Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Cағат неше

Қаласы: Жезқазған
Мектептің атауы: №11 жалпы білім беретін орта мектебі
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Желибаева Жазира Берикбаевна
Сынып: 3
Тақырыбы: Cағат неше?
Мақсаты: Сабақ тақырыбы негізінде сөйлеу білігі мен оқу дағдысын жетілдіру
Міндеттері:
1. І - е дыбыстары бірге қолданғанда дауысты дыбыстардың оқылу ережесімен таныстыру
2. <> сұрағымен және оған берілетін "It's __ o'clock" жауап түрімен таныстыру.
3. Танысу: "Times of the day"
4. Жалпы сұрақтар қойып, оларға жауап беру білігін қалыптастыру.
5. <> әнін жаттау.

Жаңа сөздер: in the morning, in the afternoon, in the evening, at night, What's the time? What time is it? It's ___o'clock.
Қайталау: numbers 1 - 12, verbs: get up, brush teeth, wash face, play football, go to school, play chess, read stories, go to bed, listen to music, do homework.
Көрнекілігі: Pupil's Book, WB, CD - s, cards

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру момент.
- Good afternoon, boys and girls! How are you?
- Good afternoon teacher! We are fine, thank you. And you?
- I'm Ok. Sit down please!
- Бүгін сабақта біз i дауысты дыбысынан тұратын сөздерді меңгеруді жалғастырамыз, a және e әріптерінің оқылуын қайталаймыз, Сағат қанша? Сұрағын қойып, оған жауап беріп үйренеміз, сондай - ақ ән жаттаймыз.

2. Фонетикалық жаттығу:
T: Сөздерді оқитын ережесін еске түсіріп сөздерді оқып шығындар:

Cat - nose - bone - gate - dog - case - mum - home - banana - plane - bus - tape - school - kite - pen - nine.
I [ai] - bike, smile, line.

3. Тыңдау.
- Open your books at page 12.
Ex. 1, p. 16 CD 11 Listen, point and repeat.
(хормен және жеке - жеке оқиды)
o - e [әu]
rope - home
stone - rose
nose - stove
bone - mole
Ex. 2, p. 12 Listen and tick.
Answers:
Rope nose
Stone bone
rose

4. Жазу
Ex. 3, p. 12 Write the words into your exercise - books.

5. Тыңдау және қайталау.
Ex. 4. p. 13 (CD 8) Listen and repeat.

Rollerblade [rolәbleid]
fairy tales [feiri - teilz]
have dinner [hӕv dinә]
go to bed [gәu tә bed]

Сөздерді сөздікке жазып көшіреміз.

6. Оқу
Ех., 5, р. 13. Оқушылар мәтінді тыңдап, оқуды тапсырасыңдар.
4 - жаттығудағы сөздер бар сөйлемдерді мәтіннен тауып оқып шығындар.
1. Let's go rollerblading on Saturday morning.
2. I read fairy tales to Lory. / She likes fairy tales very much.
3. I have dinner.
4. Do you go to bed late.
T: Answer the Ted's question: What does Bobby do on Friday.
Pl: He comes home. He has dinner. He helps his mother. He goes swimming. He reads fairy tales to Lory.
T: What do you do on Friday?

7. Тыңдау және белгілеу.
Ex. 6, p. 14 Listen and tick.
- What does ted do on Sunday?
Pl: 1 play chess 2 ride a bicycle 3 go to the zoo 4 play football 5 go shopping

8. Сөйлеу
Ex. 7, p. 15.
Do you____________ on ___________?
I _______________________________.
I don't___________________________.

9. Үй тапсырмасы: WB, lesson 3, to learn the words by heart.
Бағалау. 3 сынып

Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
Менің күн тәртібім
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Критериалды бағалау
Ақпараттың өлшем бірліктері
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Ғылымдардың атасы
Тапқыр математик математикалық сайыс
Орыс тілі
Пәндер