Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Абай бол, жас дос
Бекітемін: _____________________________________ Күні: ____________
<<Абай бол, жас дос>>
Мақсаты: Оқушыларға көше қатынасы ережелерін меңгерту; жолда жүру ережесін есте сақтау арқылы білгендерін пайдалана білуді тұрақты дағдыға айналдыру; оқушыларды жол ережелерін бұлжытпай орындауға, сақтыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілері, плакатқа жазылған ескерту сөздер, макеттер, оқушылардың салған суреттері.
Барысы.
Залға сап түзеп әр сынып оқушылары музыка ырғағымен кіреді. Әнұран орындалады.
1-жүргізуші: Құрметті оқушылар! Құрметті қонақтар, ұстаздар! Бүгінгі <<Абай бол, жас дос>> жиынымызды бастауға рұқсат етіңіздер!
2-жүргізуші: Шуақты өміріміз күндей күліп,
Жүректе бүршік атып гүлдейді үміи.
Арманға сапар тарту мүмкін емес,
Жол жүру ережесін білмей тұрып.
1-жүргізуші: Қай көше, қай қалаға барсаңыз да,
Қай ақыл өлшеміне салсаңыз да,
Жол жүру ережесі заңды тәртәп -
Ол ортақ
Үлкен кіші баршамызға!
2-жүргізуші: Жалғайтын достастырып бар елменен,
Жолдардан тұрады ғой әлем деген.
Бүгінгі бізге келген қонақтарға,
Жиынымыз басталсын сәлемменен.
1-жүргізуші: Оқушыларға сөз кезегін берейік.
І топ. <<Бағдаршам>>.
Топтың ұраны: Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Жүрме жолға таласып.
ІІ топ: <<Жол белгілері>>.
Топтың ұраны: Үйрен таппай тыным бір,
Белгілердің тілін біл!
ІІІ топ: <<Жүргізуші>>.
Топтың ұраны: Жол тәртібін білейік,
Аман-есен жүрейік!
ІҮ топ: <<Қиылыстар>>.
Топтың ұраны: Басталар әр қиылысың аттауменен,
Жолда жүру ережесін сақтауменнен.
Хор: <<Бағдаршам>>.
І топ. <<Бағдаршам>>.
(Бағдаршамның шығу тарихы жайлы баяндайды).
1 - оқушы: Балалар, бағдаршамды кім ойлап тапқанын білесіңдер ме? Ал ендеше тыңдап көрелік. Алғашқы бағдаршам теміржол бойында пайда болды. Оны ойлап тапқан адамның есімі тарихта сақталмағын.
2 - оқушы: Оны көше қиылысына ыңғайлап, қайта жасаған ағылшын инженер-механигі Д.Найт болатын. Ол 1868 жылы Лондондағы парламент үйінің алдына бағдаршам орнатты.
3 - оқушы: Алдымен түрлі-түсті сигнал қайыс берілістің көмегі арқылы өзгертіліп отырды. Сосын аппарат ортасына газды шам орнатылды.
4 - оқушы: Өкінішке орай бізде газ жарылып, кезекте тұрған полицей қаза болады да, содан жарты ғасыр бойы ұмыт болады.
5 - оқушы: Тек 1914 жылы Американың Кливленд қаласында, сосын Нью-Йорк, т.б.қалаларында пайда бола бастайды. Бұл жолы олар электрлі болды. Тек екі түсті ғана: қызыл және жасыл. 1918 жылдан бастап қана үш түс қолданыла бастады.
6 - оқушы: Кеңес одағы бойынша алғаш рет бағдаршам 1924 жылы Мәскеу қаласының Кузнецк көпірі мен Петровка көшелерінің қиылысында орын алды.
ІІ топ. <<Жол белгілері>>.
1 - оқушы: Үйрен таппай тыным бір,
Белгілердің тілін біл.
Егер оны білмесең,
Тартар жолың бұлыңғыр.
2 - оқушы: Өзі қызыл, үшбұрышты ескертуің мен болам,
Хабарлайтын бар қауіпті оң сапарға жолдаған.
Маған қарап жүрер болса жүргізуші, жаяу да,
Жолы болып, сәтсіздікке ешқашан да қалмаған.
3 - оқушы: Мен бәріне әрқашанда тыйым салып тұрамын,
Қайда болса алда тұрып жібермеймін бір адым.
Түсім қызыл, өзім шеңбер сызық болып бітемін,
Осы жолы үндемеймін бар ма тағы сұрағың.
4 - оқушы: Белгімін көсетер жылдамдық бағытын,
Ой, шыңқыр, бұрылыс, қатерді, қауіпті,
Барлығын анықтап, көрсетіп жіберем,
Сондықтан бәрі де мені тез таныпты.
5 - оқушы: Баратын сапардың қашығын, тұрағын,
Үн-түнсіз жол сілтеп көрсетіп тұрамын.
Күндіз де, түнде де от болып жанады,
Көкпеңбек боялған төртбұрыш шырағым.
ІІІ топ. <<Жүргізуші>>.
1 - оқушы: Жол ережесін білу өмірімізді қауіптен, жазымнан сақтайды.
2 - оқушы: Оның сырын біліп, жол ережесін орындау баршамызға қажет.
3 - оқушы: Есігінен артқы,
Көлікке сен мінген.
Дәл осы бір сәттен,
Құлағыңды тіккен.
4 - оқушы: Кезекте сен әлгі,
Артқы есіктен кірген.
Енді есіктен алға,
Түсеріңді білген.
ІҮ топ. <<Қиылыстар>>.
1 - оқушы: Жолдар қиылысында,
Қалтарысып қысылма.
Көлденеңнен жол болса,
Кібіртіктеп тоспа оны.
2 - оқушы: Бос болмаса алайда,
Сақтық жаса абайла.
Қалмас үшін соқтығып,
Ол өткенше тос тұрып.
3 - оқушы: Ирек-ирек көшелер,
Көше деген мың ирек.
Қиындыққа әйтсе де,
Үйренесің біртіндеп.
(<<Бағдаршам>> ойынына барлық оқушы топпен қатысады).
2 - жүргізуші: Ойын жүргізуші алдын ала дайындаған үш түсті көрсетіп, оқушылардың қаншалықты жинақы екенін байқайды.
Ойын шарты:
1) Бағдаршамның жасыл көзін көрсеткенде балалар жүрген сияқты бір орында аяқтарын қозғалысқа келтіреді.
2) Сары көзін көрсеткенде ду қол шапалақтайды.
3) Қызыл көзін көрсеткенде бір орында қозғалмай тұрып қалады.
1 - жүргізуші: Қызыл көзін ашқанда,
Сынық сүйем баспа алға.
2 - жүргізуші: Сары көзін ашқанда,
Қарап қалма аспанға.
1 - жүргізуші: Жасыл көзін ашқанда,
Өте бергін, жасқанба!
Мұғалім: Қымбатты қонақтар, ұстаздар, оқушылар! Міне, жолда жүру ережесін әрқашан есте сақтап, бұлжытпай орындап, сақ жүріңдер демекпін.
Ән: <<Анадай асыл мектебім>>.
2 - жүргізуші: Арманға алда күткен асығармыз,
Біз қалай толқын атпай басылармыз.
Жол жүру ережесін жақсы біліп,
Сақтықта тұра алатын жас қыранбыз!
1 - жүргізуші: Басталар әр қадамың аттауменен,
Өмірге қол созады әрбір көше
Жол жүру ережесін сақтауменен.
2 - жүргізуші: Жолда жүру әліппесін,
Білген жөн бес саусақтай.
Сонда ғана жүре аласың,
Сен өзіңді сау сақтап.
1 - жүргізуші: Жыламасын аналар,
Жас ұландар өсе бер.
Сақ болыңдар, балалар!
Сақ жүріңдер көшеде!
2 - жүргізуші: Қымбатты қонақтар, ұстаздар, оқушылар! Осымен <<Абай бол, жас дос>> атты тәрбие сағатымызды аяқтауға рұқсат етіңіздер.
<<Абай бол, жас дос>>
Мақсаты: Оқушыларға көше қатынасы ережелерін меңгерту; жолда жүру ережесін есте сақтау арқылы білгендерін пайдалана білуді тұрақты дағдыға айналдыру; оқушыларды жол ережелерін бұлжытпай орындауға, сақтыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілері, плакатқа жазылған ескерту сөздер, макеттер, оқушылардың салған суреттері.
Барысы.
Залға сап түзеп әр сынып оқушылары музыка ырғағымен кіреді. Әнұран орындалады.
1-жүргізуші: Құрметті оқушылар! Құрметті қонақтар, ұстаздар! Бүгінгі <<Абай бол, жас дос>> жиынымызды бастауға рұқсат етіңіздер!
2-жүргізуші: Шуақты өміріміз күндей күліп,
Жүректе бүршік атып гүлдейді үміи.
Арманға сапар тарту мүмкін емес,
Жол жүру ережесін білмей тұрып.
1-жүргізуші: Қай көше, қай қалаға барсаңыз да,
Қай ақыл өлшеміне салсаңыз да,
Жол жүру ережесі заңды тәртәп -
Ол ортақ
Үлкен кіші баршамызға!
2-жүргізуші: Жалғайтын достастырып бар елменен,
Жолдардан тұрады ғой әлем деген.
Бүгінгі бізге келген қонақтарға,
Жиынымыз басталсын сәлемменен.
1-жүргізуші: Оқушыларға сөз кезегін берейік.
І топ. <<Бағдаршам>>.
Топтың ұраны: Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Жүрме жолға таласып.
ІІ топ: <<Жол белгілері>>.
Топтың ұраны: Үйрен таппай тыным бір,
Белгілердің тілін біл!
ІІІ топ: <<Жүргізуші>>.
Топтың ұраны: Жол тәртібін білейік,
Аман-есен жүрейік!
ІҮ топ: <<Қиылыстар>>.
Топтың ұраны: Басталар әр қиылысың аттауменен,
Жолда жүру ережесін сақтауменнен.
Хор: <<Бағдаршам>>.
І топ. <<Бағдаршам>>.
(Бағдаршамның шығу тарихы жайлы баяндайды).
1 - оқушы: Балалар, бағдаршамды кім ойлап тапқанын білесіңдер ме? Ал ендеше тыңдап көрелік. Алғашқы бағдаршам теміржол бойында пайда болды. Оны ойлап тапқан адамның есімі тарихта сақталмағын.
2 - оқушы: Оны көше қиылысына ыңғайлап, қайта жасаған ағылшын инженер-механигі Д.Найт болатын. Ол 1868 жылы Лондондағы парламент үйінің алдына бағдаршам орнатты.
3 - оқушы: Алдымен түрлі-түсті сигнал қайыс берілістің көмегі арқылы өзгертіліп отырды. Сосын аппарат ортасына газды шам орнатылды.
4 - оқушы: Өкінішке орай бізде газ жарылып, кезекте тұрған полицей қаза болады да, содан жарты ғасыр бойы ұмыт болады.
5 - оқушы: Тек 1914 жылы Американың Кливленд қаласында, сосын Нью-Йорк, т.б.қалаларында пайда бола бастайды. Бұл жолы олар электрлі болды. Тек екі түсті ғана: қызыл және жасыл. 1918 жылдан бастап қана үш түс қолданыла бастады.
6 - оқушы: Кеңес одағы бойынша алғаш рет бағдаршам 1924 жылы Мәскеу қаласының Кузнецк көпірі мен Петровка көшелерінің қиылысында орын алды.
ІІ топ. <<Жол белгілері>>.
1 - оқушы: Үйрен таппай тыным бір,
Белгілердің тілін біл.
Егер оны білмесең,
Тартар жолың бұлыңғыр.
2 - оқушы: Өзі қызыл, үшбұрышты ескертуің мен болам,
Хабарлайтын бар қауіпті оң сапарға жолдаған.
Маған қарап жүрер болса жүргізуші, жаяу да,
Жолы болып, сәтсіздікке ешқашан да қалмаған.
3 - оқушы: Мен бәріне әрқашанда тыйым салып тұрамын,
Қайда болса алда тұрып жібермеймін бір адым.
Түсім қызыл, өзім шеңбер сызық болып бітемін,
Осы жолы үндемеймін бар ма тағы сұрағың.
4 - оқушы: Белгімін көсетер жылдамдық бағытын,
Ой, шыңқыр, бұрылыс, қатерді, қауіпті,
Барлығын анықтап, көрсетіп жіберем,
Сондықтан бәрі де мені тез таныпты.
5 - оқушы: Баратын сапардың қашығын, тұрағын,
Үн-түнсіз жол сілтеп көрсетіп тұрамын.
Күндіз де, түнде де от болып жанады,
Көкпеңбек боялған төртбұрыш шырағым.
ІІІ топ. <<Жүргізуші>>.
1 - оқушы: Жол ережесін білу өмірімізді қауіптен, жазымнан сақтайды.
2 - оқушы: Оның сырын біліп, жол ережесін орындау баршамызға қажет.
3 - оқушы: Есігінен артқы,
Көлікке сен мінген.
Дәл осы бір сәттен,
Құлағыңды тіккен.
4 - оқушы: Кезекте сен әлгі,
Артқы есіктен кірген.
Енді есіктен алға,
Түсеріңді білген.
ІҮ топ. <<Қиылыстар>>.
1 - оқушы: Жолдар қиылысында,
Қалтарысып қысылма.
Көлденеңнен жол болса,
Кібіртіктеп тоспа оны.
2 - оқушы: Бос болмаса алайда,
Сақтық жаса абайла.
Қалмас үшін соқтығып,
Ол өткенше тос тұрып.
3 - оқушы: Ирек-ирек көшелер,
Көше деген мың ирек.
Қиындыққа әйтсе де,
Үйренесің біртіндеп.
(<<Бағдаршам>> ойынына барлық оқушы топпен қатысады).
2 - жүргізуші: Ойын жүргізуші алдын ала дайындаған үш түсті көрсетіп, оқушылардың қаншалықты жинақы екенін байқайды.
Ойын шарты:
1) Бағдаршамның жасыл көзін көрсеткенде балалар жүрген сияқты бір орында аяқтарын қозғалысқа келтіреді.
2) Сары көзін көрсеткенде ду қол шапалақтайды.
3) Қызыл көзін көрсеткенде бір орында қозғалмай тұрып қалады.
1 - жүргізуші: Қызыл көзін ашқанда,
Сынық сүйем баспа алға.
2 - жүргізуші: Сары көзін ашқанда,
Қарап қалма аспанға.
1 - жүргізуші: Жасыл көзін ашқанда,
Өте бергін, жасқанба!
Мұғалім: Қымбатты қонақтар, ұстаздар, оқушылар! Міне, жолда жүру ережесін әрқашан есте сақтап, бұлжытпай орындап, сақ жүріңдер демекпін.
Ән: <<Анадай асыл мектебім>>.
2 - жүргізуші: Арманға алда күткен асығармыз,
Біз қалай толқын атпай басылармыз.
Жол жүру ережесін жақсы біліп,
Сақтықта тұра алатын жас қыранбыз!
1 - жүргізуші: Басталар әр қадамың аттауменен,
Өмірге қол созады әрбір көше
Жол жүру ережесін сақтауменен.
2 - жүргізуші: Жолда жүру әліппесін,
Білген жөн бес саусақтай.
Сонда ғана жүре аласың,
Сен өзіңді сау сақтап.
1 - жүргізуші: Жыламасын аналар,
Жас ұландар өсе бер.
Сақ болыңдар, балалар!
Сақ жүріңдер көшеде!
2 - жүргізуші: Қымбатты қонақтар, ұстаздар, оқушылар! Осымен <<Абай бол, жас дос>> атты тәрбие сағатымызды аяқтауға рұқсат етіңіздер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz