Өө дыбысы мен әрпі

Мерзімі: 17. 11. 2015ж пәні: Сауат ашу сыныбы: 1 А -сынып

Мұғалімнің аты-жөні: Елмуратова Гаухар Дарьябаевна

Сабақ тақырыбы :
Өө дыбысы мен әрпі
Сабақ тақырыбы:: Блум таксономиясы бойынша мақсаттар жүйесі :
Өө дыбысы мен әрпі:

Білу: Өө дыбысы мен әрпін танып білу, баспа жазба түрлерін айырып білу.

Түсіну: Ө дыбысы дауысты дыбыс екенін және ол буын құрайтындығын түсіну

Қолдану: Өө әрпін жазуды үйрену, жазба түрін танып білу.

Талдау: Сөз ішінде ө дыбысын тауып орнын анықтай алу, дыбыстық талдау жасау

Жинақтау: «Тез ойла, сөз ойла» ойыны арқылы білімдерін бекіту, ойларын жинақтау

Бағалау: Кері байланыс, сыныптастарын бағалау, топтық бағалау.

Сабақ тақырыбы:: Күтілетін нәтижелер:
Өө дыбысы мен әрпі:
  • Өө дыбысы мен әрпін танып біледі, баспа жазба түрлерін айырып біледі;
  • Ө дыбысы дауысты дыбыс екенін және ол буын құрайтындығын түсінеді;
  • Өө әрпін жазуды үйренеді, жазба түрін танып біледі.
  • Сөз ішінде ө дыбысын тауып орнын анықтай алады, дыбыстық талдау жасай алады;
  • «Тез ойла, сөз ойла» ойыны арқылы білімдерін бекітеді, ойларын жинақтайды;
  • Кері байланыс, сыныптастарын бағалайды, топтық бағалайды
Сабақ тақырыбы:: Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі :
Өө дыбысы мен әрпі: Тренинг «Сабаққа дайындық», «Өрмекші» әдісі, «Миға шабуыл», «Менің үйім қайсы» ойыны, оқулықпен жұмыс, дыбыстық талдау жұмысы, топтық жұмыс, «Венн» диаграммасы әдісі, сергіту сәті, «Тез ойла, сөз ойла» ойыны, «Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс.
Сабақ тақырыбы:: Оқушыларды оқыту үшін бағалау түрлерін кіріктіру:
Өө дыбысы мен әрпі:

Қол шапалақ арқылы, смайликтер арқылы топтық бағалау. (Формативтік бағалау)

Мадақтау арқылы оқушыларды ынталандыру

Сабақ тақырыбы:: Қажетті ресурстар:
Өө дыбысы мен әрпі: «Әліппе» оқулығы Атамұра баспасы, 2012. Көрнекі суреттер, әріптің баспа және жазба түрлері, үйшіктер, жіп, оқу құралдары, үлестірме тапсырмалар, смайликтер.
Сабақ тақырыбы:: Сабақ барысы

Уа

қыт

Сабақ кезеңдері

Мұғалім

іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер
Уақыт: 2 мин
Сабақ кезеңдері:

Ұйымдас

тыру

Психология

лық

дайындық-ынтымақтас

тық ортаны қалыптас

тыру.

Мұғаліміс-әрекеті:

Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау.

Тренинг -

«Сабаққа дайындық»

Оқушылар іс-әрекеті:

Оқулықтарын дәптер қаламдарын алып сабаққа дайын отырады.

Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
(Сәлеметсіздерме)

Бұл тренингке барлық балалар қатысады.

Қара достым, жан-жаққа
Дайынсың ба сабаққа?
Орнында ма қараңдар,
Кітап, дәптер, қаламдар?

әдіс-тәсілдер: Тренинг «Сабаққа дайындық»
Уақыт: 3мин
Сабақ кезеңдері: Өткен тақырыпты сұрау
Мұғаліміс-әрекеті: Ал, балалар ендеше ортаға шығып дөңгеленіп тұра қалайық та, «Өрмекші» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіріп алайық.
Оқушылар іс-әрекеті:

Балалар тақта алдына дөңгеленіп тұрады. Бастайтын оқушы қолындағы жіпті қалаған оқушыға қарай лақтырып сұрақ қояды. Жіпті алған оқушы сұраққа жауап беріп өзі басқа оқушыға сұрақ қойып қолындағы жіпті лақтырады.

-Дыбыс дегеніміз не?

-Әріп дегеніміз не?

-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Сөйлем нелерден құралады? Ал сөздерше?

- Сөйлем қандай әріппен басталып жазылады, соңына қандай белгі қойылады?

- Зз дыбысы қандай дыбыс?

- Зз дыбысына сөздер айт.

-Зада мен Зере қайда барды?

-Медеу мұз айдыны қай жерде?

әдіс-тәсілдер: «Өрмекші» әдісі
Уақыт: 1мин
Сабақ кезеңдері: Ой шақыру
Мұғаліміс-әрекеті:

Жарайсыңдар балалар, өте жақ-

сы. Енді қолдарың-

дағы ұстап тұрған жіптен не құрадың

дар? Кім біледі? Дұрыс, өте жақсы. Қалай ойлайсың-

дар неге біз бүгінгі сабағымызда өрмекші торын құрадық? Нені байқап тұрсыңдар?

Оқушылар іс-әрекеті:

-Өрмекші торы құралды.

Өрмекші деген сөзде таныс емес дыбыс естіліп тұр. Ол Өө дыбысы. Бүгін біз Өө дыбысымен танысамыз.

әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл»
Уақыт:

8

мин

Сабақ кезеңдері:

Жаңа сабақ:

Білу.

Түсіну.

Оқулықпен жұмыс.

Мұғаліміс-әрекеті:

Топқа бөлу. Түстер арқылы. Қызығушылықты ояту. Жұмбақтар.

Жауап беруіне қарай топтарды бағалау (Жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш)

Өте жақсы балалар, осы жұмбақтардың шешуіндегі сөздерді айтайықшы.

Бұл сөздерде ең бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?

Олай болса, балалар бүгінгі танысатын сиқырлы әріп Өө дыбысы мен әрпі екен.

Ал балалар, Өө дыбысы қайда барарын білмей өзінің үйін табалмай тұр екен.

Біз оған үйін табуға көмектесемізбе балалар? Олай болса қазір

«Менің үйім қайсы» ойыны арқылы Өө дыбысын өз үйіне кіргізейік.

Балалар тақтаға қарайықшы Өө әрпі қай әріпке ұқсайды? Жарайсыңдар балалар, демек Ө әрпі О әрпіне ұқсағанымен ерекшелігі бар екен. Ал енді осы екеуін дыбыстап көрейікші, дыбысталуы ұқсайма екен.

Оо дыбысын дыбыстату

Өө дыбысын дыбыстап айтқызу.

Ө дыбысы буын құрай алама?

Олай болса оқулықтарымызда берілген сөздерді оқып көрейік.

Кейбір сөздерге түсінік беріп өту.

Оқушылар іс-әрекеті:

Оқушылар таңдаған түстері арқылы екі топқа бөлінеді.

1. Дауысты дыбыстар

2. Дауыссыз дыбыстар

Тәтті, тәттінің іші қатты,

Қаттының іші тәтті. (Өрік)

Торын құрып қояды

Шыбындарды жояды (Өрмекші)

Өзі күшті, мүйізі мықты,

Қызылды көрсе құтыра шықты. (Өгіз)

Жауап беруіне қарай әрбір топ өз бағасын алады.

  • Өрік, өрмекші, өгіз.
  • Өө дыбысы

«Менің үйім қайсы» ойыны.

Әрине көмектесеміз.

Ө әрпі О әрпіне ұқсайды, бірақ О әрпінде белінде белбеуі жоқ. Ал Ө әрпі дөңгелек болғанымен оның белінде белбеуі бар.

О

Ө

О дыбысы созылып жуан болып естіліп тұр.

Ө дыбысы да созылып айтылады, бірақ ол жіңішке болып естіледі.

Ө дыбысы жіңішке дауысты дыбыс.

Сондықтан біз Ө дыбысын қызыл үйшікке кіргіземіз.

Ө дыбысы буын құрайды, себебі ол дауысты дыбыс.

Өрмекші сөзіне дыбыстық талдау жасайды.

:
:
:

Оқулықта берілген бағандағы сөздерді оқиды.

Ө зен ө ріс бө рік

Ө лең ө рік кө рік

Ө нер ө мір кө мір

Өр нек көр ме

Өр мек көр пе

Өр кеш көр ші

әдіс-тәсілдер:

Топқа бөлу, жұмбақтар шешу, сұрақ - жауап

Оқулық-

пен жұмыс.

Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Мұғаліміс-әрекеті:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Мұғаліміс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
әдіс-тәсілдер:
Уақыт:

4мин

1мин

Сабақ кезеңдері:

Қолдану:

Сергіту сәті

Мұғаліміс-әрекеті:

Ал, балалар енді біз Ө әрпін жазуды үйренейік. Арнайы дәптерлеріндегі үлгі бойынша көркем жаздырту. Жазу ережелерін естеріне салу.

1. Тақтада жазып көрсету

2. Ауада жазу.

3. Дәптерде жаздырту

Жазу ережелерінің сақталуын қадағалау.

Сергіту сәті:

Оқушылар іс-әрекеті:

Жазу жұмысына дайындалады. Мұғалімнің көрсетпесі бойынша әріпті жазады.

А) Ауада жазу

Ә) Үлгі бойынша үлкен кіші әрпін жазу.

Ө

ө

Өө

Отырып ақ орнымда

Өзенді де кешемін

Сен білмесең егер де

Былай ескек есемін.

Есемін, есемін

Үлкен болып өсемін.

әдіс-тәсілдер:

Дәптермен жұмыс, көркем жазу.

Сергіту сәті

Уақыт: 8мин
Сабақ кезеңдері: Талдау
Мұғаліміс-әрекеті:

Мәтінмен жұмыс.

Балалар оқулығымызға назар аударайық ненің суретін көріп тұрмыз? Өте жақсы, олай болса олар туралы мына «Өркеш» мәтінін оқып көрелік.

Бота мен бұзау не туралы сөйлесіпті?

Бота мен бұзау ненің төлдері? Олай болса балалар


Ұқсас жұмыстар
Дауысты дыбыс
О дыбысы және әрпі
Үү дыбысы мен әрпі жайлы
Іі дыбысы мен әрпі
Ф дыбысы мен әрпі. Ф дыбысы мен әрпін таныту
Талдың тапсырмасы
Торғай сөздерінде дыбыстық талдау жасау
Ә дыбысы және әрпі
О дыбысы мен әрпі
Менің мектепке баратын жолым. О дыбысы мен әрпі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz