Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Біздің балалар қайда екен
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: У.Е. Тлюупова
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 2
Уақыты:15.09.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы:"Қатынас"
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: <<Біздің балалар қайда екен?>>
Мақсаты:
а)Топпен таныстыру,бөлмелердің аттарын үйрету.
ә)Сұрақтарға қысқаша жауап беруге дағдыландыру.
б)Ұқыптылыққа баулу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балалармен балабақша туралы әңгімелесу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын.
Қажетті көрнекіліктер мен құралдар: Балабақшаның суреті,орамал.
Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно,шешінетін шкаф-шкаф для одежды.
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивация
лық қозғаушы
Балалармен сәлемдесіп: <<Балалар біз таңертең балабақшаға келеміз>>,-дей отырып, балабақшаның суретімен таныстыру.
-Балабақшамыз үлкен,әдемі ауласы кең. Балалар,біз қазір топ бөлмесінде тұрмыз деп,балалардың көңілін топ бөлмесінің ішіне аударады.
Топтағы заттармен таныстыру:
-Мынау-орындық,мынау-терезе,мынау-ойыншықтар тұратын жиһаз,онда ойыншықты жинайсыңдар,топтағы тағы да бөлмелер бар. Мынау-шешінетін бөлме,онда шешінесіңдер, мұнда шешінетін шкафтар тұрады. Ас бөлмесінде ыдыстар тұрады. Ол ыдыстармен тамақ ішесіңдер.
Мынау-ұйықтайтын бөлме,онда сендер жататын керуеттер тұрады, Тобымыз үлкен,әрі жарық.
Балалар топқа қызыға қарайды.
Заттармен танысуға құлшыныс танытады. Тәрбиешіні тыңдайды.
Іздену-ұйымдас тырушы
Балалардың көңілін орамалға аударту.
Д\о<<Бұл кім болды екен?>> ойынын ойнаймыз.
Шарты: орамалдың астында кім екенін айтқызу,аттарын ататып.
<<Орамал кімді жасырады екен>>,-деп бір баланың бетіне бір орамал жабады. Орамалды қайта ашып: <<Бұл кім болды екен?>> деген сұрақ қояды. Осылай әр баламен ойнайды.Әрқайсысына өз аттарын айтқызу. Тәрбиеші тағы да сұрақтар беруге,сөйлетуге үйрету.
Мысалы:
-Сен қайда тұрасың? Сен атыңды айтшы?
-Кімнің қасында тұрсың? Ол баланың атын білесің бе? т.б.
Д\о<<Біздің балалар қайда екен?>>
Шарты:Үлестірмелі материалда берілген сурет бойынша балалардың қайда тығылып отырғанын тапқызу.
Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды.
Орамалға күлімдей қарайды. Көңілді болуға тырысады. Сұрақтарға жауап беруге талпынады. Орамалмен беті жабылған бала өзінің атын айтады.
Қасында тұрған баланың атын айтады.
-Асқар үстелдің астына тығылып жатыр.
-Марат үлкен ойншық қонжықтың артында отыр.
Қайталайды: балабақша-садик, орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды.
Рефлексивті коррекциа лаушы
Тәрбиеші балалардың көңіл күйлеріне қарап,мақтап,мадақтау. Балаларды сөйлеуге үйрету.
Балалар қуаныш сезімін танытады.
Балалар сөйлеп үйренеді.
Күтілетін нәтиже;
Нені біледі: Өздерінің,көршілерінің аттарын айтуды біледі.
Қандай түсініктерді игереді:Топ туралы түсінікті игереді.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:Сұрақтарға жауап беруді меңгереді.
Балабақша әдіскері: У.Е. Тлюупова
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 2
Уақыты:15.09.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы:"Қатынас"
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: <<Біздің балалар қайда екен?>>
Мақсаты:
а)Топпен таныстыру,бөлмелердің аттарын үйрету.
ә)Сұрақтарға қысқаша жауап беруге дағдыландыру.
б)Ұқыптылыққа баулу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балалармен балабақша туралы әңгімелесу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын.
Қажетті көрнекіліктер мен құралдар: Балабақшаның суреті,орамал.
Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно,шешінетін шкаф-шкаф для одежды.
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивация
лық қозғаушы
Балалармен сәлемдесіп: <<Балалар біз таңертең балабақшаға келеміз>>,-дей отырып, балабақшаның суретімен таныстыру.
-Балабақшамыз үлкен,әдемі ауласы кең. Балалар,біз қазір топ бөлмесінде тұрмыз деп,балалардың көңілін топ бөлмесінің ішіне аударады.
Топтағы заттармен таныстыру:
-Мынау-орындық,мынау-терезе,мынау-ойыншықтар тұратын жиһаз,онда ойыншықты жинайсыңдар,топтағы тағы да бөлмелер бар. Мынау-шешінетін бөлме,онда шешінесіңдер, мұнда шешінетін шкафтар тұрады. Ас бөлмесінде ыдыстар тұрады. Ол ыдыстармен тамақ ішесіңдер.
Мынау-ұйықтайтын бөлме,онда сендер жататын керуеттер тұрады, Тобымыз үлкен,әрі жарық.
Балалар топқа қызыға қарайды.
Заттармен танысуға құлшыныс танытады. Тәрбиешіні тыңдайды.
Іздену-ұйымдас тырушы
Балалардың көңілін орамалға аударту.
Д\о<<Бұл кім болды екен?>> ойынын ойнаймыз.
Шарты: орамалдың астында кім екенін айтқызу,аттарын ататып.
<<Орамал кімді жасырады екен>>,-деп бір баланың бетіне бір орамал жабады. Орамалды қайта ашып: <<Бұл кім болды екен?>> деген сұрақ қояды. Осылай әр баламен ойнайды.Әрқайсысына өз аттарын айтқызу. Тәрбиеші тағы да сұрақтар беруге,сөйлетуге үйрету.
Мысалы:
-Сен қайда тұрасың? Сен атыңды айтшы?
-Кімнің қасында тұрсың? Ол баланың атын білесің бе? т.б.
Д\о<<Біздің балалар қайда екен?>>
Шарты:Үлестірмелі материалда берілген сурет бойынша балалардың қайда тығылып отырғанын тапқызу.
Билингвалдық компонент:балабақша-садик,орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды.
Орамалға күлімдей қарайды. Көңілді болуға тырысады. Сұрақтарға жауап беруге талпынады. Орамалмен беті жабылған бала өзінің атын айтады.
Қасында тұрған баланың атын айтады.
-Асқар үстелдің астына тығылып жатыр.
-Марат үлкен ойншық қонжықтың артында отыр.
Қайталайды: балабақша-садик, орамал-палотенца,аула-двор,жиһаз-мебель, орындық-стулья,терезе-окно, шешінетін шкаф-шкаф для одежды.
Рефлексивті коррекциа лаушы
Тәрбиеші балалардың көңіл күйлеріне қарап,мақтап,мадақтау. Балаларды сөйлеуге үйрету.
Балалар қуаныш сезімін танытады.
Балалар сөйлеп үйренеді.
Күтілетін нәтиже;
Нені біледі: Өздерінің,көршілерінің аттарын айтуды біледі.
Қандай түсініктерді игереді:Топ туралы түсінікті игереді.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:Сұрақтарға жауап беруді меңгереді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz