Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Көшпелілердің материалдық мəдениеті
Ақтөбе облысы
Темір ауданы
№1Шұбарқұдық мектеп-гимназиясының тарих пәнінің мұғалімі
Салиманова Жанылсын Кадиржановна
Класы: 7ә,7б
Пәні: Қазақстан тарихы
Мерзімі:
Бекітілді:
Тақырыбы:
Көшпелілердің материалдық мəдениеті
Мақсаты:
Көшпелілердің материалдық мəдениетінің ерекшеліктері, қолөнер кəсібі ,керамикалық бұйымдар мен ыдыстар жасау, металлургия жəне металл өңдеу, сауда, ақшасы туралы білім беру, ізденімпаздылығын арттыру
Күтілетін нәтиже:
Көшпелілердің материалдық мəдениетінің ерекшеліктері, қолөнер кəсібі ,керамикалық бұйымдар мен ыдыстар жасау, металлургия жəне металл өңдеу, сауда, ақшасы туралы білімі артады;
Ресурстар
Тақта, маркер, смайликтер, оқулық,ғаламтор мәліметтері. Атлас картасы, стикерлер,плакат, кеспе суреттер
Кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Қызығушылықты ояту
(5 минут)
Ұйымдастыру
<<Тарихи теңеу>> тренингі
Бір-бірімен тарихи теңеу айту арқылы амандасады;
Үш шапалақ
Психологиялық ахуал
<<Қара жорға>> биі
Көңіл-күйлері көтеріліп, ынтымақтастық орта қалыптасды
Үш шапалақ
Топқа бөлу:
Суреттерден мозаика құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Топқа бөлінеді
1-топ:Қару-жарақтары
2-топ: Тұрмыстық заттары
3-топ:Киім-кешектері
4-топ: Сауда қатынастары
Мағынаны ашу
(25 инут)
Үй тапсырмасын тексеру
Кезбе тілші әдісі арқылы сұрақтар қояды
Оқушылар бір-біріне сұрақ қойып үй тапсырмасын
пысықтайды
Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
Сұраққа толық жауап берді
3
Сұраққа жартылай жауап берді
2
Сұраққа нашар жауап берді
1
(26
<<Көшпелі>> сөзі менің ұғымымда... (әңгіме, балама, ассоциация)
Көшпелілер мәдениетінің ерекшеліктерін ажырата алады
Креативті идеялар ұсына білді
3
(27
Ойы жүйелі
2
(28
Жалпыға ортақ ой
1
Тақырыпты ашу
ЖИГСО
1-топ: Жартылай көшпелілердің материалдық мәдениет
2-топ: Қыш құмыра жасау
3-топ: Металл ұқсату
4-топ: Сауда мен ақша айналымы
Әр топ жаңа тақырыпша бойынша оқып талқылайды
Көшпелі қоғамның өзіне тән белгілерін, шаруашылық, сауда, қолөнер, кәсіптік ерекшеліктерін көрсете алады. Сұрақтар топтамасымен жұмыс істеуге және топта жұмыс жасауға мүмкіндік туғызылады
Тақырыпты түсініп, диалог құрып,
қорытынды жасай
ды
3
Тақырыпты тек өзге оқушылардың көмегімен түсінуге тырысты
2
Мүлдем орындай алмады
1
Практикалық жұмыс
Картамен жұмыс
Сауда орталығы болған маңызды қалаларын көрсетеді
Сауда орталығы болған қалаларды көрсете білді
3
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсетуде бірнеше қателіктер болды
2
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсете көп қателіктер болд.
1
Бекіту
Қазіргі заманғы мәдениет пен орта ғасырлық мәдениетті салыстыр (үндестік бар ма?).
<<Т>>- кестесі
Бұрын қалай Қазір қалай?
болды?
Ой толғау
Оқушылар ортағасырлық мәдениет пен қазіргі заманғы мәдениетті салыстыра отырып, үндестіктерін сараптайды
Нақты дәлелдер келтіре отырып салыстырды
Жалпыға ортақ салыстырмалары дәлелдер келтірді
Дәлелдерді келтіруде қиналды
Кері байланыс
"ББҮ" кестесін толтыру
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
1.Көшпелілердің баспаналары мен тұрақтары туралы түсіндім;
Материалдық мәдениетінің шаруашылыққа байланысты болатындығын түсіндім.
2.<<Т>>-кестесін орындауда бағалау парақшасы бойынша нақты дәлелдер келтіре отырып салыстыруды үйрендім;
1.Қару-жарақтары мен сәндік бұйымдары туралы толығырақ білгім келеді;
Критерий бойынша бағалауды үйрендім;
Не себепті бұлай бағалауды түсіндіруге дағдыландым
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Мұғалім рефлексиясы
Дескрипторлар бойынша бағалау арқылы әр оқушының жеке жұмыстарын нақты бағалауға мүмкіндік алдым.Топтық жұмыс барысында бірде-бір оқушы тысқары қалмай әрқайсысы өзіне берілген тапсырманы орындап шығуға тырысты. Әсіресе сабақта зейіні төмен оқушылардың сабаққа ынтасы артып, мысалы Дайыров Жайылхан, Мұратжанұлы Алмат, Тұрсын Асылхан сабаққа белсене араласа отырып, бірін-бірі бағалауда өз ойларын еркін жеткізе білді.
Берікбаев Рауан, Берікбаев Ырысбек, Жарасова Алынай жазбаша жұмыстарды орындап, бірін-бірі бағалауды үйрене бастады. Әсіресе картамен жұмысты жақсы орындап шықты. Тақырыпты қорытындылап оны өз шығармашылығымен ұштастыруда Рассаев Бақытжан, Жолаева Камила, Ерғалиева Әнизат топта көшбасшылық таныта отырып, жалпы топ оқушыларын бағалауда нақтылық таныта білді.
Берікбаев Рауан, Берікбаев Ырысбек, Жарасова Алынай жазбаша бірін-бірі бағалауды үйрене бастады, бірақ не себепті бұлай бағалағанын түсіндіруде қиналды.Ойын еркін жеткізіп, нақты бағалау әлі де толық қалыптаспаған.Бір-біріне сұрақ қоюда күрделі сұрақтар аз қолданылды.
Бағалау парағы
Топтың оқушылары
Сабақ
кезеңдері
Дескриптор
№1
№2
№3
№4
№5
Кезбе тілші
Сұраққа толық жауап берді
3
Сұраққа жартылай жауап берді
Сұраққа нашар жауап берді
Топтастыру
Креативті идеялар ұсына білді
Ойы жүйелі
2
Жалпыға ортақ ой
Тақырыпты ашу ЖИГСО
Тақырыпты түсініп, диалог құрып,
қорытынды жасай
ды
Тақырыпты тек өзге оқушылардың көмегімен түсінуге тырысты
2
Мүлдем орындай алмады
Картамен жұмыс
Сауда орталығы болған қалаларды көрсете білді
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсетуде бірнеше қателіктер болды
2
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсетуде көп қателіктер болды
<<Т>>- кестесін толтыру
Нақты дәлелдер келтіре отырып салыстырды
3
Жалпыға ортақ салыстырмалары дәлелдер келтірді
Дәлелдерді келтіруде қиналды
Қорытынды ұпай
12
Темір ауданы
№1Шұбарқұдық мектеп-гимназиясының тарих пәнінің мұғалімі
Салиманова Жанылсын Кадиржановна
Класы: 7ә,7б
Пәні: Қазақстан тарихы
Мерзімі:
Бекітілді:
Тақырыбы:
Көшпелілердің материалдық мəдениеті
Мақсаты:
Көшпелілердің материалдық мəдениетінің ерекшеліктері, қолөнер кəсібі ,керамикалық бұйымдар мен ыдыстар жасау, металлургия жəне металл өңдеу, сауда, ақшасы туралы білім беру, ізденімпаздылығын арттыру
Күтілетін нәтиже:
Көшпелілердің материалдық мəдениетінің ерекшеліктері, қолөнер кəсібі ,керамикалық бұйымдар мен ыдыстар жасау, металлургия жəне металл өңдеу, сауда, ақшасы туралы білімі артады;
Ресурстар
Тақта, маркер, смайликтер, оқулық,ғаламтор мәліметтері. Атлас картасы, стикерлер,плакат, кеспе суреттер
Кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Қызығушылықты ояту
(5 минут)
Ұйымдастыру
<<Тарихи теңеу>> тренингі
Бір-бірімен тарихи теңеу айту арқылы амандасады;
Үш шапалақ
Психологиялық ахуал
<<Қара жорға>> биі
Көңіл-күйлері көтеріліп, ынтымақтастық орта қалыптасды
Үш шапалақ
Топқа бөлу:
Суреттерден мозаика құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Топқа бөлінеді
1-топ:Қару-жарақтары
2-топ: Тұрмыстық заттары
3-топ:Киім-кешектері
4-топ: Сауда қатынастары
Мағынаны ашу
(25 инут)
Үй тапсырмасын тексеру
Кезбе тілші әдісі арқылы сұрақтар қояды
Оқушылар бір-біріне сұрақ қойып үй тапсырмасын
пысықтайды
Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
Сұраққа толық жауап берді
3
Сұраққа жартылай жауап берді
2
Сұраққа нашар жауап берді
1
(26
<<Көшпелі>> сөзі менің ұғымымда... (әңгіме, балама, ассоциация)
Көшпелілер мәдениетінің ерекшеліктерін ажырата алады
Креативті идеялар ұсына білді
3
(27
Ойы жүйелі
2
(28
Жалпыға ортақ ой
1
Тақырыпты ашу
ЖИГСО
1-топ: Жартылай көшпелілердің материалдық мәдениет
2-топ: Қыш құмыра жасау
3-топ: Металл ұқсату
4-топ: Сауда мен ақша айналымы
Әр топ жаңа тақырыпша бойынша оқып талқылайды
Көшпелі қоғамның өзіне тән белгілерін, шаруашылық, сауда, қолөнер, кәсіптік ерекшеліктерін көрсете алады. Сұрақтар топтамасымен жұмыс істеуге және топта жұмыс жасауға мүмкіндік туғызылады
Тақырыпты түсініп, диалог құрып,
қорытынды жасай
ды
3
Тақырыпты тек өзге оқушылардың көмегімен түсінуге тырысты
2
Мүлдем орындай алмады
1
Практикалық жұмыс
Картамен жұмыс
Сауда орталығы болған маңызды қалаларын көрсетеді
Сауда орталығы болған қалаларды көрсете білді
3
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсетуде бірнеше қателіктер болды
2
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсете көп қателіктер болд.
1
Бекіту
Қазіргі заманғы мәдениет пен орта ғасырлық мәдениетті салыстыр (үндестік бар ма?).
<<Т>>- кестесі
Бұрын қалай Қазір қалай?
болды?
Ой толғау
Оқушылар ортағасырлық мәдениет пен қазіргі заманғы мәдениетті салыстыра отырып, үндестіктерін сараптайды
Нақты дәлелдер келтіре отырып салыстырды
Жалпыға ортақ салыстырмалары дәлелдер келтірді
Дәлелдерді келтіруде қиналды
Кері байланыс
"ББҮ" кестесін толтыру
Білемін:
Білгім келеді:
Үйрендім:
1.Көшпелілердің баспаналары мен тұрақтары туралы түсіндім;
Материалдық мәдениетінің шаруашылыққа байланысты болатындығын түсіндім.
2.<<Т>>-кестесін орындауда бағалау парақшасы бойынша нақты дәлелдер келтіре отырып салыстыруды үйрендім;
1.Қару-жарақтары мен сәндік бұйымдары туралы толығырақ білгім келеді;
Критерий бойынша бағалауды үйрендім;
Не себепті бұлай бағалауды түсіндіруге дағдыландым
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Мұғалім рефлексиясы
Дескрипторлар бойынша бағалау арқылы әр оқушының жеке жұмыстарын нақты бағалауға мүмкіндік алдым.Топтық жұмыс барысында бірде-бір оқушы тысқары қалмай әрқайсысы өзіне берілген тапсырманы орындап шығуға тырысты. Әсіресе сабақта зейіні төмен оқушылардың сабаққа ынтасы артып, мысалы Дайыров Жайылхан, Мұратжанұлы Алмат, Тұрсын Асылхан сабаққа белсене араласа отырып, бірін-бірі бағалауда өз ойларын еркін жеткізе білді.
Берікбаев Рауан, Берікбаев Ырысбек, Жарасова Алынай жазбаша жұмыстарды орындап, бірін-бірі бағалауды үйрене бастады. Әсіресе картамен жұмысты жақсы орындап шықты. Тақырыпты қорытындылап оны өз шығармашылығымен ұштастыруда Рассаев Бақытжан, Жолаева Камила, Ерғалиева Әнизат топта көшбасшылық таныта отырып, жалпы топ оқушыларын бағалауда нақтылық таныта білді.
Берікбаев Рауан, Берікбаев Ырысбек, Жарасова Алынай жазбаша бірін-бірі бағалауды үйрене бастады, бірақ не себепті бұлай бағалағанын түсіндіруде қиналды.Ойын еркін жеткізіп, нақты бағалау әлі де толық қалыптаспаған.Бір-біріне сұрақ қоюда күрделі сұрақтар аз қолданылды.
Бағалау парағы
Топтың оқушылары
Сабақ
кезеңдері
Дескриптор
№1
№2
№3
№4
№5
Кезбе тілші
Сұраққа толық жауап берді
3
Сұраққа жартылай жауап берді
Сұраққа нашар жауап берді
Топтастыру
Креативті идеялар ұсына білді
Ойы жүйелі
2
Жалпыға ортақ ой
Тақырыпты ашу ЖИГСО
Тақырыпты түсініп, диалог құрып,
қорытынды жасай
ды
Тақырыпты тек өзге оқушылардың көмегімен түсінуге тырысты
2
Мүлдем орындай алмады
Картамен жұмыс
Сауда орталығы болған қалаларды көрсете білді
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсетуде бірнеше қателіктер болды
2
Сауда орталығы болған қалаларды орналасуын көрсетуде көп қателіктер болды
<<Т>>- кестесін толтыру
Нақты дәлелдер келтіре отырып салыстырды
3
Жалпыға ортақ салыстырмалары дәлелдер келтірді
Дәлелдерді келтіруде қиналды
Қорытынды ұпай
12
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz