Жай бөлшектерді көбейту туралы

Пәні: Математика Сыныбы: 5

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: Жай бөлшектерді көбейту ережелерін білу. Өзара кері сандардың анықтамасын білу.

ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу

б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік - ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы

Әдіс - тәсілі: « БжС » технологиясы

Картасы: «Алгоритм»

Сабақтың барысы:

1 тип. Жаңа материалдарды оқып білу мен бастапқы бекіту сабақтары келесі қисынға ие: мотивация > оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру > қабылдауды ұйымдастыру > ұғынуды ұйымдастыру > түйсіну. Түсініктің алғашқы тексерілуі > алғашқы бекітуді ұйымдастыру > талдау > түйсіну.

1
Ұйымдастыру кезеңі
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
1: 2
Ұйымдастыру кезеңі: 1 цикл «Байқау» «Оқушылардың субъективті тәжірибелерін өзектендіру»
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.: ОӘЖӘ сызбасы бойынша бірінші түсіндіру.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: 1. Түсіндіру уақыты у 1 у 1 = 15 минут (тақтаға жазу) .
1: 3
Ұйымдастыру кезеңі: Қабылдауды ұйымдастыру
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.:

Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады, «Байқау» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.

ТКШ:

\[\frac{2}{3}\frac{3}{10}\]
АКШ:
\[4\:\frac{5}{16}\]
Ж:
\[\frac{1}{3};\frac{1}{4}\]

ЖКШ: Ж:

\[\frac{2}{5}\]

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Үш тапсырма: ТКШ - АКШ - ЖКШ . Жұмыстың аяқталуы 5+30.
1: 4
Ұйымдастыру кезеңі: Ұғынуды ұйымдастыру Түйсіну
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
1: 5
Ұйымдастыру кезеңі:

2 цикл «Бекіту» «Оқушылардың субъективті тәжірибесін

өзектендіру»

Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.:

Екінші түсіндіру.

Мұғалім сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіруді бастайды. Түсіндіру уақыты бірінші

кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: 1. Түсіндіру уақыты у 2 у 2 = 7 минут (тақтаға жазу) .
1: 6
Ұйымдастыру кезеңі: Қабылдауды ұйымдастыру
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.:

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне «Бекіту» сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.

2- кесте бойынша тапсырма беріледі:

ТКШ:

\[{\frac{3}{8}}\cdot{\frac{3}{4}}\]
ТКШ:
\[{\frac{2}{5}}\cdot{\frac{3}{4}}\]
АКШ:
\[{\frac{28}{35}}.13\]

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:

Үш тапсырма: «Егер-онда» сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.

Ж:

\[{\frac{9}{32}}{\frac{3}{12}};{\frac{3}{12}}{\mathrm{i}}\]

1: 7
Ұйымдастыру кезеңі: Ұғынуды ұйымдастыру Түйсіну
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» командасы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
1: 8
Ұйымдастыру кезеңі: 3 цикл. «Жады» «Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектендіру»
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.:

Үшінші түсіндіру.

Мұғалім сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіруді бастайды. Түсіндіру уақыты екінші кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: 1. Түсіндіру уақыты у 3 у 3 = 3 минут (тақтаға жазу) .
1: 9
Ұйымдастыру кезеңі: Қабылдауды ұйымдастыру
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.:

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне «Есте сақтау» сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.

2-кесте бойынша тапсырма беріледі:

ТКШ:

\[{\frac{1}{\in}}*{\frac{\Im}{7}}\]
ТКШ:
\[\frac{7}{10}\frac{3}{4}\]
АКШ:
\[\mathbf{j}_{4}^{3}\,24\]

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:

Үш тапсырма: «Егер-онда» сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.

Ж:

\[{\frac{5}{42}};{\frac{21}{40}};{\frac{42}{1}}\]

1: 10
Ұйымдастыру кезеңі: Ұғынуды ұйымдастыру
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.:

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу

болады:

ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
1: 11
Ұйымдастыру кезеңі: Түйсіну
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде

Ұқсас жұмыстар
Алгебралық бөлшектерді көбейту
Жай бөлшектерді көбейту ережесі мұнд
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
5 класс емтихан сұрақтары
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz