Көшпелілердің материалдық мəдениеті

Ақтөбе облысы
Темір ауданы
№1Шұбарқұдық мектеп-гимназиясының тарих пәнінің мұғалімі
Салиманова Жанылсын Кадиржановна
Қызығушылықты ояту
- минут)
Ұйымдастыру
«Тарихи теңеу» тренингі
Психологиялық ахуал
«Қара жорға» биі
Топқа бөлу:
Суреттерден мозаика құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Топқа бөлінеді
1-топ:Қару-жарақтары
2-топ: Тұрмыстық заттары
3-топ:Киім-кешектері
4-топ: Сауда қатынастары
Мағынаны ашу
- инут)
Үй тапсырмасын тексеру
Кезбе тілші әдісі арқылы сұрақтар қояды
Оқушылар бір-біріне сұрақ қойып үй тапсырмасын
пысықтайды
Тақырыпты ашу
ЖИГСО
1-топ: Жартылай көшпелілердің материалдық мәдениет
2-топ: Қыш құмыра жасау
3-топ: Металл ұқсату
4-топ: Сауда мен ақша айналымы
Әр топ жаңа тақырыпша бойынша оқып талқылайды
Тақырыпты түсініп, диалог құрып,
қорытынды жасай
ды
Картамен жұмыс
Сауда орталығы болған маңызды қалаларын көрсетеді
Бекіту
Қазіргі заманғы мәдениет пен орта ғасырлық мәдениетті салыстыр (үндестік бар ма? ) .
«Т»- кестесі
Бұрын қалай Қазір қалай?
болды?
Кері байланыс
“ББҮ” кестесін толтыру
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
1. Көшпелілердің баспаналары мен тұрақтары туралы түсіндім;
Материалдық мәдениетінің шаруашылыққа байланысты болатындығын түсіндім.
2. «Т»-кестесін орындауда бағалау парақшасы бойынша нақты дәлелдер келтіре отырып салыстыруды үйрендім;
1. Қару-жарақтары мен сәндік бұйымдары туралы толығырақ білгім келеді;
Критерий бойынша бағалауды үйрендім;
Не себепті бұлай бағалауды түсіндіруге дағдыландым
Дескрипторлар бойынша бағалау арқылы әр оқушының жеке жұмыстарын нақты бағалауға мүмкіндік алдым. Топтық жұмыс барысында бірде-бір оқушы тысқары қалмай әрқайсысы өзіне берілген тапсырманы орындап шығуға тырысты. Әсіресе сабақта зейіні төмен оқушылардың сабаққа ынтасы артып, мысалы Дайыров Жайылхан, Мұратжанұлы Алмат, Тұрсын Асылхан сабаққа белсене араласа отырып, бірін-бірі бағалауда өз ойларын еркін жеткізе білді.
Берікбаев Рауан, Берікбаев Ырысбек, Жарасова Алынай жазбаша жұмыстарды орындап, бірін-бірі бағалауды үйрене бастады. Әсіресе картамен жұмысты жақсы орындап шықты. Тақырыпты қорытындылап оны өз шығармашылығымен ұштастыруда Рассаев Бақытжан, Жолаева Камила, Ерғалиева Әнизат топта көшбасшылық таныта отырып, жалпы топ оқушыларын бағалауда нақтылық таныта білді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz