Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары

Пәні: математика
Күні 23. 10. 2015ж
6-сынып, сабақ №46
Пәні:математика: Сабақтың тақырыбы
Күні23. 10. 2015ж: Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары
Пәні:математика: Мақсаты
Күні23. 10. 2015ж: Қарама - қарсы сандар және санның модулі тақырыптарын қайталау. Алған теориялық білімдерін практикалық әр түрлі тапсырмалар арқылы бекіту.
Пәні:математика: Жұмыс нәтижесі
Күні23. 10. 2015ж: Қарама - қарсы сандардың қандай сан екенін біледі (барлығы) ; қарама - қарсы сандарды координаталық түзуде кескіндейді (барлығы) ; санның абсолют шамасын таба біледі (барлығы) .
Пәні:математика: Дереккөздер
Күні23. 10. 2015ж:

Ж. У. Кобдикова, Ш. Қ. Нұрманбетова - Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2015 «Математика» оқулығы

5-11 сыныптарға арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік құрал», интернет желісі

Пәні:математика: Негізгі идеясы
Күні23. 10. 2015ж: Топтық және жұптық жұмыстар арқылы сыныпта ынтымақтастық қалыптасады.
Пәні:математика: Ресурстар
Күні23. 10. 2015ж: Слайдтар, ауызша және өздік жұмыстарға арналған тапсырмалар, үлестірмелі кеспелер
Пәні:математика: Қолданылған модульдер
Күні23. 10. 2015ж:

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : жұптық, топтық жеке және ұжымдық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт

ОБжК: ( оқытуды басқару және көшбасшылық) таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар

СТО: Бүгінгі сабақта менің білгенім . . .

  • Қызықты болғаны . . .
  • Қиын болғаны . . .
  • . . . енді мен орындай аламын.
  • . . . мен жасай алады екенмін.
  • Мені таңғалдырғаны . . .

Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту мен оқу.

Пәні:математика: Үйге тапсырма
Күні23. 10. 2015ж: №144

Сабақтың барысы:

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Ұйымдастыру

2-мин

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

«Сәлемдесу» жаттығу

Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан» бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, «жүрек» бейнеленсе, құшақтасамыз.

(Топқа бөліну) .

Нәтиже: Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Білу

5 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

«Миға шабуыл»

  • Оң сандар дегеніміз . . .
  • Теріс сандар . . .
  • Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан.
  • Координаталық түзу дегеніміз не?
  • Қарама - қарсы сандар дегеніміз?
  • Рационал сандар дегеніміз не?
  • Санның модулі дегеніміз?
  • Теріс санның модулі . . .
Нәтиже: Өткен тақырып бойынша білімдері сараланады
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Түсіну

10 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

- Координаталық түзуде бейнеленген нүктелердің координатасын атаңдар.

- Қарама - қарсы бағытта кескінделген нүктелерді атаңдар.

- берілген сандардың ішінен қарама -қарсы жұптарды көрсетіңдер:

Нәтиже: Тақырып бойынша мәтінді меңгереді және негізгі идеясын түсінеді
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Қолдану

12 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1 - тапсырма:

а) Өрнектің мәнін табыңдар:

-(-(-(-1) ) ) ; -(-(-1) ) ; -(-(-(-(-1) ) ) )

б) Өрнектің мәнін табыңдар:

-(-с), егер с=2, 3 ; -4¼

-(-(-а) ), егер а = -12, 3 ; 7½

в) в - санның мәні қандай болады, егер

в - теріс сан;

в=0;

в - оң сан.

2 - тапсырма:

Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42

Әр санның модулін табыңдар.

4=4 және -4=4

94=94 және -94=94

-42=42 және 42=42

Бұл модульдерді салыстырыңдар. Қандай қорытындыға келесіңдер?

3 - тапсырма:

Координаталық түзуде бейнеленген А, В, С, Д нүктелерінің координаталарын тауып, санақ басынан нүктеге дейінгі арақашықтығын модуль арқылы жазыңдар.

-5=5

-2=2

3=3

5=5

4 - тапсырма:

Өз беттерімен орындап, көршілеріңе тексертіңдер.

3, 7=3, 7 315, 6=315, 6

-7, 8=7, 8 0=0

-200=200 -½=½

4¾=4¾

5 - тапсырма:

Өрнектің мәнін табыңдар:

-8--5

-10*-5

240:-80

-710+-290

6 - тапсырма:

Сандарды модулі бойынша өсу ретімен жазыңдар:

6, 4; -5, 8; 3, 9; -7, 1; 0

0; 3, 9; -5, 8; 6, 4; -7, 1

Сандарды модулі бойынша кему ретімен жазыңдар:

7, 3; -4, 5; 5, 9; -8, 1; 0

-8, 1; 7, 3; 5, 9; -4, 5; 0

Нәтиже: Алған білімін практика жүзінде қолдана алады.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Талдау

4 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Оң, теріс сандардың, нөл санының модульдерін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін жазыңдар.

Нәтиже: Сыни ойлайды, салыстыра алады
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Жинақтау

5 мин

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Берілген тірек сызбаны сабақта алған білімдеріңді негізге ала отырып жалғастырып, толтырыңдар.

плйрпол

Санның модулі

Теріс сандар

0 (нөл)

Оң сандар

Нәтиже: Ойларын жинақтай алады
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Рефлексия

2 мин

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Өз бағаңды төменде беріліп тұрған сөйлемнен баста.

  • Бүгінгі сабақта менің білгенім . . .
  • Қызықты болғаны . . .
  • Қиын болғаны . . .
  • . . . енді мен орындай аламын.
  • . . . мен жасай алады екенмін.
  • Мені таңғалдырғаны . . .
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:

Бағалау

5 минут

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Формативті бағалаулар және әр оқушы өзін-өзі бағалайды

5 - Тақырыпты өте жақсы меңгердім.

4 - Әлі де үйреніп жұмыс жасауым қажет.

3 - Бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.

Нәтиже: Өздеріне сыни көзқараста қарап, өзін-өзі бағалауға дағдыланады

Ұқсас жұмыстар
Ауыр доппен жаттығулар
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Коучинг қмж
Жалпы дамыту жаттығулары
Оқушының сабаққа
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Оқушылардың жаттығуды орындау қабілетіне қарай
400 метрге уакытқа жүгіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz