Фонетикадан қайталау сабағы: дыбыстық және буындық талдау, тестілік бағалау

Сабақ тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау

Сабақ мақсаты: Фонетикадан өткен тілдік теориялық материалды қайталау, ауызша, жазбаша талдау жұмысын жүргізе отырып білімдерін бекіту.

Күтілетін нәтиже: Фонетикадан тарауы бойынша білімдерін пысықтайды, фонетикадан талдау дағдылары қалыптасады.

Әдіс-тәсілдер: «қарлы кесек» әдісі, тест тапсырмалары.

Ресурстар: тапсырмалар жазылған парақтар.

Техникалық ресурстар: интербелсенді тақта

Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру
Мұғалім әрекеті:

«Математикалық жұмбақ»

42 - 2= 40

40 - 3=37

37 - 12 = 25

Оқушы әрекеті: Оқушылар математикалық амалдарды сөйлете отырып, фонетикаға қатысты мәліметтерді айтады
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалім әрекеті:

«Қарлы кесек» әдісі

А тобы. А1, А2, А3

В тобы. В1, В2, В3

С тобы. С1, С2, С3

А1, В1, С1 нөмірлі тапсырмалар

  1. Екпін және оның түрлері
  2. «Жалған жауап» тәсілі.

2. 1. Жақтың тар ашылуы арқылы жасалған дауысты дыбыстарды еріндік дауыстылар дейміз.

2. 2. Дауысты дыбыстар жақтың ашылуына қарай жуан және жіңішке болып бөлінеді.

2. 3. Дыбыс - әріптің жазудағы таңбасы.

2. 4. Қазақ әліпбиінде қазақ тіліне тән 12 дыбыс бар.

2. 5. Қазақ тілінде 42 дыбыс бар.

2. 6. Тілдің қатысына қарай дауыстылар ашық және қысаң деп бөлінеді.

2. 7. “У” тек қана жуан дауысты дыбыс.

2. 8. Жақтың ашылу қалпына қарай дауысты дыбыстар ашық және жабық деп бөлінеді.

2. 9. Еріннің дөңгеленіп алға қарай созылуы арқылы жасалған дауысты дыбыс езудік деп аталады.

2. 10. Езулік дауыстыларға алдында жазылған еріндік дауыстылар әсер етпейді.

3. «Тұсаукесер» сөзіне дыбыстық

талдау жаса

А2, В2, С2 нөмірлі тапсырмалар

  1. Сөйлемді аяқта.

«Кең даладан үйге енгенде . . . , үйдің ішінде есікті құлыптап алсаң - . . . , үйден шыққанда - . . . Шыққаныңа қуанып, «а-а-а» деп ән сал».

2. «Артығы қайсы?» әдісі.

1. Еріндік дауыстылар: о, ө, и, ұ, ү, у, е, й.

2. Ашық дауыстылар: а, и, у, ә, е, э, ү, ц, о, ө.

3. Жуан дауыстылар: ө, ү, ұ, о, а, ы, и.

4. Езулік дауыстылар: о, ы, и, ұ, ү, у, е, й, а.

5. Қысаң дауыстылар: ы, і, о, и, а, у, ұ, п, ү.

6. Жіңішке дауыстылар: ә, ө, ү, а, ы, ұ, і, е, и, г, у

  1. Сөйлемдегі буын түрлерін

ажырат. Дыбыс - сөздің тірегі.

А3, В3, С3 нөмірлі тапсырмалар

  1. Дауыссыз дыбыстар және оларды ажырату жолдары
  2. «Балама тест»
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. «Жерұйық» сөзіне дыбыстық талдау жаса
Оқушы әрекеті: Буынды дауыссыз дыбыстар құрайды.
Иә
Жоқ
«Өрт» тұйық буын
Иә
Жоқ
Қызғалдақ сөзі бірыңғай бітеу буындардан тұрады
Ашық буын жалаң дауыстыдан құралады немесе дауыссыздан басталып, дауыстыға аяқталады.
Иә
Жоқ
Дауыстыдан басталып, дауыссызға аяқталатын буынды бітеу буын дейміз
Иә
Жоқ
Ұсыныспен, оқушылар, ақпарат сөздеріндегі буындар: а+а+б+б, а+а+а+б, т+а+б сәйкес келеді
Иә
Жоқ
Ашық буынның өз алдына сөз болуы сирек.
Иә
Жоқ

Оқушыларға әріпті нөмірлері бойынша тапсырмалар беріледі. Бірінші әр оқушы өз орнында отырып орындайды, уақыт аяқталған соң А1, В1, С1 нөмірлі оқушылар біріге отырып, тапсырмаларды талқылайды.

Оқушы тақырыпты түсіндіріп, жан-жақты ашады.

Берілген мысалдағы кеткен қателерді оқушылар түзетеді.

Сөзге дыбыстық талдау жасайды.

Сөйлемді аяқтай отырып, буын және оның түрлерін түсіндіреді.

Тапсырмадағы артық әріптерді алып тастайды.

Сөйлемдегі буын түрлерін ажыратады.

Оқушы тақырыпты түсіндіреді.

Тест тапсырмасына «иә», «жоқ» деп жауап береді.

Сөзге дыбыстық талдау жасайды.

Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Мұғалім әрекеті:

Тест жұмысы

1. Сөздің ең кішкентай бөлшегі қалай аталады?

А) сөз В) буын С) дыбыс Д) әліпби Е) дифтонг

2. Еріндік дауыстылардың қатарын табыңыз.

А) о, ө, ұ, ү, у В) а, ә, ы, и, е 26 С) а, ә, е, ү, ұ Д) а, о ы, ұ, ү Е) ы, і, ыо, е

3. Жұп болып келетін қатаң, ұяң дауыссыздарды табыңыз.

А) д-т В) п-б С) ф- в Д) х-һ Е) қ-к

4. Сөздің басында кездеспейтін дыбыстарды табыңыз.

А) м, ң В) Һ, ң С) в, с Д) в, ж Е) с, т

5. Дифтонг дыбыстарды көрсетіңіз. А) я, ю, ё В) а, о, і С) ь, ы, і Д) ұ, ү, і

Е) и, і, у

6. Кейінді ықпалды


Ұқсас жұмыстар
1-сынып, Әліппе: М м дыбысы мен әрпін таныстыру және дыбыстық-буындық талдау сабағы
К дыбысы мен әрпін меңгерту: дыбыстық талдау, буындық жаттығулар және жазу-оқу тапсырмалары
Тестілік бақылау: әдістері, түрлері және білім сапасын бағалау
Тіл дамыту сабағы: Буынға бөлу және дыбыстық талдау
Сабақ жоспары: Менің пәтерім - фонетикадан қайталау және тілдік дағдыларды дамыту
Фонетикадан өткенді қайталау: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің сабақ жоспары
5-сынып қазақ тілі: лексика мен фонетикадан қайталау - саяхат-сайыс сабағы
1-тарау: химияның негіздерін қайталау және тестілік тапсырмалар
Бастауыш сынып №13 сабағы: Ы дыбысы мен әрпін таныстыру, дыбыстық талдау және жазу дағдыларын дамыту
М дыбысы мен әрпін оқыту: дыбыстық талдау және буынға бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz