Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары
Пәні: математика
Күні 23.10. 2015ж
6-сынып, сабақ №46
Сабақтың тақырыбы
Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары
Мақсаты
Қарама - қарсы сандар және санның модулі тақырыптарын қайталау. Алған теориялық білімдерін практикалық әр түрлі тапсырмалар арқылы бекіту.
Жұмыс нәтижесі
Қарама - қарсы сандардың қандай сан екенін біледі (барлығы); қарама - қарсы сандарды координаталық түзуде кескіндейді (барлығы); санның абсолют шамасын таба біледі (барлығы).
Дереккөздер
Ж.У.Кобдикова, Ш.Қ.Нұрманбетова - Астана: <<Арман-ПВ>> баспасы, 2015 <<Математика>> оқулығы
5-11 сыныптарға арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік құрал>>, интернет желісі
Негізгі идеясы
Топтық және жұптық жұмыстар арқылы сыныпта ынтымақтастық қалыптасады.
Ресурстар
Слайдтар, ауызша және өздік жұмыстарға арналған тапсырмалар, үлестірмелі кеспелер
Қолданылған модульдер
ОЖТ(оқытудын жаңа тәсілдері): жұптық, топтық жеке және ұжымдық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар
СТО: Бүгінгі сабақта менің білгенім...
* Қызықты болғаны...
* Қиын болғаны...
* ... енді мен орындай аламын.
* ... мен жасай алады екенмін.
* Мені таңғалдырғаны...
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту мен оқу.
Үйге тапсырма
№144
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Ұйымдастыру
2-мин
<<Сәлемдесу>> жаттығу
Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте <<күн>> бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз, <<алақан>> бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, <<жүрек>> бейнеленсе, құшақтасамыз.
(Топқа бөліну).
Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.
Білу
5 минут
<<Миға шабуыл>>
o Оң сандар дегеніміз . . .
o Теріс сандар . . .
o Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан.
o Координаталық түзу дегеніміз не?
o Қарама - қарсы сандар дегеніміз?
o Рационал сандар дегеніміз не?
o Санның модулі дегеніміз?
o Теріс санның модулі . . .
Өткен тақырып бойынша білімдері сараланады
Түсіну
10 минут
- Координаталық түзуде бейнеленген нүктелердің координатасын атаңдар.
- Қарама - қарсы бағытта кескінделген нүктелерді атаңдар.
- берілген сандардың ішінен қарама - қарсы жұптарды көрсетіңдер:
Тақырып бойынша мәтінді меңгереді және негізгі идеясын түсінеді
Қолдану
12 минут
1 - тапсырма:
а) Өрнектің мәнін табыңдар:
-(-(-(-1))); -(-(-1)); -(-(-(-(-1))))
б) Өрнектің мәнін табыңдар:
-(-с), егер с=2,3 ; -4(1/4)
-(-(-а)), егер а = -12,3 ; 7(1/2)
в) в - санның мәні қандай болады, егер
в - теріс сан;
в=0;
в - оң сан.
2 - тапсырма:
Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42
Әр санның модулін табыңдар.
|4|=4 және |-4|=4
|94|=94 және |-94|=94
|-42|=42 және |42|=42
Бұл модульдерді салыстырыңдар. Қандай қорытындыға келесіңдер?
3 - тапсырма:
Координаталық түзуде бейнеленген А, В, С, Д нүктелерінің координаталарын тауып, санақ басынан нүктеге дейінгі арақашықтығын модуль арқылы жазыңдар.
|-5|=5
|-2|=2
|3|=3
|5|=5
4 - тапсырма:
Өз беттерімен орындап, көршілеріңе тексертіңдер.
|3,7|=3,7 |315,6|=315,6
|-7,8|=7,8 |0|=0
|-200|=200 |-(1/2)|=(1/2)
|4(3/4)|=4(3/4)
5 - тапсырма:
Өрнектің мәнін табыңдар:
|-8|-|-5|
|-10|*|-5|
|240|:|-80|
|-710|+|-290|
6 - тапсырма:
Сандарды модулі бойынша өсу ретімен жазыңдар:
6,4; -5,8; 3,9; -7,1; 0
0; 3,9; -5,8; 6,4; -7,1
Сандарды модулі бойынша кему ретімен жазыңдар:
7,3; -4,5; 5,9; -8,1; 0
-8,1; 7,3; 5,9; -4,5; 0
Алған білімін практика жүзінде қолдана алады.
Талдау
4 минут
Оң, теріс сандардың, нөл санының модульдерін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін жазыңдар.
Сыни ойлайды, салыстыра алады
Жинақтау
5 мин
Берілген тірек сызбаны сабақта алған білімдеріңді негізге ала отырып жалғастырып, толтырыңдар.
Санның модулі
плйрпол
Теріс сандар
0 (нөл)
Оң сандар
Ойларын жинақтай алады
Рефлексия
2 мин
Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Өз бағаңды төменде беріліп тұрған сөйлемнен баста.
* Бүгінгі сабақта менің білгенім...
* Қызықты болғаны...
* Қиын болғаны...
* ... енді мен орындай аламын.
* ... мен жасай алады екенмін.
* Мені таңғалдырғаны...
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау
5 минут
Формативті бағалаулар және әр оқушы өзін-өзі бағалайды
5 - Тақырыпты өте жақсы меңгердім.
4 - Әлі де үйреніп жұмыс жасауым қажет.
3 - Бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.
Өздеріне сыни көзқараста қарап, өзін-өзі бағалауға дағдыланады
Күні 23.10. 2015ж
6-сынып, сабақ №46
Сабақтың тақырыбы
Модуль тақырыбын қайталау жаттығулары
Мақсаты
Қарама - қарсы сандар және санның модулі тақырыптарын қайталау. Алған теориялық білімдерін практикалық әр түрлі тапсырмалар арқылы бекіту.
Жұмыс нәтижесі
Қарама - қарсы сандардың қандай сан екенін біледі (барлығы); қарама - қарсы сандарды координаталық түзуде кескіндейді (барлығы); санның абсолют шамасын таба біледі (барлығы).
Дереккөздер
Ж.У.Кобдикова, Ш.Қ.Нұрманбетова - Астана: <<Арман-ПВ>> баспасы, 2015 <<Математика>> оқулығы
5-11 сыныптарға арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік құрал>>, интернет желісі
Негізгі идеясы
Топтық және жұптық жұмыстар арқылы сыныпта ынтымақтастық қалыптасады.
Ресурстар
Слайдтар, ауызша және өздік жұмыстарға арналған тапсырмалар, үлестірмелі кеспелер
Қолданылған модульдер
ОЖТ(оқытудын жаңа тәсілдері): жұптық, топтық жеке және ұжымдық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар
СТО: Бүгінгі сабақта менің білгенім...
* Қызықты болғаны...
* Қиын болғаны...
* ... енді мен орындай аламын.
* ... мен жасай алады екенмін.
* Мені таңғалдырғаны...
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту мен оқу.
Үйге тапсырма
№144
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Ұйымдастыру
2-мин
<<Сәлемдесу>> жаттығу
Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте <<күн>> бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз, <<алақан>> бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, <<жүрек>> бейнеленсе, құшақтасамыз.
(Топқа бөліну).
Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.
Білу
5 минут
<<Миға шабуыл>>
o Оң сандар дегеніміз . . .
o Теріс сандар . . .
o Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан.
o Координаталық түзу дегеніміз не?
o Қарама - қарсы сандар дегеніміз?
o Рационал сандар дегеніміз не?
o Санның модулі дегеніміз?
o Теріс санның модулі . . .
Өткен тақырып бойынша білімдері сараланады
Түсіну
10 минут
- Координаталық түзуде бейнеленген нүктелердің координатасын атаңдар.
- Қарама - қарсы бағытта кескінделген нүктелерді атаңдар.
- берілген сандардың ішінен қарама - қарсы жұптарды көрсетіңдер:
Тақырып бойынша мәтінді меңгереді және негізгі идеясын түсінеді
Қолдану
12 минут
1 - тапсырма:
а) Өрнектің мәнін табыңдар:
-(-(-(-1))); -(-(-1)); -(-(-(-(-1))))
б) Өрнектің мәнін табыңдар:
-(-с), егер с=2,3 ; -4(1/4)
-(-(-а)), егер а = -12,3 ; 7(1/2)
в) в - санның мәні қандай болады, егер
в - теріс сан;
в=0;
в - оң сан.
2 - тапсырма:
Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42
Әр санның модулін табыңдар.
|4|=4 және |-4|=4
|94|=94 және |-94|=94
|-42|=42 және |42|=42
Бұл модульдерді салыстырыңдар. Қандай қорытындыға келесіңдер?
3 - тапсырма:
Координаталық түзуде бейнеленген А, В, С, Д нүктелерінің координаталарын тауып, санақ басынан нүктеге дейінгі арақашықтығын модуль арқылы жазыңдар.
|-5|=5
|-2|=2
|3|=3
|5|=5
4 - тапсырма:
Өз беттерімен орындап, көршілеріңе тексертіңдер.
|3,7|=3,7 |315,6|=315,6
|-7,8|=7,8 |0|=0
|-200|=200 |-(1/2)|=(1/2)
|4(3/4)|=4(3/4)
5 - тапсырма:
Өрнектің мәнін табыңдар:
|-8|-|-5|
|-10|*|-5|
|240|:|-80|
|-710|+|-290|
6 - тапсырма:
Сандарды модулі бойынша өсу ретімен жазыңдар:
6,4; -5,8; 3,9; -7,1; 0
0; 3,9; -5,8; 6,4; -7,1
Сандарды модулі бойынша кему ретімен жазыңдар:
7,3; -4,5; 5,9; -8,1; 0
-8,1; 7,3; 5,9; -4,5; 0
Алған білімін практика жүзінде қолдана алады.
Талдау
4 минут
Оң, теріс сандардың, нөл санының модульдерін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін жазыңдар.
Сыни ойлайды, салыстыра алады
Жинақтау
5 мин
Берілген тірек сызбаны сабақта алған білімдеріңді негізге ала отырып жалғастырып, толтырыңдар.
Санның модулі
плйрпол
Теріс сандар
0 (нөл)
Оң сандар
Ойларын жинақтай алады
Рефлексия
2 мин
Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Өз бағаңды төменде беріліп тұрған сөйлемнен баста.
* Бүгінгі сабақта менің білгенім...
* Қызықты болғаны...
* Қиын болғаны...
* ... енді мен орындай аламын.
* ... мен жасай алады екенмін.
* Мені таңғалдырғаны...
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау
5 минут
Формативті бағалаулар және әр оқушы өзін-өзі бағалайды
5 - Тақырыпты өте жақсы меңгердім.
4 - Әлі де үйреніп жұмыс жасауым қажет.
3 - Бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.
Өздеріне сыни көзқараста қарап, өзін-өзі бағалауға дағдыланады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz