Табиғат құбылыстары. Ауа райы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні

№48 ЖББОМ

Бастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М

Пәні : дүниетану
Сынып: 1«А»сынып
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Сабақтың тақырыбы:
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М: Табиғат құбылыстары. Ауа райы.
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Сабақтың мақсаты:
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М: Оқушыларды табиғатта болып тұратын құбылыстармен, олардың атауларымен таныстыру, табиғат туралы білімдерін кеңейту. Ауа райы және ауа температурасы жайлы
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Міндеттері:
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М:

Әр жыл мезгіліндегі табиғат құбылыстарын білу.

Ауа райы және ауа температурасы жайлы ақпарат беру.

Табиғатты қорғауға баулу.

Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Күтілетін нәтиже:
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М:

Әр жыл мезгіліндегі табиғат құбылыстарын біледі.

Ауа райы және ауа температурасы жайлы ақпарат алады.

Табиғатты қорғауға үйренеді.

Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Негізгі идеялар/тәсілдер
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М: «Шаттық шеңбері». «Тележүргізуші». Топқа бөлу (Қарлы кесек) . Жаңа сабақты түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Топпен шығармашылық жұмыс жасау.
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Қолданатын модульдер
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Ақпараттық коммуникациялық технология.
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні: Оқулық
№48 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Абдугали Р. М:

Дүниетану. Жапы білім беретін 11 жылдық мектептің 1- сыныбына арналған оқулық.

К. Аймагамбетова. Т. С Идилова. Алматыкітап 2014ж

Сабақ кезеңі/ уақыты
Кезең, оның мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау

Дереккөздер

Ресурстар

Сабақ кезеңі/ уақыты:

Кіріспе

2 мин

Кезең, оның мазмұны:

«Шаттық шеңбері»

Мақсаты:

Тұлға аралық байланысты орнату , ыңтымақтастық атмосферасын құру.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен сәлемдеседі, қызығушылықты ояту үшін шаттық шеңберін құрып, барлығына сәттілік тілейді. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар шаттық шеңберін құрып сабаққа деген жағымды психологиялық ахуал туғызады.
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау:

Ауызша мадақтау

«Жарайсыңдар».

ДереккөздерРесурстар:
Сабақ кезеңі/ уақыты: 3-4 мин
Кезең, оның мазмұны:

«Тілші. »

Мақсаты: Өткен тақырып бойынша алған білімдерін тексеру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалог. Ауызша сұрақтар қою.

Сұрақтар:

- Адамның есту мүшесі не?

-Оны қалай күту керек?

-Иіс сезу мүшесі не?

-Мұрынды қалай күту керек.

-Көз қандай мүше?

-Дәм сезетін мүше қалай аталады?

-Сипап сезу мүшесі қалай аталады?

Оқушылардың іс-әрекеті: Балалардың бірі тілші болады. Сұрақ қою арқылы сыныптас достарымен диалогты әрі қарай жалғастырады.
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау:

Жұлдызша жапсыру.

арқылы.

ДереккөздерРесурстар: Смайлик, микрофон
Сабақ кезеңі/ уақыты: 3-4мин
Кезең, оның мазмұны:

«Бейнеленген суреттер». Мақсаты:

Жаңа тақырыпты ашу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интербелсенді тақтада табиғат құбылыстары бейнеленген суреттер көрсетліп. Сұрақтар қою.

Көрсетілген суреттер барлығы табиғат құбылыстары екенің түсіндіріледі.

Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсенді тақтадағы бейнеленген суреттерді айтып. Оның барлығы табиғат құбылысы екенің түсінеді.
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау: Керемет!
ДереккөздерРесурстар: Интербелсенді тақта.
Сабақ кезеңі/ уақыты: 3 мин
Кезең, оның мазмұны:

Топқа бөлу.

«Қарлы кесек».

Мақсаты:Сыныпты топқа бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жыл мезгілдеріне қарай бейнеленген суреттері бар қарылы кесектерді бөліп алып сол бойынша топқа бөлінеді.
Оқушылардың іс-әрекеті: Қарлы кесектерді алу арқылы топқа бөлініп отырады?
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау: Тамаша!
ДереккөздерРесурстар:
Сабақ кезеңі/ уақыты: 7 мин
Кезең, оның мазмұны: Топпен жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа жыл мезгілдері бейнеленген А4 форматтағы суреттер таратылып, оларды өз топтарының атына сай тақырыпқа берілген суретті тауып алып бояу керек.
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өздеріне қатысты суреттерді тауып. Соны бояп, топ мүшесінің біреуі тақтада қорғайды.
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау: Тамаша!
ДереккөздерРесурстар: А4 форматтағы жыл мегілдері бейнеленген суреттер
Сабақ кезеңі/ уақыты: 2 мин
Кезең, оның мазмұны:

«Сергіту сәті».

Мақсаты:

Оқушылардың бойын сергіту, жаттығулар жасау.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту жаттығуларын жасату.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың видеоны көру арқылы сергіту жаттығуларын қайталау.
Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау: Билеріңіз керемет Описание: http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=19d63f1c811b511f&mb=imgdb_preview_1959
ДереккөздерРесурстар: Видео слайд.
Сабақ кезеңі/ уақыты: 7 мин
Кезең, оның мазмұны: Ауа райы жайлы түсінік беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға жағдаят оқу.

Марат мектепке барайын деп жатыр. Анасы оған .

-Марат балам терезден қарашы, ауа райы қандай екен, - деді.

Марат терезден қарап ана күн ашық, желде жоқ- деп жауап берді.

Проблемалық сұрақ.

Балалар қалай ойлайсыңдар Маратқа ауа райының білудің не керегі бар.

Ауа райы- жергілікті жердің белгілі бірақытта ауа температурасның бұлттылық, жауын-шашының жай күйі.

Интербелсенді тақтадан көрсету.

Оқушылардың іс

Ұқсас жұмыстар
Өлеңдердің тақырыптары
Ауа райы болжамын тыңдату
Ауа райы. ауа райы болжамы және оның мәні. 4 сынып, дүниетану
Атмосфералық жауын-шашын
Күз мезгілінің өзіне тән белгілерін әңгімеле
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Ауа райы. Климат жайлы ақпарат
Күзгі табиғат
Ауа райы
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz