Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары

Ж. У. Кобдикова, Ш. Қ. Нұрманбетова - Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2015 «Математика» оқулығы
5-11 сыныптарға арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік құрал», интернет желісі
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : жұптық, топтық жеке және ұжымдық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт
ОБжК: ( оқытуды басқару және көшбасшылық) таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар
СТО: Бүгінгі сабақта менің білгенім . . .
- Қызықты болғаны . . .
- Қиын болғаны . . .
- . . . енді мен орындай аламын.
- . . . мен жасай алады екенмін.
- Мені таңғалдырғаны . . .
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту мен оқу.
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Ұйымдастыру
2-мин
«Сәлемдесу» жаттығу
Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан» бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, «жүрек» бейнеленсе, құшақтасамыз.
(Топқа бөліну) .
Білу
5 минут
«Миға шабуыл»
- Оң сандар дегеніміз . . .
- Теріс сандар . . .
- Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан.
- Координаталық түзу дегеніміз не?
- Қарама - қарсы сандар дегеніміз?
- Рационал сандар дегеніміз не?
- Санның модулі дегеніміз?
- Теріс санның модулі . . .
Түсіну
10 минут
- Координаталық түзуде бейнеленген нүктелердің координатасын атаңдар.
- Қарама - қарсы бағытта кескінделген нүктелерді атаңдар.
- берілген сандардың ішінен қарама -қарсы жұптарды көрсетіңдер:
Қолдану
12 минут
1 - тапсырма:
а) Өрнектің мәнін табыңдар:
-(-(-(-1) ) ) ; -(-(-1) ) ; -(-(-(-(-1) ) ) )
б) Өрнектің мәнін табыңдар:
-(-с), егер с=2, 3 ; -4¼
-(-(-а) ), егер а = -12, 3 ; 7½
в) в - санның мәні қандай болады, егер
в - теріс сан;
в=0;
в - оң сан.
2 - тапсырма:
Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42
Әр санның модулін табыңдар.
4=4 және -4=4
94=94 және -94=94
-42=42 және 42=42
Бұл модульдерді салыстырыңдар. Қандай қорытындыға келесіңдер?
3 - тапсырма:
Координаталық түзуде бейнеленген А, В, С, Д нүктелерінің координаталарын тауып, санақ басынан нүктеге дейінгі арақашықтығын модуль арқылы жазыңдар.
-5=5
-2=2
3=3
5=5
4 - тапсырма:
Өз беттерімен орындап, көршілеріңе тексертіңдер.
3, 7=3, 7 315, 6=315, 6
-7, 8=7, 8 0=0
-200=200 -½=½
4¾=4¾
5 - тапсырма:
Өрнектің мәнін табыңдар:
-8--5
-10*-5
240:-80
-710+-290
6 - тапсырма:
Сандарды модулі бойынша өсу ретімен жазыңдар:
6, 4; -5, 8; 3, 9; -7, 1; 0
0; 3, 9; -5, 8; 6, 4; -7, 1
Сандарды модулі бойынша кему ретімен жазыңдар:
7, 3; -4, 5; 5, 9; -8, 1; 0
-8, 1; 7, 3; 5, 9; -4, 5; 0
Талдау
4 минут
Оң, теріс сандардың, нөл санының модульдерін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін жазыңдар.
Жинақтау
5 мин
Берілген тірек сызбаны сабақта алған білімдеріңді негізге ала отырып жалғастырып, толтырыңдар.
плйрпол
Санның модулі
Теріс сандар
0 (нөл)
Оң сандар
Рефлексия
2 мин
Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Өз бағаңды төменде беріліп тұрған сөйлемнен баста.
- Бүгінгі сабақта менің білгенім . . .
- Қызықты болғаны . . .
- Қиын болғаны . . .
- . . . енді мен орындай аламын.
- . . . мен жасай алады екенмін.
- Мені таңғалдырғаны . . .
Бағалау
5 минут
Формативті бағалаулар және әр оқушы өзін-өзі бағалайды
5 - Тақырыпты өте жақсы меңгердім.
4 - Әлі де үйреніп жұмыс жасауым қажет.
3 - Бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz