Сарамандық жұмыс 1 Химия кабинетінде жұмыс жасаудың техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Зертханалық құралдармен жұмыс

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Сабақтың тақырыбы
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д: Сарамандық жұмыс №1 «Химия кабинетінде жұмыс жасаудың техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Зертханалық құралдармен жұмыс»
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Жалпы мақсаты
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д: Химия кабинетінде жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы ережесімен таныстыру; лабораториялық тұрғыны құрастыру, сынауықты тұрғыға бекіту, химиялық ыдыстар, кәрлен табақша, спирт шамның құрылысымен танысу.
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Сілтеме
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д:

Химия оқулығы 8 сынып. Авторлары: Н. Нұрахметов, К. Жексембина, Н. Заграничная. Алматы"Мектеп" 2014ж

Ә. Темірболатова Химиядан есептер жинағы Алматы «Мектеп» 2013 ж, Сарамандық жұмыстар 8 cыныпқа арналған (дидактикалық материалдар)

Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия:
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д:
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Оқу нәтижесі
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д:

- Қауіпсіздік техникасы ережелеріне сәйкес құрал-жабдықтармен танысып, қыздырғыш құралмен жұмыс істей алады, спирт шамды іске қосып және өшіре алады;

- Жалынның құрылысымен танысады;

- Білімдерін жетілдіреді, ізденеді, көзқарастарын кеңейтеді

Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Негізгі идеялар
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д: Презентация, флипчарт, шаблон
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Ресурстар және керекті құрал-жабдықтар, реактивтер
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д:

Интернет материалын пайдаланады.

Интерактивті тақта, флипчарт, Лабораториялық тұрғы, химиялық ыдыстар, кәрлен табақша, спирт шам, сынауық штативімен, суы бар стақан, сіріңке, шыра т. б.

Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: Оқыту формасы, технологиясы, әдіс-тәсілдер
Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д: Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар арқылы тексеру, топтық жұмыс: жаңа білімді меңгерту, ой бөлісу, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары, тапсырмалар.
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия: С а б а қ б а р ы с ы :
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия:

Сабақ

кезеңдері

Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы, пәні: 8 сынып, химия:

Кіріспе

Психологиялық дайындық

Тұсаукесер

Мағынаны тану

Қорытынды

Пән мұғалімі: химия пәнінің мұғалімі Темиралиева А. Д:

Ұйымдастыру

- Сыныптың санитарлық-гигиеналық жағдайын бақылау;

- Оқушылармен амандасу, түгелдеу

Тапсырма №1. «Кім шапшаң?»

Үй тапсырмасын қайталау мақсатында жалпылама сұрақтар қойылады:

  1. Зат дегеніміз не?
  2. Дене дегеніміз не?
  3. Зат пен дененің арасындағы айырмашылық неде?
  4. Химия пәні нені зерттейді?
  5. Қандай пәндермен тығыз байланыста?
  6. Химия қай уақыттан бастап ғылым ретінде дамыған?
  7. Алхимиялық кезең деген не, қай уақыттарды қамтиды?
  8. Флогистон теориясының мақсаты неде болды?
  9. Химияның дамуына қандай ғалымдар өз үлестерін қосты?
  10. Химияның негізгі міндеттері қандай?

Өткен сабақты қайталай отырып, жаңа тақырыпқа көшемін. Өмірмен байланыстыра отырып, мысалдар келтіріп, алғашқы химия кабинетінде қауіпсіздік ережесін сақтауды әңгімелеймін. Оқулықта берілген ережелерге нақты тоқталып, оқушылармен бірлесе сұрақты жеке-жеке талдап, қорытындылайды:

  1. Көрсетілген зат мөлшерінен артық алуға неге болмайды?
  2. Неге пайдаланған затты сол ыдысқа қайта салуға немесе құюға болмайды?
  3. Не себепті тәжірибе жасағанда тек таза ыдысты пайдаланады?

Жетектеуші сұрақтар қою арқылы оқушылармен кері байланыс орнатып, сұрақтарды талдаймын.

Соңынан оқушылар оқулықпен өз бетінше жұмыстанып, құрал-жабдықтардың суреттерін салады.

Әрі қарай лабораториялық тұрғының әр құрам бөлігін атап, тұрғыны құрастырып қайта жинап, оған сынауықты орналастыру, қыздырғыш құралдың жұмыс істеуін және ондағы қауіпсіздік техникасы ережесін сақтауды үйретемін. Сұйықты қыздыру тәсілін көрсетемін.

Сарамандық жұмыс дәптерін толтыру үлгісін көрсетіп, қорытынды жазуға нұсқау беру.

Содан дәптерлеріне құрал-жабдықтардың суреттерін салып, қорытынды жазады.

Лабораториялық ыдыстар: 1 - сынауык, 2 - кұтылар, 3 - қүйгы, 4 - стақандар, 5 - тамшуыр, 6 - склянка, 7 - отбакыраш

  1. Қауіпсіздік техникасының ережелері қандай?
  2. Лабораториялық құрал-жабдықтардың түрлері

Ұқсас жұмыстар
Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының ережелері
Химия мектепте
Сыныбы қолы
Блокнот бағдарламасы
Жалпы орта білім беретін Ақтау мектеп балабақшасының биология кабинеті
Физикадан компьютерлік практикум
Қышқылдардың металдарға әсері
Физика кабинетінің паспорты
Информатика кабинетінің паспорты
Компьютерлік сауаттылық үйірмесіне арналған бағдарлама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz