Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Есептер шығару .есептер шығару дағдыларын қалыптастыру
Сыныбы: 10 <<А>> Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13.11.2015ж.
Тақырыбы:
Есептер шығару
Мақсаты:
Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып, есептер шығару
Міндеті:
Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып, есептер шығару дағдыларын қалыптастыру;
Дедукциялық ойлау (тура әдіс, қарсы ұйғару әдісі) дағдыларын дамыту;
Өзін және өзгені бағалауға мүмкіндік беру
Күтілетін нәтиже:
* Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып есептер шығара алады;
* Мысалдар келтіре алады;
* Өзін және өзгені бағалай алады
Ресурстар:
Есептер жинағы. Стикерлер, маркер, постер, бағалау парағы, бағалау критерийлері
Модульдер:
АКТ, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: өзара бағалау, оқушылардың ерекшеліктерін ескеру
Сабақ барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Cұрақтар:
Тапсырма:
Сұрақ: /миға шабуыл/
Тапсырма:
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Топқа бөлінуді ұсыну /түс бойынша/
1. Тригонометрияның өмірде қолданысы туралы сұрау
2.Тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін /постерге/ салыстыруды ұсыну.
3. Постер қорғауды ұсыну
4. а) Кері тригонометриялық функциялар периодты бола ма? Неліктен?
ә) Y=cosx функциясы жұп, y=arccosx функциясы неліктен жұп та, тақ та емес? Жауабын түсіндір.
5. Есептер шығаруды ұсыну /деңгейлік тапсырмалар/
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады
Оқушылар 4 топқа бөлінеді
1. Тригонометрияның өмірде қолданысы туралы жауап береді
2. Тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін салыстырады. /постерге/
3. Постер қорғайды
4. Сұрақтарға жауап береді
5. Есептер шығарады
/А,В,С деңгейлік тапсырмалар/
Үй тапсырмасы:
&7 танысу
Күнделікке жазады
Бағалау, кері байланыс:
Формативті бағалау:ынталандыру,
оқушылардың өз-өзін бағалау, өзара бағалау.
Топ басшысының бағалауы
А-деңгей
Кестені толтырыңыз:
arcsin-32
arctg-33
arccos-22
arcctg-3
arccos-12
sin(arcsin12)
arctg-3
arcsin-22
B - деңгей
Есептеңіз:
1. arccos-12-arcsin32
2. Функцияның мәндер облысын табыңыз: y=2+3sinx
3. arccos-1-arcsin-1
4. b-ның қандай мәнінде мына өрнектің arccos(6-5b)
5. arccos32-arcsin-32
6. Функцияның ең кіші оң периодын табыңыз: y=cos23x-sin23x
7. arctg-1-arccos22
8. arcsin3 өрнегінің мағынасы бар ма? Жауабын түсіндіріңіз.
С - деңгей
Есептеңіз:
1. sinPI+arcsin23
2. cos2arcsin27
3. cosPI2+arcsin15
4. sin2arccos35
5.
Тақырыбы:
Есептер шығару
Мақсаты:
Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып, есептер шығару
Міндеті:
Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып, есептер шығару дағдыларын қалыптастыру;
Дедукциялық ойлау (тура әдіс, қарсы ұйғару әдісі) дағдыларын дамыту;
Өзін және өзгені бағалауға мүмкіндік беру
Күтілетін нәтиже:
* Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып есептер шығара алады;
* Мысалдар келтіре алады;
* Өзін және өзгені бағалай алады
Ресурстар:
Есептер жинағы. Стикерлер, маркер, постер, бағалау парағы, бағалау критерийлері
Модульдер:
АКТ, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: өзара бағалау, оқушылардың ерекшеліктерін ескеру
Сабақ барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Cұрақтар:
Тапсырма:
Сұрақ: /миға шабуыл/
Тапсырма:
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Топқа бөлінуді ұсыну /түс бойынша/
1. Тригонометрияның өмірде қолданысы туралы сұрау
2.Тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін /постерге/ салыстыруды ұсыну.
3. Постер қорғауды ұсыну
4. а) Кері тригонометриялық функциялар периодты бола ма? Неліктен?
ә) Y=cosx функциясы жұп, y=arccosx функциясы неліктен жұп та, тақ та емес? Жауабын түсіндір.
5. Есептер шығаруды ұсыну /деңгейлік тапсырмалар/
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады
Оқушылар 4 топқа бөлінеді
1. Тригонометрияның өмірде қолданысы туралы жауап береді
2. Тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін салыстырады. /постерге/
3. Постер қорғайды
4. Сұрақтарға жауап береді
5. Есептер шығарады
/А,В,С деңгейлік тапсырмалар/
Үй тапсырмасы:
&7 танысу
Күнделікке жазады
Бағалау, кері байланыс:
Формативті бағалау:ынталандыру,
оқушылардың өз-өзін бағалау, өзара бағалау.
Топ басшысының бағалауы
А-деңгей
Кестені толтырыңыз:
arcsin-32
arctg-33
arccos-22
arcctg-3
arccos-12
sin(arcsin12)
arctg-3
arcsin-22
B - деңгей
Есептеңіз:
1. arccos-12-arcsin32
2. Функцияның мәндер облысын табыңыз: y=2+3sinx
3. arccos-1-arcsin-1
4. b-ның қандай мәнінде мына өрнектің arccos(6-5b)
5. arccos32-arcsin-32
6. Функцияның ең кіші оң периодын табыңыз: y=cos23x-sin23x
7. arctg-1-arccos22
8. arcsin3 өрнегінің мағынасы бар ма? Жауабын түсіндіріңіз.
С - деңгей
Есептеңіз:
1. sinPI+arcsin23
2. cos2arcsin27
3. cosPI2+arcsin15
4. sin2arccos35
5.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz