Есептер шығару .есептер шығару дағдыларын қалыптастыру

Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Тақырыбы:
Есептер шығару
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Мақсаты:
Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып, есептер шығару
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Міндеті:

Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып, есептер шығару дағдыларын қалыптастыру;

Дедукциялық ойлау (тура әдіс, қарсы ұйғару әдісі) дағдыларын дамыту;

Өзін және өзгені бағалауға мүмкіндік беру

Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Күтілетін нәтиже:
  • Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолданып есептер шығара алады;
  • Мысалдар келтіре алады;
  • Өзін және өзгені бағалай алады
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Ресурстар:
Есептер жинағы. Стикерлер, маркер, постер, бағалау парағы, бағалау критерийлері
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Модульдер:
АКТ, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: өзара бағалау, оқушылардың ерекшеліктерін ескеру
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Сабақ барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.:

Ұйымдастыру кезеңі

Cұрақтар:

Тапсырма:

Сұрақ: /миға шабуыл/

Тапсырма:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Топқа бөлінуді ұсыну /түс бойынша/

  1. Тригонометрияның өмірде қолданысы туралы сұрау

2. Тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін /постерге/ салыстыруды ұсыну.

3. Постер қорғауды ұсыну

4. а) Кері тригонометриялық функциялар периодты бола ма? Неліктен?

ә) Y=cosx функциясы жұп, y=arccosx функциясы неліктен жұп та, тақ та емес? Жауабын түсіндір.

5. Есептер шығаруды ұсыну /деңгейлік тапсырмалар/

Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады

Оқушылар 4 топқа бөлінеді

1. Тригонометрияның өмірде қолданысы туралы жауап береді

2. Тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін салыстырады. /постерге/

3. Постер қорғайды

4. Сұрақтарға жауап береді

5. Есептер шығарады

/А, В, С деңгейлік тапсырмалар/

Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Үй тапсырмасы:
&7 танысу
Күнделікке жазады
Сыныбы: 10 «А» Мұғалімі: Аскарбекова Балымкул Дайрашовна 13. 11. 2015ж.: Бағалау, кері байланыс:

Формативті бағалау:ынталандыру,

оқушылардың өз-өзін бағалау, өзара бағалау.

Топ басшысының бағалауы

А-деңгей

Кестені толтырыңыз:

arcsin ( 𝟑 𝟐 ) \left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{3}}}{\mathbf{2}} \right)
𝐚 𝐫 𝐜 𝐭 𝐠 ( 𝟑 𝟑 ) \mathbf{arctg}\left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{3}}}{\mathbf{3}} \right)
arccos ( 𝟐 𝟐 ) \left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{2}}}{\mathbf{2}} \right)
𝐚 𝐫 𝐜 𝐜 𝐭 𝐠 ( 𝟑 ) \mathbf{arcctg}\left( \mathbf{-}\sqrt{\mathbf{3}} \right)
arcsin(−𝟑𝟐)\left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{3}}}{\mathbf{2}} \right):
𝐚𝐫𝐜𝐭𝐠(−𝟑𝟑)\mathbf{arctg}\left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{3}}}{\mathbf{3}} \right):
arccos(−𝟐𝟐)\left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{2}}}{\mathbf{2}} \right):
𝐚𝐫𝐜𝐜𝐭𝐠(−𝟑)\mathbf{arcctg}\left( \mathbf{-}\sqrt{\mathbf{3}} \right):
𝐚𝐫𝐜𝐜𝐨𝐬 ( 𝟏 𝟐 ) \mathbf{\arccos}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}} \right)
sin(arcsin 𝟏 𝟐 \frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}} )
𝐚 𝐫 𝐜 𝐭 𝐠 ( 𝟑 ) \mathbf{arctg}\left( \mathbf{-}\sqrt{\mathbf{3}} \right)
arcsin ( 𝟐 𝟐 ) \left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{2}}}{\mathbf{2}} \right)
𝐚𝐫𝐜𝐜𝐨𝐬(−𝟏𝟐)\mathbf{\arccos}\left( \mathbf{-}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}} \right):
sin(arcsin𝟏𝟐\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}):
𝐚𝐫𝐜𝐭𝐠(−𝟑)\mathbf{arctg}\left( \mathbf{-}\sqrt{\mathbf{3}} \right):
arcsin(−𝟐𝟐)\left( \mathbf{-}\frac{\sqrt{\mathbf{2}}}{\mathbf{2}} \right):

B -деңгей

Есептеңіз:

  1. arccos⁡(−12) \arccos\left( - \frac{1}{2} \right) -arcsin32\frac{\sqrt{3}}{2}
  2. :y=2+3sinxФункцияның\ мәндер\ облысын\ табыңыз:\ \ \ y = 2 + 3sinx
  3. arccos⁡(−1) \arccos( - 1) -arcsin(−1) ( - 1)
  4. b−(6−5b) b - ның\ қандай\ мәнінде\ мына\ өрнектің\ \ arccos(6 - 5b)
  5. arccos⁡(32) \arccos\left( \frac{\sqrt{3}}{2} \right) -arcsin(−32) \left( - \frac{\sqrt{3}}{2} \right)
  6. Функцияның ең кіші оң периодын табыңыз:y=cos⁡23x−sin⁡23xy = \cos^{2}3x - \sin^{2}3x
  7. arctg(−1) −arccos(22) arctg( - 1) - arccos\left( \frac{\sqrt{2}}{2} \right)
  8. мағынасы бар ма? Жауабын түсіндіріңіз.

С -деңгей

Есептеңіз:

  1. sin⁡(π+arcsin23) \sin\left( \pi + arcsin\frac{2}{3} \right)
  2. cos⁡(2arcsin27) \cos\left( 2arcsin\frac{2}{7} \right)
  3. cos⁡(π2+arcsin15) \cos\left( \frac{\pi}{2} + arcsin\frac{1}{5} \right)
  4. sin(2arccos35) \left( 2arccos\frac{3}{5} \right)
  5. 𝑐tg(π2+arctg3) \left( \frac{\pi}{2} + arctg3 \right)
  6. sin(arccos13) \left( \arccos\frac{1}{3} \right)
  7. sin⁡(π−arcsin34) \sin\left( \pi - arcsin\frac{3}{4} \right)
  8. tg(2arcsin23) \left( 2arcsin\frac{2}{3} \right)

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Санды өрнектер
Сағат саны
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Жай сандар мен құрама сандар
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Қызықты математика бағдарламасы
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz