Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Табиғат құбылыстары. Ауа райы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні
№48 ЖББОМ
Бастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р.М
Пәні : дүниетану
Сынып: 1<<А>>сынып
Сабақтың тақырыбы:
Табиғат құбылыстары. Ауа райы.
Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды табиғатта болып тұратын құбылыстармен, олардың атауларымен таныстыру, табиғат туралы білімдерін кеңейту. Ауа райы және ауа температурасы жайлы
Міндеттері:

Әр жыл мезгіліндегі табиғат құбылыстарын білу.
Ауа райы және ауа температурасы жайлы ақпарат беру.
Табиғатты қорғауға баулу.
Күтілетін нәтиже:

Әр жыл мезгіліндегі табиғат құбылыстарын біледі.
Ауа райы және ауа температурасы жайлы ақпарат алады.
Табиғатты қорғауға үйренеді.
Негізгі идеялар/тәсілдер
<<Шаттық шеңбері>>. <<Тележүргізуші>>. Топқа бөлу (Қарлы кесек). Жаңа сабақты түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Топпен шығармашылық жұмыс жасау.
Қолданатын модульдер
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Ақпараттық коммуникациялық технология.

Оқулық
Дүниетану. Жапы білім беретін 11 жылдық мектептің 1- сыныбына арналған оқулық.
К.Аймагамбетова. Т.С Идилова. Алматыкітап 2014ж

Сабақ кезеңі/ уақыты
Кезең, оның мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау
Дереккөздер
Ресурстар
Кіріспе
2 мин
<<Шаттық шеңбері>>
Мақсаты:
Тұлға аралық байланысты орнату, ыңтымақтастық атмосферасын құру.
Оқушылармен сәлемдеседі, қызығушылықты ояту үшін шаттық шеңберін құрып, барлығына сәттілік тілейді. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызады.
Оқушылар шаттық шеңберін құрып сабаққа деген жағымды психологиялық ахуал туғызады.

Ауызша мадақтау
<<Жарайсыңдар>>.

3-4 мин
<<Тілші.>>
Мақсаты: Өткен тақырып бойынша алған білімдерін тексеру

Диалог. Ауызша сұрақтар қою.
Сұрақтар:
- Адамның есту мүшесі не?
-Оны қалай күту керек?
-Иіс сезу мүшесі не?
-Мұрынды қалай күту керек.
-Көз қандай мүше?
-Дәм сезетін мүше қалай аталады?
-Сипап сезу мүшесі қалай аталады?

Балалардың бірі тілші болады. Сұрақ қою арқылы сыныптас достарымен диалогты әрі қарай жалғастырады.
Жұлдызша жапсыру.
арқылы.
Смайлик ,микрофон

3-4мин
<<Бейнеленген суреттер>>. Мақсаты:
Жаңа тақырыпты ашу

Интербелсенді тақтада табиғат құбылыстары бейнеленген суреттер көрсетліп. Сұрақтар қою.
Көрсетілген суреттер барлығы табиғат құбылыстары екенің түсіндіріледі.

Интербелсенді тақтадағы бейнеленген суреттерді айтып. Оның барлығы табиғат құбылысы екенің түсінеді.

Керемет!
Интербелсенді тақта.
3 мин
Топқа бөлу.
<<Қарлы кесек>>.
Мақсаты:Сыныпты топқа бөлу.
Жыл мезгілдеріне қарай бейнеленген суреттері бар қарылы кесектерді бөліп алып сол бойынша топқа бөлінеді.
Қарлы кесектерді алу арқылы топқа бөлініп отырады?
Тамаша!

7 мин
Топпен жұмыс
Әр топқа жыл мезгілдері бейнеленген А4 форматтағы суреттер таратылып, оларды өз топтарының атына сай тақырыпқа берілген суретті тауып алып бояу керек.
Әр топ өздеріне қатысты суреттерді тауып. Соны бояп, топ мүшесінің біреуі тақтада қорғайды.
Тамаша!
А4 форматтағы жыл мегілдері бейнеленген суреттер

2 мин
<<Сергіту сәті>>.
Мақсаты:
Оқушылардың бойын сергіту, жаттығулар жасау.
Сергіту жаттығуларын жасату.
Оқушылардың видеоны көру арқылы сергіту жаттығуларын қайталау.
Билеріңіз керемет
Видео слайд.
7 мин
Ауа райы жайлы түсінік беру.
Оқушыларға жағдаят оқу.
Марат мектепке барайын деп жатыр. Анасы оған .
-Марат балам терезден қарашы, ауа райы қандай екен,- деді.
Марат терезден қарап ана күн ашық, желде жоқ- деп жауап берді.
Проблемалық сұрақ.
Балалар қалай ойлайсыңдар Маратқа ауа райының білудің не керегі бар.
Ауа райы- жергілікті жердің белгілі бірақытта ауа температурасның бұлттылық, жауын-шашының жай күйі.
Интербелсенді тақтадан көрсету.
Мұғалім оқыған жағдаятты мұқият тыңдап, қойылған сұраққ жауап береді.
Жарайсыңдар!

3 мин
Дәптермен жұмыс.
Оқушыларға ауа райының шартты белгілерімен таңыстырып оларды жазғызу.
Ауа райының шартты белгілерімен таңысып, оларды дәптерлеріне салады.

Керемет

Қорытынды
7 мин
<< Доп лақтыру>>.
Мақсаты: Сабақты қортындылау.
Оқушыларға сұрақ қою.
Жазда қандай таиғат құбылысы болады?
Қыста ше?
Ауа райын өлшейтің құрал қалай аталады.

Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Тамаша

2 мин
Кері байланыс.
Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білу.
Оқушылардын бүгінгі сабақ деген ойларнының қандай болғаның білу үшін. Күн және бұлт бейнелері таратылады. Яғни күн болса ол бүгінгі сабақ ұнады, ал бұлт болса ұнамады дегенді білдіреді.
Бұлт пен күннен екеуінің біреуін таңдап тақтаға іледі.
Жарайсыңдар.

Ұқсас жұмыстар
Ауа райы болжамын тыңдату
Ауа райы. ауа райы болжамы және оның мәні. 4 сынып, дүниетану
Атмосфералық жауын-шашын
Күз мезгілінің өзіне тән белгілерін әңгімеле
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Ауа райы. Климат жайлы ақпарат
Күзгі табиғат
Ауа райы
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
"атмосфера" тарауын қайталау. "бәйге" ойын сабағы
Пәндер