Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
М.Мақатаев Мен таулықпын
Сабақтың тақырыбы : М.Мақатаев <<Мен таулықпын>>
Сабақтың мақсаты :
1. Ақынның өмірі , өлеңдерін, өзіндік табиғатын саралай отырып, өзгешелегіне көңіл бөлу. Мәнерлеп оқуға үйрету, өлең мазмұнын ашу,талдау.
2. Отаншылдыққа , туған жерге деген сүйіспеншілікке, табиғат әсемдігін түсінуге, қадір тұтуға тәрбиелеу.
3. Оқушының сөйлеу тілін дамыту, өз пікірі, эстетикалық талғамы бар сауатты оқушыны дайындау.
Сабақтың типі : аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Мұқағали суреті ,бүктеме, бейнетаспа
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
<<Фантазия>> өлеңін жатқа, сұрау.
1. Фантазия дегеніміз не ?
2. Фантастика дегенді қалай түсінесің ?
ІІІ. Ақын туралы білгендерін топтастыру.
М.Мақатаев
М.Мақатаев
ІУ. Мақсат қою
Нені білеміз ?
Нені меңгереміз ?
У.Жаңа сабақ
1. Тербетіліп тауымның аясында,
Өссіппін ғой шыршаның саясында.
Өмірсіз де көңілсіз өкінішті,
Қоймайсың ба, тағдырым , тоясың ба ?
Тау менің несібеме , тиіпті ерек,
Үлкендер <<Таудай бол>> дейтін маған,
Таудай болғым келеді, биік керек.
Ақын тауда өскен, жүрегі таза, сезімі асқақ, жыры мөлдір бұлақ.
|Бейнетаспадан ақынның сүйікті тауы Хантәңірін көрсету|
Ақынның біршоғыр өлеңдері тау тақырыбына арналған. <<Хаңтәңірі>> , <<Жігіттер демалайық тауға барып>>, <<Тауда өстім>>, <<Таудай болғым келеді>>, <<Ығысыңдар , әй таулар, ығысыңдар>>, <<Тау бір аңыз>>, <<Түсіме тау кіреді>> т.б. Осындай керемет , сыршыл , әсерлі өлеңдерінің бірі - <<Мен таулықпын >> өлеңі.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу
2. Бір - екі оқушыға мәнерлеп оқыту.
3. Мәтінде кездескен қиын сөздерге ,мәтінге талдау жасау.
Ақын тау баласы екендігін шынайы махаббатпен жырлайды.
Тау бір аңыз ,
Тау-дастан
Таусылмайтын әу бастан,
Ана жердің төсіне ,
Алып сәби жармасқан,-деген сөз өрнегімен шынайы жырлайды.
Ақын табиғаттың әсемдігін жырлай отырып , сол табиғатқа деген өзінің қатынасын білдіреді.
Ығысыңдар,
Ей таулар !
Ығысыңдар.
Орын сайла ортаңнан жұмысым бар,
Ата болып не маған ұрысыңдар,
Адам болып немесе ұғысыңдар - деп ,тіпті тауға өтініш айтып, қолқа салады.
(Асысаға тауынан табылған ақын бейнелі мүсіннің суретін оқушыларға көрсету )
6.<<Мен таулықпын>> өлеңіне талдау жасау \Оқушылар талдау жасап жатқанда ақынның өз даусымен оқылған өлеңін үнтаспада қосып қоямын\
Б-7 құрылысы
Б-7 құрылысы
Б-1 авторы
Б-1 авторы
Б-3 идеясы
Б-3 идеясы
Б-5 маңызы
Б-5 маңызы
Б-4 көзқарасы
Б-4 көзқарасы
Б-6
Тәрбиелік мәні
Б-6
Тәрбиелік мәні
Б-2 тақырыбы
Б-2 тақырыбы
Мен таулықпын
Мен таулықпын
4. Өлеңдегі бейнелі сөздерді дәптерге жазғызу
УІ.Сабақты бекіту:
<<Хантәңірі>> суреті бойынша шыңға өрмелеу ойынын ойнату.
<<Тау баласы>> деген тақырыпта ойтолғау жазу.
УІІ. Бағалау
УІІІ. Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау (сурет салу)
Сабақтың мақсаты :
1. Ақынның өмірі , өлеңдерін, өзіндік табиғатын саралай отырып, өзгешелегіне көңіл бөлу. Мәнерлеп оқуға үйрету, өлең мазмұнын ашу,талдау.
2. Отаншылдыққа , туған жерге деген сүйіспеншілікке, табиғат әсемдігін түсінуге, қадір тұтуға тәрбиелеу.
3. Оқушының сөйлеу тілін дамыту, өз пікірі, эстетикалық талғамы бар сауатты оқушыны дайындау.
Сабақтың типі : аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Мұқағали суреті ,бүктеме, бейнетаспа
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
<<Фантазия>> өлеңін жатқа, сұрау.
1. Фантазия дегеніміз не ?
2. Фантастика дегенді қалай түсінесің ?
ІІІ. Ақын туралы білгендерін топтастыру.
М.Мақатаев
М.Мақатаев
ІУ. Мақсат қою
Нені білеміз ?
Нені меңгереміз ?
У.Жаңа сабақ
1. Тербетіліп тауымның аясында,
Өссіппін ғой шыршаның саясында.
Өмірсіз де көңілсіз өкінішті,
Қоймайсың ба, тағдырым , тоясың ба ?
Тау менің несібеме , тиіпті ерек,
Үлкендер <<Таудай бол>> дейтін маған,
Таудай болғым келеді, биік керек.
Ақын тауда өскен, жүрегі таза, сезімі асқақ, жыры мөлдір бұлақ.
|Бейнетаспадан ақынның сүйікті тауы Хантәңірін көрсету|
Ақынның біршоғыр өлеңдері тау тақырыбына арналған. <<Хаңтәңірі>> , <<Жігіттер демалайық тауға барып>>, <<Тауда өстім>>, <<Таудай болғым келеді>>, <<Ығысыңдар , әй таулар, ығысыңдар>>, <<Тау бір аңыз>>, <<Түсіме тау кіреді>> т.б. Осындай керемет , сыршыл , әсерлі өлеңдерінің бірі - <<Мен таулықпын >> өлеңі.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу
2. Бір - екі оқушыға мәнерлеп оқыту.
3. Мәтінде кездескен қиын сөздерге ,мәтінге талдау жасау.
Ақын тау баласы екендігін шынайы махаббатпен жырлайды.
Тау бір аңыз ,
Тау-дастан
Таусылмайтын әу бастан,
Ана жердің төсіне ,
Алып сәби жармасқан,-деген сөз өрнегімен шынайы жырлайды.
Ақын табиғаттың әсемдігін жырлай отырып , сол табиғатқа деген өзінің қатынасын білдіреді.
Ығысыңдар,
Ей таулар !
Ығысыңдар.
Орын сайла ортаңнан жұмысым бар,
Ата болып не маған ұрысыңдар,
Адам болып немесе ұғысыңдар - деп ,тіпті тауға өтініш айтып, қолқа салады.
(Асысаға тауынан табылған ақын бейнелі мүсіннің суретін оқушыларға көрсету )
6.<<Мен таулықпын>> өлеңіне талдау жасау \Оқушылар талдау жасап жатқанда ақынның өз даусымен оқылған өлеңін үнтаспада қосып қоямын\
Б-7 құрылысы
Б-7 құрылысы
Б-1 авторы
Б-1 авторы
Б-3 идеясы
Б-3 идеясы
Б-5 маңызы
Б-5 маңызы
Б-4 көзқарасы
Б-4 көзқарасы
Б-6
Тәрбиелік мәні
Б-6
Тәрбиелік мәні
Б-2 тақырыбы
Б-2 тақырыбы
Мен таулықпын
Мен таулықпын
4. Өлеңдегі бейнелі сөздерді дәптерге жазғызу
УІ.Сабақты бекіту:
<<Хантәңірі>> суреті бойынша шыңға өрмелеу ойынын ойнату.
<<Тау баласы>> деген тақырыпта ойтолғау жазу.
УІІ. Бағалау
УІІІ. Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау (сурет салу)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz