Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектерді көбейту туралы
Пәні: Математика Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Жай бөлшектерді көбейту ережелерін білу.Өзара кері сандардың анықтамасын білу.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру,шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу
б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік - ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, <<оқы да - тоқы>> ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы
Әдіс - тәсілі: << БжС >> технологиясы
Картасы: <<Алгоритм>>
Сабақтың барысы:
1 тип. Жаңа материалдарды оқып білу мен бастапқы бекіту сабақтары келесі қисынға ие: мотивация > оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру > қабылдауды ұйымдастыру > ұғынуды ұйымдастыру > түйсіну. Түсініктің алғашқы тексерілуі > алғашқы бекітуді ұйымдастыру > талдау > түйсіну.
1
Ұйымдастыру кезеңі
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
2
1 цикл <<Байқау>> <<Оқушылардың субъективті тәжірибелерін өзектендіру>>
ОӘЖӘ сызбасы бойынша бірінші түсіндіру.
1. Түсіндіру уақыты у1 у1 = 15 минут (тақтаға жазу).
3
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады, <<Байқау>> сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.
ТКШ: АКШ: Ж:
ЖКШ: Ж:
Үш тапсырма: ТКШ - АКШ - ЖКШ . Жұмыстың аяқталуы 5+30.
4
Ұғынуды ұйымдастыру Түйсіну
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
5
2 цикл <<Бекіту>> <<Оқушылардың субъективті тәжірибесін
өзектендіру>>
Екінші түсіндіру.
Мұғалім сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіруді бастайды. Түсіндіру уақыты бірінші
кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады.
1. Түсіндіру уақыты у2 у2 = 7 минут (тақтаға жазу).
6
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне <<Бекіту>> сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.
2- кесте бойынша тапсырма беріледі:
ТКШ: ТКШ: АКШ:
Үш тапсырма: <<Егер-онда>> сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.
Ж:
7
Ұғынуды ұйымдастыру Түйсіну
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> командасы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
8
3 цикл. <<Жады>> <<Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектендіру>>
Үшінші түсіндіру.
Мұғалім сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіруді бастайды. Түсіндіру уақыты екінші кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады.
1. Түсіндіру уақыты у3 у3 = 3 минут (тақтаға жазу).
9
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне <<Есте сақтау>> сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.
2-кесте бойынша тапсырма беріледі:
ТКШ: ТКШ: АКШ:
Үш тапсырма: <<Егер-онда>> сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.
Ж:
10
Ұғынуды ұйымдастыру
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу
болады:
ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
11
Түйсіну
1. Сыныпқа байланысты ОӘЖӘ сызбасы мен материалды меңгеру деңгейі анықталады.
2. <<Биоинтернет>> картасымен жұмыс жасау бойынша сарапшылар тобы анықталады.
3. Сол тақырып бойынша сабақ нәтижесін ескере отырып жұмыс уақытының болжамын береді. 4. Егер де, сол күні <<Биоинтернет>> картасы бойынша сабақ жоқ болса, онда үйге тапсырма береді: ОӘЖӘ сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі. 5. Мұғалім тағы да тақырыптың аяқталумен карталар бойынша уақытты үнемдеуге <<Қисын>>, <<Көшбасшы>>, <<КТС>> карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .
Үйге тапсырма саны 10 кем болмауы тиіс. Тапсырманы оқулықтан немесе өз еркінше беруге болады.
12
Ескерту
Егер де, <<Алгоритм>> картасында сыныптың білім деңгейі 63% сапаға шықса, онда мұғалім келесі тақырыпқа қөшуге құқығы бар. Ол тақырып аяқталды деп саналады.
Уақытты үнемдеуге дағдыланыңыз.
2 кесте. <<Егер-онда>> үш деңгейлі күрделілік тапсырма деңгейін іріктеу сызбасы
Алынған нәтиже
Жоспарланған тапсырма
1
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ<= 63%
ЖКШ<= 63%
1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
2
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ> 63%
ЖКШ<= 63%
2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
3
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ> 63%
ЖКШ> 63%
3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
4
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ<= 63%
ЖКШ> 63%
4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шектігі талапқа сай келмегенде.
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Жай бөлшектерді көбейту ережелерін білу.Өзара кері сандардың анықтамасын білу.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру,шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу
б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік - ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, <<оқы да - тоқы>> ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы
Әдіс - тәсілі: << БжС >> технологиясы
Картасы: <<Алгоритм>>
Сабақтың барысы:
1 тип. Жаңа материалдарды оқып білу мен бастапқы бекіту сабақтары келесі қисынға ие: мотивация > оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру > қабылдауды ұйымдастыру > ұғынуды ұйымдастыру > түйсіну. Түсініктің алғашқы тексерілуі > алғашқы бекітуді ұйымдастыру > талдау > түйсіну.
1
Ұйымдастыру кезеңі
Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Алдыңғы тақырып аяқталған деп саналады және түйсінуді қажет етпейді. Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
2
1 цикл <<Байқау>> <<Оқушылардың субъективті тәжірибелерін өзектендіру>>
ОӘЖӘ сызбасы бойынша бірінші түсіндіру.
1. Түсіндіру уақыты у1 у1 = 15 минут (тақтаға жазу).
3
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады, <<Байқау>> сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.
ТКШ: АКШ: Ж:
ЖКШ: Ж:
Үш тапсырма: ТКШ - АКШ - ЖКШ . Жұмыстың аяқталуы 5+30.
4
Ұғынуды ұйымдастыру Түйсіну
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
5
2 цикл <<Бекіту>> <<Оқушылардың субъективті тәжірибесін
өзектендіру>>
Екінші түсіндіру.
Мұғалім сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіруді бастайды. Түсіндіру уақыты бірінші
кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады.
1. Түсіндіру уақыты у2 у2 = 7 минут (тақтаға жазу).
6
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне <<Бекіту>> сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.
2- кесте бойынша тапсырма беріледі:
ТКШ: ТКШ: АКШ:
Үш тапсырма: <<Егер-онда>> сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.
Ж:
7
Ұғынуды ұйымдастыру Түйсіну
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> командасы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу болады: ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
8
3 цикл. <<Жады>> <<Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектендіру>>
Үшінші түсіндіру.
Мұғалім сыныптан сұрақ-жауап алады және өз ойынша оқушылардың көбі жіберген қателіктер бойынша ОӘЖӘ сызбасы кезеңіндегіден жаңаша түсіндіруді бастайды. Түсіндіру уақыты екінші кезеңдегі түсіндіруден 2 есе кем болады.
1. Түсіндіру уақыты у3 у3 = 3 минут (тақтаға жазу).
9
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады, дәптерлеріне <<Есте сақтау>> сөзін жазады және тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішінде аралап жүреді және бірінші түсіндіруден соң оқу материалын сыныптың меңгерген дәрежесін талдайды.
2-кесте бойынша тапсырма беріледі:
ТКШ: ТКШ: АКШ:
Үш тапсырма: <<Егер-онда>> сызбасы бойынша. Жұмыстың аяқталу 5+30.
Ж:
10
Ұғынуды ұйымдастыру
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексерілуі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу
болады:
ТКШ = ; АКШ = ; ЖКШ =
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тиым салынады.
11
Түйсіну
1. Сыныпқа байланысты ОӘЖӘ сызбасы мен материалды меңгеру деңгейі анықталады.
2. <<Биоинтернет>> картасымен жұмыс жасау бойынша сарапшылар тобы анықталады.
3. Сол тақырып бойынша сабақ нәтижесін ескере отырып жұмыс уақытының болжамын береді. 4. Егер де, сол күні <<Биоинтернет>> картасы бойынша сабақ жоқ болса, онда үйге тапсырма береді: ОӘЖӘ сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі. 5. Мұғалім тағы да тақырыптың аяқталумен карталар бойынша уақытты үнемдеуге <<Қисын>>, <<Көшбасшы>>, <<КТС>> карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .
Үйге тапсырма саны 10 кем болмауы тиіс. Тапсырманы оқулықтан немесе өз еркінше беруге болады.
12
Ескерту
Егер де, <<Алгоритм>> картасында сыныптың білім деңгейі 63% сапаға шықса, онда мұғалім келесі тақырыпқа қөшуге құқығы бар. Ол тақырып аяқталды деп саналады.
Уақытты үнемдеуге дағдыланыңыз.
2 кесте. <<Егер-онда>> үш деңгейлі күрделілік тапсырма деңгейін іріктеу сызбасы
Алынған нәтиже
Жоспарланған тапсырма
1
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ<= 63%
ЖКШ<= 63%
1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
2
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ> 63%
ЖКШ<= 63%
2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
3
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ> 63%
ЖКШ> 63%
3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
4
Егер
ТКШ>= 63%
АКШ<= 63%
ЖКШ> 63%
4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шектігі талапқа сай келмегенде.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz