Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.қазбалар туралы
Сабақтың тақырыбы:
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Сілтемелер
Дүниетану оқулығы 4-сынып
Негізгі мақсаты
* Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар туралы түсінік қалыптыстырады
* Пайдалы қазбалардың маңызын,айырмашылығын біледі.
Оқыту нәтижелері
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар туралы біледі
Олардың өмірде маңыздылығын,барын түсінді
Ынтымақтастықта жұмыс істей алады;
Өзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта алады;
Сабақта қолданылған модульдер
* Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
* ОүБ
* Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер( <<Диалог арқылы оқыту>>)
* АКТ (флипчарт)
Көрнекілік:суреттер,постер,үлестірмелер
Сабақ типі: Аралас Орындалатын іс-әрекет
Сабақтың кезеңі,уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру 3мин
Психологиялық ахуал қалыптыстыру:Ауызша волейбол ойыны.
Мақсаты: Өзінде бар жақсы қасиеттерді бағалай білуге,өзінің қасында жүрген адамдардың жақсы қасиеттерін білуге ,бір-бірін терең түсінуге арналады
Допты бір-бірне берген кезде балалар адамгершілік қасиеттер туралы айтулары керек
Оқушыларды топтастыру:Әріптер арқылы(Т,Ф,Һ,М)шағын топтарға бөлу. Бағалауды айту.Топты фишка арқылы бағалап жүру.Топ ішіндегі оқушыларды сабаққа қатысқанына қарап смайликтер арқылы бағалау:
<<5>>баға
<<4>> баға
<<3>> баға ; (ОүБ)
Жаттығуды шеңбер бойынша орындайды
шыншылдық: мейірімділік; адамдық; адамгершілік әділдік; кішіпейілдік; батылдық; ұстамдылық; жанашырлық.
Үй тапсырмасын тексеру:Жанғыш пайдалы қазбалар 10мин
Білімін тексеру кезеңі
3-мин
Мақсат қою кезеңі
2мин
<<Домино>> стратегиясы арқылы оқушылардың үй тапсырмасын тексеру. Мұғалім дайындап келген карточкалар арқылы оқушылар топпен жауап береді.
Бағалау:смайликтер арқылы бағалау
Дұрыс емес сұрақ-жауаптарды талқылау
<
Бүгінкі сабақтың мақсатымен таныстыру.
Домино ойыны арқылы оқушылар сыни тұрғыдан ойлап тапсырманы топпен орындап дұрыс жауаптарын табады
Сабаққа дайындығын Светофор арқылы көрсетіп отырады
Жаңа сабақ 6мин
Тапcырмалар 8мин
1-тапсырма
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып шығады
2.топпен түсініксіз сөздерді анықтайды.
3.мәтінді талқылау <<Жұптық әңгіме>>(Диалогтік оқыту)
Жаттығудың сипаттамасы:
Оқушылар топ ішінде жұптарға бөлінеді.
А оқушы сөйледі Б оқушы тыңдайды
Б оқушы түсінгенін А оқушыға айтып береді.
Мәтінмен жұмыс алгоритмы бойынша істейді
А -( үлгерімі жоғары) Б-оқушы(үлгерімі төмен ) Мәтінді түсенгені бойынша қорытынды жасайды.
Сергіту сәті 2мин
Музыка арқылы орындау
Түсінгенін тексеру кезеңі: 8мин
2-тапсырма
<<Стикердегі диолог>> стратегиясы
(2 түрі): 4 адамнан тұратын топтар стикердегі сұрақтарға жауап береді немесе ол жөніндегі өз ойларымен бөлісіп, талқылап, стикерге өз ойларын жазады, кейін пікірлерін қорғайды. (диалогтік оқу)
Тақырыпты түсінгенін анықтау үшін барлық топқа ұқсас тапсырма беріледі.
1.Ас тұзын қайдан алады?Оны қалай өңдеп пайдаланады?
2.Фосфорит,асбестің қандай ерекшіліктері бар?Ол туралы не білесің қысқаша жаз?
3.Әктас,бор туралы білгеніңді жаз?
4.Мәрмәрдан нелер жасалады.?
Барлық топтарға 4
Топтық жұмысты бағалау түрі:
Бағалау критерийлері (Оүб)
1.Тақырыпты толық аша білуі
2.Бірлескен жұмыстың көрінуі
3.Оқушының тақырыпты түсіндіре білуі,сөйлеу мәнері
4.картамен жұмысты нақты пайдалануы.
Топпен жұмыс жүргізеді
Стигердегі сұрақтарға өз тақырыбы бойынша негізгі болған түсініктемелерді салады.
Әр топ өз жұмысын қорғап түсіндіреді.
3-тапсырма Резерв 5мин
Оқушылар бұл тапсырманы бөлімді қорытындылау мақсатында орындайды.
Қорытынды тапсырма (Оқушылар тапсырманы интербелсенді тақта арқылы орындайды) Сұрақтардың жауабын оқушы табады(пайдаланатын сөздер:мұнай,тас көмір,гранит,жез,бензин,газ, жермай, асбест, Соколов-Сарыбай)
1.Еліміздігі ең ірі темір кен орны?
2.Жанғыш пайдалы қазбалар
3.отқа жанбайтын қасиеті бар қазба?
4.Мұнайды арнаулы пеште қыздыру нәтижесінде не алынады?
5.Берік әрі қатты тот баспайтын түсті металл?
6.Абайдың ескерткіші қандай тұғырға орнатылған?
Сын тұрғысынан ойлап тапсырманы орындайды.
Оқушылар топта сұрақтарды талқылап дұрыс жауабын стикерге жазады.
Қортындылау кезеңі 2мин
Рефлексия
Топтық жұмысты бағалау Оқушылардың жынаған фишкаларын санау, Смайликтер арқылы топ ішіндегі оқушыларды бағалау. <<5>>баға
<<4>> баға
<<3>> баға
Қай топ көп фишка жынады соны анықтайды,Оқушылардың сабаққа қатысуына қарап смайликтер арқылы бағалау.
Үйге тапсырма 2мин
53-55-беттерді оқу ,мазмұны.
8-10-Сұрақтар дайындап келу
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Сілтемелер
Дүниетану оқулығы 4-сынып
Негізгі мақсаты
* Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар туралы түсінік қалыптыстырады
* Пайдалы қазбалардың маңызын,айырмашылығын біледі.
Оқыту нәтижелері
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар туралы біледі
Олардың өмірде маңыздылығын,барын түсінді
Ынтымақтастықта жұмыс істей алады;
Өзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта алады;
Сабақта қолданылған модульдер
* Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
* ОүБ
* Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер( <<Диалог арқылы оқыту>>)
* АКТ (флипчарт)
Көрнекілік:суреттер,постер,үлестірмелер
Сабақ типі: Аралас Орындалатын іс-әрекет
Сабақтың кезеңі,уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру 3мин
Психологиялық ахуал қалыптыстыру:Ауызша волейбол ойыны.
Мақсаты: Өзінде бар жақсы қасиеттерді бағалай білуге,өзінің қасында жүрген адамдардың жақсы қасиеттерін білуге ,бір-бірін терең түсінуге арналады
Допты бір-бірне берген кезде балалар адамгершілік қасиеттер туралы айтулары керек
Оқушыларды топтастыру:Әріптер арқылы(Т,Ф,Һ,М)шағын топтарға бөлу. Бағалауды айту.Топты фишка арқылы бағалап жүру.Топ ішіндегі оқушыларды сабаққа қатысқанына қарап смайликтер арқылы бағалау:
<<5>>баға
<<4>> баға
<<3>> баға ; (ОүБ)
Жаттығуды шеңбер бойынша орындайды
шыншылдық: мейірімділік; адамдық; адамгершілік әділдік; кішіпейілдік; батылдық; ұстамдылық; жанашырлық.
Үй тапсырмасын тексеру:Жанғыш пайдалы қазбалар 10мин
Білімін тексеру кезеңі
3-мин
Мақсат қою кезеңі
2мин
<<Домино>> стратегиясы арқылы оқушылардың үй тапсырмасын тексеру. Мұғалім дайындап келген карточкалар арқылы оқушылар топпен жауап береді.
Бағалау:смайликтер арқылы бағалау
Дұрыс емес сұрақ-жауаптарды талқылау
<
Бүгінкі сабақтың мақсатымен таныстыру.
Домино ойыны арқылы оқушылар сыни тұрғыдан ойлап тапсырманы топпен орындап дұрыс жауаптарын табады
Сабаққа дайындығын Светофор арқылы көрсетіп отырады
Жаңа сабақ 6мин
Тапcырмалар 8мин
1-тапсырма
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып шығады
2.топпен түсініксіз сөздерді анықтайды.
3.мәтінді талқылау <<Жұптық әңгіме>>(Диалогтік оқыту)
Жаттығудың сипаттамасы:
Оқушылар топ ішінде жұптарға бөлінеді.
А оқушы сөйледі Б оқушы тыңдайды
Б оқушы түсінгенін А оқушыға айтып береді.
Мәтінмен жұмыс алгоритмы бойынша істейді
А -( үлгерімі жоғары) Б-оқушы(үлгерімі төмен ) Мәтінді түсенгені бойынша қорытынды жасайды.
Сергіту сәті 2мин
Музыка арқылы орындау
Түсінгенін тексеру кезеңі: 8мин
2-тапсырма
<<Стикердегі диолог>> стратегиясы
(2 түрі): 4 адамнан тұратын топтар стикердегі сұрақтарға жауап береді немесе ол жөніндегі өз ойларымен бөлісіп, талқылап, стикерге өз ойларын жазады, кейін пікірлерін қорғайды. (диалогтік оқу)
Тақырыпты түсінгенін анықтау үшін барлық топқа ұқсас тапсырма беріледі.
1.Ас тұзын қайдан алады?Оны қалай өңдеп пайдаланады?
2.Фосфорит,асбестің қандай ерекшіліктері бар?Ол туралы не білесің қысқаша жаз?
3.Әктас,бор туралы білгеніңді жаз?
4.Мәрмәрдан нелер жасалады.?
Барлық топтарға 4
Топтық жұмысты бағалау түрі:
Бағалау критерийлері (Оүб)
1.Тақырыпты толық аша білуі
2.Бірлескен жұмыстың көрінуі
3.Оқушының тақырыпты түсіндіре білуі,сөйлеу мәнері
4.картамен жұмысты нақты пайдалануы.
Топпен жұмыс жүргізеді
Стигердегі сұрақтарға өз тақырыбы бойынша негізгі болған түсініктемелерді салады.
Әр топ өз жұмысын қорғап түсіндіреді.
3-тапсырма Резерв 5мин
Оқушылар бұл тапсырманы бөлімді қорытындылау мақсатында орындайды.
Қорытынды тапсырма (Оқушылар тапсырманы интербелсенді тақта арқылы орындайды) Сұрақтардың жауабын оқушы табады(пайдаланатын сөздер:мұнай,тас көмір,гранит,жез,бензин,газ, жермай, асбест, Соколов-Сарыбай)
1.Еліміздігі ең ірі темір кен орны?
2.Жанғыш пайдалы қазбалар
3.отқа жанбайтын қасиеті бар қазба?
4.Мұнайды арнаулы пеште қыздыру нәтижесінде не алынады?
5.Берік әрі қатты тот баспайтын түсті металл?
6.Абайдың ескерткіші қандай тұғырға орнатылған?
Сын тұрғысынан ойлап тапсырманы орындайды.
Оқушылар топта сұрақтарды талқылап дұрыс жауабын стикерге жазады.
Қортындылау кезеңі 2мин
Рефлексия
Топтық жұмысты бағалау Оқушылардың жынаған фишкаларын санау, Смайликтер арқылы топ ішіндегі оқушыларды бағалау. <<5>>баға
<<4>> баға
<<3>> баға
Қай топ көп фишка жынады соны анықтайды,Оқушылардың сабаққа қатысуына қарап смайликтер арқылы бағалау.
Үйге тапсырма 2мин
53-55-беттерді оқу ,мазмұны.
8-10-Сұрақтар дайындап келу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz