Lesson Study-ді қолдану.Lesson Study тәсілі дегеніміз не

Утепкалиева Маншук Жаксыгалиевна
География пәнінін мұғалімі
Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі
Коучинг сабақ жоспары
1. Lesson Study-дің мәні оқушылардың назарын оқуға шоғырландыру арқылы оқытуды дамыту және жетілдіруге арналған құрал екендігін түсіне алады.
2. Мұғалімдерге мектепті дамытуға ықпал ететін, оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде Lesson Study -ді ұсыну.
3. Мұғалімдер топтарының арасында тәжірибені жетілдіру құралы ретінде Lesson Study-ді қалай пайдалануға болатынын ұғына алады.
Lesson Study үдерісінің маңыздылығын түсінді.
Оқуды, оқытуды және мұғалімдердің тәжірибесін дамыту мен жетілдіруге арналған құрал ретінде әріптестермен өзара ықпалдасу әдісін үйренеді.
Lesson Studyкезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінеді.
Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтарымен танысады.
«Lesson study» әдісін өз тәжірибелерінде қолдануға мүмкіндік алады.
Lesson studyсыныптыты зерттеу нысандарының бірі болып табылады.
Lesson studyмұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып табылады және де іс-әрекеттегі зерттеу сияқты бірқатар циклдерді қамтиды.
Lesson studyмұғалімдердің білімін қалыптастыру және оұыту мен оқуды жетілдіру тәсілі.
МАН. 96-бет. Үлестірмелі материалдар. Үшінші апта.
Таныстырылым:
Жеке жұмыс.
"Түйінді он сөз"
Бейнесюжет. "Сила Iesson Stady".
Осы суретте нені көріп тұрсыздар?
Нені байқадыңыз?
1-тапсырма :Берілген сабақ жоспарының үлгісін пайдалана отырып бөлімдерін орындаңыз?
2-тапсырма: Топтық пікірталас. Мектебіңізге қатысты төмендегі мәселелерді талқылау:
- І топ. Lesson Study бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар;
- ІІ топ. Lesson Study бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына бөгет жасайтын кедергілер;
Топтық тапсырма.
Lesson Study бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына сіз қалай ықпал ете аласыз? «Lesson Study бойынша бірлескен жұмыс жүргізу ережесін» жасау.
Рефлексия . Топ мүшелеріне сұрақтар қойылып, жауап алынады?
1. Коучинг -сессия басталғанда біз қандай әрекет орындадық?
2. Осы әрекетті сыныпта қолдануғабола ма? Неге?
3. Біз қандай тәсілмен таныстық?
4. Сіз өз мектебіңізде «LessonStudy» тәсілін жүргізерме едіңіз? Неге?
5. Бірлесіп зерттеу жұмысын жүргізер әріптес бар деп ойлайсыз ба?
Кері байланыс «Плюс-Минус-Қызық»
Маған не ұнады?
Мен не үйрендім?
Не түсініксіз болды?
Өз ұсыныстарыңызды білдірсеңіздер?
10мин
5 мин
8 мин
5 мин
2 мин
Топ мүшелері бірлесіп сабақ шаблонын толтырып өз ойыларын айтады.
Тапсырманы топпен талқылайды.
Топтық талқылау жасап,
топтар «Lesson Study бойынша бірлескен жұмыс жүргізу ережесін» жасайды.
Ереже постер түрінде қорғалады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz