excel ұяшықтарындағы мәліметтердің орнын ауыстыру және олады көшіру операциялары қалай ерекшеленеді?
ІІІ топ: Excel дің аралас сілтемесінің мүмкіндіктері қандай?
Жинақтау теориясы (5мин)
(қорытынды шығару, анықтама беру, мазмұнды жүйелі кесте т. б түрінде)
«Сәйкестендіру» әдісімен жинақтау Мақсаты Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсыну.
Сәйкестендіру кестесін интербелсенді тақтамен орындайды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz