4 санына көбейту және бөлу

Математика
Уақыты: 17. 11. 2015 ж.
Кабинет: 3 каб.
Мұғалім:Сихинбаева Ш.
Сабақтың тақырыбы
4 санына көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жабдығы
4 санына көбейту және бөлу: Сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаттар
4 санына көбейту және бөлу: а) білімділік: Оқушыларды 4 - ке көбейту және бөлу кестесімен таныстыру. Көбейту және бөлу арифметикалық амалдардың мәнін ашу. Санды 4 - ке көбейту кестесін құрастыру, 4 - ке бөлу кестесін құрастыру ұстанымын үйрету.
ә) тәрбиелік: Берілген тапсырмаларды орындата отырып, оқушыларды белсенділікке, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
б) дамытушылық: Сабақ барысында ойындар арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, логикалық ойлауын қалыптастыру, математика сабағына қызығуын дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: ойындар, логикалық тапсырмалар, шығармашылық жұмыстар
Көрнекілігі: суреттер, көбейту кестесі, фигуралар, оқулық, сызба кестелер
Пәнаралық байланыс: сурет, дүниетану, еңбек, ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Сабақтың тақырыбы: Топқа бөлу
4 санына көбейту және бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Сабақтың тақырыбы: Мұғалімнің іс-әрекеті
4 санына көбейту және бөлу: Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Ынтымақтастық атмосферасы
4 санына көбейту және бөлу:

Шаттық шеңберіне тұрып бір-бірімізге жылы тілектер айтамыз.

- Денсаулығын мықты болсын

- Сабақта жүйрік бол және т. б.

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасын сұрау
4 санына көбейту және бөлу: Клилл әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. 1, 2, 3 көбейту кестесін айтады.
Сабақтың тақырыбы: Қызығушылықты ояту
4 санына көбейту және бөлу:

Балалар геометриялық пішіндер арқылы үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек атты топтарға бөлінеді.

Үшбұрыш тобына арналған сұрақтар:

  1. Қандай арифметикалық амалдарды білесіңдер ?
  2. Қосудың компоненттерін атаңдар ( қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні )
  3. Төрт қойдың неше аяғы бар (16)

Төртбұрыш тобына арналған сұрақтар:

  1. Азайтудың компоненттерін атаңдар (азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні)
  2. Көбейтудің компоненттерін атаңдар (көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні)
  3. Егер тырна біраяқпен тұрса 3кг болады, алекі аяқпен тұрса оның салмағы қанша? (3 кг)

Дөңгелек тобына арналғансұрақтар:

  1. Бөлудің компоненттерін атаңдар (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
  2. Кез келген санды өзіне бөлсе қандай сан шығады ?
  3. Үстел беті төртбұрыш, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады ?Жаңа сабақты меңгерту:

Тақтаға назар аударайық. Не көріп тұрсыңдар ?

- Дұрыс, алма. Неше алма есептеңдерші

https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266 https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=fa4def03fa860859d0eb346cbffbf394&n=33&h=190&w=266

4+4+4+4+4+4=24 Бұл мысалды қысқаша жазуға болады, өйткені біздің қосылғыштарымыз бірдей.
4*6=24 Қараңдаршы, шешімнің неше түрі табылды? Соңымен бірге өмірде көбейту кестесі қажет пе екен ? Дұрыс, кезкелген дүкенге барғанда өздерің жылдам ақшасын есептеп қоюларын керек.

Мен бүгін сендерге жақсы оқу үшін дәрумендер әкелдім. Оны дұрыс бөлу үшін бізге көбейту кестесі қажет. Себеттен алма алып қоям, 24 алма нешеден әрқайсымызға тиеді.

Енді, алған білімдерімізбен оқулықтағы есептерді шығаруға кірісейік.

Оқулықтағы 3 есепті бөліп шығару.

1-есепті үшбұрыш тобы шығарады, 2- төртбұрыш тобы шығарады, 3- дөңгелек тобы шығарады.
. . .
№2 - тапсырма
4 - ке көбейту кестесі қалай құрылғанын түсіндір. 4 - ке көбейту кестесін толықтыр.
4*4=16 5*4=4*5 5*4=20
4*5=20 6*4=4*6 6*4=24
4*6=24 7*4=4*7 7*4=28
. . . 8*4=4*8 . . .

Сабақтың тақырыбы: Сергіту сәті
4 санына көбейту және бөлу: Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен- тышқан-шиқылдақ,
Мен- қоян-желаяқ,
Мен- түлкі-керіммін,
Мен- қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажетті сәулетті көр үйді!
Оқушылар сергіп алады
Сабақтың тақырыбы: Ой толғаныс
4 санына көбейту және бөлу: 4-ге көбейту кестесін топпен қайталау
Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасы
4 санына көбейту және бөлу: 8-есепті шығару
Күнделіктеріне жазады
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
4 санына көбейту және бөлу: Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
Пәннің аты: әдебиеттік оқу
Уақыты:27. 11. 2015
Кабинет:
Мұғалім
Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Сабақтың атауы
Уақыты:27. 11. 2015: Б. Майлин. Күлпаш.
Пәннің аты: әдебиеттік оқу:

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Уақыты:27. 11. 2015:

Мақсаты мен міндеттер: мәтінді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу,

1. Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;

2. Дамытушылық: талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;

3. Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі : жаңа тақырыпты таныстыру сабағы

Көрнекіліктер: суреттер

Әдіс-тәсілдер: жұптық, талдау, сипаттау

Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Психологиялық ахуал
Уақыты:27. 11. 2015:

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Кабинет:: Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Қызығушылықты ояту
Уақыты:27. 11. 2015:

1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Сабаққа дайындықтарын тексеру.

Үй тапсырмасын тексеру: жоспар бойынша әңгімелеу

2. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

ассоциация құру, мәнін қалай түсінесіңдер?

Ашаршылық- ассоциация құру, мәнін қалай түсінесіңдер?

Бүгін Б. Майлинның «Күлпаш» шығармасымен танысамыз.

Оқулық бойынша жұмыс 120 бет «Күлпаш»,

  • үлгі оқу (мұғалімнің оқуы)
  • -тізбек бойынша оқу
  • тұтас оқу
  • мәтінде не туралы айтылған?
  • -ел басынан өткен бұл әңгімеде оқиға қай кезде болған?
  • Қали мен Күлпаш Мақтымның келгенін неге асыға күтті?
  • Олар неге жылады?
  • Күлпашты суреттеген жерді тауып оқы
  • Мақтымды суреттеген жерді тауып оқы
  • Үйлерін суреттеген жерін тауып оқы
Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Сергіту сәті
Уақыты:27. 11. 2015: Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Кабинет::

Ой сергітеді, шашағандары

басылады

Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Ой толғаныс
Уақыты:27. 11. 2015:

122 бет сурет бойынша жұмыс

-суретте кімдер бейнеленген?

-олардың тұрмысы қандай?

-Олар кімді күтіп отыр?

Сурет бойынша әңгіме құра.

Шығармашылық жұмыс (топтық жұмыс4 топ, 2 топ кестенің оң жағы, 2сол жағындағы пікірге ой білдіреді)

:
:

Әр тотың ойларын ортаға салу, бағалау.

Аштық, кедейлік болмау үшін не істеуге болады деп ойлайсың? Ойыңды дәлелде.

- мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.

Кабинет:: 1топ
Мұғалім: 2топ
Пәннің аты: әдебиеттік оқу:
Уақыты:27. 11. 2015:
Пәннің аты: әдебиеттік оқу:
Уақыты:27. 11. 2015:
Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Үйге тапсырма
Уақыты:27. 11. 2015: Мәнерлеп оқу, түсінгенін айту
Кабинет:: Күнделіктеріне жазып беремін
Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Бағалау
Уақыты:27. 11. 2015: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Кабинет:: Бағалау парақшасын толтырады.
Пәннің аты: әдебиеттік оқу: Кері байланыс
Уақыты:27. 11. 2015: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpaKJVSSFC3JBMlb8GpFioUOuNxuURfKAYtJTxoPbFcelf0juyBA
Кабинет:: Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Математика
Уақыты: 27. 11. 2015
Кабинет:
Мұғалім:
Математика: Сабақтың атауы
Уақыты: 27. 11. 2015: Шаршының ауданы
Математика: Сілтеме
Уақыты: 27. 11. 2015: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Математика: Сабақтың жабдығы
Уақыты: 27. 11. 2015: Сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар
Математика: Жалпы мақсаттар
Уақыты: 27. 11. 2015: Шаршының ауданын есептеу.
Сабақтың мақсаты: шаршының ауданының формуласын пайдалана
отырып ауданды таба білуге үйрету.
Деңгейлік, логикалық тапсырмалар арқылы таным қабілеттерін дамыту.
Қазақстан тарихындағы даталы күндердің маңызын білу арқылы елін, жерін сүюге тәрбиелеу, патриоттық сезім қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: формулар
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, практикалық.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі:дәстүрлі.
Пән аралық байланыс: дүниетану, тарих.
Математика: Оқыту нәтижесі
Математика: Топқа бөлу
Уақыты: 27. 11. 2015: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Математика: Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыты: 27. 11. 2015: Оқушының іс-әрекеті
Математика: Ынтымақтастық атмосферасы
Уақыты: 27. 11. 2015:

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Кабинет:: Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Математика: Үй тапсырмасын сұрау
Уақыты: 27. 11. 2015: Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Математика: Қызығушылықты ояту
Уақыты: 27. 11. 2015: Шаршының ауданын қалай табамыз?
Мысалы: Ені - 2см.
Ұзындығы - 5см
Sаудан -?
А=4 В=3 S -?
Келесі тапсырманы орындамас бұрын бүгінгі күн ретін тақырыпты жазайық.
Қарашаның 27-сі
Сыныпта
Шаршының ауданы, шаршының суретін көрсету.
Шаршы дегеніміз не? Ой толғау.
Өздеріне сұрақ қою. Қорыту, яғни, шаршы - төрт қабырғасы
тең фигура екен.
Мысалы: ақ парақ қағаздан шаршы шығарып алайық
Ал енді осыған ұқсас фигура сынып бөлмесінде бар ма?
Олай болса шаршының барлық қабырғасы тең тік төртбұрыш деген қорытындыға келдік.
в= 3 см
1см2
а=3 см
S= 3 см х 3 см = 9 см2 Бұл шаршының ауданы: 9 см2
немесе S=а х а=а2
Дәптерімізге қабырғаларға 3см - ге тең шаршы сызып ауданын табайық.
Математика:

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Уақыты: 27. 11. 2015:

Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1, 2

2-топ №2, 3

3-топ 4, 5

Математика: Сергіту сәті
Уақыты: 27. 11. 2015: Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен- тышқан-шиқылдақ,
Мен- қоян-желаяқ,
Мен- түлкі-керіммін,
Мен- қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажетті сәулетті көр үйді!
Кабинет:: Оқушылар сергіп алады
Математика: Ой толғаныс
Уақыты: 27. 11. 2015: «Теңге ілу» топтық жұмыс
200: 1= 5х40 = 200: 1=5х40
50х7= 170х180= 50х7=170+180
Математика: Үй тапсырмасы
Уақыты: 27. 11. 2015: Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Кабинет:: Күнделіктеріне жазады
Математика: Бағалау
Уақыты: 27. 11. 2015: Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

Ұқсас жұмыстар
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
7 санына көбейту және бөлу
Бөлшекті орында
7 санына көбейту және бөлу кестесі
Санды 7-ге көбейту, бөлу
5-ке көбейту және бөлу кестесі
Санды 7-ге көбейту және бөлу
Сандармен амалдар орындау
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың түрі
5 ке көбейту және бөлу жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz