Топтық жұмыс арқылы Оқыту үшін бағалау (қалыптастырушы бағалау), критериалды бағалау түсініктерін және сын тұрғысынан ойлау дағдысын жетілдіру

C:\Users\hp\Desktop\фото 23 май 2014\2013-10-09-23-40-15_deco.jpg

Коучинг тақырыбы:«Топтық жұмыс арқылы «Оқыту үшін бағалау» (қалыптастырушы бағалау), критериалды бағалау түсініктерін және сын тұрғысынан ойлау дағдысын жетілдіру»

Күтілетін нәтиже:Мұғалімдер cын тұрғысынан ойлау туралы деректермен танысады. Өз ойын сыни түрде ойланып, еркін ойын жеткізе алады. Сын тұрғысынан ойлау қалай пайдалану керектігі туралы тұжырым жасайды. «Оқыту үшін бағалау» (қалыптастырушы бағалау), кретериалды бағалау түсініктерін қалыптастырады, қалыптастырушы бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйренеді. Қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсартады, оқушыларды оқытуға жетелейді.

F:\БАРЛЫҚ СУРЕТТЕР ОСЫ ЖЕРДЕ\special для Раушан апай от джайыковой сауле\19 октябрь для 1 коучинг жоспар ЗУЛФИЯ\1 коучинг суреттер\CYMERA_20131025_125736.jpg F:\БАРЛЫҚ СУРЕТТЕР ОСЫ ЖЕРДЕ\special для Раушан апай от джайыковой сауле\19 октябрь для 1 коучинг жоспар ЗУЛФИЯ\зулфия 1 коучинг суреттер\коучинг.jpg F:\БАРЛЫҚ СУРЕТТЕР ОСЫ ЖЕРДЕ\special для Раушан апай от джайыковой сауле\19 октябрь для 1 коучинг жоспар ЗУЛФИЯ\1 коучинг суреттер\CYMERA_20131028_142113.jpg F:\БАРЛЫҚ СУРЕТТЕР ОСЫ ЖЕРДЕ\special для Раушан апай от джайыковой сауле\19 октябрь для 1 коучинг жоспар ЗУЛФИЯ\1 коучинг суреттер\CYMERA_20131028_142226.jpg


Семинар бойынша тренерлер мен қатысушылардың іс-әрекеті:

Коучинг сессияны өткізу этаптары
Тренердің іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Коучинг сессияны өткізу этаптары:

1-әрекет Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау . (5мин)

F:\БАРЛЫҚ СУРЕТТЕР ОСЫ ЖЕРДЕ\картинкалар-РАСКРАСКИ\i (8).jpg

Тренердің іс-әрекеті:

Коуч тақырып және тақырыптың мақсатымен таныстырады. 1. Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. 1 минут ішінде өзіңізді топқа таныстыруыңыз керек және өзіңіздің жаныңыздағы адамға бүгінгі күнге жақсы тілек немесе комплимент айтуыңыз керек. Тапсырма : Жаныңыздағы адамға жұмсақ ойыншықты ұсыну арқылы жасауға болады. Бүгінгі күнге сәттілік тілеп, бір-бірлеріңізге қуаныш сыйлағыңыз келеді, оны қалай жасар едіңіз? Іске сәт! 2. Топқа бөліну. Құрметті Ұстаздар!Сіздердің алдарыңызға конверт беріледі. Конверт ішіндегі Абай Құнанбаевтың өлеңдерінен шумақтар келтірілген, өзіңізге ұнаған шумақты таңдап алыңыздар. Ұқсас шумақтар бойынша топқа бөлінеміз.

1 ТОП -Артық ғылым кітапта, ерінбей оқып көруге.

2 ТОП-Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, еңбегің мен ақылың екі жақтап .

3 ТОП-Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рахым ойлап қой.

4 ТОП-Пайда ойлама, ар ойла, талап қыл, артық білуге .

Пайда болған топтар, өздерінің ережесін біріге отырып, осы ережелер негізінде «Алтын ереже» құрады: Белсенді болу, Ойыңмен бөлісу, Жұмысқа басынан аяғына дейін атсалысу, Бір-біріміздің сөзімізді бөлмеу, Әр адамның пікірімен санасу, Көбірек қарым-қатынас жасау, Уақытты тиімді пайдалану.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өздерінің бойындағы қасиеттері туралы ойланып айтады. Өзіндік таныстырылым жасайды. Топта ынтымақтастық ахуал қалыптастырады, бір-біріне жақсы тілектер тілейді. Топпен бірге орындайды.

F:\фото разное 2014 год 21февраль\фотки журба семинар 25 апрель 2014\20140425_112050.jpg

Конверт ішіндегі Абай Құнанбаевтың өлеңдерінен ұқсас шумақтар бойынша топқа бөлінеді.

Коучинг сессияны өткізу этаптары:

2-әрекет Эмоционалды көңіл-күй рефлексиясы 5 мин MCj03914120000[1] Man Walking in City with Sunshine MCj04404050000[1]

Cloud, Rain, Lightning

Тренердің іс-әрекеті: Алдыларыңыздағы 3 суреттің біреуін таңдау арқылы қазіргі уақыттағы эмоционалдық көңіл-күйлеріңізге байланысыты таңдап алыңыздар. Күн -сіз жұмыс істеуге белсендісіз, белсенді жұмыс істеуге күш-жігеріңіз жеткілікті. Бұлт -сіз қазіргі уақытта сабырлылық танытып отырсыз. Найзағай -сіздің көңіл күйіңіз болмай, сабырсыздық танытып отырсыз. . (Сіздер жаңа қандай іс- әрекет жасадыңыздар?) Сабақтың соңында осы суреттерді қайта таңдату. Рефлексия жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақ алдындағы сабаққа деген көңіл-күйін анықтайды және сабақтан кейінгі көңіл-күйін анықтайды.

F:\4бастауыш семинар фотолар\20140312_104134.jpg

Коучинг сессияны өткізу этаптары:

3-әрекет. Миға шабуыл Слайд көрсетілімі 10мин

E:\ааа\images (44).jpg

F:\скачанные 2 планшета 6 апрель\i-2.jpg

Тренердің іс-әрекеті:

Суреттерді сөйлетсек. Бір сөзбен қалай айтар едіңіз?

«Сурет не дейді» тақырыбы бойынша слайдты көру арқылы біраз суреттер көріп, не ойыңызға келді, соны қағаз бетіне жазу керек және жазғандарыңызды оқып, түсінік бересіздер.

pic19169 zKKTR287 zion_barbu Buddy_Love - borisiav stankovic zviktor_zuev zkarikatur09 z01untitled2 Мұғалім - зерттеуші.

Мұғалім - зерттеуші атты слайд көрсетілімінде екі түрлі мұғалімнің іс әрекеті баяндалады. Бірінші мұғалім баланың әрбір әрекетін тек жазамен бағалап отырады. Ал екіншісі балаға зерттеу жұмысын жүргізіп, мәселенің себебін анықтайды. Мұғалім алдындағы әрбір баланың тағдырына тікелей жауапты екенін ұмытпауы керек. Ал сіздер қандай әрекет етер едіңіздер?

(МҰҒАЛІМДЕР ӨЗ ОЙЛАРЫМЕН БӨЛІСЕДІ)

C:\Users\mono30\Desktop\Новая папка (3)\слайд4.jpg C:\Users\mono30\Desktop\сайд\слайд18.jpeg C:\Users\mono30\Desktop\сайд\слайд1.jpeg

Мұғалімнің іс-әрекеті: Суреттерді көреді, ойына алғашқы көргенде не келеді, соны қағаз бетіне жазып отырады.
Коучинг сессияны өткізу этаптары:

4-әрекет.
Джигсо әдісі

20 мин

Тренердің іс-әрекеті:

Әр топқа тапсырма беріледі. Әр топ сұраққа жауаптарын схема, таблица түрінде жазуларына болады. Джигсо әдісі қолданады, әр топ алмасу арқылы бір-бірінің жазуларын толықтырады, алмасады. Әр топ мүшелері өз жұмысын постер арқылы қорғайды. Жұмыс үшін және қорғаушы үшін бағалау критерийлері тақтаға ілінеді.

Тапсырма тақырыптары : 1 ТОПҚА -Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер

2 ТОПҚА-Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер

3 ТОПҚА- Білім беру жүйесіндегі өзгерістер

4 ТОПҚА- Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру

F:\фото разное 2014 год 21февраль\фотки журба семинар 25 апрель 2014\20140425_112125.jpg F:\фото разное 2014 год 21февраль\фотки журба семинар 25 апрель 2014\20140425_112133.jpg

1. Бағалау түсінікті болды ма?

2. Мұндай бағалауды қалай атауға болады?

3. Бағалау керек. Бірақ қандай бағалау керек?

4. Тағы қандай бағалау түрлерін білесіздер?

Рефлексия жасау. ( Сіздер жаңа қандай іс әрекет жасадыңыздар)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жұмыс үшін бағалау критерийлері :

1. Жұмысқа тақырып қойылған

2. Жұмыс талапқа сай ұқыпты безендірілген

3. Ерекше

Қорғаушы үшін бағалау критерийлері :

1. Қорғаушы қағазға қарамайды, оқымайды, тек баяндайды

2. Тақырып бойынша қорғау

3. Әңгіме қызықты және құнды пікірлермен жазылған

4. Уақытты тиімді пайдаланды

5. Қорғаушының сөйлеу мәнері, дауысы анық

F:\4бастауыш семинар фотолар\20140312_104314.jpg

F:\4бастауыш семинар фотолар\20140312_104933.jpg

F:\4бастауыш семинар фотолар\20140312_111237.jpg

Коучинг сессияны өткізу этаптары:
Тренердің іс-әрекеті:
Коучинг сессияны өткізу этаптары:

5-әрекет. Топтық жұмыс

(15 мин)

Тренердің іс-әрекеті:

Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы . Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар. Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі. Әр топқа пиццаның суретін салу тапсырылады. Ақылдың алты қалпағы бойынша өз пікірін қорғау. Суретті топ мүшелері қорғайды. Топтар тақтаның алдына шығып салған суреттеріңізді бағалайық.

Бағалау критерийлері тақтада көрініп тұрады. Бағалау критерияларын презентациядан көрсету. Блум таксономиясы. 1. Сізге неліктен мұндай баға қойылғаны түсінікті ме? 2. Сізге . . . қойылды, неге? 3. Сіз жаныңызды отырған әріптесіңізге баға қою кезінде неге көңіл аудардыңыз? 4. Жұмысты бағалау қиын болды ма? 5. Сіздің бағалауыңыз қандай қиындықтар туындатады? 6. Сіздің бағалауыңыз қандай аспектілерді қамтыды? 7. Сііздің оқушыларыңыз не үшін және неге баға алғандығын түсінеді ме? 8. Сіздің оқушыларыңыз әр сабақ сайын бағаланады ма?

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Уақытты үнемдеу.

Критерийлер сақталуы керек.

Ынтымақтастықта жұмыс істеу.

Жауапкершілікті сезіну.

Коучинг сессияны өткізу этаптары:

6-әрекет.

(10 мин)


Ұқсас жұмыстар
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Критериалды бағалаудың міндеттері
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. су айналымы
Бүгінгі оқушының білім сапасын критериалды бағалау жүйесі арқылы жетілдіру
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Мәтін туралы түсінік
ОМОЖТ диалогті оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz