6-сынып математика: Қарама-қарсы сандар және санның модулі тақырыбын қайталау жаттығулары

Пәні: математика
Күні 23. 10. 2015ж
6-сынып, сабақ №46
Пәні:математика: Сабақтың тақырыбы
Күні23. 10. 2015ж: Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары
Пәні:математика: Мақсаты
Күні23. 10. 2015ж: Қарама - қарсы сандар және санның модулі тақырыптарын қайталау. Алған теориялық білімдерін практикалық әр түрлі тапсырмалар арқылы бекіту.
Пәні:математика: Жұмыс нәтижесі
Күні23. 10. 2015ж: Қарама - қарсы сандардың қандай сан екенін біледі (барлығы) ; қарама - қарсы сандарды координаталық түзуде кескіндейді (барлығы) ; санның абсолют шамасын таба біледі (барлығы) .
Пәні:математика: Дереккөздер
Күні23. 10. 2015ж:

Ж. У. Кобдикова, Ш. Қ. Нұрманбетова - Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2015 «Математика» оқулығы

5-11 сыныптарға арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік құрал», интернет желісі

Пәні:математика: Негізгі идеясы
Күні23. 10. 2015ж: Топтық және жұптық жұмыстар арқылы сыныпта ынтымақтастық қалыптасады.
Пәні:математика: Ресурстар
Күні23. 10. 2015ж: Слайдтар, ауызша және өздік жұмыстарға арналған тапсырмалар, үлестірмелі кеспелер
Пәні:математика: Қолданылған модульдер
Күні23. 10. 2015ж:

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : жұптық, топтық жеке және ұжымдық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт

ОБжК: ( оқытуды басқару және көшбасшылық) таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар

СТО: Бүгінгі сабақта менің білгенім . . .

  • Қызықты болғаны . . .
  • Қиын болғаны . . .
  • . . . енді мен орындай аламын.
  • . . . мен жасай алады екенмін.
  • Мені таңғалдырғаны . . .

Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту мен оқу.

Пәні:математика: Үйге тапсырма
Күні23. 10. 2015ж: №144

Сабақтың барысы:

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Ұйымдастыру

2-мин

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

«Сәлемдесу» жаттығу

Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан» бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, «жүрек» бейнеленсе, құшақтасамыз.

(Топқа бөліну) .

Нәтиже: Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Білу

5 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

«Миға шабуыл»

  • Оң сандар дегеніміз . . .
  • Теріс сандар . . .
  • Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан.
  • Координаталық түзу дегеніміз не?
  • Қарама - қарсы сандар дегеніміз?
  • Рационал сандар дегеніміз не?
  • Санның модулі дегеніміз?
  • Теріс санның модулі . . .
Нәтиже: Өткен тақырып бойынша білімдері сараланады
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Түсіну

10 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

- Координаталық түзуде бейнеленген нүктелердің координатасын атаңдар.

- Қарама - қарсы бағытта кескінделген нүктелерді атаңдар.

- берілген сандардың ішінен қарама -қарсы жұптарды көрсетіңдер:

Нәтиже: Тақырып бойынша мәтінді меңгереді және негізгі идеясын түсінеді
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Қолдану

12 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1 - тапсырма:

а) Өрнектің мәнін табыңдар:

-(-(-(-1) ) ) ; -(-(-1) ) ; -(-(-(-(-1) ) ) )

б) Өрнектің мәнін табыңдар:

-(-с), егер с=2, 3 ; -4¼

-(-(-а) ), егер а = -12, 3 ; 7½

в) в - санның мәні қандай болады, егер

в - теріс сан;

в=0;

в - оң сан.

2 - тапсырма:

Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42

Әр санның модулін табыңдар.

4=4 және -4=4

94=94 және -94=94

-42=42 және 42=42

Бұл модульдерді салыстырыңдар. Қандай қорытындыға келесіңдер?

3 - тапсырма:

Координаталық түзуде бейнеленген А, В, С, Д нүктелерінің координаталарын тауып, санақ басынан нүктеге дейінгі арақашықтығын модуль арқылы жазыңдар.

-5=5

-2=2

3=3

5=5

4 - тапсырма:

Өз беттерімен орындап, көршілеріңе тексертіңдер.

3, 7=3, 7 315, 6=315, 6

-7, 8=7, 8 0=0

-200=200 -½=½

4¾=4¾

5 - тапсырма:

Өрнектің мәнін табыңдар:

-8--5

-10*-5

240:-80

-710+-290

6 - тапсырма:

Сандарды модулі бойынша өсу ретімен жазыңдар:

6, 4; -5, 8; 3, 9; -7, 1; 0

0; 3, 9; -5, 8; 6, 4; -7, 1

Сандарды модулі бойынша кему ретімен жазыңдар:

7, 3; -4, 5; 5, 9; -8, 1; 0

-8, 1; 7, 3; 5, 9; -4, 5; 0

Нәтиже: Алған білімін практика жүзінде қолдана алады.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Талдау

4 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Оң, теріс сандардың, нөл санының модульдерін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін жазыңдар.

Нәтиже: Сыни ойлайды, салыстыра алады
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Жинақтау

5 мин

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Берілген тірек сызбаны сабақта алған білімдеріңді негізге ала отырып жалғастырып, толтырыңдар.

плйрпол

Санның модулі

Теріс сандар

0 (нөл)

Оң сандар

Нәтиже: Ойларын жинақтай алады
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Рефлексия

2 мин

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Өз бағаңды төменде беріліп тұрған сөйлемнен баста.

  • Бүгінгі сабақта менің білгенім . . .
  • Қызықты болғаны . . .
  • Қиын болғаны . . .
  • . . . енді мен орындай аламын.
  • . . . мен жасай алады екенмін.
  • Мені таңғалдырғаны . . .
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Бағалау

5 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Формативті бағалаулар және әр оқушы өзін-өзі бағалайды

5 - Тақырыпты өте жақсы меңгердім.

4 - Әлі де үйреніп жұмыс жасауым қажет.

3 - Бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.

Нәтиже: Өздеріне сыни көзқараста қарап, өзін-өзі бағалауға дағдыланады

Ұқсас жұмыстар
6-сынып математикасы: Қарама-қарсы сандар бойынша сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Санның модулі - қайталау және білімді бекіту
6-сынып математикасы: Санның модулі - сабақ жоспары
Рационал санның модулі: сабақ жоспары
6-сынып: Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдануды пысықтау
Сабақ жоспары: таңбалары қарама-қарсы сандарды қосу
Сабақ жоспары: Мағынасы қарама-қарсы сөздер
6-сынып математика сабақ жоспары: Оң және теріс сандар және координаталық түзу
Қарама-қарсы мағыналы сөздер (антоним): 4-сынып қазақ тілі сабақ жоспары
3-сынып қазақ тілі: мағыналары қарама-қарсы сөздер (жаңа білімді меңгерту)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz