Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Менделеев-Клапейрон теңдеуіне есеп шығару
Күні: 18.11.2015 Сыныбы: 10а Пәні: физика
Сабақтың аты
§4.6 Менделеев-Клапейрон теңдеуіне есеп шығару
Сілтеме
Жоспар
Жалпы мақсаты
> Менделеев-Клапейрон теңдеуіне жайлы мағлұмат беру
> Менделеев-Клапейрон теңдеуін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
> Топта бағалай білуге баулу
Күтілетін нәтиже
> Менделеев-Клапейрон теңдеуіне жайлы мағлұмат алады
> Менделеев-Клапейрон теңдеуін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
> Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар
Дмитрий Иванович Менделеев 27 қаңтарда (8 февраля)
1834 жылы Тобольск қаласында дүниеге келді.
Француз физигі Б.П. Клапейрон идеал газ күйінің теңдеуін
бұрын ашты -1834ж
Менделеев-Клапейрон тендеуі д.а. (1874 ж) PV = m / M∙R∙T
р-қысым(Па), V-көлем (м3), м- газ массасы (кг), М- молярлық
масса (кг/моль), R-әмбебап газ тұрақтысы (Дж/К*моль),
Т- температура (К)
Тапсырмалар
Топтық жұмыс
Тапсырмалар
Жеке жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
0.1. Сәлемдесу
0.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
0.3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
Қандай байланысы бар бір-бірімен осы екі ғылымдардың арасында?Неліктең екеуінің аты-жөні бірге жазылады?
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Мағынаны ашу кезеңі.
PV = m / M∙R∙T
1. Шамаларды ата.
2. Шаманың өлшем бірлігін ата.
3. Формуланы түрлендір.
4. Формуланы ата.
ІІІ. Талқылау үшін сұрақ беріледі (2 минут)
1. Менделеев-Клапейрон тендеу жайында не білеміз?
Оқушылар кішкентай мәлемет айтады осы екі ғылым туралы.
Менделеев Д.И. Клапейрон Б.П.Э
Дмитрий Иванович Менделеев - орыс химигі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі бағыты жалпы химия,химиялық технология, физика, экономика, ауыл шаруашылығы, метрология, т.б. салаларға арналған. Сонымен қатар молекуланың массасын табудың Клапейрон - Менделеев теңдеулерін шығарды.
Клапейрон Бенуа Поль Эмиль-(26.02.1799 -- 28.01.1864) - газ күйінің теңдеуің шығарды. Тұңғыш рет термодинамикада графикалық әдісті кіргізді.
ІҮ. Топтық жұмыс (31 минут) Деңгейлік тапсырмалар:
1 деңгей Сәйкестікті тап (2 мин)
Бойль- Мариотта заңы
Гей- Люссак заңы
Менделеев- Клапейрон теңдеуі
Шарль заңы
Идеал газ қүінің теңдеуі
p1/ p2= T1/T2
PV = m / M∙R∙T
PV/Т=const
v1/v2=T1/ T2
p1v1=p2v2
2 деңгей Кестені толтыр: (4 мин)
Процестің атауы
Математикалық
өрнегі
Заңын атауы
графигі
p= const
V=const
T=const
3 деңгей Есептер шығару: (5 мин)
1.Массасы 8кг қорғасында қанша зат мөлшері бар?
2.Кысымы 200кПа, ал температурасы 240К болғанда көлемі 40л - ге тең газдағы зат мөлшері қанша? (4 моль)
4 деңгей ( 5 мин)
1.Құрамында 18*103 молекуласы бар судың температурасы 80 С және қысымы 101,325 кПа тең, көлемі қандай ?
5 деңгей (15 мин)
<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы кестемен жұмыс :
Кестеде газ күйінің кейбір параметрлерінің мәндері берілген. Белгісіз параметрлерді анықтаңдар.
m, кг
M, кг / моль
p, Па
V, м3
T, К
15,9
3,2 ∙ 10-2
1,5 ∙ 106
0,83
300
2,4
4 ∙ 10-2
2,4 ∙ 105
0,4
200
0,3
2,8 ∙ 10-2
8,3 ∙ 105
0,03
280
V. Жасаған жұмыстарын бағалау.(2 минут)
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар
10-ж. № 13, 149-бет
Кейінгі оқу
§4.6 қайталау
Сабақтың аты
§4.6 Менделеев-Клапейрон теңдеуіне есеп шығару
Сілтеме
Жоспар
Жалпы мақсаты
> Менделеев-Клапейрон теңдеуіне жайлы мағлұмат беру
> Менделеев-Клапейрон теңдеуін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
> Топта бағалай білуге баулу
Күтілетін нәтиже
> Менделеев-Клапейрон теңдеуіне жайлы мағлұмат алады
> Менделеев-Клапейрон теңдеуін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
> Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар
Дмитрий Иванович Менделеев 27 қаңтарда (8 февраля)
1834 жылы Тобольск қаласында дүниеге келді.
Француз физигі Б.П. Клапейрон идеал газ күйінің теңдеуін
бұрын ашты -1834ж
Менделеев-Клапейрон тендеуі д.а. (1874 ж) PV = m / M∙R∙T
р-қысым(Па), V-көлем (м3), м- газ массасы (кг), М- молярлық
масса (кг/моль), R-әмбебап газ тұрақтысы (Дж/К*моль),
Т- температура (К)
Тапсырмалар
Топтық жұмыс
Тапсырмалар
Жеке жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
0.1. Сәлемдесу
0.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
0.3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
Қандай байланысы бар бір-бірімен осы екі ғылымдардың арасында?Неліктең екеуінің аты-жөні бірге жазылады?
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Мағынаны ашу кезеңі.
PV = m / M∙R∙T
1. Шамаларды ата.
2. Шаманың өлшем бірлігін ата.
3. Формуланы түрлендір.
4. Формуланы ата.
ІІІ. Талқылау үшін сұрақ беріледі (2 минут)
1. Менделеев-Клапейрон тендеу жайында не білеміз?
Оқушылар кішкентай мәлемет айтады осы екі ғылым туралы.
Менделеев Д.И. Клапейрон Б.П.Э
Дмитрий Иванович Менделеев - орыс химигі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі бағыты жалпы химия,химиялық технология, физика, экономика, ауыл шаруашылығы, метрология, т.б. салаларға арналған. Сонымен қатар молекуланың массасын табудың Клапейрон - Менделеев теңдеулерін шығарды.
Клапейрон Бенуа Поль Эмиль-(26.02.1799 -- 28.01.1864) - газ күйінің теңдеуің шығарды. Тұңғыш рет термодинамикада графикалық әдісті кіргізді.
ІҮ. Топтық жұмыс (31 минут) Деңгейлік тапсырмалар:
1 деңгей Сәйкестікті тап (2 мин)
Бойль- Мариотта заңы
Гей- Люссак заңы
Менделеев- Клапейрон теңдеуі
Шарль заңы
Идеал газ қүінің теңдеуі
p1/ p2= T1/T2
PV = m / M∙R∙T
PV/Т=const
v1/v2=T1/ T2
p1v1=p2v2
2 деңгей Кестені толтыр: (4 мин)
Процестің атауы
Математикалық
өрнегі
Заңын атауы
графигі
p= const
V=const
T=const
3 деңгей Есептер шығару: (5 мин)
1.Массасы 8кг қорғасында қанша зат мөлшері бар?
2.Кысымы 200кПа, ал температурасы 240К болғанда көлемі 40л - ге тең газдағы зат мөлшері қанша? (4 моль)
4 деңгей ( 5 мин)
1.Құрамында 18*103 молекуласы бар судың температурасы 80 С және қысымы 101,325 кПа тең, көлемі қандай ?
5 деңгей (15 мин)
<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы кестемен жұмыс :
Кестеде газ күйінің кейбір параметрлерінің мәндері берілген. Белгісіз параметрлерді анықтаңдар.
m, кг
M, кг / моль
p, Па
V, м3
T, К
15,9
3,2 ∙ 10-2
1,5 ∙ 106
0,83
300
2,4
4 ∙ 10-2
2,4 ∙ 105
0,4
200
0,3
2,8 ∙ 10-2
8,3 ∙ 105
0,03
280
V. Жасаған жұмыстарын бағалау.(2 минут)
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар
10-ж. № 13, 149-бет
Кейінгі оқу
§4.6 қайталау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz