Призма бетінің ауданы

Мұғалімі
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна
Мұғалімі: Сыныбы: 11
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Күні: 29. 09. 15
Мұғалімі: Сабақтың тақырыбы:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Призма бетінің ауданы
Мұғалімі: Мақсаты:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: «Призманың бүйір және толық бетінің ауданы» ұғымдарын енгізу және параллелепипедтің анықтамасын беру. Ауызша есептеу, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Мұғалімі: Күтілетін нәтижелер
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Оқу материалын талдауды, бақылау, салыстыруды, призманың бүйір және толық бетінің аудандарының анықтамасы мен олардың қасиеттерін біледі;
Мұғалімі: Керекті құрал-жабдықтар:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Оқулық, компьютер, карточкалар, флипчарт, түрлі-түсті стикерлер, түрлі-түсті қаламдар, электрондық оқулық, интернет желісі.
Мұғалімі: Сабақтың түрі:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Бекіту сабағы
Мұғалімі: Сабақ барысы:
Мұғалімі: Сабақ кезеңдері
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Жұмыс түрі
уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау түрі
Мұғалімі: Ұйымдастыру
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: «Смайликтер» бойынша топқа бөлу
3 мин
  1. Амандасу, оқушыларды түгелдеу
  2. Смайликтер арқылы топқа бөледі
Смайликтер артындағы әріптер бойынша топқа бөлініп жайғасады
Мұғалімі:

І кезең. Білу

«Көпір»

тапсырмалары өткен тақырыптарды меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:

Үй жұмысын тексеру

  1. «Интервью»
  2. «Зымыран сұрақтар»
10 мин

1) интервью алудың тақырыптарын береді

1 топқа : Дұрыс алтыбұрышты призма

2 топқа: Көлбеу төртбұрышты призма

3 топқа: Табанында т ікбүрышты үшбұрыш болатын призма

әр топ өздеріне берілген фигураларға анықтама береді, бүйір бетінің толық бетінің аудандарын табу арқылы өтілген тақырыпты қайталайды.

2. Әр топқа «Зымыран сұрақтар»

Бос орынға қажетті сөздерді жаз.

1) Көпжақты бұрыштың бұрыштарының қосындысы неге тең?

Ж: 1+2+3+4+ . . . <360

2) Призманың диагональі дегеніміз не?

Ж: Бір жазықтықта жатпайтын қарама-қарсы төбелерін қосатын кесіндіні призма диагоналі деп айтады.

3) Призманың диагональдық қимасы дегеніміз не?

Ж: Призманың диагональі арқылы өтетін жазықтықты диагональдық қима деп атаймыз

4) Үшжақты бұрыш дегеніміз не?

Ж: Бір нүктеден таралған үш сәуледен тұратын және осы сәулелерді қос-қостан қосатын сәулелерден тұратын кеңістіктегі денені үшжақты бұрыш деп атаймыз.

5) Кубтың бүйір беті неге тең?

Ж: S=4a 2

6) Параллелепипедтің диагональі неге тең?

Ж: d 2 =a 2 +b 2 +c 2

а) Интервью жүргізу арқылы және көпір тапсырмасын орындап, үй жұмысы бойынша білімдерін жүйелейді, пысықтайды
Критерий бойынша және «Екі жұлдыз бір тілек»
Мұғалімі: Сергіту сәті
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: «Аталы сөз» бейне ролигін тамашалау
2 мин
«Аталы сөз» тыңдау арқылы слайдты тамашалайды.
«Аталы сөз» бейне ролик тамашалайды
Мұғалімі: ІІ кезең Түсіну
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Тақырыпты терең түсіну үшін әр топқа жекеленген тапсырмалар беріледі. «Не берілген? Қалай салынады? Нені табу қажет? Қандай формуланы қолданамыз?» деген сұрақтарға жауап іздеу арқылы бір-бірімен ақылдасып, постерге түсіріп, ойларын қорғайды.
10 мин

1 топқа : Дұрыс алтыбұрышты призманың биіктігі 5см, ал табанына сырттай сызылған шеңбердің радиусы 6см. Призманың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табыңдар?

2 топқа: Тікбұрышты үшбұрышты призманың биіктігі 8см, ал табанындағы теңқабырғалы үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусы 3см. Призма бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табыңдар?

3 топқа: Дұрыс төртбұрышты призманың диагональі 14см, ал табанына сырттай сызылған шеңбердің радиусы 2 \sqrt{2} см. Призма бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табыңдар?

1) берілген тапсырма бойынша негізгі берілгендерін жазады, сызбасын салады, қажетті формулаларды жазады
Критерий бойынша бағалау
Мұғалімі: 2-қадам: Қолдану
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна: Жоғары қойылған сұрақтар берген жауаптарын қолданып есепті шығарады
5 мин
Тақтаға шығып есептерінің шығарылу жолын, жауаптарын қорғайды.
Негізгі қолданған формулаларын көрсетеді.
Критерий бойынша бағалау
Мұғалімі:

3-қадам:

Талдау

Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:

1. Салыстыр,

2. Айырмашылы-

ғы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек.

Немесе 1-3 тапсырмаларды

Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.

5мин

1. Венн диаграммасын толықтыр

Ұқсастығы

:
:
:
:
:
:
:
Салыстыру
Ұқсастығы
Айырмашылығы
Дұрыс алтыбұрышты призма

1. Бүйір бетінің ауданы

2. Толық бетінің ауданы

3. Барлық бүйір беттері тіктөртбұрыштар

1. Табанында дұрыс алты бұрыш жатыр.

2. Жақтарының саны- 8

Тікбұрышты үшбұрышты призма

1. Табанында тікбұрышты үшбұрыш жатыр.

2. Жақтарының саны- 5

Дұрыс төртбұрышты призма

1. Табанында квадрат жатыр.

2. Жақтарының саны- 6

Мұғалімі:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:
Мұғалімі:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:
Мұғалімі:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:
Мұғалімі:
Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:
Мұғалімі:

4-қадам:

Жинақтау

Аскарбекова Балымкул Дайрашовна:

Ұқсас жұмыстар
Тік призма, параллелепипед
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Көлбеу призма
Тік призма
Топтарға берілетін есептер
Пирамида
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
Конус-айналу денесі
Цилиндр. 11 сынып
Көпжақтылардың бүйір және толық бетінің ауданы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz