Елдің жаңа орталығы-Астана

Тақырыбы
Елдің жаңа орталығы-Астана
Тақырыбы: Мақсаты
Елдің жаңа орталығы-Астана: Қазіргі елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Тақырыбы: Жалпы мақсат
Елдің жаңа орталығы-Астана: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. у
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Елдің жаңа орталығы-Астана:

Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.

Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.

Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
Елдің жаңа орталығы-Астана: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Елдің жаңа орталығы-Астана: МИға шабуыл, Сақина салмақ, Жұптық әңгіме, Аялдама ойыны, Суреттер сөйлейді
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
Елдің жаңа орталығы-Астана: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Елдің жаңа орталығы-Астана: «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым

Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып бір-бірімен амандасады.

Әрбір оқушы суреттер арқылы өз жартысын тауып, шыққан сурет бойынша тиісті орнына отырады

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Миғға шабуыл жылдам арқылы

Сұрақ жауапты пайдалану

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру

, Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

«Сақина салмақ»

Арқылы сұрақтар мен тапсырмалвр беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сақина саламақ әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар беру, олар сол сұравқ арқы түсініктері салмақты түрде айта біледі
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: «Астана - Қазақстанның жаңа астанасы» мақсатында «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланду бойынша тақырыпты меңгерту , тапсырмалар қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында пікір алмасу қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіреді
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

«Кiм жүйрiк» « Аялдама» ойыны

Бойынша тақырыпты ашу үшін тапсырмалар қолдану

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақты түсініп мағанасын ашу, ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сақина саламақ әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар беру, олар сол сұрақ арқылы түсініктері салмақты түрде айта біледі
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Кім жылдам

арқылы сабақты жинақтайды

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді
Оқушылардың іс-әрекеті: Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру

Ұқсас жұмыстар
Жаңа дәуірдегі – жаңа астана
Мынау Астана қаласының қай жері
Білесің бе, елорданың тарихын?
Тақырып Қола дәуіріндегі Қазақстан
Қосындыны санға көбейту
Ашық сабақ
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы жайлы ақпарат
Қазақстанның сәулет өнері. Әсем Астана
Астана. брейн ринг
Бәйтеректің авторы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz