Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

М.Мақатаев Мен таулықпын

Сабақтың тақырыбы : М.Мақатаев <<Мен таулықпын>>
Сабақтың мақсаты :
1. Ақынның өмірі , өлеңдерін, өзіндік табиғатын саралай отырып, өзгешелегіне көңіл бөлу. Мәнерлеп оқуға үйрету, өлең мазмұнын ашу,талдау.
2. Отаншылдыққа , туған жерге деген сүйіспеншілікке, табиғат әсемдігін түсінуге, қадір тұтуға тәрбиелеу.
3. Оқушының сөйлеу тілін дамыту, өз пікірі, эстетикалық талғамы бар сауатты оқушыны дайындау.
Сабақтың типі : аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Мұқағали суреті ,бүктеме, бейнетаспа
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
<<Фантазия>> өлеңін жатқа, сұрау.
1. Фантазия дегеніміз не ?
2. Фантастика дегенді қалай түсінесің ?
ІІІ. Ақын туралы білгендерін топтастыру.

М.Мақатаев

М.Мақатаев






ІУ. Мақсат қою
Нені білеміз ?
Нені меңгереміз ?
У.Жаңа сабақ
1. Тербетіліп тауымның аясында,
Өссіппін ғой шыршаның саясында.
Өмірсіз де көңілсіз өкінішті,
Қоймайсың ба, тағдырым , тоясың ба ?
Тау менің несібеме , тиіпті ерек,
Үлкендер <<Таудай бол>> дейтін маған,
Таудай болғым келеді, биік керек.
Ақын тауда өскен, жүрегі таза, сезімі асқақ, жыры мөлдір бұлақ.
|Бейнетаспадан ақынның сүйікті тауы Хантәңірін көрсету|
Ақынның біршоғыр өлеңдері тау тақырыбына арналған. <<Хаңтәңірі>> , <<Жігіттер демалайық тауға барып>>, <<Тауда өстім>>, <<Таудай болғым келеді>>, <<Ығысыңдар , әй таулар, ығысыңдар>>, <<Тау бір аңыз>>, <<Түсіме тау кіреді>> т.б. Осындай керемет , сыршыл , әсерлі өлеңдерінің бірі - <<Мен таулықпын >> өлеңі.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу
2. Бір - екі оқушыға мәнерлеп оқыту.
3. Мәтінде кездескен қиын сөздерге ,мәтінге талдау жасау.
Ақын тау баласы екендігін шынайы махаббатпен жырлайды.
Тау бір аңыз ,
Тау-дастан
Таусылмайтын әу бастан,
Ана жердің төсіне ,
Алып сәби жармасқан,-деген сөз өрнегімен шынайы жырлайды.
Ақын табиғаттың әсемдігін жырлай отырып , сол табиғатқа деген өзінің қатынасын білдіреді.
Ығысыңдар,
Ей таулар !
Ығысыңдар.
Орын сайла ортаңнан жұмысым бар,
Ата болып не маған ұрысыңдар,
Адам болып немесе ұғысыңдар - деп ,тіпті тауға өтініш айтып, қолқа салады.
(Асысаға тауынан табылған ақын бейнелі мүсіннің суретін оқушыларға көрсету )
6.<<Мен таулықпын>> өлеңіне талдау жасау \Оқушылар талдау жасап жатқанда ақынның өз даусымен оқылған өлеңін үнтаспада қосып қоямын\
Б-7 құрылысы
Б-7 құрылысы

Б-1 авторы

Б-1 авторы

Б-3 идеясы

Б-3 идеясы

Б-5 маңызы

Б-5 маңызы

Б-4 көзқарасы

Б-4 көзқарасы
Б-6
Тәрбиелік мәні
Б-6
Тәрбиелік мәні

Б-2 тақырыбы

Б-2 тақырыбы
Мен таулықпын
Мен таулықпын

4. Өлеңдегі бейнелі сөздерді дәптерге жазғызу
УІ.Сабақты бекіту:
<<Хантәңірі>> суреті бойынша шыңға өрмелеу ойынын ойнату.
<<Тау баласы>> деген тақырыпта ойтолғау жазу.

УІІ. Бағалау
УІІІ. Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау (сурет салу)

Ұқсас жұмыстар
Есіңе мені алғайсың
Мұқағали мақатаев өлеңдері үш тұғырлы тілде
М.мақатаев " мен өмірді жырлау үшін келгенмін" ашық тәрбие сағаты. 5-сынып
Қара өлең қасиетіңнен айналайын
Сәби болғым келеді
Қазақ поэзиясының хан-тәңірі - мұқағали
М.мақатаев "есіңе мені алғайсың" әдеби кеші
Мұқағали Сүлейменұлы Мақатаев
Аққулар ұйықтағанда
Ананың аққуды атуы
Пәндер